Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » Nederlands elftal

Deze normale topic is open en bestaat uit 28 pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 24 25 26 27 28

Nederland treft Qatar, Senegal en Ecuador op WK

Een relatief gunstige loting op het WK voor het Nederlands elftal. Oranje is vanavond namelijk gekoppeld aan Qatar, Senegal en Ecuador.

Nederland speelt de eerste wedstrijd van het toernooi op 21 november tegen Senegal. Vier dagen later is Ecuador de tegenstander, waarna de groepsfase op 29 november wordt afgesloten met het duel tegen gastland Qatar.

De volledige loting van het WK 2022 in Qatar:

Groep A: Qatar, Nederland, Senegal en Ecuador
Groep B: Engeland, Verenigde Staten, Iran en de winnaar van Wales-Oekraïne/Schotland

Groep C: Argentinië, Mexico, Polen en Saoedi-Arabië

Groep D: Frankrijk, Denemarken, Tunesië en de winnaar van Peru-Verenigde Arabische Emiraten/Australië

Groep E: Spanje, Duitsland, Japan en de winnaar van Costa Rica-Nieuw-Zeeland

Groep F: België, Kroatië, Marokko en Canada

Groep G: Brazilië, Zwitserland, Servië en Kameroen

Groep H: Portugal, Uruguay, Zuid-Korea en Ghana

+1/-0

Weer lekker waardeloos Nederlands Elftal.

Ik ben echt niet onder de indruk, vind ook dat de verkeerde mensen opgesteld worden.
van Gaal wil WEER de 020 kliek herstellen, iets wat gewoon niet meer werkt, maar hij wil graag door op zijn weg.

Dit Nederlands elftal gaat never nooit wereldkampioen worden.

+1/-0

Totaal oninteressant dat ned kutelftal en het krijgt het publiek wat het verdient. Wat een verschrikkelijk carnavalspubliek is dat toch. Hysterische wijven die bijna van hun stoeltje glijden en eencellige kerels die het Leuk vinden om als boerenmeisje met grote neptieten en klompen naar een stadion te gaan.

+1/-0

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

open/sluit de onderstaande quote:

Rafael van der Vaart heeft een bommetje gegooid in de discussie over de keeperskwestie in het Nederlands elftal. "Heel eerlijk", begon hij in Studio Voetbal. "Ik ken hem een beetje en vind hem een beetje een naar mannetje."

:B :D Je kan vinden van Van de Vaart wat je wil maar hij is een van de weinigen die geen blad voor zijn mond neemt.

+1/-0

Zou van Gaal er iets van vinden? Ik kan mij zo voorstellen, dat een beetje scheids gewoon de treffer goedkeurt.
Dit is wel een risico om zo'n iemand te selecteren... :schrik

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 04 oktober 2022 om 22:15:

Hey Louis die Pasveer is het ook niet!

Blind was ook dramatisch gisteren. Zodra je als ploeg in een situatie terechtkomt waarin je niet het initiatief hebt en achteruit wordt gedrukt, is Blind je zwakste plek. Zijn multifunctionaliteit wordt altijd geprezen, maar eigenlijk komt hij op alle posities waar hij 'kan' spelen tekort.

Hij is geen back, daarvoor ontbreekt het hem aan snelheid en agressiviteit.
Hij is geen centrale verdediger, daarvoor mist hij de (duel)kracht.
Hij is geen middenvelder, daarvoor mist hij de dynamiek en wendbaarheid.

Het werkt als de ploeg de bovenliggende partij is en hij niet achteruit hoeft.
Anders is Blind een gigantisch risico.

Maar zolang z'n vader zover bij de bondscoach in z'n hol kruipt dat niet duidelijk is waar de één ophoudt en de ander begint, zal geen enkele andere linksback in de pikorde boven Blind terechtkomen...

+1/-0

Geertruida oproepen.

En op termijn Hartman & Wieffer.

+1/-0

Yoda schreef op 23 januari 2023 om 08:49:

Geertruida oproepen.

Als Wieffer en Hartman de rest van het seizoen zo spelen zoals tegen Ajax dan zou ik het vreemd vinden als ze er bij de volgende keer niet bij zitten. Zeker als je ziet hoe snel spelers van Ajax soms worden opgeroepen (zoals dat schoppertje Taylor).

+1/-0

Willykment schreef op 23 januari 2023 om 13:27:

Yoda schreef op 23 januari 2023 om 08:49:

Geertruida oproepen.

Als Wieffer en Hartman de rest van het seizoen zo spelen zoals tegen Ajax dan zou ik het vreemd vinden als ze er bij de volgende keer niet bij zitten. Zeker als je ziet hoe snel spelers van Ajax soms worden opgeroepen (zoals dat schoppertje Taylor).

Zolang de KNVB Ajax gerelateerde afgevaardigen telt, zal je de situatie houden dat er gelijk met A'dam wordt gebeld en spelers opgeroepen. Mijn interesse is verder dalende in de loop naar het WK gegroeid. Ik hoop dat Koeman op kwaliteit selecteert en niet op clubgebondenen.

+1/-0

hopelijk blijven Geertruida en Wieffer gespaard van dat virus (gewoon corona of iets anders??).

geertruida lijkt nu wel een basisplek te pakken, want Timber zal wel in centrum gaan spelen

+1/-0

Als de sodemieter onze spelers terughalen met dat virus daar.

+1/-0

Vroeger groot fan van Wijnaldum, maar als je een nieuw succesvol Nederlands elftal wil bouwen zou ik gaan voor Simons op de 10 positie. Die heeft meer toekomst dan Wijnaldum, van wie je maar moet afwachten of hij het niveau nog kan halen.

+1/-0

10, 10,10,10, 10…….

+1/-0

Lekker afschaffen die flauwe kul :D

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 24 maart 2023 om 20:58:

Man, man, Taylor is verschrikkelijk zou hem meteen wisselen.

Keepertje dan. Lulletje rozenwater liet het balletje door z’n spaken rollen.

+1/-0

Geertruida ook in de fout. Wat een afgang gaat dit worden. Die Koeman….

+1/-0

Die plek in het centrum van Luts is niet in de smaak gevallen bij Koeman.

+1/-0

Ik zei toch afschaffen dat hele gore klote interlandvoetbal. Geertruida scheurt effe zijn hamstring af. Die kan er zomaar een paar weken uit liggen, in het gunstigste geval dan. En dat voor zo een kermiselftal. Wat een *****zooi.

+1/-0

Luts eruit met een hamstringblessure…

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 28 pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 24 25 26 27 28

Feyenoord Forum » Andere competities » Nederlands elftal