Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 68 pagina's: 1 2 3 4 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 64 65 66 67 68

"Hij (Marc Overmars red.) begon me ineens te zoenen. Hij was zo machtig in vergelijk met mij, ik liet over me heen komen wat er gebeurde. Ik ben verstijfd en hij heeft sex met mij gehad", vertelt Berghuis.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

SAN schreef op 07 februari 2022 om 14:08:

"Hij (Marc Overmars red.) begon me ineens te zoenen. Hij was zo machtig in vergelijk met mij, ik liet over me heen komen wat er gebeurde. Ik ben verstijfd en hij heeft sex met mij gehad", vertelt Berghuis.



:B

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Overmars heeft dickpics verstuurd naar een vrouwelijke medewerker van Ajax, zo bevestigen ingewijden aan Het Parool. De bij Ajax vertrokken directeur voetbalzaken wordt beschuldigd van 'stalkingachtig' gedrag. Overmars wil niet reageren op de beschuldiging, laat hij via zijn woordvoerder weten. Er is vooralsnog geen aangifte gedaan.


Ik had nog gelijk ook :D :D

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 07 februari 2022 om 17:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Overmars heeft dickpics verstuurd naar een vrouwelijke medewerker van Ajax, zo bevestigen ingewijden aan Het Parool. De bij Ajax vertrokken directeur voetbalzaken wordt beschuldigd van 'stalkingachtig' gedrag. Overmars wil niet reageren op de beschuldiging, laat hij via zijn woordvoerder weten. Er is vooralsnog geen aangifte gedaan.


Ik had nog gelijk ook :D :D



Nou, dan kunnen wij ons borst nat maken als ze al die selfies van Advocaat tegenkomen.

 

+1/-0

De meest kansloze manier van een vrouw benaderen, hij maakt zichzelf echt totaal belachelijk.

 

+1/-0

forumillustratie

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 07 februari 2022 om 17:18:

De meest kansloze manier van een vrouw benaderen, hij maakt zichzelf echt totaal belachelijk.



Dat een volwassen vent in zijn hoge positie zoiets doet kan ik maar moeilijk begrijpen.
Meestal zijn het van die zielige figuren maar het blijkt maar dat het ook mensen zijn waar je het nooit van verwacht.

 

+1/-0

Na de exposure omtrent TVOH,pleit ik ook voor een dezelfde teloorgang van TVOA,per onmiddelijke ingang uitsluiting van de competitie,hoewel ik vrees dat de KNVB daar een stokje voor zal steken,aldus Marc O...Ook Promes heeft de messen al geslepen en Labyad heeft wat mensen ingeschakeld om wat boven tafel te krijgen.Fijne club om fan van te zijn...

 

+1/-0

Ajax-hoofdsponsor worstelt met kwestie Overmars
Ajax-hoofdsponsor Ziggo zit in zijn maag met de kwestie rond Marc Overmars. De aanbieder van internet, televisie en telefonie zegt de ontwikkelingen bij Ajax nauwgezet te volgen, aldus een verklaring van het bedrijf. ,,We kunnen er nu nog niet op vooruitlopen wat het betekent voor ons partnership”, aldus Ziggo. Het bedrijf is sinds 1 januari 2015 hoofdsponsor van Ajax.

 

+1/-0

Toch zie ik liever dat de suprematie van Ajax op het veld met een correct leidende arbitrage en een neutrale VAR gebroken wordt dan via de media. De consequenties voor Ajax zal grootse vormen aannemen. Tja, je sponsor, wat gaat die doen. Hoe reageert de UEFA op deze berichtgevingen, en ga zo maar verder. Nu zal dat voorlaatste wellicht minder zwaar gaan wegen, maar het blazoen heeft een smet opgelopen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 07 februari 2022 om 21:27:

Ajax-hoofdsponsor worstelt met kwestie Overmars
Ajax-hoofdsponsor Ziggo zit in zijn maag met de kwestie rond Marc Overmars. De aanbieder van internet, televisie en telefonie zegt de ontwikkelingen bij Ajax nauwgezet te volgen, aldus een verklaring van het bedrijf. ,,We kunnen er nu nog niet op vooruitlopen wat het betekent voor ons partnership”, aldus Ziggo. Het bedrijf is sinds 1 januari 2015 hoofdsponsor van Ajax.



Ook ABN Amro gaf aan (nog) niet op de zaken vooruit te willen lopen, en dat het handelen van ajax op het eerste gezicht adequaat lijkt te zijn geweest. Maar inmiddels wordt wel duidelijk dat andere directieleden eerder van deze kwestie op de hoogte te zijn geweest. Dat zou het allemaal wel in een ander daglicht moeten zetten.

Ik vind het niet onlogisch dat het (grensoverschrijdend) gedrag van een clubmedewerker (al is hij/zij een directielid) niet direct leidt tot heroverwegen van sponsorcontracten en andere partnerships. We moeten daar als samenleving niet in doorslaan toch? Anders kun je eigenlijk nergens meer wat kopen, en met geen enkele organisatie een verbintenis aangaan.

Het handelen van een organisatie in reactie op dit soort gedrag en/of melding ervan, is wel een grond waarop andere bedrijven kunnen en moeten beslissen of ze met zo'n club geassocieerd willen blijven.

