Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » PSV-Feyenoord (03/03/2024-14:30)

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Ben benieuwd naar de opstelling!

 

+1/-0

We spelen al maande slecht dus daar moeten we het niet van gaan hebben, strijd zal het moeten worden, de pollen uit het gras vreten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Opstellingen
Opstelling Feyenoord: Slot kiest voor Milambo en Zerrouki
vandaag, 13:14 0 reacties
Antoni Milambo start in de basis bij Feyenoord. De talentvolle middenvelder vervangt Calvin Stengs in de opstelling. Verder kiest trainer Arne Slot voor Yankuba Minteh in de aanval.

Quilindschy Hartman was in aanloop naar het duel in Eindhoven een vraagteken. De linksback was ziek, maar is inmiddels voldoende hersteld. Hartman staat om 14:30 uur aan de aftrap. Verder bestaat de verdediging uit David Hancko, Thomas Beelen en Lutsharel Geertruida. Op doel staat Timon Wellenreuther.

Opstelling Feyenoord
Wellenreuther; Geertruida, Beelen, Hancko, Hartman; Wieffer, Timber, Milambo, Zerrouki; Minteh, Gimenez.

Opstelling PSV
Benitez; Teze, Ramalho, Boscagli, Dest; Schouten, Mauro Júnior, Tillman; Bakayoko, De Jong, Lozano.





Update: Minteh en Milambo lijken te gaan starten...

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 3 maart 2024, 13:33:15.

 

+1/-0

Wellenreuther; Geertruida, Beelen, Hancko, Hartman; Zerrouki, Wieffer, Timber; Milambo, Gimenez, Minteh.

 

+1/-0

Weer dat klote middenveld met Zerrouki en Wieffer. Weer geen 10, weer geen aansluiting bij de spits. Zet Linr er nou eens in man, in plaats van die vriendjespolitiek met Zerrouki die overlopen gaat worden door de druk van PSV.

 

+1/-0

Lijkt dus 4-4-2 te worden...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 03 maart 2024 om 13:34:

Weer dat klote middenveld met Zerrouki en Wieffer. Weer geen 10, weer geen aansluiting bij de spits. Zet Linr er nou eens in man, in plaats van die vriendjespolitiek met Zerrouki die overlopen gaat worden door de druk van PSV.



Voor mijn gevoel wordt het meer 4-4-2 waarbij Milambo op de 10 speelt.

 

+1/-0

Angsthazenopstelling, zeker tegen een middenveld van PSV waar Veerman en Saibari ontbreken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 03 maart 2024 om 13:37:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 03 maart 2024 om 13:34:

Weer dat klote middenveld met Zerrouki en Wieffer. Weer geen 10, weer geen aansluiting bij de spits. Zet Linr er nou eens in man, in plaats van die vriendjespolitiek met Zerrouki die overlopen gaat worden door de druk van PSV.



Voor mijn gevoel wordt het meer 4-4-2 waarbij Milambo op de 10 speelt.



Dan had Lingr daar moeten staan en Milambo op de plek van Zerrouki.

Edit: Lingr zit niet bij selectie

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 03 maart 2024 om 13:39:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 03 maart 2024 om 13:37:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 03 maart 2024 om 13:34:

Weer dat klote middenveld met Zerrouki en Wieffer. Weer geen 10, weer geen aansluiting bij de spits. Zet Linr er nou eens in man, in plaats van die vriendjespolitiek met Zerrouki die overlopen gaat worden door de druk van PSV.



Voor mijn gevoel wordt het meer 4-4-2 waarbij Milambo op de 10 speelt.



Dan had Lingr daar moeten staan en Milambo op de plek van Zerrouki.

Edit: Lingr zit niet bij selectie



Lingr is geen basis materiaal en zeker niet op de 10, dan valt het middenveld compleet uit elkaar. Hij kan gebracht worden als stormram zoals donderdag, maar hij kan mij niet overtuigen.

Door nu met verstevigd middenveld te spelen, kan Zerrouki controlerend spelen en Wieffer iets meer doorschuiven. Dan blijft de balans redelijk.

Het is voor mij wel de allerlaatste kans die Zerrouki zou moeten krijgen, want ook vandaag door het ijs zakken en dan is het wel klaar met dat figuur.

