Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » PSV-Feyenoord (03/03/2024-14:30)

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Er had meer ingezeten. PSV miste 3 van hun sterkere spelers, Veerman, Saibari en Lang. Wij hadden een wedstrijd op donderdag.

Uiteindelijk schieten we niks op met dit resultaat, jammer.

 

+1/-0

Kon alle kanten op. Je had een goal of 2 meer kunnen/moeten maken, maar bent zelf ook een paar keer goed weg gekomen (2x paal bijvoorbeeld). 1e helft meh, tweede helft meer strijd en venijn.

Hopelijk put Gimenez wat hoop uit de lekkere intikker waar hij precies stond waar hij moest staan en vergeet hij de 1 op 1 met de keeper.

Uiteindelijk is 2-2 wel terecht.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 03 maart 2024 om 18:04:

Er had meer ingezeten. PSV miste 3 van hun sterkere spelers, Veerman, Saibari en Lang. Wij hadden een wedstrijd op donderdag.

Uiteindelijk schieten we niks op met dit resultaat, jammer.



Wij misten er ook een paar, he?!

Al met al terechte uitslag. Er had wellicht meer ingezeten, maar hij had net zo goed aan de andere kant kunnen vallen. Het is niet zo dat PSV geen enkele mogelijkheid gehad heeft, op de goals na…

 

+1/-0

Had eigenlijk niet verwacht dat we voor de overwinning konden spelen, dus dat is winst.

Gimenesz, ondanks het missen van die kans, zie weer in vorm komen.
Wieffer en Timber sterk.
Minteh deed het ook gewoon goed.
Geertruida is een klasbak.

Nu nog 11 wedstrijden vlammen en iedereen kapot spelen

 

+1/-1

Ja wij misten ook een paar spelers, maar een Veerman en Saibari zijn wel buitencategorie.

Gezien de verhoudingen een terechte uitslag. We hebben er niks aan, maar wel terrecht.

 

+1/-0

Alhoewel het puntverlies teleurstellend is, denk ik dat de wedstrijd tegen PSV gisteren misschien wel het juiste ‘medicijn’ is geweest voor de periode waarin Feyenoord zit.

Gisteren is het elftal overeind gebleven tegen de ploeg die nationaal boven iedereen uitsteekt. Alhoewel ik 90 minuten lang heb zitten vrezen voor een uitbraak van de Eindhovenaren en er geen enkel moment gerust op ben geweest, deed Feyenoord echt niets voor de tegenstander onder.

Op basis van voorgaande (competitie) wedstrijden lag dat allerminst in de lijn der verwachting. Als Feyenoord hetzelfde voor de dag was gekomen als tegen Almere, RKC of Groningen; had de ploeg waarschijnlijk niet hetzelfde resultaat gehaald als nu. Ik heb spelers gezien die weer lieten zien wat ze echt in huis hadden, terwijl het in de periode hiervoor niet overhield.

Laten we hopen dat deze wedstrijden hem in ieder geval mentaal over een bepaald punt heeft geholpen. Dan zie ik de rest van het seizoen met vertrouwen tegemoet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 04 maart 2024 om 08:47:

Alhoewel het puntverlies teleurstellend is, denk ik dat de wedstrijd tegen PSV gisteren misschien wel het juiste ‘medicijn’ is geweest voor de periode waarin Feyenoord zit.

Gisteren is het elftal overeind gebleven tegen de ploeg die nationaal boven iedereen uitsteekt. Alhoewel ik 90 minuten lang heb zitten vrezen voor een uitbraak van de Eindhovenaren en er geen enkel moment gerust op ben geweest, deed Feyenoord echt niets voor de tegenstander onder.

Op basis van voorgaande (competitie) wedstrijden lag dat allerminst in de lijn der verwachting. Als Feyenoord hetzelfde voor de dag was gekomen als tegen Almere, RKC of Groningen; had de ploeg waarschijnlijk niet hetzelfde resultaat gehaald als nu. Ik heb spelers gezien die weer lieten zien wat ze echt in huis hadden, terwijl het in de periode hiervoor niet overhield.

Laten we hopen dat deze wedstrijden hem in ieder geval mentaal over een bepaald punt heeft geholpen. Dan zie ik de rest van het seizoen met vertrouwen tegemoet.



