Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » PSV

Deze normale topic is open en bestaat uit 36 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 ... 32 33 34 35 36

Hij was op het WK wel echt goed en in Duitsland nog een grote meneer sowieso mooi voor de eredivisie.

 

+1/-0

Ik snap niet dat je zoveel middenvelders haalt als je die ihattaren hebt die psv keihard geld moet opleveren volgend jaar want hij heeft nog maar een contract tot 2022. Dus die loopt dalijk gratis de deur uit.

Nu is het één groot feest daar omdat ze een voormalige topspeler hebben gehaald maar ik heb eens gekeken en die götze heeft een vorm van myopathie wat een serieuze ziekte is die je spieren aantast. Hij was transfervrij en er is niet 1 grote club in Duitsland of Europa voor hem gekomen. Met zijn naam zou een middelgrote Duitse club toch wel toehappen? Grote gok als je het mij vraagt.

 

+1/-0

Dat is zo :) Gaat het niveau omhoog. En leuk om die grote namen van dichtbij te zien. Ben benieuwt wat al die last minute transfers gaan brengen in de eredivisie :) Ik kijk wel uit naar dit seizoen.

 

+1/-0

Zou me niks verbazen als ajax Ihattaren gaat lokken. Weet niet wat voor contract hij heeft.

 

+1/-0

Zal goed kunnen...

Maar ik heb liever dat wij dan mss van Bommel nemen als trainer na Advocaat als die ooit stopt xD en dan zelf sneaky Ihattaren en malen op pikken van PSV geheid dat van Bommel alle clausules kent xD Is eens wat anders als dat zij wijnaldum van ons in pikken en Berghuis willen los weken.

 

+1/-0

Van Bommel? Ugh.

Jonk zou ik wel zien zitten.

 

+1/-0

Ach Götze en van Ginkel zijn pas over 2 of 3 maanden fit. Van Ginkel speelde voor het laatst in juni 2018. En Götze heeft slechts 15 wedstrijden gespeeld de laatste jaren.

 

+1/-0

Toch was Van Ginkel in zijn laatste periode bij psv een van de beste. Mede dankzij hem zijn ze toen kampioen geworden.

 

+1/-0

Denk dat die Fein vd drie de beste aankoop zal zijn, in elk geval zijn de ambities in Eindhoven duidelijk. Beleid hebben ze over genomen van 020. Had alleen niet verwacht dat ze nog zo kapitaalkrachtig zijn.

Dit bericht is gewijzigd op 7 oktober 2020, 12:45:51.

 

+1/-0

@Marc Acardipane

Mss zijn ze het ook niet en nemen ze nu onverantwoorde risico's. En is als dit mislukt alles op.

 

+1/-0

@edirin1981

Ik heb het ook niet zo op van bommel en liever jonk maar het gaat mij er om dat van Bommel mss goedkoop Ihattaren en Malen kan los weken bij psv omdat hij hun clausules kent en een goeie band met ze heeft. (Ihattaren en malen raken vast ontevreden op de bank als schmidt zijn spelers haalt en willen geheid weg bij psv). Als van Bommel die goedkoop kan meenemen dan krijgt hij de coach baan bij Feyenoord xD

Dit bericht is gewijzigd op 7 oktober 2020, 13:48:53.

 

+1/-0

Dat hoop ik al jaren, maar ze hebben gewoon een hoop geld achter zich staan. Gelukkig voor ze zit die de Jong er alleen nog voor de administriele diensten en doet die Duitse coach de spelers voor ze binnen halen.
Er is aardig wat geld door het putje gestroomt, Bruma en die verdediger kostte ruim 24 miljoen samen.

Gotze, van Ginkel, Fein, Zahavi, die linksback en die Afrikaanse jongen zijn gewoon hele goede aankopen. Die Fein kan ook in de verdediging spelen trouwens.
Ik vind die Teze in het centrum daar ook het heel behoorlijk doen. Niks mis mee.

 

+1/-0

@Ramesoe

Eens dat is wat er nu gebeurt. Maar Gotze is een risico. Die blijft die stofwisselings ziekte houden dus is om de haver klap geblesseerd. Van ginkel is ook vaak geblesseerd. Zahavi heeft geen transfer waarde meer.

