Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » Nederlands elftal

Deze normale topic is open en bestaat uit 33 pagina's: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 29 30 31 32 33

Weer lekker waardeloos Nederlands Elftal.

Ik ben echt niet onder de indruk, vind ook dat de verkeerde mensen opgesteld worden.
van Gaal wil WEER de 020 kliek herstellen, iets wat gewoon niet meer werkt, maar hij wil graag door op zijn weg.

Dit Nederlands elftal gaat never nooit wereldkampioen worden.

 

+1/-0

Totaal oninteressant dat ned kutelftal en het krijgt het publiek wat het verdient. Wat een verschrikkelijk carnavalspubliek is dat toch. Hysterische wijven die bijna van hun stoeltje glijden en eencellige kerels die het Leuk vinden om als boerenmeisje met grote neptieten en klompen naar een stadion te gaan.

 

+1/-0

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

open/sluit de onderstaande quote:

Rafael van der Vaart heeft een bommetje gegooid in de discussie over de keeperskwestie in het Nederlands elftal. "Heel eerlijk", begon hij in Studio Voetbal. "Ik ken hem een beetje en vind hem een beetje een naar mannetje."



:B :D Je kan vinden van Van de Vaart wat je wil maar hij is een van de weinigen die geen blad voor zijn mond neemt.

 

+1/-0

Zou van Gaal er iets van vinden? Ik kan mij zo voorstellen, dat een beetje scheids gewoon de treffer goedkeurt.
Dit is wel een risico om zo'n iemand te selecteren... :schrik

 

+1/-0

Tuurlijk ziet Louis dat ook. Was gewoon een domme actie van hem zoiets overkomt zelfs Bijlow niet. Die gaat ook echt wel laten zien nu dat hij de numero uno is.

 

+1/-0

Hey Louis die Pasveer is het ook niet!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 04 oktober 2022 om 22:15:

Hey Louis die Pasveer is het ook niet!



Blind was ook dramatisch gisteren. Zodra je als ploeg in een situatie terechtkomt waarin je niet het initiatief hebt en achteruit wordt gedrukt, is Blind je zwakste plek. Zijn multifunctionaliteit wordt altijd geprezen, maar eigenlijk komt hij op alle posities waar hij 'kan' spelen tekort.

Hij is geen back, daarvoor ontbreekt het hem aan snelheid en agressiviteit.
Hij is geen centrale verdediger, daarvoor mist hij de (duel)kracht.
Hij is geen middenvelder, daarvoor mist hij de dynamiek en wendbaarheid.

Het werkt als de ploeg de bovenliggende partij is en hij niet achteruit hoeft.
Anders is Blind een gigantisch risico.

Maar zolang z'n vader zover bij de bondscoach in z'n hol kruipt dat niet duidelijk is waar de één ophoudt en de ander begint, zal geen enkele andere linksback in de pikorde boven Blind terechtkomen...

 

+1/-0

Ja Blind staat altijd als eerste op het formulier, maar de sleet zit er nu echt wel op. Verwacht dat Koeman wel gaat doorselecteren als Van Gaal het niet doet.

 

+1/-0

Nou louis mag blij zijn dat die gasten van psv en ajax in topvorm zijn lol.

 

+1/-0

Toch leuk voor zo'n Noppert, lijkt me een nuchtere gast kijkt Louis ook naar geen drama queen als die uit Nijmegen.

 

+1/-0

'We can come an end' :D

 

+1/-0

Ronald Koeman maandag gepresenteerd als bondscoach van Oranje
Ronald Koeman wordt maandag door de KNVB gepresenteerd als de nieuwe bondscoach van het Nederlands elftal. Ook zijn assistenten Erwin Koeman, Sipke Hulshoff en Patrick Lodewijks zijn aanwezig bij het persmoment.

Koeman (59) is officieel sinds 1 januari van dit jaar als bondscoach verbonden aan de KNVB en daarmee begonnen aan zijn tweede termijn. Tussen 2018 en 2020 was Koeman ook verantwoordelijk voor Oranje. Onder zijn leiding haalde Oranje in 2019 de finale van de Nations League en plaatste het zich voor het EK 2020 dat vanwege corona een jaar werd uitgesteld.

In augustus 2020 nam Koeman ontslag om trainer te worden van FC Barcelona. Daar volgde veertien maanden later ontslag, waarna hij al in het voorjaar van 2022 werd benaderd door de KNVB om Van Gaal na het WK in Qatar op te volgen.

EK-kwalificatie
De eerste interland onder Koeman, de uitwedstrijd tegen Frankrijk in de EK-kwalificatie, is op 24 maart. Drie dagen later is Gibraltar de tegenstander in De Kuip. De oud-international heeft een contract tot en met het WK van 2026.

De persbijeenkomst begint om 13.00 uur.

 

+1/-0

Geertruida oproepen.

En op termijn Hartman & Wieffer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 23 januari 2023 om 08:49:

Geertruida oproepen.

En op termijn Hartman & Wieffer.



Als Wieffer en Hartman de rest van het seizoen zo spelen zoals tegen Ajax dan zou ik het vreemd vinden als ze er bij de volgende keer niet bij zitten. Zeker als je ziet hoe snel spelers van Ajax soms worden opgeroepen (zoals dat schoppertje Taylor).

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 23 januari 2023 om 13:27:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 23 januari 2023 om 08:49:

Geertruida oproepen.

En op termijn Hartman & Wieffer.



Als Wieffer en Hartman de rest van het seizoen zo spelen zoals tegen Ajax dan zou ik het vreemd vinden als ze er bij de volgende keer niet bij zitten. Zeker als je ziet hoe snel spelers van Ajax soms worden opgeroepen (zoals dat schoppertje Taylor).


Zolang de KNVB Ajax gerelateerde afgevaardigen telt, zal je de situatie houden dat er gelijk met A'dam wordt gebeld en spelers opgeroepen. Mijn interesse is verder dalende in de loop naar het WK gegroeid. Ik hoop dat Koeman op kwaliteit selecteert en niet op clubgebondenen.

 

+1/-0

Sneijder denkt dat Hartman er in Maart al bij zit tegen Frankrijk zou zomaar kunnen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 23 januari 2023 om 16:20:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 23 januari 2023 om 13:27:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 23 januari 2023 om 08:49:

Geertruida oproepen.

En op termijn Hartman & Wieffer.



Als Wieffer en Hartman de rest van het seizoen zo spelen zoals tegen Ajax dan zou ik het vreemd vinden als ze er bij de volgende keer niet bij zitten. Zeker als je ziet hoe snel spelers van Ajax soms worden opgeroepen (zoals dat schoppertje Taylor).


Zolang de KNVB Ajax gerelateerde afgevaardigen telt, zal je de situatie houden dat er gelijk met A'dam wordt gebeld en spelers opgeroepen. Mijn interesse is verder dalende in de loop naar het WK gegroeid. Ik hoop dat Koeman op kwaliteit selecteert en niet op clubgebondenen.



Ronald is wel een baas hoor vriendelijk en gezellig maar ook keihard.

 

+1/-0

hopelijk blijven Geertruida en Wieffer gespaard van dat virus (gewoon corona of iets anders??).

geertruida lijkt nu wel een basisplek te pakken, want Timber zal wel in centrum gaan spelen

 

+1/-0

Als de sodemieter onze spelers terughalen met dat virus daar.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 33 pagina's: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 29 30 31 32 33

Feyenoord Forum » Andere competities » Nederlands elftal