Dit klopt, maar dit zie je eigenlijk altijd wel. Weet niet of jezelf ook voetbalt, maar tegen een betere tegenstander ga jezelf vaak ook beter spelen.

Helaas is dit vaak niet de oplossing voor langere termijn, vaak zie je wanneer je tegen een mindere tegenstander moet, je ook weer automatisch meer moeite hebt.

Hoe dat precies komt, weet ik niet, een psycholoog heeft me dat ooit proberen uit te leggen, want daar is een 100% verklaring voor.

Bijvoorbeeld een Hercules die boven zichzelf uitsteekt en van Ajax wint, om vervolgens een week later weer met 0-3 te verliezen in hun eigen competitie. Zo zijn er veel voorbeelden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 04 maart 2024 om 08:47:

Alhoewel het puntverlies teleurstellend is, denk ik dat de wedstrijd tegen PSV gisteren misschien wel het juiste ‘medicijn’ is geweest voor de periode waarin Feyenoord zit.

Gisteren is het elftal overeind gebleven tegen de ploeg die nationaal boven iedereen uitsteekt. Alhoewel ik 90 minuten lang heb zitten vrezen voor een uitbraak van de Eindhovenaren en er geen enkel moment gerust op ben geweest, deed Feyenoord echt niets voor de tegenstander onder.

Op basis van voorgaande (competitie) wedstrijden lag dat allerminst in de lijn der verwachting. Als Feyenoord hetzelfde voor de dag was gekomen als tegen Almere, RKC of Groningen; had de ploeg waarschijnlijk niet hetzelfde resultaat gehaald als nu. Ik heb spelers gezien die weer lieten zien wat ze echt in huis hadden, terwijl het in de periode hiervoor niet overhield.

Laten we hopen dat deze wedstrijden hem in ieder geval mentaal over een bepaald punt heeft geholpen. Dan zie ik de rest van het seizoen met vertrouwen tegemoet.


Als het een gevecht wordt tegen een gelijkwaardige tegenstander zijn ze op hun best. Zelf het spel maken tegen een mindere tegenstander, daar hebben ze moeite mee. Door de jaren heen is het nooit anders geweest.

 

+1/-0

Peter Bosz heeft de slechtste wedstrijd van zijn team gezien. Wat dat betreft blijft het ook een zeikerd.
Feyenoord heeft (na enig geluk, 2x paal en een keer voorlangs) veerkracht getoond. Op basis van de tweede helft zou je 'hebben moeten kunnen winnen'.
Gezien de fysieke als de mentale staat van de meesten, hebben ze prima geleverd. Helaas ging de enige kans van PSV in de tweede helft erin, maar dit geeft vertrouwen voor de rest van het seizoen.
De beker pakken en tweede worden, moet kunnen!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 04 maart 2024 om 14:17:

Peter Bosz heeft de slechtste wedstrijd van zijn team gezien. Wat dat betreft blijft het ook een zeikerd.
Feyenoord heeft (na enig geluk, 2x paal en een keer voorlangs) veerkracht getoond. Op basis van de tweede helft zou je 'hebben moeten kunnen winnen'.
Gezien de fysieke als de mentale staat van de meesten, hebben ze prima geleverd. Helaas ging de enige kans van PSV in de tweede helft erin, maar dit geeft vertrouwen voor de rest van het seizoen.
De beker pakken en tweede worden, moet kunnen!


Ik lees veel Feyenoorders die over die uitspraken van Bosz vallen, maar dit is toch pure topsport mentaliteit? Vanaf het begin van dit seizoen heb ik Bosz louter dit soort uitspraken zien doen, telkens de lat weer wat hoger proberen te leggen. Ze staan niet voor niets ongeslagen bovenaan.

 

+1/-0

Als je reeel de wedstrijd bekijkt dan kan Bosz zeker ontevreden zijn met het resultaat. Volgens mij heeft hij spelers met een behoorlijk prijskaartje die niet aan hun kunnen hebben voldaan. Is dit te wijten aan PSV? Neen, veeleer is dit te wijten aan de inzet van de spelers van Feyenoord die een veel lager prijskaartje hebben! Ik vind het knap dat Feyenoord zich staande heeft gehouden en dat het op een zwak moment de tegentreffer heeft moeten incasseren en dat, mijne vrienden, sucks!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 04 maart 2024 om 14:46:

Als je reeel de wedstrijd bekijkt dan kan Bosz zeker ontevreden zijn met het resultaat. Volgens mij heeft hij spelers met een behoorlijk prijskaartje die niet aan hun kunnen hebben voldaan. Is dit te wijten aan PSV? Neen, veeleer is dit te wijten aan de inzet van de spelers van Feyenoord die een veel lager prijskaartje hebben! Ik vind het knap dat Feyenoord zich staande heeft gehouden en dat het op een zwak moment de tegentreffer heeft moeten incasseren en dat, mijne vrienden, sucks!



