Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-FC Groningen (29/02/2024-20:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Er zit al maanden geen enkel voetbal meer in. Sinds Lazio thuis eigenlijk. Nadat Pusic weg ging. Slot zit op het verkeerde spoor.

 

+1/-0

Ook onbegrijpelijk dat Wieffer speelt. Die zat er tegen Almere al helemaal doorheen en kan je zo ook wel wegstrepen voor psv. Hij speelt belabberd vandaag en dat kan je de TS aantekenen

 

+1/-0

Zelfs tegen een KKDverdediger verzuipt Ueda, ik ga daar nu toch aan twijfelen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 29 februari 2024 om 20:41:

Zelfs tegen een KKDverdediger verzuipt Ueda, ik ga daar nu toch aan twijfelen.



Net in die counter was overtreding, zag je in de herhaling.

Het moet allemaal net ff wat scherper en middenveld moet anders staan, Wieffer controlerend, Timber en Stengs er voor.

Dit werkt gewoon niet zo.

 

+1/-0

Ik ga misschien iets geks zeggen, misschien had Wieffer moeten banken en had je vandaag met Zerrouki moeten starten...

 

+1/-0

Je mist wel de passie die we in 2020 tegen NAC haddn, 5-0 met rust.
Maar De Kuip mag zich ook wel meer laten horen...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 29 februari 2024 om 20:45:

Ik ga misschien iets geks zeggen, misschien had Wieffer moeten banken en had je vandaag met Zerrouki moeten starten...



Ik zei dat hierboven al. Slim bedacht.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 29 februari 2024 om 20:44:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 29 februari 2024 om 20:41:

Zelfs tegen een KKDverdediger verzuipt Ueda, ik ga daar nu toch aan twijfelen.



Net in die counter was overtreding, zag je in de herhaling.

Het moet allemaal net ff wat scherper en middenveld moet anders staan, Wieffer controlerend, Timber en Stengs er voor.

Dit werkt gewoon niet zo.



Ja maar goed, hij werd er ook uitgelopen. Maar zo'n gast moet in de 16 veel beter zijn dan een KKDverdediger en dat 'ie verre van.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 29 februari 2024 om 20:46:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 29 februari 2024 om 20:45:

Ik ga misschien iets geks zeggen, misschien had Wieffer moeten banken en had je vandaag met Zerrouki moeten starten...



Ik zei dat hierboven al. Slim bedacht.



Sorry niet gelezen...

 

+1/-0

Slot moet echt naar de tekentafel. Als hij blijft kan je niet nog een seizoen op deze manier spelen.

 

+1/-0

Tijd om de kleedkamer te verbouwen, want dit kan gewoon echt niet...

Hier zijn geen excuses voor...

 

+1/-0

Nieuwkoop voor lopez, Hancko naar links en Luts naar het centrum
Wieffer tegen zichzelf beschermen en wisselen voor Milambo. Zerrouki hoef ik ook niet te zien. Stengs heel snel op de bank zetten voor Lingr en Ivanusec voor paixao die ook weer eens geen ene reet laat zien.

 

+1/-0

De agent van DtK zal vast goed hebben geprofiteerd van de mega transfer van Ueda. Want op z’n kwaliteiten kan hij niet zijn gehaald. Ik ben wel klaar met die kerel, laat geen hol zien. En dat is dan de duurste speler uit de clubgeschiedenis.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 29 februari 2024 om 20:53:

Nieuwkoop voor lopez, Hancko naar links en Luts naar het centrum
Wieffer tegen zichzelf beschermen en wisselen voor Milambo. Zerrouki hoef ik ook niet te zien. Stengs heel snel op de bank zetten voor Lingr en Ivanusec voor paixao die ook weer eens geen ene reet laat zien.



Paixao ben ik het echt niet mee eens, die jongen werkt keihard vanavond.
Linger brengt helemaal niks en komt zwaar te kort.

Nieuwkoop kan, maar dan ga je teveel schuiven achterin en je hebt Luts op het middenveld nodig, dus je kan ook Nieuwkoop voor Wieffer brengen en 3-4-3 gaan spelen, dan komt Groningen er minder makkelijk uit.

Lingr alleen brengen als het echt nodig is voorin en daar zijn we nog lang niet.

 

+1/-0

Nieuwkoop en Ivanusec komen zo.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 29 februari 2024 om 20:56:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 29 februari 2024 om 20:53:

Nieuwkoop voor lopez, Hancko naar links en Luts naar het centrum
Wieffer tegen zichzelf beschermen en wisselen voor Milambo. Zerrouki hoef ik ook niet te zien. Stengs heel snel op de bank zetten voor Lingr en Ivanusec voor paixao die ook weer eens geen ene reet laat zien.



Paixao ben ik het echt niet mee eens, die jongen werkt keihard vanavond.
Linger brengt helemaal niks en komt zwaar te kort.

Nieuwkoop kan, maar dan ga je teveel schuiven achterin en je hebt Luts op het middenveld nodig, dus je kan ook Nieuwkoop voor Wieffer brengen en 3-4-3 gaan spelen, dan komt Groningen er minder makkelijk uit.

Lingr alleen brengen als het echt nodig is voorin en daar zijn we nog lang niet.



Ik werk ook hard maar no way dat ik word opgesteld. Paxao laat al maanden helemaal niets zien. De

Dit bericht is gewijzigd op 29 februari 2024, 21:18:58 door een mod.

 

+1/-0

Nieuwkoop --> Lopez
Ivanusec --> Paixao

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 29 februari 2024 om 21:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 29 februari 2024 om 20:56:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 29 februari 2024 om 20:53:

Nieuwkoop voor lopez, Hancko naar links en Luts naar het centrum
Wieffer tegen zichzelf beschermen en wisselen voor Milambo. Zerrouki hoef ik ook niet te zien. Stengs heel snel op de bank zetten voor Lingr en Ivanusec voor paixao die ook weer eens geen ene reet laat zien.



Paixao ben ik het echt niet mee eens, die jongen werkt keihard vanavond.
Linger brengt helemaal niks en komt zwaar te kort.

Nieuwkoop kan, maar dan ga je teveel schuiven achterin en je hebt Luts op het middenveld nodig, dus je kan ook Nieuwkoop voor Wieffer brengen en 3-4-3 gaan spelen, dan komt Groningen er minder makkelijk uit.

Lingr alleen brengen als het echt nodig is voorin en daar zijn we nog lang niet.



Hou toch op met je Paxao. Heb je stront in je ogen. Ik werk ook hard maar no way dat ik word opgesteld. Paxao laat al maanden helemaal niets zien. De



Zullen we het gezellig houden ;)

Ik heb gewoon een andere mening over Paixao, Slot is het wel met je eens, hij heeft naar jet geluisterd ;)

 

+1/-0

En nu blijven stormen...

 

+1/-0

Wieffer kan echt niet. Wissel die jongen en laat hem even uitrusten.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-FC Groningen (29/02/2024-20:00)