Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » Nederlands elftal

Deze normale topic is open en bestaat uit 33 pagina's: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 29 30 31 32 33

Gio heeft bedankt als assistent nu wordt het Henkie Fraser lijkt me ook prima beetje Rotterdamse invloed. Wel verrassende keuze van Louis.

 

+1/-0

Geef GIO groot gelijk

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 21 juli 2021 om 07:57:

Geef GIO groot gelijk



Inderdaad, hij is lang genoeg assistent geweest hoofdcoach of anders niet. Fraser zal wel goed zijn voor dat veredeld stelletje sterren. :B

 

+1/-0

Het is 2015-2018 all over again.... Niks geleerd in Zeist. Fräser is een leuke trainer voor de subtop/middenmoot clubs, maar geen bondscoach materiaal. Wederom stapelt de KNJB fout op fout op fout op fout op fout op fout. Eerst überhaupt om alleen met opa van Gaal te gaan praten en nu met deze waardeloze staf. Niks geleerd, geen visie, geen beleid.... Drama wederom...

 

+1/-0

Ik snap die haat naar Fraser niet echt. Als ik zijn interviews zie is het hele normale capabele trainer die op een goede manier over voetbal en zijn elftal praat. Is echt niks mis met die man, zie hem het ook nog wel redelijk doen bij Oranje. Hij zou in ieder geval geen gekke dingen doen zoals de Boer of megalomaan tekeer gaan als van Gaal.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 21 juli 2021 om 23:18:

Ik snap die haat naar Fraser niet echt. Als ik zijn interviews zie is het hele normale capabele trainer die op een goede manier over voetbal en zijn elftal praat. Is echt niks mis met die man, zie hem het ook nog wel redelijk doen bij Oranje. Hij zou in ieder geval geen gekke dingen doen zoals de Boer of megalomaan tekeer gaan als van Gaal.



Het is geen haat vanuit mijn kant naar Fraser, maar ik vind hem en z'n opvliegende karakter niet geschikt voor een toplcub, laat staan bondscoach op ten duur.

 

+1/-0

Scholletje doet zijn naam weer eer aan lol. Maar in 2014 heeft het prima gewerkt heeft sindsdien wel wat krasjes opgelopen. Fraser lijkt me gewoon een goede trainer die discipline ook erg belangrijk vind en heeft eerder in Zeist gewerkt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 21 juli 2021 om 23:19:

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 21 juli 2021 om 23:18:

Ik snap die haat naar Fraser niet echt. Als ik zijn interviews zie is het hele normale capabele trainer die op een goede manier over voetbal en zijn elftal praat. Is echt niks mis met die man, zie hem het ook nog wel redelijk doen bij Oranje. Hij zou in ieder geval geen gekke dingen doen zoals de Boer of megalomaan tekeer gaan als van Gaal.



Het is geen haat vanuit mijn kant naar Fraser, maar ik vind hem en z'n opvliegende karakter niet geschikt voor een toplcub, laat staan bondscoach op ten duur.



Dan moet jij dit jaar eens de interviews van Fraser bekijken na de wedstrijden van Sparta. Hij komt zeer beheerst over en maakt goede analyses. Die man wordt ook een dagje ouder en rustiger.

 

+1/-0

Hij is gewoon een prima kerel. Het is alleen wel zo dat hij als zoveelste assistent aan het werk moet.
Misschien valt dat goed te combineren met coach bij Sparta.
Ik dicht hem meer kwaliteit toe dan die Blind.

 

+1/-0

Las dat de KNVB liever gelijk Henk Fraser als bondscoach had ze zitten helemaal niet tewachten op Louis, maar het toch niet nu al aandurfde.
Eerste reactie Henk Fraser: ‘Ik pas in het profiel als gekleurde trainer’, jammer dat het om iemands achtergrond moet gaan en niet om zijn kwaliteiten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 22 juli 2021 om 00:52:

Scholletje doet zijn naam weer eer aan lol. Maar in 2014 heeft het prima gewerkt heeft sindsdien wel wat krasjes opgelopen. Fraser lijkt me gewoon een goede trainer die discipline ook erg belangrijk vind en heeft eerder in Zeist gewerkt.



Scholletje oefent veels te veel negatieve invloed op van Gaal uit. De samenstelling van dit groepje geeft al aan, dat de KNVB geen raad weet met de situatie en daardoor incapbel is. Ik betwijfel of van Gaal van de huidige oranje selectie wat weet te brouwen.

 

+1/-0

Eerlijk gezegd denk ik dat Nederland zich weer niet weet teplaatsen voor het WK, Turkije zette ze al tekijk en schat Noorwegen zeker niet minder in als die Turken.

