Geen lid meer
Twijfelgevallen die zich zorgen moeten gaan maken: Fer, Bozenik en Linsen.
De rest staat nu wel voor de beoogde basis.
Fer zal vervangen worden door een nieuw CV, Linsen zou nog door kunnen schuiven naar de spits, omdat Bozenik ook nog niet super overtuigt.
Ik blijf Linsen geen spits vinden, maar hij werkt wel hard en is misschien een tijdelijke optie toch in deze tactiek.
Uit: Dordrecht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 5.250
Reg.: 22 juni 2005
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.434
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:VakkieK schreef op 17 juli 2021 om 16:56:
Pffff je hoopt altijd, een nieuw seizoen en nieuwe kansen, maar als je dan zo’n eerste helft ziet zakt meteen de moed in mijn schoenen…..
Geen lid meer
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Uit: hier zijn mening
Forumreacties: 5.078
Reg.: 1 januari 2006
open/sluit de onderstaande quote:VakkieK schreef op 17 juli 2021 om 16:56:
Pffff je hoopt altijd, een nieuw seizoen en nieuwe kansen, maar als je dan zo’n eerste helft ziet zakt meteen de moed in mijn schoenen…..
Forumreacties: 3.124
Reg.: 26 mei 2004
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
Ik vond Feyenoord een matige wedstrijd spelen, een van de mindere oefenwedstrijden die ik tot nu toe heb gezien. Met name aan de bal is het ondermaats en het druk zetten werd in de tweede helft ook niet heel slim uitgevoerd. Het pijnpunt zit vooral in het matige rendement op het middenveld en de voorhoede, waar te weinig kwaliteit rondloopt om een tegenstander goed uit te spelen of iemand vrij te zetten voor het doel. Voorin is er heel weinig creativiteit en individuele kwaliteit, het middenveld speelt vrij steriel en achterin is de opbouw vrij traag. Er zal zeker voorin kwaliteit bij moeten komen en ik zou daarnaast Toornstra op het middenveld wisselen voor AEB of iemand anders die creativiteit kan brengen.
Ik kreeg na afloop bij het interview de indruk dat Slot er ook niet heel tevreden over was, een goed teken. Advocaat vond elke overwinning al een validatie van z'n tactiek, daar zat echt nul topsportmentaliteit bij.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
Uit: Leidschendam
Forumreacties: 51.746
Reg.: 5 januari 2003
Uit: Middelburg
Forumreacties: 3.793
Reg.: 6 november 2005
open/sluit de onderstaande quote:hassel schreef op 18 juli 2021 om 10:04:
Ik vind Bannis ook drie niks, voorin is het echt armoe troef.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 18 juli 2021 om 17:36:
Slot loopt tegen hetzelfde probleem aan als Advocaat spits is echt wel een dingetje aan het worden. Uit nood kan hij Linssen er weer neerzetten maar ja die moet mischien weer naar links als Sini voorlopig wegvalt.
Uit: Lommel
Forumreacties: 3.479
Reg.: 26 juli 2005
Voetbalwetten schrijven dat 20 % van de selctie matig mag zijn, dus daar gaat Slot tegen aan knallen, als je echt je kwaliteit wilt opkrikken moet je nu al meer dan de helft van je spelers lozen en je kunt op dit moment nop nu nada terug in de plaats krijgen, op geruchten - fora circuleren ronkende namen, maar dat is natuurlijk enkel leuk voor de discussie verder niet.
Knelpunten : centrale verdediging, linksvoor en rechtsvoor, ja leest het goed ... spits-positie is onze grootste ellende nog niet :-)
willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
Uit: Leidschendam
Forumreacties: 51.746
Reg.: 5 januari 2003
Bestlander
Fan van Feyenoord
Derde plaats Feyenoord.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2021/2022
Geen lid meer
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:arrow1 schreef op 19 juli 2021 om 02:02:
Voetbalwetten schrijven dat 20 % van de selctie matig mag zijn, dus daar gaat Slot tegen aan knallen, als je echt je kwaliteit wilt opkrikken moet je nu al meer dan de helft van je spelers lozen en je kunt op dit moment nop nu nada terug in de plaats krijgen, op geruchten - fora circuleren ronkende namen, maar dat is natuurlijk enkel leuk voor de discussie verder niet.
Knelpunten : centrale verdediging, linksvoor en rechtsvoor, ja leest het goed ... spits-positie is onze grootste ellende nog niet :-)
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Voorbereiding 2021/2022