Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Voorbereiding 2021/2022

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Twijfelgevallen die zich zorgen moeten gaan maken: Fer, Bozenik en Linsen.

De rest staat nu wel voor de beoogde basis.

Fer zal vervangen worden door een nieuw CV, Linsen zou nog door kunnen schuiven naar de spits, omdat Bozenik ook nog niet super overtuigt.
Ik blijf Linsen geen spits vinden, maar hij werkt wel hard en is misschien een tijdelijke optie toch in deze tactiek.

 

+1/-0

Bozenik werkt ook heel hard en zo positief....

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 17 juli 2021 om 16:53:

Bozenik werkt ook heel hard en zo positief....




Pffff je hoopt altijd, een nieuw seizoen en nieuwe kansen, maar als je dan zo’n eerste helft ziet zakt meteen de moed in mijn schoenen…..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 17 juli 2021 om 16:56:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 17 juli 2021 om 16:53:

Bozenik werkt ook heel hard en zo positief....




Pffff je hoopt altijd, een nieuw seizoen en nieuwe kansen, maar als je dan zo’n eerste helft ziet zakt meteen de moed in mijn schoenen…..



Slot coacht wel veel en zal in de rust ook wel veel geluld hebben.

 

+1/-0

En ZO neem je dus een penalty:pul

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 17 juli 2021 om 17:21:

En ZO neem je dus een penalty:pul



Onze Mike Tyson is los!

 

+1/-0

Gaat lekker. Pedersen, Malacia en Sinisterra met blessures van het veld gegaan. Vooral Sinisterra ziet er ernstig uit. Juist de speler die we voorin niet kunnen missen :C

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 17 juli 2021 om 16:56:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 17 juli 2021 om 16:53:

Bozenik werkt ook heel hard en zo positief....




Pffff je hoopt altijd, een nieuw seizoen en nieuwe kansen, maar als je dan zo’n eerste helft ziet zakt meteen de moed in mijn schoenen…..


Ook de tweede helft was huilen met de pet op, die gozer kan gewoon niet voetballen. Hij doet gewoon niet mee aan het spel.

Slot kan ook coachen wat hij wil, maar Bozenik komt gewoon tekort. Onze Lewandowski :D

 

+1/-0

Moet wel zeggen heb er dit seizoen meer zin in dan de vorige seizoenen.
Vecht ook liever voor plek 3 tm 6 met leuk positief voetbal dan een zekere plek 3 maar dan met dat kut defensieve voetbal.
Wil ook veel jonkies zien, zogenaamd hadden we niets meer lopen maar zie ze toch echt wel.

 

+1/-0

Ik vond Feyenoord een matige wedstrijd spelen, een van de mindere oefenwedstrijden die ik tot nu toe heb gezien. Met name aan de bal is het ondermaats en het druk zetten werd in de tweede helft ook niet heel slim uitgevoerd. Het pijnpunt zit vooral in het matige rendement op het middenveld en de voorhoede, waar te weinig kwaliteit rondloopt om een tegenstander goed uit te spelen of iemand vrij te zetten voor het doel. Voorin is er heel weinig creativiteit en individuele kwaliteit, het middenveld speelt vrij steriel en achterin is de opbouw vrij traag. Er zal zeker voorin kwaliteit bij moeten komen en ik zou daarnaast Toornstra op het middenveld wisselen voor AEB of iemand anders die creativiteit kan brengen.

Ik kreeg na afloop bij het interview de indruk dat Slot er ook niet heel tevreden over was, een goed teken. Advocaat vond elke overwinning al een validatie van z'n tactiek, daar zat echt nul topsportmentaliteit bij.

 

+1/-0

Bedoelde ook dat Slot in het algemeen veel coacht, niet betrekking tot Bozenik. Wordt nog lastig Bozenik of Bannis. Ze kunnen allebei wel scoren, maar voetballend missen ze wel wat.

 

+1/-0

Bozenik komt gewoonweg zwaar tekort. Hopelijk komt er nog een spits bij anders is Bannis een betere keuze. Was in de eerste wedstrijd weer trefzeker!

 

+1/-0

Ik vind Bannis ook drie niks, voorin is het echt armoe troef.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 18 juli 2021 om 10:04:

Ik vind Bannis ook drie niks, voorin is het echt armoe troef.


Bannis scoort alleen tegen de mindere goden en komt gewoon tekort.

 

+1/-0

Slot loopt tegen hetzelfde probleem aan als Advocaat spits is echt wel een dingetje aan het worden. Uit nood kan hij Linssen er weer neerzetten maar ja die moet mischien weer naar links als Sini voorlopig wegvalt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 juli 2021 om 17:36:

Slot loopt tegen hetzelfde probleem aan als Advocaat spits is echt wel een dingetje aan het worden. Uit nood kan hij Linssen er weer neerzetten maar ja die moet mischien weer naar links als Sini voorlopig wegvalt.


Hij hoopt niet voor niets op nog een aanvallende versterking. Gewoon iemand huren geld is er toch niet.

 

+1/-0

Voetbalwetten schrijven dat 20 % van de selctie matig mag zijn, dus daar gaat Slot tegen aan knallen, als je echt je kwaliteit wilt opkrikken moet je nu al meer dan de helft van je spelers lozen en je kunt op dit moment nop nu nada terug in de plaats krijgen, op geruchten - fora circuleren ronkende namen, maar dat is natuurlijk enkel leuk voor de discussie verder niet.
Knelpunten : centrale verdediging, linksvoor en rechtsvoor, ja leest het goed ... spits-positie is onze grootste ellende nog niet :-)

 

+1/-0

Bozenik, Vente en Bannis hebben de kwaliteit niet dus er moet een andere spits komen

 

+1/-0

Ik zou Bannis wel eens een hele wedstrijd willen zien spelen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 19 juli 2021 om 02:02:

Voetbalwetten schrijven dat 20 % van de selctie matig mag zijn, dus daar gaat Slot tegen aan knallen, als je echt je kwaliteit wilt opkrikken moet je nu al meer dan de helft van je spelers lozen en je kunt op dit moment nop nu nada terug in de plaats krijgen, op geruchten - fora circuleren ronkende namen, maar dat is natuurlijk enkel leuk voor de discussie verder niet.
Knelpunten : centrale verdediging, linksvoor en rechtsvoor, ja leest het goed ... spits-positie is onze grootste ellende nog niet :-)


Eens, naast de spits positie hebben we vooral betere vleugelspitsen nodig. Alleen Jahanbakhsh en Sinisterra is niet genoeg, er zal nog wat bij moeten want we hebben momenteel niemand die hen adequaat kan vervangen. We hebben spelers nodig die in staat zijn een mannetje te passeren en kansen te creëren. Met alleen combinatiespel en hoge druk kom je er niet, je hebt ook simpelweg individuele kwaliteit nodig.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Voorbereiding 2021/2022