Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » PSV

Deze normale topic is open en bestaat uit 36 pagina's: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 32 33 34 35 36

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 25 augustus 2021 om 01:39:

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 24 augustus 2021 om 23:17:

Scheelt ff een paar jaar financiele achterstand.



Maar vond je dan overtuigend spelen? Ze wisten dat ze tegen een muur zouden oplopen die het 90 minuten kunnen overeind blijven. Ze voetbalden zonder geloof in eigen kunnen, kreeg ik de indruk.



Rode kaarten werkte in hun nadeel, zetten zichzelf veel te veel onder druk en dat zag je. Veel te geforceerd op zoek naar de goal waardoor het allemaal overhaast ging. Het is ook de kwaliteit van een coach om dan juist een elftal een beetje af te remmen en dat beheerst die schmidt niet.

 

+1/-0

Ze hebben genoeg kansen gehad dacht echt dat het verlengen zou worden en dan had het gekund. Zo eruitvliegen is wel extra zuur voor de lampies.

 

+1/-0

Nou Danny zorg maar even voor stuntje!

 

+1/-0

HOPPA 2-1 Willem II :pul

Wisselen rogier!

 

+1/-0

Dan kunnen we nu over PSV heen, we hebben niet alleen met 0-4 gewonnen we hebben volgens mij ook de ziel van PSV uit eindhoven meegenomen. Voor die 0-4 waren ze echt een lekker draaiend team en nu lijkt die overtuiging helemaal weg.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 25 september 2021 om 18:45:

Dan kunnen we nu over PSV heen, we hebben niet alleen met 0-4 gewonnen we hebben volgens mij ook de ziel van PSV uit eindhoven meegenomen. Voor die 0-4 waren ze echt een lekker draaiend team en nu lijkt die overtuiging helemaal weg.


Wat je zegt, Direkteur. Cyriel heeft een diepe indruk achtergelaten, en dat voor een invaller.

 

+1/-0

De start van het seizoen was erg goed, hoe kunnen ze zo terugvallen al begint het wel bij die keeper natuurlijk.

 

+1/-0

1-1 volhouden H'veen. Lopen ze in elk geval niet uit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 28 november 2021 om 18:19:

1-1 volhouden H'veen. Lopen ze in elk geval niet uit.




Je aanmoediging heeft geholpen :B
Toch lekker. Woensdag voorbij Philips.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 28 november 2021 om 18:39:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 28 november 2021 om 18:19:

1-1 volhouden H'veen. Lopen ze in elk geval niet uit.




Je aanmoediging heeft geholpen :B
Toch lekker. Woensdag voorbij Philips.



moet je zelf wel winnen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 29 november 2021 om 07:36:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 28 november 2021 om 18:39:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 28 november 2021 om 18:19:

1-1 volhouden H'veen. Lopen ze in elk geval niet uit.




Je aanmoediging heeft geholpen :B
Toch lekker. Woensdag voorbij Philips.



moet je zelf wel winnen.



Daar gaan we toch wel vanuit. Heracles thuis altijd lastig pffff……

 

+1/-0

Bij onze club moet je altijd nog maar zien of het gebeurd maar we staan er zeker niet slecht voor tov PSV. Het is veel meer gewaagd aan elkaar dit seizoen dan we dachten.

 

+2/-0

Zahavi weg zo lijkt het.

open/sluit de onderstaande quote:

Eran Zahavi zal waarschijnlijk niet meer voor PSV gaan spelen. Bronnen rondom de Israëlische spits zeggen tegen De Telegraaf dat zijn vrouw niet meer terug naar Nederland wil.

Zahavi, die op dit moment herstelt van een blessure en eind januari weer zou kunnen spelen, heeft een contract tot het einde van het seizoen. De kans is volgens de ochtendkrant echter groot dat hij niet meer gaat spelen voor PSV. De club heeft al bevestigd dat Zahavi deze week te kennen heeft gegeven dat er privéproblemen zijn.

Dat heeft allemaal te maken met de twee inbraken in korte tijd in zijn woning in Amsterdam. Half december was hij met zijn gezin in het buitenland toen indringers het huis binnendrongen, maar in mei waren zijn vrouw en kinderen wel thuis. Zij werden toen op gewelddadige wijze overvallen en dat zit vooral de vrouw van de spits nog altijd niet lekker.

Afgelopen weekend keerde de familie namelijk terug in het Amsterdamse huis van Zahavi, maar de vrouw van de PSV'er voelde zich naar verluidt niet meer veilig en wil per se terugkeren naar Israël. Familieman Zahavi wil niet gescheiden worden van zijn gezin en is nu met PSV in overleg over zijn situatie. De club hoopt hem te kunnen behouden en heeft een verhuizing naar Eindhoven aangeboden.

 

+1/-0

zo bijzondere spits vond ik hem ook weer niet. Ook die Braziliaan is niks

 

+1/-0

Vind het wel een triest verhaal. Je gaat weg bij een club door maffe gasten die je overvallen tot 2x toe.
Slaat nergens op toch? Ik gun hem het allerbeste en hoop dat hij dan ergens anders wel rustig kan leven en voetballen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dalfsen schreef op 13 januari 2022 om 11:53:

Vind het wel een triest verhaal. Je gaat weg bij een club door maffe gasten die je overvallen tot 2x toe.
Slaat nergens op toch? Ik gun hem het allerbeste en hoop dat hij dan ergens anders wel rustig kan leven en voetballen.



Daar sluit ik me bij aan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 13 januari 2022 om 11:31:

zo bijzondere spits vond ik hem ook weer niet. Ook die Braziliaan is niks



Dessers en Linssen zijn in elk geval veel productiever.

 

+2/-0

Koploper PSV reist flink gehavend af richting Groningen
PSV mist bij de uitwedstrijd zondag tegen FC Groningen een vijftal spelers. Naast Eran Zahavi ontbreken ook Ryan Thomas, Noni Madueke en André Ramalho wegens blessures, terwijl Ibrahim Sangaré actief is voor Ivoorkust bij het toernooi om de Afrika Cup.

 

+1/-0

Roger Schmidt vertrekt na dit seizoen als trainer van PSV. De 54-jarige Duitser heeft na overleg met de Eindhovense club besloten zijn aflopende contract niet te verlengen, hoewel PSV graag met hem doorwilde.

 

+1/-0

Denk dat het wel gunstig is voor Feyenoord als die spelers weten dat hij vertrekt kan de motivatie wel minder zijn zagen we ook bij Advocaat.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 36 pagina's: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 32 33 34 35 36

Feyenoord Forum » Andere competities » PSV