Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.434
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Uit: Limburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.032
Reg.: 6 augustus 2019
Favoriete opstelling: geen
Ik snap niet dat je zoveel middenvelders haalt als je die ihattaren hebt die psv keihard geld moet opleveren volgend jaar want hij heeft nog maar een contract tot 2022. Dus die loopt dalijk gratis de deur uit.
Nu is het één groot feest daar omdat ze een voormalige topspeler hebben gehaald maar ik heb eens gekeken en die götze heeft een vorm van myopathie wat een serieuze ziekte is die je spieren aantast. Hij was transfervrij en er is niet 1 grote club in Duitsland of Europa voor hem gekomen. Met zijn naam zou een middelgrote Duitse club toch wel toehappen? Grote gok als je het mij vraagt.
Feyenoordopnummer1
Fan van Feyenoord
Uit: Dordrecht
Forumreacties: 1.356
Reg.: 8 juli 2014
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Feyenoordopnummer1
Fan van Feyenoord
Zal goed kunnen...
Maar ik heb liever dat wij dan mss van Bommel nemen als trainer na Advocaat als die ooit stopt xD en dan zelf sneaky Ihattaren en malen op pikken van PSV geheid dat van Bommel alle clausules kent xD Is eens wat anders als dat zij wijnaldum van ons in pikken en Berghuis willen los weken.
Forumreacties: 327
Reg.: 20 april 2020
willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
Uit: Leidschendam
Forumreacties: 51.746
Reg.: 5 januari 2003
Uit: zichtloos
Forumreacties: 1.023
Reg.: 18 juli 2006
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Feyenoordopnummer1
Fan van Feyenoord
@Marc Acardipane
Mss zijn ze het ook niet en nemen ze nu onverantwoorde risico's. En is als dit mislukt alles op.
Feyenoordopnummer1
Fan van Feyenoord
@edirin1981
Ik heb het ook niet zo op van bommel en liever jonk maar het gaat mij er om dat van Bommel mss goedkoop Ihattaren en Malen kan los weken bij psv omdat hij hun clausules kent en een goeie band met ze heeft. (Ihattaren en malen raken vast ontevreden op de bank als schmidt zijn spelers haalt en willen geheid weg bij psv). Als van Bommel die goedkoop kan meenemen dan krijgt hij de coach baan bij Feyenoord xD
Dit bericht is gewijzigd op 7 oktober 2020, 13:48:53.
Forumreacties: 5.250
Reg.: 22 juni 2005
Dat hoop ik al jaren, maar ze hebben gewoon een hoop geld achter zich staan. Gelukkig voor ze zit die de Jong er alleen nog voor de administriele diensten en doet die Duitse coach de spelers voor ze binnen halen.
Er is aardig wat geld door het putje gestroomt, Bruma en die verdediger kostte ruim 24 miljoen samen.
Gotze, van Ginkel, Fein, Zahavi, die linksback en die Afrikaanse jongen zijn gewoon hele goede aankopen. Die Fein kan ook in de verdediging spelen trouwens.
Ik vind die Teze in het centrum daar ook het heel behoorlijk doen. Niks mis mee.
Feyenoordopnummer1
Fan van Feyenoord
@Ramesoe
Eens dat is wat er nu gebeurt. Maar Gotze is een risico. Die blijft die stofwisselings ziekte houden dus is om de haver klap geblesseerd. Van ginkel is ook vaak geblesseerd. Zahavi heeft geen transfer waarde meer.
Het kan dus ook enorm tegengaan zitten met een deel van die aankopen. Max, Fein, Sangare en Teze vind ik ook prima inderdaad.
Ze kunnen nu redelijk het team vormen wat Schmidt voor ogen had met dit materiaal. Maar talenten als Ihattaren en Malen kunen wel eens gaan banken. Bel van bommel eens of ze mss een clausule in hun contract hebben en we ze goedkoop naar Feyenoord kunnen sneaken :P Is weer eens wat anders dan dat PSV wijnaldum in pikt en Berghuis wou kopen.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Feyenoordopnummer1 schreef op 07 oktober 2020 om 14:18:
@Ramesoe
Eens dat is wat er nu gebeurt. Maar Gotze is een risico. Die blijft die stofwisselings ziekte houden dus is om de haver klap geblesseerd. Van ginkel is ook vaak geblesseerd. Zahavi heeft geen transfer waarde meer.
Het kan dus ook enorm tegengaan zitten met een deel van die aankopen. Max, Fein, Sangare en Teze vind ik ook prima inderdaad.
Ze kunnen nu redelijk het team vormen wat Schmidt voor ogen had met dit materiaal. Maar talenten als Ihattaren en Malen kunen wel eens gaan banken. Bel van bommel eens of ze mss een clausule in hun contract hebben en we ze goedkoop naar Feyenoord kunnen sneaken :P Is weer eens wat anders dan dat PSV wijnaldum in pikt en Berghuis wou kopen.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 357
Reg.: 10 maart 2013
open/sluit de onderstaande quote:Feyenoordopnummer1 schreef op 07 oktober 2020 om 13:42:
@edirin1981
Ik heb het ook niet zo op van bommel en liever jonk maar het gaat mij er om dat van Bommel mss goedkoop Ihattaren en Malen kan los weken bij psv omdat hij hun clausules kent en een goeie band met ze heeft. (Ihattaren en malen raken vast ontevreden op de bank als schmidt zijn spelers haalt en willen geheid weg bij psv). Als van Bommel die goedkoop kan meenemen dan krijgt hij de coach baan bij Feyenoord xD
Feyenoordopnummer1
Fan van Feyenoord
Dit seizoen zijn ze niet te betalen nee... Maar volgend seizoen als er bij ons verkocht word en Ihattaren en Malen hebben een clausule in het contract... Wie weet.
@Vuist
het gaat er niet alleen om dat je de clausules weet. Het gaat er ook om dat ze dan naar Feyenoord willen. van Bommel heeft op hen net zo'n aanzuigende werking als nu Schmidt bij psv met al die duitse spelers.
Feyenoord Forum » Andere competities » PSV