Dit vind ik wel grappig. Als je kijkt naar beide teams (de 11 van beide teams die gister startte) dan zie je een klein verschil in prijskaartje. (wat men voor de spelers heeft betaald).

PSV betaalde 34.5m. voor de basis elf op het veld. (waarvan 27m voor Lozano en Schouten)
Feyenoord betaalde 33.2m. voor de basis elf op het veld.

Zo zie je maar hoe je in perspectief naar zaken moet kijken. Slechts 1.3 miljoen verschil in aankoopwaarde.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 4 maart 2024, 15:09:21.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 04 maart 2024 om 15:02:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 04 maart 2024 om 14:46:

Als je reeel de wedstrijd bekijkt dan kan Bosz zeker ontevreden zijn met het resultaat. Volgens mij heeft hij spelers met een behoorlijk prijskaartje die niet aan hun kunnen hebben voldaan. Is dit te wijten aan PSV? Neen, veeleer is dit te wijten aan de inzet van de spelers van Feyenoord die een veel lager prijskaartje hebben! Ik vind het knap dat Feyenoord zich staande heeft gehouden en dat het op een zwak moment de tegentreffer heeft moeten incasseren en dat, mijne vrienden, sucks!



Dit vind ik wel grappig. Als je kijkt naar beide teams (de 11 van beide teams die gister startte) dan zie je een klein verschil in prijskaartje.

PSV betaalde 34.5m. voor de basis elf op het veld. (waarvan 27m voor Lozano en Schouten)
Feyenoord betaalde 33.2m. voor de basis elf op het veld.

Zo zie je maar hoe je in perspectief naar zaken moet kijken. Slechts 1.3 miljoen verschil in aankoopwaarde.


Er zijn jaren dat ik dat verschil niet in de pocket heb zitten. Ik denk dat PSV veel meer dan die 34,5 milj. heeft uitgetrokken. De spelerssalarissen zullen veel hoger zijn, dus ook dat kan je meenemen in de beoordeling.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 04 maart 2024 om 15:09:

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 04 maart 2024 om 15:02:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 04 maart 2024 om 14:46:

Als je reeel de wedstrijd bekijkt dan kan Bosz zeker ontevreden zijn met het resultaat. Volgens mij heeft hij spelers met een behoorlijk prijskaartje die niet aan hun kunnen hebben voldaan. Is dit te wijten aan PSV? Neen, veeleer is dit te wijten aan de inzet van de spelers van Feyenoord die een veel lager prijskaartje hebben! Ik vind het knap dat Feyenoord zich staande heeft gehouden en dat het op een zwak moment de tegentreffer heeft moeten incasseren en dat, mijne vrienden, sucks!



Dit vind ik wel grappig. Als je kijkt naar beide teams (de 11 van beide teams die gister startte) dan zie je een klein verschil in prijskaartje.

PSV betaalde 34.5m. voor de basis elf op het veld. (waarvan 27m voor Lozano en Schouten)
Feyenoord betaalde 33.2m. voor de basis elf op het veld.

Zo zie je maar hoe je in perspectief naar zaken moet kijken. Slechts 1.3 miljoen verschil in aankoopwaarde.


Er zijn jaren dat ik dat verschil niet in de pocket heb zitten. Ik denk dat PSV veel meer dan die 34,5 milj. heeft uitgetrokken. De spelerssalarissen zullen veel hoger zijn, dus ook dat kan je meenemen in de beoordeling.



Het scheelt dat jij of ik het verschil niet hoeven te betalen. Maar ik had verwacht dat het verschil veel groter zou zijn. Maar als je de aankoopbedragen langs elkaar legt dan is dat verschil er bijna niet (terwijl ik dat ook verwacht had).