Denk als je Milambo naast Wieffer zet dat je een tweede Timber hebt staan, dus verzwak je je middenveld weer en kan Wieffer en het middenveld overlopen worden.

In die zin kan ik deze keuze begrijpen.

Milambo krijgt denk ik een wat vrijere rol met Timber.

 

+1/-0

Vind het zorgwekkender dat we geen enkele echte middenvelder op de bank hebben zitten, ben benieuwd hoe die dat op gaat lossen indien nodig.
Denk Nieuwkoop dan brengen en Geertruida doorschuiven....

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 03 maart 2024 om 13:50:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 03 maart 2024 om 13:39:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 03 maart 2024 om 13:37:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 03 maart 2024 om 13:34:

Weer dat klote middenveld met Zerrouki en Wieffer. Weer geen 10, weer geen aansluiting bij de spits. Zet Linr er nou eens in man, in plaats van die vriendjespolitiek met Zerrouki die overlopen gaat worden door de druk van PSV.



Voor mijn gevoel wordt het meer 4-4-2 waarbij Milambo op de 10 speelt.



Dan had Lingr daar moeten staan en Milambo op de plek van Zerrouki.

Edit: Lingr zit niet bij selectie



Lingr is geen basis materiaal en zeker niet op de 10, dan valt het middenveld compleet uit elkaar.



En dit baseer je op wat precies? Op die paar invalbeurten? Ik vond hem daarin voetballend niet minder dan Til en qua loopacties en afwerken vergelijkbaar.

Ik vond hem voetballend ook niet minder dan Zerrouki die overal te laat is en iedere bal inlevert als er wat druk is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 03 maart 2024 om 13:37:

Angsthazenopstelling, zeker tegen een middenveld van PSV waar Veerman en Saibari ontbreken.



Ik ben net naar het toilet geweest, dus heb geen last van uitwerpselen in m'n ogen ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 03 maart 2024 om 14:15:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 03 maart 2024 om 13:50:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 03 maart 2024 om 13:39:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 03 maart 2024 om 13:37:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 03 maart 2024 om 13:34:

Weer dat klote middenveld met Zerrouki en Wieffer. Weer geen 10, weer geen aansluiting bij de spits. Zet Linr er nou eens in man, in plaats van die vriendjespolitiek met Zerrouki die overlopen gaat worden door de druk van PSV.



Voor mijn gevoel wordt het meer 4-4-2 waarbij Milambo op de 10 speelt.



Dan had Lingr daar moeten staan en Milambo op de plek van Zerrouki.

Edit: Lingr zit niet bij selectie



Lingr is geen basis materiaal en zeker niet op de 10, dan valt het middenveld compleet uit elkaar.



En dit baseer je op wat precies? Op die paar invalbeurten? Ik vond hem daarin voetballend niet minder dan Til en qua loopacties en afwerken vergelijkbaar.

Ik vond hem voetballend ook niet minder dan Zerrouki die overal te laat is en iedere bal inlevert als er wat druk is.



Ja ik baseer dat op z'n invalbeurten en ik vind hem niet op Til lijken.
Hij brengt energie, maar meer ook niet.

Hij mist bepaalde voetbalintelligentie om te weten wanneer die in moet steppen en moet meeverdedigen. Als (valse) spits brengen is gewoon prima.

Laat ik zo zeggen, Korneev werd ook altijd om die reden gebracht, was ook geen basismateriaal, maar wel prima om de goal te forceren en dat deed die vaak ook prima.

 

+1/-0

Oeh ze hebben klappertjes opgehangen!:D:D:D:D

 

+1/-0

4" 1-0: Tillman

Dit gaat heel pijnlijk worden...

 

+1/-0

Hancko man, wat slap.

 

+1/-0

Nou, die opstellng kan ook direct weer in de prullenbak. Wordt een kansloos verhaal met al onze spelers en trainer die roepen dat we zo moe zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 03 maart 2024 om 14:37:

Hancko man, wat slap.



Feyenoord begint onthutsend slap, worden volledig afgetroefd....

Wellenreuther zag er ook niet goed uit btw, ook veel te slap ingrijpen...

 

+1/-0

Wat een afgang voor Hancko om in een topwedstrijd zo te kakken worden gezet.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » PSV-Feyenoord (03/03/2024-14:30)