Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FEYENOORD-PSV (26/10/2025-14:30)

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 26 oktober 2025 om 17:05:

Marc Acardipane schreef op 26 oktober 2025 om 17:00:

Je had op zes punten kunnen komen doodzonde en een topper verliezen is altijd klote maar kan de spelers niks verwijten.

Zo zie ik het ook, en het slaat helemaal nergens op om hier vergaande conclusies aan te verbinden.

Momentopname en PSV is de titelverdediger dat hebben ze vandaag laten zien. Feyenoord heeft ook de potentie, maar we zijn er nog niet.

+1/-0

Dit seizoen zorgen dat je minimaal tweede wordt dan kom je niet meer in die positie dan je minimale rust krijgt voor een topduel.

+1/-0

Knakkie schreef op 26 oktober 2025 om 17:31:

Dit seizoen zorgen dat je minimaal tweede wordt dan kom je niet meer in die positie dan je minimale rust krijgt voor een topduel.

Inderdaad en in Europa doe je ook gewoon weer mee door de winst donderdag. Ook de beker is een mooie prijs.

+1/-0

Eerste helft teveel slordigheid. Tweede helft was iets beter. Maar PSV heeft een goed elftal.

+1/-0

Een voordeel Saibari gaat snel een transfer maken naar een echte topclub Engeland ziet dit ook.

+1/-0

Ismael Saibari is de eerste speler met een Eredivisie-hattrick tegen Feyenoord in De Kuip sinds Henk Grim in 1988.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 26 oktober 2025 om 17:55:

Een voordeel Saibari gaat snel een transfer maken naar een echte topclub Engeland ziet dit ook.

PSV heeft altijd goede aanvallende middenvelders. Tillman riepen we vorig jaar dat het een aderlating was dat hij weg ging. Xavi Simons daarvoor. Maar elke keer staat er iemand anders op.

Volgens mij is die Wanner ook goed, maar nog erg jong. Is op zijn 19e al 23 miljoen waard). Speelt nu niet omdat Saibari het goed doet.

+1/-0

Vandaag moet een les zijn in het mentale.

Daar ging het aan onze kant niet goed, en daarom won psv terecht vandaag.
De beslissingen van de knvb hierin waren niet beslissend, want uiteindelijk verlies je dus terecht.

Je kunt niet volledig fit zijn, maar je moet mentaal wel aan staan en daar zit het verschil of je zo'n wedstrijd gaat winnen of niet.

Als je kijkt naar de wedstrijd tegen Aston Villa zag je een veel beter en sterker Feyenoord, wat mentaal sterker was en ook zelfs na een uur nog bleef gaan, ook al ging het minder.
Vandaag zag je dat helaas niet terug.

Het was inderdaad een moment opname, maar wel een hele duidelijke en heeft wel veel duidelijk gemaakt. Psv heeft alle zwaktes vandaag bloot gelegd en daar moet je nu van gaan leren.

+1/-0

Mentaal is dit team ijzersterk lijkt me dit verlies kunnen we ons nog veroorloven, maar had RVP wel een gelijkspel gegund al is dat ook maar 1 punt. Zijn toch vijf verliespunten tegen de concurrenten az en psv, daarin tegen win je wel bij een goed Groningen.

+1/-0

Santigoal29 schreef op 26 oktober 2025 om 16:55:

Ok het mogen duidelijk zijn...

Ik heb al gezegd dat je eind oktober weet waar je staat en je mee gaat strijden om de titel.

Op basis van de wedstrijd van vandaag en tegen AZ moet je een conclusie trekken: NEE je gaat niet mee strijden om de titel.

We zijn vandaag compleet in ons hemd gezet en hebben onszelf schandalig te kijk laten zetten tegen een veel slimmer psv.
Los van het feit dat de pingels gegeven hadden moeten worden, de 1-3 afgekeurd had moeten worden, is dit gewoon een terechte nederlaag.

Ook RVP is vandaag echt door het ijs gezakt en heeft echt hele grote fouten gemaakt. Ik hoop echt dat hij hier nu een keer van leert, want tactisch klopte er helemaal niks van uiteindelijk.

We gaan geen kampioen worden, dat is nu wel duidelijk en moeten nu man en macht voor de tweede plaats gaan.
Hopen op de beker, maar dan moet er mentaal echt een 180 graden draai komen.

Conclusie: Deze nederlaag was compleet onnodig en zeker de manier waarop.

Valt je wel eens op dat je in de zelfde topic je bijna elke post je zelf weer tegenspreekt?
Dan is het weer perfecte strategie , dan is het goed dat Steijn eruit gaat en gaat de komende tijd niet meer terig komen, x min later moet die weer snel weer invallen etc etc

+1/-0

RVP door het ijs gezakt kan je echt niet zeggen vind juist dat de hele technische staf het heel goed doet Hake en Etiënne Reijnen geven hem veel input als je sommige uitspraken van Robin hoort weet je dat dat ook René is.