 

+1/-0

https://www.voetbalprimeur.nl/videos/1184624/slot-blij-met-minteh-na-eredivisie-topper.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&a
mp;utm_campaign=voetbal


Slot is een beetje de weg krijt hierin.
Het blinde paard is gelukkig iets minder blind geworden maar dit is toch geen basis materiaal als je team op orde is.
Leuk om wat te forceren of als je het echt niet meer weet , waar Feyenoord rechtsvoor nu is.

speler die hopelijk ooit wat meer na gaat denken op het veld maar dat zal niet bij ons zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 04 maart 2024 om 15:02:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 04 maart 2024 om 14:46:

Als je reeel de wedstrijd bekijkt dan kan Bosz zeker ontevreden zijn met het resultaat. Volgens mij heeft hij spelers met een behoorlijk prijskaartje die niet aan hun kunnen hebben voldaan. Is dit te wijten aan PSV? Neen, veeleer is dit te wijten aan de inzet van de spelers van Feyenoord die een veel lager prijskaartje hebben! Ik vind het knap dat Feyenoord zich staande heeft gehouden en dat het op een zwak moment de tegentreffer heeft moeten incasseren en dat, mijne vrienden, sucks!



Dit vind ik wel grappig. Als je kijkt naar beide teams (de 11 van beide teams die gister startte) dan zie je een klein verschil in prijskaartje. (wat men voor de spelers heeft betaald).

PSV betaalde 34.5m. voor de basis elf op het veld. (waarvan 27m voor Lozano en Schouten)
Feyenoord betaalde 33.2m. voor de basis elf op het veld.

Zo zie je maar hoe je in perspectief naar zaken moet kijken. Slechts 1.3 miljoen verschil in aankoopwaarde.




Vind het best apart dat iemand psv zo boven Feyenoord zet terwijl zij op sommige posities betere spelers hebben naar op sommige ook niet.
Het is best gelijkwaardig in mijn ogen.

Ben ook wel benieuwd wat6 Feyenoor dnu voor de toppers gaat krijgen en vragen.
We zijn nu wel de periode voorbij dat verkopen echt moest

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 04 maart 2024 om 14:17:

Peter Bosz heeft de slechtste wedstrijd van zijn team gezien.



Dat is dan toch ook de verdienste van Feyenoord? Bij VI-ZSM maakten ze vanochtend de balans op, en gaven ze aan dat beide coaches een andere wedstrijd hadden gezien. In dat opzicht.

Bosz had het over individuele fouten. Slot kan daar tegenin brengen dat zijn spelers en de tactiek dat afdwongen. Je kan ook zeggen dat Bosz met zijn tactiek z’n spelers in de situatie brengt waarin ze fouten maken, of waarin die fouten gelijk tot grote kansen/tegendoelpunten leiden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 04 maart 2024 om 17:11:

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 04 maart 2024 om 14:17:

Peter Bosz heeft de slechtste wedstrijd van zijn team gezien.



Dat is dan toch ook de verdienste van Feyenoord? Bij VI-ZSM maakten ze vanochtend de balans op, en gaven ze aan dat beide coaches een andere wedstrijd hadden gezien. In dat opzicht.

Bosz had het over individuele fouten. Slot kan daar tegenin brengen dat zijn spelers en de tactiek dat afdwongen. Je kan ook zeggen dat Bosz met zijn tactiek z’n spelers in de situatie brengt waarin ze fouten maken, of waarin die fouten gelijk tot grote kansen/tegendoelpunten leiden.



Hallelujah! :feyenoord

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 04 maart 2024 om 14:17:

Peter Bosz heeft de slechtste wedstrijd van zijn team gezien. Wat dat betreft blijft het ook een zeikerd.
Feyenoord heeft (na enig geluk, 2x paal en een keer voorlangs) veerkracht getoond. Op basis van de tweede helft zou je 'hebben moeten kunnen winnen'.
Gezien de fysieke als de mentale staat van de meesten, hebben ze prima geleverd. Helaas ging de enige kans van PSV in de tweede helft erin, maar dit geeft vertrouwen voor de rest van het seizoen.
De beker pakken en tweede worden, moet kunnen!


PSV speelde zeker niet slecht.

 

+1/-0

Bosz wil lekker kritisch blijven en snap ik wel, maar voor eredivisie was dit gewoon een kraker die niet zou misstaan in elke competitie in Europa.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » PSV-Feyenoord (03/03/2024-14:30)