Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-FC Groningen (29/02/2024-20:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

In de eerste helft liet alleen Minteh wat zien. De wissels waren stuk voor stuk goed en brachten nieuwe impulsen. Lingr, die vlak voor tijd voor de tweede keer de winnende maakt. Misschien toch maar wat vaker laten invallen als valse spits.

 

+1/-0

En Ueda heeft vanavond ook laten zien dat hij er écht niks van kan...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 29 februari 2024 om 22:02:

Hancko is wereldtop op linksback. Lopez is wel klaar bij ons mag ik hopen.



Ja dat was niet best... Maarja dat zag je al vorig jaar...

 

+1/-0

Draak van een wedstrijd maar gelukkig zijn we door naar de finale. Deze wedstrijd hebben we met name gewonnen door de tomeloze inzet en winnaarsmentaliteit van onze centraal-Europeaanse helden Hancko en Lingr.

Het lijkt alleen maar minder te worden de laatste tijd. Voor een deel zal het vermoeidheid zijn, maar juist dan hoop je dat Feyenoord in elk geval nog op basis van voetbal kan winnen. Dat zat er totaal niet in. Zodra Wieffer en Timber uit vorm zijn zoals de laatste paar wedstrijden blijft er weinig over van ons voetbal. Was het nou echt niet mogelijk om een keer met Milambo te beginnen bijvoorbeeld?

Ik vind het overigens ook schrikbarend wat onze aanvallers keer op keer laten zien, met name de vier aanvallend ingestelde spelers die in de basis mochten starten vandaag. Minteh vond ik in elk geval nog bedrijvig en dreiging hebben met z'n snelheid, maar Ueda, Paixao en Stengs brengen veel te weinig.

De invallers lieten zien hoe het wel moet. Met name Lingr had nog even een geweldige invalbeurt. Als je Lingr ziet invallen dan is het toch uiterst vreemd dat hij niet meer kansen krijgt. Ik vond hem al een betere 10 dan Stengs, maar volgens mij is hij ook een betere tweede spits dan Ueda. Ivanusec vond ik ook goed invallen, maar ik blijf erbij dat hij veel meer een aanvallende middenvelder is dan een vleugelaanvaller. Zonde dat hij door z'n gebrek aan snelheid telkens terug moet kappen terwijl er echt veel ruimte ligt aan zijn kant.

 

+1/-0

Ik geloof toch dat ik Lingr maar eens een tijdje de kans zou geven. Zijn loopacties en diepte is iets wat we in dit team niet al teveel hebben. Dat gelul dat hij voetballend niet mee zou kunnen kan je ook op Zerrouki toepassen en die speelt ook regelamtig in de basis.

 

+1/-0

Zwaar bevochten wedstrijd. Ben blij dat we met een aantal tactische wissels we het hebben kunnen omdraaien! Lingr heeft vaker goede invalbeurten!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 29 februari 2024 om 21:51:

Oh kut Stengs knie... auw... niet goed niet goed...



Was een donker rode kaart. Schaar en dan ook nog van achteren. Makkelie en Manshold als VAR moeten zich kapot schamen

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DubbelQ schreef op 01 maart 2024 om 09:25:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 29 februari 2024 om 21:51:

Oh kut Stengs knie... auw... niet goed niet goed...



Was een donker rode kaart. Schaar en dan ook nog van achteren. Makkelie en Manshold als VAR moeten zich kapot schamen



Bizar. Dat is gewoon een schoolvoorbeeld van marchanderen; Makkelie wil in blessuretijd niet nog eens een rode kaart uitdelen. Schandalig.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-FC Groningen (29/02/2024-20:00)