Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.436
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Ze doen bij Ajax tegenwoordig veel met headhunters zo zijn ze bij zowel Mislintat als Steijn uitgekomen geloof nooit dat onze Duitser zelf ook maar gedacht heeft aan Steijn die wou altijd al een ander. Ook Pier Eringa, de voorzitter van de RvC, is binnengekomen via De Vroedt & Thierry, zoals dat bedrijf heet.
Mischien heeft Te Kloese wel belangen in die headhunterburo's.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
Mislintat scout op basis van data. Zo is hij ook bij Steijn uitgekomen, die vorig seizoen met Sparta beter heeft gepresteerd en veel meer punten heeft weten te pakken dan de statistische voorspelling op voorhand.
Verder bleek Steijn bereid de klus aan te nemen, zonder al teveel inspraak te verlangen op het transferbeleid. Dat was naar verluidt waar Heitinga op is afgevallen. Die zou Mislintat gevraagd hebben naar de beoogde versterkingen, en heeft daarop aangegeven dat de spelers op diens lijstje niet goed genoeg waren om bij Ajax te spelen.
Al die spelers waren ook op basis van data geselecteerd, hun statistische prestaties waren prima. Alleen zag Heitinga wáár ze speelden (het tweede niveau van Frankrijk en Engeland; de O21 elftallen van de Europese (sub)top), en vond hij het op basis daarvan geen Ajax-spelers.
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 3.721
Reg.: 1 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 27 september 2023 om 00:22:
Ze doen bij Ajax tegenwoordig veel met headhunters zo zijn ze bij zowel Mislintat als Steijn uitgekomen geloof nooit dat onze Duitser zelf ook maar gedacht heeft aan Steijn die wou altijd al een ander. Ook Pier Eringa, de voorzitter van de RvC, is binnengekomen via De Vroedt & Thierry, zoals dat bedrijf heet.
Mischien heeft Te Kloese wel belangen in die headhunterburo's.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 27 september 2023 om 13:27:
Pier Eringa stapt op als voorzitter van de Raad van Commissarissen van Ajax
Pier Eringa treedt terug als lid en voorzitter van de Raad van Commissarissen (RvC) van Ajax. Dat meldt Ajax in een persbericht.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 27 september 2023 om 16:00:
Wat vind jij van de trainer Maurice Steijn?
Berghuis: 'Dat vind ik een moeilijke vraag'
LOL
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Ik dacht dat Steijn communicatief wel sterk zou zijn geen Slot natuurlijk maar wel iemand die individueel met spelers aan de slag zou gaan al valt het ook niet mee als randzaken en de organisatie niet goed gaan. En Maduro lijkt me nou ook niet echt een ervaren steunpilaar. Dat is met Pusic en Hulshoff wel anders die kunnen het zo van Slot overnemen.
Uit: Middelburg
Forumreacties: 3.793
Reg.: 6 november 2005
Favoriete opstelling: geen
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 27 september 2023 om 09:27:
Mislintat scout op basis van data. Zo is hij ook bij Steijn uitgekomen, die vorig seizoen met Sparta beter heeft gepresteerd en veel meer punten heeft weten te pakken dan de statistische voorspelling op voorhand.
Verder bleek Steijn bereid de klus aan te nemen, zonder al teveel inspraak te verlangen op het transferbeleid. Dat was naar verluidt waar Heitinga op is afgevallen. Die zou Mislintat gevraagd hebben naar de beoogde versterkingen, en heeft daarop aangegeven dat de spelers op diens lijstje niet goed genoeg waren om bij Ajax te spelen.
Al die spelers waren ook op basis van data geselecteerd, hun statistische prestaties waren prima. Alleen zag Heitinga wáár ze speelden (het tweede niveau van Frankrijk en Engeland; de O21 elftallen van de Europese (sub)top), en vond hij het op basis daarvan geen Ajax-spelers.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 28 september 2023 om 03:45:
Advocaat heeft Curaçao afgezegd denk dat hij hoopt op ajax
Uit: Middelburg
Forumreacties: 3.793
Reg.: 6 november 2005
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 28 september 2023 om 03:45:
Advocaat heeft Curaçao afgezegd denk dat hij hoopt op ajax
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Misschien gaan ze een ervaren rot naast Steijn zetten. Met Advocaat zou hij ‘vanuit het Haagse’ we een klik kunnen hebben. De Telegraaf schuift vanochtend Henk Ten Cate naar voren. Als interim-trainer en/of assistent naast Steijn. Ik weet niet hoe die qua karakter met elkaar matchen, ik vind Ten Cate een eigengereid figuur. En Steijn is ook niet de gemakkelijkste, zeker in deze situatie niet.
Het rommelt in ieder geval lekker door daar. Heerlijk!
Willykment
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 28 september 2023 om 10:50:
Ik zie liever Advocaat naar Ajax gaan dan Ten Cate, die laatste weet er af en toe nog wel eens aardig voetbal in te krijgen. Zou wel mooi zijn voor Dickie als hij alle topclubs achter zijn naam heeft staan, dat kunnen maar weinig trainers zeggen.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Ik denk dat het goed voor de Eredivisie én voor Feyenoord is, als Ajax weer een beetje er bovenop komt. Instinctief ben ik ook wel geneigd te hopen dat die club volledig naar de klote gaat en tot aan de fundamenten afbrandt. Maar wat dan?
Straks krijg je weer een FC Twente of AZ in de (voorronde) Champions League; kansloos. Daar komen die Willem II/Heerenveen-beelden weer boven. Leuk hoor, maar voor het Nederlandse voetbal (de co-efficienten, en het aanzien) is het niet best. Daarnaast denk ik dat een top-3 die elkaar niet veel ontloopt, méér kansen biedt voor Feyenoord om de beste van de drie te worden. Laat ze elkaar de punten maar afsnoepen.
De realiteit is dat Feyenoord nog minimaal 4 punten op PSV moet inlopen. Die moeten de Eindhovenaren ergens laten liggen. Een 'beter' Ajax kan het ze nog lastig maken. En daar kan Feyenoord profijt van hebben. De op voorhand moeilijkste wedstrijd van het seizoen (Ajax-uit) heeft Feyenoord in dat opzicht al gehad. Laat PSV daar maar op hun bek gaan.
Willykment
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 28 september 2023 om 11:53:
Ik denk dat het goed voor de Eredivisie én voor Feyenoord is, als Ajax weer een beetje er bovenop komt. Instinctief ben ik ook wel geneigd te hopen dat die club volledig naar de klote gaat en tot aan de fundamenten afbrandt. Maar wat dan?
Straks krijg je weer een FC Twente of AZ in de (voorronde) Champions League; kansloos. Daar komen die Willem II/Heerenveen-beelden weer boven. Leuk hoor, maar voor het Nederlandse voetbal (de co-efficienten, en het aanzien) is het niet best. Daarnaast denk ik dat een top-3 die elkaar niet veel ontloopt, méér kansen biedt voor Feyenoord om de beste van de drie te worden. Laat ze elkaar de punten maar afsnoepen.
De realiteit is dat Feyenoord nog minimaal 4 punten op PSV moet inlopen. Die moeten de Eindhovenaren ergens laten liggen. Een 'beter' Ajax kan het ze nog lastig maken. En daar kan Feyenoord profijt van hebben. De op voorhand moeilijkste wedstrijd van het seizoen (Ajax-uit) heeft Feyenoord in dat opzicht al gehad. Laat PSV daar maar op hun bek gaan.
Feyenoord Forum » Andere competities » Ajax