+1/-0

Wat is het verhaal van Slory, helemaal niet bij de wedstrijdselectie. Die rode kaart vorige week bij de beloften is geseponeerd en zover ik weet is hij niet geblesseerd.

+1/-0

wehave schreef op 26 oktober 2025 om 19:25:

Santigoal29 schreef op 26 oktober 2025 om 16:55:

Ok het mogen duidelijk zijn...

Ik heb al gezegd dat je eind oktober weet waar je staat en je mee gaat strijden om de titel.

Op basis van de wedstrijd van vandaag en tegen AZ moet je een conclusie trekken: NEE je gaat niet mee strijden om de titel.

We zijn vandaag compleet in ons hemd gezet en hebben onszelf schandalig te kijk laten zetten tegen een veel slimmer psv.
Los van het feit dat de pingels gegeven hadden moeten worden, de 1-3 afgekeurd had moeten worden, is dit gewoon een terechte nederlaag.

Ook RVP is vandaag echt door het ijs gezakt en heeft echt hele grote fouten gemaakt. Ik hoop echt dat hij hier nu een keer van leert, want tactisch klopte er helemaal niks van uiteindelijk.

We gaan geen kampioen worden, dat is nu wel duidelijk en moeten nu man en macht voor de tweede plaats gaan.
Hopen op de beker, maar dan moet er mentaal echt een 180 graden draai komen.

Conclusie: Deze nederlaag was compleet onnodig en zeker de manier waarop.

Valt je wel eens op dat je in de zelfde topic je bijna elke post je zelf weer tegenspreekt?
Dan is het weer perfecte strategie , dan is het goed dat Steijn eruit gaat en gaat de komende tijd niet meer terig komen, x min later moet die weer snel weer invallen etc etc

Leg eens uit waar ik mezelf dan tegenspreek?

Dat iemand voorlopig moet banken, betekent toch niet dat die niet mag invallen of zie ik dat verkeerd?

Of mag het niet en en zijn?

Daarnaast is het niet een discussie om hier te voeren.
Stuur me een PB en ik ga graag het gesprek met je aan.

Dit bericht is gewijzigd op 26 oktober 2025, 20:27:53.

+1/-0

Knakkie schreef op 26 oktober 2025 om 20:03:

Wat is het verhaal van Slory, helemaal niet bij de wedstrijdselectie. Die rode kaart vorige week bij de beloften is geseponeerd en zover ik weet is hij niet geblesseerd.

Is mij ook niet helemaal duidelijk. Zat gisteren ook niet bij de 021 selectie, vreemd want rode kaart is inderdaad geseponeerd en is volgens mij ook niet geblesseerd. Lijkt uit de gratie te zijn bij Van Persie. Zat voor het laatst bij de wedstrijdselectie bij het duel van Braga, daarna niet meer geselecteerd voor de wedstrijden tegen Groningen, Aston Villa, Utrecht, Heracles, Panathinaikos en Psv.

+1/-0

John Part schreef op 26 oktober 2025 om 20:37:

Knakkie schreef op 26 oktober 2025 om 20:03:

Is mij ook niet helemaal duidelijk. Zat gisteren ook niet bij de 021 selectie, vreemd want rode kaart is inderdaad geseponeerd en is volgens mij ook niet geblesseerd. Lijkt uit de gratie te zijn bij Van Persie. Zat voor het laatst bij de wedstrijdselectie bij het duel van Braga, daarna niet meer geselecteerd voor de wedstrijden tegen Groningen, Aston Villa, Utrecht, Heracles, Panathinaikos en Psv.

Als ie ook niet bij de wedstrijdselectie zat van O21 moer er wel wat aan de hand zijn.

+1/-0

Sliti is hem voorbij gestreefd FC Groningen wou hem graag huren in de zomer Feyenoord zei toen nee dat kan straks nog steeds in de winterstop heeft hij al bijgetekend anders is het einde verhaal.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 26 oktober 2025 om 21:45:

Sliti is hem voorbij gestreefd FC Groningen wou hem graag huren in de zomer Feyenoord zei toen nee dat kan straks nog steeds in de winterstop heeft hij al bijgetekend anders is het einde verhaal.

Volgens mij was Sliti altijd al in de pikorde voor Slory en Diarra. Alleen hij is later ingestroomd, daarom rustig gebracht.

Hij werkt hard en gaat er echt wel komen.

Goede jongen.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FEYENOORD-PSV (26/10/2025-14:30)