 

+1/-0

In tegenstelling van wat ik lees vind ik van Gaal zeker geschikt om het Nederlands Elftal te begeleiden naar het WK.
Ook van Gaal is wat ouder geworden, en daar kom nog bij dat er wel wat spelers rondlopen die denken dat ze helemaal top zijn.
Als ze dan op het veld staan, spelen ze niet wat je van ze zou verwachten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 22 juli 2021 om 13:38:

In tegenstelling van wat ik lees vind ik van Gaal zeker geschikt om het Nederlands Elftal te begeleiden naar het WK.
Ook van Gaal is wat ouder geworden, en daar kom nog bij dat er wel wat spelers rondlopen die denken dat ze helemaal top zijn.
Als ze dan op het veld staan, spelen ze niet wat je van ze zou verwachten.



Heeft alleen vijf jaar niks meer gedaan als trainer het is wel heel kort dag hij kan zich geen verlies permitteren maar zijn selectiebeleid zal wel beter zijn denk ik oa Bijlow en ook Geertruida en Malacia zijn kandidaten.

 

+1/-0

Dat hij vijf jaar geen trainer is geweest maakt niets uit, van Gaal zal zeker al het voetbal gevolgd hebben, dus ik zie daar geen problemen in.
Daar komt nog bij dat er nog twee assistenten bij zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 22 juli 2021 om 10:44:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 21 juli 2021 om 23:19:

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 21 juli 2021 om 23:18:

Ik snap die haat naar Fraser niet echt. Als ik zijn interviews zie is het hele normale capabele trainer die op een goede manier over voetbal en zijn elftal praat. Is echt niks mis met die man, zie hem het ook nog wel redelijk doen bij Oranje. Hij zou in ieder geval geen gekke dingen doen zoals de Boer of megalomaan tekeer gaan als van Gaal.



Het is geen haat vanuit mijn kant naar Fraser, maar ik vind hem en z'n opvliegende karakter niet geschikt voor een toplcub, laat staan bondscoach op ten duur.



Dan moet jij dit jaar eens de interviews van Fraser bekijken na de wedstrijden van Sparta. Hij komt zeer beheerst over en maakt goede analyses. Die man wordt ook een dagje ouder en rustiger.



Dat ben ik dus niet met je eens, je ziet gewoon hoe opgefokt die overkomt.
Kijk naar het verschil met een Slot o.i.d. gewoon duidelijk en rustig.

 

+1/-0

Eerste persco van Lowietje om half zeven. :B

 

+1/-0

Een oude schoolmeester van stal halen, wat een armoede. Bovendien gaat dit natuurlijk niet werken met dat overschatte zootje.

 

+1/-0

Bijlow, Malacia en Til in voorlopige selectie Oranje

Bondscoach Louis van Gaal heeft vrijdagmiddag zijn voorlopige selectie van het Nederlands elftal voor de komende interlands tegen Noorwegen (1 september), Montenegro (4 september) en Turkije (7 september) bekendgemaakt.

Justin Bijlow, Guus Til en Tyrell Malacia zijn namens Feyenoord geselecteerd en maken kans om in de definitieve selectie te worden opgenomen. Het is voor de 21-jarige Malacia de eerste keer dat hij kans maakt om onderdeel te zijn van Oranje. De verdediger maakte de afgelopen periode deel uit van Jong Oranje, waar hij een prima indruk maakte.

Bijlow maakt goede kans om tot de definitieve selectie te behoren. De Feyenoorder ziet namelijk een concurrent onder de lat afhaken. Maarten Stekelenburg zet na 63 interlands een punt achter zijn interlandcarrière. Joël Drommel, Tim Krul en Remko Pasveer zijn nu de concurrenten.

Arne Slot is blij voor zijn spelers. "Dat is heel mooi voor die jongens. En uiteindelijk zegt het ook iets over hoe we de laatste wedstrijden gespeeld hebben.'' Vooral Malacia maakt een sterke indruk. "Net als Justin heeft hij het al over een langere periode bij Feyenoord laten zien. Zelfvertrouwen is heel belangrijk in het voetbal. Dat krijg je door middel van winnen en presteren. En als de bondscoach je dan bij de beste 25 voetballers van het land vindt horen, dan kan dat helemaal een boost geven."

 

+1/-0

Malacia is een van de beste spelers van Feyenoord, dus zijn uitverkiezing is logisch.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 33 pagina's: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 29 30 31 32 33

Feyenoord Forum » Andere competities » Nederlands elftal