Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 56 pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 52 53 54 55 56

laat het hier aub normaal blijven in de omgang.

+1/-0

code:
Ajax spreekt teleurstelling uit aan vrouwen die naar pers stapten over Overmars

De omgekeerde wereld daarzo in die ufo...

+2/-0

Wat is het toch met al die gasten die vrouwen verkrachten, mishandelen en proberen te intimideren vanuit een machtspositie. Heb je dat geen enkel geloof in je eigen kunnen om een vrouw te versieren dat je al dat soort verrotte dingen moet doen.

+1/-0

Lekker dan. Door de ellende met overmars lijkt het wel of Ajax nog beter gaat voetballen. Na Vitesse wordt ook Twente weggeblazen met niet zo zuinige cijfers.

+1/-0

Van der Sar was op de hoogte. ook wegwezen dus

+1/-0

Seedorf als opvolger van Marc Overspel ik zeg doen! :B

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 15 februari 2022 om 09:14:

Nog liever Sneijder, hoor. Zijn naam hoorde ik ook ergens passeren, alleen weet ik niet of dat serieus was... :B

Die past wel bij ajax, gezien alle 'incidenten' rondom die club. Met hem als directeur voetbalzaken weet je zeker dat het een criminele bende wordt daar, voor zover het dat nog niet is.

Seedorf heeft nog enig vermogen recht vooruit te denken, beschikt over zakelijk instinct en een groot netwerk binnen de voetbalwereld. Ik heb mijn bedenkingen of hij echt de specifieke kwaliteiten heeft voor deze functie. Maar ik blijf Seedorf een geweldig karakter vinden, in Nederland heeft hij nooit de waardering gekregen die iemand van zijn statuur en prestaties verdient. Wellicht kan hij dit ook wel...

+1/-0

MIddenveldert schreef op 15 februari 2022 om 10:08:

Nog liever Sneijder, hoor. Zijn naam hoorde ik ook ergens passeren, alleen weet ik niet of dat serieus was... :B

Die past wel bij ajax, gezien alle 'incidenten' rondom die club. Met hem als directeur voetbalzaken weet je zeker dat het een criminele bende wordt daar, voor zover het dat nog niet is.

Seedorf heeft nog enig vermogen recht vooruit te denken, beschikt over zakelijk instinct en een groot netwerk binnen de voetbalwereld. Ik heb mijn bedenkingen of hij echt de specifieke kwaliteiten heeft voor deze functie. Maar ik blijf Seedorf een geweldig karakter vinden, in Nederland heeft hij nooit de waardering gekregen die iemand van zijn statuur en prestaties verdient. Wellicht kan hij dit ook wel...

Seedorf valt vooral goed bij allerlei woke achtige figuren, wat heeft hij nou ooit gepresteerd buiten het veld?

+1/-0

Willykment schreef op 15 februari 2022 om 14:32:

Seedorf valt vooral goed bij allerlei woke achtige figuren, wat heeft hij nou ooit gepresteerd buiten het veld?

Wel lastig als Clarence een dickpic wil versturen, die past niet op één foto..

+1/-0

VakkieK schreef op 15 februari 2022 om 15:38:

Willykment schreef op 15 februari 2022 om 14:32:

Wel lastig als Clarence een dickpic wil versturen, die past niet op één foto..

:D :B

+1/-0

De volgende viespeuk is de neger die nooit bukt. Gaat lekker daar.

+1/-0

Ramesoe schreef op 22 februari 2022 om 11:05:

:D :D :D :D

+1/-0

Ramesoe schreef op 22 februari 2022 om 11:05:

:D

+1/-0

Lekker Keesie Wonderboy, je maakt het leven voor een Feyenoorder op deze zwarte zondag wat dragelijker 😀

+1/-0

VakkieK schreef op 27 februari 2022 om 18:58:

Lekker Keesie Wonderboy, je maakt het leven voor een Feyenoorder op deze zwarte zondag wat dragelijker 😀

Mwah, het gevoel na het verlies in Alkmaar is voor mij er niet minder k*t op geworden door deze uitslag. Feyenoord had dichter bij Ajax kunnen; nee moeten komen gisteren.

Dat heeft de ploeg zelf laten liggen, al werd het door de arbitrage wel erg moeilijk gemaakt.

Ik vond overigens dat ook PSV wel lekker in het zadel werd geholpen tegen Sparta. Hele domme overtreding op het middenveld, maar directe rode kaart?! Kan me niet van de indruk onttrekken dat al die PSV'ers die dan gelijk om de scheidsrechter heen zwermen diens beslissing daarin beinvloed hebben.

Dat zit echt in de aard van die club; tegen dat massale gemekker rond de scheidsrechter moet eens keihard opgetreden worden. Het is misselijkmakend.

+1/-0

Ongeacht wie er voor de spelers staat, ze gaan in de hoofdstad een pittig seizoen tegemoet. Het komt werkelijk allemaal tegelijk. Overmars is vertrokken, ten Hag lijkt met zijn hoofd ook al bij een volgende uitdaging te zitten, een aantal sterkhouders lopen op hun laatste benen (Tadic, Klaassen, Blind), anderen (Gravenbergh, Antony, Mazraoui, etc.) zullen een transfer willen maken; wat er overblijft is nog altijd goed genoeg voor de Nederlandse top maar er zullen nieuwe spelers moeten worden ingepast en andere spelers moeten opstaan.

Er lijkt geld genoeg te zijn om te investeren, maar vergis je niet; het salarishuis is gigantisch. Ajax begroot een X-aantal CL-wedstrijden, als je inkomsten daarvan uitblijven moeten de inkomsten uit transfers komen om de uitgaven te dekken. Zoals Feyenoord na decennia van een negatieve spiraal op het gebied van (transfer)inkomsten eindelijk een positief trend heeft ingezet, zou bij ajax het tegenovergestelde kunnen gebeuren komende seizoenen. Ze hebben vooralsnog voldoende vet op de potten, maar dat kan heel snel opdrogen als je wat langer tegen gaat zitten...

+1/-0

Ze hebben wederom iemand met een Feyenoord achtergrond op het oog, dit keer Schreuder. Op zich een prima optie voor onze rivalen denk ik. Beetje Ten Hag achtig type. Z'n broer vind ik ook een tactisch sterke trainer, iemand om in de gaten te houden bij Zwolle.

+1/-0

Zo dan. 24 miljoen incl. bonussen voor Gravenberch die voor 5 jaar tekent in München. Had nog maar een contract tot ‘23….

+1/-0

Er gaan weer aardige bedragen over tafel daar. Dan is het bij ons maar een beetje gerommel in de marge helaas.

+1/-0

VakkieK schreef op 19 juni 2022 om 19:30:

Er gaan weer aardige bedragen over tafel daar. Dan is het bij ons maar een beetje gerommel in de marge helaas.

Zou me er niet te druk over maken...

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 56 pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 52 53 54 55 56

Feyenoord Forum » Andere competities » Ajax