Wat ik nogal frappant vind overigens, is dat Ziggo en ABN niet 'en public' een punt hebben gemaakt van de zaken waar een Promes en Labyad bij betrokken zijn. En het handelen van ajax daarin. Nu hebben ze Promes handig 'geloosd' in Moskou, maar persoonlijk vind ik een familielid van ventilatie voorzien erger dan wat plaatjes rondsturen van je gereedschap. Zelfs als dat laatste in de werksfeer is gebeurd, en dat eerste in de prive-sfeer.

Maar dat ligt misschien aan mij. Grensoverschrijdend seksueel gedrag lijkt op dit moment een grovere daad dan moord of poging daartoe. Zeker gezien de manier waarop de media erop duikt, veroordeelt en 'straft'. Begrijp me goed, als je zoals Overmars zo kansloos naaste medewerksters van je club benaderd is een publieke schandpaal volkomen terecht. Maar de balans is wel een beetje zoek soms...

 

+1/-0

Eens Middenvelder maar als een Tiger Woods in de fout gaat verliest hij ook grote sponsors of bij the Voice en toen bij VI met dat zwarte piet gedoe, in dit METOO tijdperk zijn sponsors erg huiverig en nemen liever afstand want het kan grote gevolgen hebben voor hun merk.

 

+1/-0

Die sponsoren doen het nu even voor de vorm, maar het lijkt mij sterk dat ze ook echt weggaan. Ze kunnen het wel mooi gebruiken om de bedragen naar beneden bij te stellen.

 

+1/-0

Van der Sar moet ook de eer aan zichzelf houden. Hij wist er van een deed niks

 

+1/-0

Ondertussen deze post op een ander Feyenoordforum:

Uit zeer betrouwbare bron vernomen dat overmars aan de tieten van Ihatarren heeft gezeten


:D :D

 

+1/-0

Blijft fascinerend dat als je zoveel succes en geld hebt dat je op deze manier vrouwen benaderd en denkt dat je daarmee indruk maakt. Dan begrijp je er echt helemaal niets van. Dan ook nog zo laf dat je het doet bij dames die bang zijn om je af te wijzen omdat ze dan ontslagen kunnen worden. Echt wel triest in alle opzichten, ook voor die kinderen dat je vader zo in het nieuws komt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 08 februari 2022 om 10:37:

Van der Sar moet ook de eer aan zichzelf houden. Hij wist er van een deed niks



Die clown begrijpt dusdanig weinig van hoe de wereld in elkaar zit, dat je hem niet eens kan verwijten als hij denkt gewoon te kunnen blijven zitten.

Ik zie hem telkens weer schutteren in de media, als hij zich zo ook op kantoor gedraagt is hij compleet schuldig aan de problematische organisatiecultuur waar iedereen nu over rept. Denk dat zelfs als hij vrouwelijke medewerkers direct vraagt of ze zich veilig voelen, ze waarschijnlijk bij zichzelf denken 'dat ga ik jou niet vertellen, vriend...'

 

+1/-0

Het speciale is dat ze beursgenoteerd zijn dus we moeten het onderzoek afwachten maar als de directie ervan wist hebben ze koersgevoelige informatie achtergehouden.

Dit bericht is gewijzigd op 8 februari 2022, 11:54:31.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Berichten Overmars gingen door, ondanks geen enkel respons
11:48 – Opnieuw pijnlijke berichten over Marc Overmars (48): de directeur voetbalzaken van Ajax heeft zijn grensoverscheidende berichten naar vrouwen gestuurd, die daarop ook nog eens helemaal geen respons gaven. Desondanks bleef de stroom aan berichten aan het adres van de vrouwen immer doorgaan.

Dat blijkt uit de informatie die ESPN heeft bemachtigd, door contact te zoeken met voormalig vrouwelijke werknemers van Ajax. Presentator Vincent Schildkamp liet tijdens het programma Voetbalpraat maandagavond weten dat zowel de tv-zender als ook het Algemeen Dagblad na onderzoek dat beeld hebben gekregen van de gedragingen van Overmars.

Beide mediums hebben bronnen gesproken die het hadden over one-way-berichten, waarop geen reactie werd gegeven. Desondanks zou het toch gewoon doorgegaan zijn en kwamen er ook dickpics bij. "Dan denk je als man misschien toch ook: misschien is dit niet waar de ander op zit te wachten?", vraagt ESPN-analist Kenneth Perez zich hardop af. Toch denkt de Deen niet dat het beeld binnen Ajax heel lang bekend was, want anders was het contract van de technische man vermoedelijk niet recent verlengd.

Lees ook: Overmars en Van der Sar gekraakt: "Denk je dan nergens over na?"

Over dat laatste zijn de meningen overigens wel verdeeld, want het NRC schreef dat de top van de Amsterdammers wel degelijk engszins op de hoogte was dat er iets speelde rondom Overmars. Daardoor is de kritiek op Edwin van der Sar ook toegenomen en zou zijn positie ook minder stabiel zijn geworden.

 

+1/-0

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 68 pagina's: 1 2 3 4 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 64 65 66 67 68

Feyenoord Forum » Andere competities » Ajax