Het kan dus ook enorm tegengaan zitten met een deel van die aankopen. Max, Fein, Sangare en Teze vind ik ook prima inderdaad.

Ze kunnen nu redelijk het team vormen wat Schmidt voor ogen had met dit materiaal. Maar talenten als Ihattaren en Malen kunen wel eens gaan banken. Bel van bommel eens of ze mss een clausule in hun contract hebben en we ze goedkoop naar Feyenoord kunnen sneaken :P Is weer eens wat anders dan dat PSV wijnaldum in pikt en Berghuis wou kopen.

 

+1/-0

PSV heeft sowieso tijd nodig met zoveel nieuwe spelers en een specifiek spelsysteem van Schmidt, wat dat betreft hebben ajax en Feyenoord nog een voorsprong maar voor hoe lang?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 07 oktober 2020 om 14:18:

@Ramesoe

Eens dat is wat er nu gebeurt. Maar Gotze is een risico. Die blijft die stofwisselings ziekte houden dus is om de haver klap geblesseerd. Van ginkel is ook vaak geblesseerd. Zahavi heeft geen transfer waarde meer.

Het kan dus ook enorm tegengaan zitten met een deel van die aankopen. Max, Fein, Sangare en Teze vind ik ook prima inderdaad.

Ze kunnen nu redelijk het team vormen wat Schmidt voor ogen had met dit materiaal. Maar talenten als Ihattaren en Malen kunen wel eens gaan banken. Bel van bommel eens of ze mss een clausule in hun contract hebben en we ze goedkoop naar Feyenoord kunnen sneaken :P Is weer eens wat anders dan dat PSV wijnaldum in pikt en Berghuis wou kopen.


Malen blijft gewoon basisspeler, maar het is toch lekker dat je nog een prima spits hebt. Ihattaren die komt er wel, maar heeft het gewoon even moeilijk kan gebeuren.

Het middenveld wat ze hadden was vreselijk en nu hebben ze betere mogelijkheden. Ik denk dat ze het dit jaar het gewoon erg goed gaan doen.

Alleen maar goed voor de competitie.

 

+1/-0

Viel toevallig in de persconferentie van psv, Götze maakt wel symphatieke indruk niet op zijn mondje gevallen ook echt wel een ster. Die stofwisselingsziekte speelde 3 jaar geleden is nu geen factor meer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 07 oktober 2020 om 13:42:

@edirin1981

Ik heb het ook niet zo op van bommel en liever jonk maar het gaat mij er om dat van Bommel mss goedkoop Ihattaren en Malen kan los weken bij psv omdat hij hun clausules kent en een goeie band met ze heeft. (Ihattaren en malen raken vast ontevreden op de bank als schmidt zijn spelers haalt en willen geheid weg bij psv). Als van Bommel die goedkoop kan meenemen dan krijgt hij de coach baan bij Feyenoord xD


Ik denk dat er wel een slimmere en goedkopere manier is om achter eventuele clausules te komen. Daarvoor hoeven we echt niet opgescheept te zitten met van Bommel

 

+1/-0

Alsof wij ze kunnen betalen.

 

+1/-0

Dit seizoen zijn ze niet te betalen nee... Maar volgend seizoen als er bij ons verkocht word en Ihattaren en Malen hebben een clausule in het contract... Wie weet.

@Vuist
het gaat er niet alleen om dat je de clausules weet. Het gaat er ook om dat ze dan naar Feyenoord willen. van Bommel heeft op hen net zo'n aanzuigende werking als nu Schmidt bij psv met al die duitse spelers.

 

+1/-0

Mark van Bommel is een waardeloze coach, die heeft geen enkele aanzuigende werking. Bovendien als er al clausules in die contracten zouden zitten, dan is een club als Feyenoord kansloos. We kunnen helemaal geen fantastisch salaris aanbieden, dat kunnen vermogende clubs wel.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 36 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 ... 32 33 34 35 36

Feyenoord Forum » Andere competities » PSV