Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FEYENOORD-PSV (26/10/2025-14:30)

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Larin time!

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Santigoal29 schreef op 26 oktober 2025 om 16:32:

wehave schreef op 26 oktober 2025 om 16:31:

Hoe kan je die nou missen.

Door hem naast te schuiven, dat zie je toch :denk

Was moeilijker dan raak schieten, maar goed dat je ook keer wat logisch zegt.
Gebeurt niet zo vaak.

+1/-0

wehave schreef op 26 oktober 2025 om 16:35:

Santigoal29 schreef op 26 oktober 2025 om 16:32:

wehave schreef op 26 oktober 2025 om 16:31:

Hoe kan je die nou missen.

Door hem naast te schuiven, dat zie je toch :denk

Was moeilijker dan raak schieten, maar goed dat je ook keer wat logisch zegt.
Gebeurt niet zo vaak.

Fijn dat je het een keer door hebt bedoel je :B

Ik zeg veel meer logische dingen, maar goed.

+1/-0

Larin had ik eerder gebracht.

+1/-0

Wissel 5/5:

Steijn --> Read
Larin --> Targhalline

+1/-0

VAMOS!

+1/-0

15 minuten blessure tijd ofzo..

+1/-0

Wel opvallend weer geen Borges, Tengstedt en Diarra, wel Larin en Sliti inbrengen.

+1/-0

Het is klaar dit komt niet meer goed...

+1/-0

Heeft de tijd stil gestaan zeker met dat incident op tribune, dat is jammer.

+1/-0

4 minuten extra vind ik veels te weinig, 10 wissels moeten al 5 minuten extra geven, 30 seconden per wissel, dan nog blessuretijd erbij.

+1/-0

Blijven wel koploper, maar de titelstrijd ligt weer volledig open.

+1/-0

Ok het mogen duidelijk zijn...

Ik heb al gezegd dat je eind oktober weet waar je staat en je mee gaat strijden om de titel.

Op basis van de wedstrijd van vandaag en tegen AZ moet je een conclusie trekken: NEE je gaat niet mee strijden om de titel.

We zijn vandaag compleet in ons hemd gezet en hebben onszelf schandalig te kijk laten zetten tegen een veel slimmer psv.
Los van het feit dat de pingels gegeven hadden moeten worden, de 1-3 afgekeurd had moeten worden, is dit gewoon een terechte nederlaag.

Ook RVP is vandaag echt door het ijs gezakt en heeft echt hele grote fouten gemaakt. Ik hoop echt dat hij hier nu een keer van leert, want tactisch klopte er helemaal niks van uiteindelijk.

We gaan geen kampioen worden, dat is nu wel duidelijk en moeten nu man en macht voor de tweede plaats gaan.
Hopen op de beker, maar dan moet er mentaal echt een 180 graden draai komen.

Conclusie: Deze nederlaag was compleet onnodig en zeker de manier waarop.

+1/-0

John Part schreef op 26 oktober 2025 om 16:49:

4 minuten extra vind ik veels te weinig, 10 wissels moeten al 5 minuten extra geven, 30 seconden per wissel, dan nog blessuretijd erbij.

Hadden inderdaad 10 minuten moeten zijn.... Ben ik met je eens.

+1/-0

Santigoal29 schreef op 26 oktober 2025 om 16:55:

Ok het mogen duidelijk zijn...

Ik heb al gezegd dat je eind oktober weet waar je staat en je mee gaat strijden om de titel.

Op basis van de wedstrijd van vandaag en tegen AZ moet je een conclusie trekken: NEE je gaat niet mee strijden om de titel.

We zijn vandaag compleet in ons hemd gezet en hebben onszelf schandalig te kijk laten zetten tegen een veel slimmer psv.
Los van het feit dat de pingels gegeven hadden moeten worden, de 1-3 afgekeurd had moeten worden, is dit gewoon een terechte nederlaag.

Ook RVP is vandaag echt door het ijs gezakt en heeft echt hele grote fouten gemaakt. Ik hoop echt dat hij hier nu een keer van leert, want tactisch klopte er helemaal niks van uiteindelijk.

We gaan geen kampioen worden, dat is nu wel duidelijk en moeten nu man en macht voor de tweede plaats gaan.
Hopen op de beker, maar dan moet er mentaal echt een 180 graden draai komen.

Conclusie: Deze nederlaag was compleet onnodig en zeker de manier waarop.

Zeg professor het is tijd voor je pilletje. Man, man wat een gelul in de ruimte.

+1/-0

Je had op zes punten kunnen komen doodzonde en een topper verliezen is altijd klote maar kan de spelers niks verwijten.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 26 oktober 2025 om 17:00:

Je had op zes punten kunnen komen doodzonde en een topper verliezen is altijd klote maar kan de spelers niks verwijten.

Wat je kan verwijten is een gebrek aan scherpte en niet leveren.
Je kan een off-day hebben, maar je moet voor dit soort wedstrijden 200% opgeladen zijn.
Daar moet een coach al niks aan hoeven doen.

Toch zat niemand in de wedstrijd.

Collectief is er gewoon gefaald vandaag.

We weten dat we veel beter kunnen dan dit.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 26 oktober 2025 om 17:00:

Zo zie ik het ook, en het slaat helemaal nergens op om hier vergaande conclusies aan te verbinden.

+1/-0

Feyenoord is ook nog niet op een constant hoog niveau PSV 2x kampioen hé.

+1/-0

70 minuten heeft PSV het betere van het spel gehad. We komen eigen 2x redelijk uit het niks terug in de wedstrijd.

Na rust, tot de onverwachtte 2-3 spelen we slecht. Daar kan PSV een paar keer op 1-4 komen.

Laatste deel, wanneer we vechtvoebal gaan spelen worden we wat beter, maar op voetballend gebied komen we tekort.. jammer, pijnlijk, maar realistisch.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FEYENOORD-PSV (26/10/2025-14:30)