Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 15.724
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Santigoal29 schreef op 17 juli 2026 om 23:19:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 17 juli 2026 om 22:16:
open/sluit de onderstaande quote:
Wat ik hoor pikt hij het goed op op de linksback positie en dikke maatjes met Elshout en Kraaijeveld dus dat hij erbij blijft lijkt me een logisch gevolg. Zou mooi zijn je ziet het bij Groningen ook jonge spelers die met elkaar zijn opgegroeid.
Wessels speelde vanmiddag centraal en deed dat echt heel prima. Maar hij mag van mij ook echt wel voorlopig linksback staan, ik vind hem wat feller dan Märmol die centraal beter is dan linksback.
Deijl moet je echt afscheid van nemen ondanks z'n goal vandaag.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 15.724
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Feyenoord organiseert zaterdag de Feyenoord Fandag en zoals gebruikelijk krijgen kinderen daarop ook de kans om, als ware journalisten, vragen te stellen aan de spelers. Een van die vragen, over de ontslagen Robin van Persie, zorgde echter voor behoorlijk wat ongemak.
“Wat vinden jullie ervan dat Van Persie weg is gegaan en dat Van Bronckhorst…”, vraagt een van de kinderen, waarna Sem Steijn en Luciano Valente in de lach schieten.
Vervolgens grijp de perschef in. “Deze vraag skippen we eventjes. Ik snap je vraag wel, maar goed. Iedereen vond het denk ik vervelend, maar iedereen moet ook weer door.”
Steijn, die flink onder de indruk lijkt van de vraag, deelt vervolgens nog wel een compliment uit. “Wel echt een goede vraag.” Valente is het met hem eens. “Ja, echt een hele goede.”
Begin juni werd bekend dat Feyenoord en Van Persie al na anderhalf seizoen uit elkaar gingen. Dat besluit werd genomen door het nieuwe bestuur van Feyenoord, onder leiding van algemeen directeur Robert Eenhoorn en technisch directeur Dévy Rigaux.
In het afgelopen seizoen loodste de oud-spits zijn ploeg naar de tweede plaats en directe plaatsing voor de competitiefase van de Champions League van volgend seizoen. Ondanks die prestaties was de kritiek op zijn persoon gedurende het seizoen vaak niet mals. Het spel was regelmatig ondermaats en het kampioenschap was al snel uit zicht.
Bovendien strandde Feyenoord in de Europa League al in de competitiefase. Giovanni van Bronckhorst is inmiddels aangesteld als de opvolger van Van Persie.
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Voorbereiding FEYENOORD 2026/2027