Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » Nederlands elftal

Deze normale topic is open en bestaat uit 28 pagina's: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 24 25 26 27 28

Fuck dat hele Nederlandse elftal. jammer dat het niet 10-0 geworden is. Het gaat maar om één ding en dat is Feyenoord.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 maart 2023 om 22:59:

VakkieK schreef op 24 maart 2023 om 22:56:

Fuck dat hele Nederlandse elftal. jammer dat het niet 10-0 geworden is. Het gaat maar om één ding en dat is Feyenoord.

Ja dat begrijp ik, maar voor een speler is voor je land uitkomen het allerhoogste dat is je eer je club is je werkgever.

Het zal wel maar ik begrijp daar niks van. Voor een stelletje malloten spelen op de tribune in boerenmeisjes outfit compleet met grote kunst tieten of leuk met een grote bos oranje wortelen op je herses. Heel indrukwekkend, het hoogste van het hoogste :D

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 24 maart 2023 om 23:08:

Ja heb ook niks met die mafketels, maar hoop altijd wel dat Nederland het goed doet dat is goed voor ons voetbal.

Als Feyenoord het maar goed doet :pul

+1/-0

Trouwens ik denk dat er in Noordwijk in een luxe appartement heel hard gelachen wordt. Van Gaal heeft gewoon gelijk. Nederland is niet goed genoeg om 433 te spelen tegen een behoorlijke tegenstander.

+1/-0

Nog geen berichten over Kokcu, Trauner, Szymanski,, Gimenez,Hancko en Pedersen? Allemaal nog heel?Heerlijk al dat interlandvoetbal met al die nietszeggende partijtjes.

+1/-0

VakkieK schreef op 24 maart 2023 om 23:44:

Nog geen berichten over Kokcu, Trauner, Szymanski,, Gimenez,Hancko en Pedersen? Allemaal nog heel?Heerlijk al dat interlandvoetbal met al die nietszeggende partijtjes.

De ‘overkill’ aan nietszeggende oefenpotjes, omslachtige kwalificaties en bedachte extra competities, hebben mijn interesse in Oranje heel erg doen afnemen. Ik vind de twee eindtoernooien nog altijd geweldig, lekker in de zomer op het terras ergens met elkaar bier drinken en wedstrijdjes kijken. Soort Koningsdag, maar dan anders.

Gedurende het seizoen is het een zeer hinderlijke onderbreking van het clubvoetbal, en zeker na vorige week heb ik deze ‘interlandbreak’ met angst en beven tegemoet gezien. ‘Als ze allemaal maar heel blijven’, ‘als ze maar net zo fit terugkomen’, ‘als we het momentum maar niet verliezen’…

Kap er lekker mee. Ik wil weer verder met de competitie. Duurt me allemaal veel te lang. Die Coolsingel loopt niet weg, maar wat een gezeik met dat klote Oranje…

+1/-0

VakkieK schreef op 24 maart 2023 om 22:56:

Hoewel ik deze mening deel is het spelen van interlandvoetbal ook een voordeel met betrekking tot de waarde van spelers, met wat interlands achter je naam ben je meer waard en dat is voor ons ook weer mooi meegenomen. Maar in deze fase van het seizoen komt het voor ons inderdaad heel slecht uit. Zeker bij die kansloze potjes tegen toplanden als Frankrijk.

+1/-0

O o o als dat maar goed gaat. Pedersen, Kokcu, Lopez en Hartman allemaal basis vanavond. Spannend of alles heel blijft.

+1/-0

Kan ik me voorstellen dat Koeman de pest in heeft. Je speelt tegen de dakdekkers, douanebeambten, fietsenmakers en bakkers van Gibraltar :B :D

+1/-0

Hahaha die Cillesen, wat een kutkeeper is dat. Ging weer vreselijk de fout in tegen Heerenveen met een wedstrijdbeslissende blunder. Lekker voor hem, wat een naar mannetje is dat.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 07 mei 2023 om 01:25:

VakkieK schreef op 06 mei 2023 om 21:54:

Hahaha die Cillesen, wat een kutkeeper is dat. Ging weer vreselijk de fout in tegen Heerenveen met een wedstrijdbeslissende blunder. Lekker voor hem, wat een naar mannetje is dat.

Als Bijlow eindelijk fit blijft gaat Koeman voor hem, hij zei laatst dat hij voor een lange tijd een vaste keeper wil hebben.

Zou hij niet voor die Bart Verbruggen gaan?

+1/-0

Bijlow; Dumfries, Geertruida, Van Dijk, Aké; Wieffer, De Jong, Koopmeiners; Malen, Gakpo, Simons

Het wordt eindelijk weer leuk om naar het Nederlands elftal te kijken, Koeman heeft het licht gezien.

+1/-0

Eindelijk twee grote schermen in de Kuip. De UEFA moderniseert de Kuip :D

+2/-0

Wat laat de uefa zich weer van z'n slechtste kant zien vanavond...

Bijlow krijgt een elleboog van Modric, behoort rood te zijn.
Diezelfde Modric maakt een Schwalbe van jawelste, maar pingel wordt gegeven.

Sorry, maar bij de amateurs wordt nog beter gefloten...

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 14 juni 2023 om 21:58:

Sjonge jonge Gakpo ook niet de slimste vd klas.

Dit was in de verste verte geen pingel, Modric gaat zelf liggen maakt misbruik van de situatie.
Gaat slim liggen, maar de beelden laten gewoon zien dat Gakpo eigenlijk niets fout doet.
Pingel had teruggedraaid moeten worden.

+1/-0

Wtf :D Natuurlijk is dit gewoon een penalty. Hij houdt notabene met twee handen vast, maar eigenlijk doet hij helemaal niets fout? :I

+1/-0

Bijlow zweefde al naar de hoek terwijl die Kroaat de bal nog niet had geraakt. Zo maak je het een penaltynemer wel erg makkelijk. Hoe langer je blijft staan de te lastiger het wordt voor de nemer.

+1/-0

Gio4ever schreef op 14 juni 2023 om 22:02:

Wtf :D Natuurlijk is dit gewoon een penalty. Hij houdt notabene met twee handen vast, maar eigenlijk doet hij helemaal niets fout? :I

Hij heeft z'n armen om hem heen, maar duwt niet, Modric laat zich gewoon vallen. Alle beelden tonen dat aan, dus is het feiten geen overtreding en dus geen pingel.

Dus je kan wel WTF'en wat je wil, dit was gewoon geen pingel.

+1/-0

VakkieK schreef op 14 juni 2023 om 22:03:

Bijlow zweefde al naar de hoek terwijl die Kroaat de bal nog niet had geraakt. Zo maak je het een penaltynemer wel erg makkelijk. Hoe langer je blijft staan de te lastiger het wordt voor de nemer.

Dat is altijd lastig, Bijlow heeft bewezen een penalty killer te zijn, maar die Krameric is ook een sluw spelertje, die weet ook wel hoe die het spelletje moet spelen.
Het is wie de eerste keuze maakt.

Bijlow doet het verder gewoon prima, net zoals Wiefer en Geertruida.

+1/-0

Hij houdt hem met twee handen vast. Dat tonen alle beelden ook aan. Dat Modric daar dan slim van gebruik maakt, doet niets af van het feit dat het gewoon een honderd procent terechte penalty is. Ook veelzeggend dat helemaal niemand protesteert. Gewoon oliedom van Gakpo.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 28 pagina's: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 24 25 26 27 28

Feyenoord Forum » Andere competities » Nederlands elftal