Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » AS Roma-Feyenoord (22/02/2024-21:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Weer teleurgesteld. Ze hebben wel weer gevochten, maar het is bijna het hele seizoen eigenlijk al hetzelfde: net niet. Net niet die scherpte, net niet dat mazzeltje (al was de 1-0 dat wel natuurlijk) en net niet dat killer instinct.

En oh, oh, wat sneu voor Hancko en Jahanbakhsh. Geen geweldige penalties en dan duikt de keeper ook nog eens precies goed.

Ik verwacht dat de jongens morgen wel een heldenonthaal krijgen. Ze hebben weer geknokt. En dan daarna op naar plek 2 en op naar de beker. Volgend seizoen opnieuw de CL in en mooie wedstrijden spelen. Oh, en niet meer naar Rome de komende jaren... 🔴⚪

 

+1/-0

Zonde, we kwamen toch weer net tekort helaas. Zuur dat uitgerekend de penalty zekerheidjes een penalty misten. Complimenten voor de verdediging, ze bleven goed overeind tegen de gevaarlijke Roma aanvallers. Beelen en Hancko vond ik indrukwekkend sterk.

 

+1/-0

Waarom niet meer naar Rome? We zien toch zelf dat onze lads groeiende zijn? Ik durf te stellen,dat bij de eerstvolgende confrontatie the boys Roma op hun knieen legt. Just wait and see!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 23 februari 2024 om 01:26:

Waarom niet meer naar Rome? We zien toch zelf dat onze lads groeiende zijn? Ik durf te stellen,dat bij de eerstvolgende confrontatie the boys Roma op hun knieen legt. Just wait and see!



Wensdenken. Drie keer achter elkaar eraf geknikkerd, Rome is een maatje te groot voor ons.

 

+1/-0

Voor de rest eens met de algemene tendens hier dat ze gevochten hebben voor wat ze waard zijn. Maar willen die spelers ajb hun mond houden met die slappe teksten als: er heeft meer ingezeten. Dat hoor ik al het hele seizoen, het is structureel dus zit er niet meer in.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Als penalty’s moeten bepalen wie er doorgaat, dan zit er meer in. Wanneer je erna met lege handen staat, is het gevoel dat je net zo goed wel de volle buit had kunnen pakken volkomen begrijpelijk.

Als je kijkt naar het wedstrijd, denk ik dat je een terecht punt hebt. Feyenoord heeft dit seizoen teveel punten verspeeld, zowel nationaal als internationaal. Op basis van het spelbeeld, veldoverwicht en aantal gecreëerde kansen had Feyenoord in veel van die wedstrijden niet hoeven verliezen of gelijk hoeven spelen. Dat het toch in deze regelmaat gebeurt, geeft wel aan dat het niet enkel toeval is.

Dat Feyenoord zoveel kansen en veldoverwicht nodig heeft om tot een doelpunt te komen, is geen gegeven in die zin dat er niks aan te doen is. Wellicht. En wellicht is het zelfs een kwestie van kwaliteit. Maar dat die kansen en het veldoverwicht worden gezien als ‘houvast’ is volkomen terecht. Als dat ook nog wegvalt(zoals in Alkmaar), blijft er niks meer over.

In dit tweeluik was Feyenoord collectief de betere ploeg, maar Roma heeft op individuele basis veel meer kwaliteit. Je bent over twee wedstrijden echt niet de betere geweest. Dus twee remises en penalty’s doet het meeste recht aan de verhoudingen. En dat is het wel een loterij wie ze beter neemt/tegenhoudt.

Overigens had ik vorig seizoen tegen Roma echt het gevoel dat er voor de ploeg meer ingezeten had. Het late doelpunt van Dybala toen, zorgde voor een veel grotere kater dan dit wedstrijdverloop.

 

+1/-0

Met die laatste twee alinea's ben ik het ook volkomen eens ja. Ook voor mijn gevoel ben je vorig jaar veel dichter bij de overwinning geweest omdat je toen echt de betere was. Nu ben je echt twee keer gelijk geweest aan elkaar en was het typisch zo'n pot die geen winnaar verdiende. De pech van zo'n knock-out wedstrijd is dat die er dus wel moet komen en dan krijg je vervolgens hoge school penalty schieten van Roma, want op die strafschop van Lukaku na had Wellenreuther gewoon geen kans.

 

+1/-0

Wieffer kwam dik een jaar geleden in de basis en heeft zich zo enorm ontwikkeld, die gaat voor een megabedrag weg deze zomer, wat een baas. Jammer van die kans maar ach, ook dat is voetbal.

 

+1/-0

Positief: wat hebben we ons knap herpakt na een moeilijk begin. Vanaf een bepaald moment en in de verlenging waren we dominant. Wieffer is inderdaad een baas, maar dat geldt ook voor Wellenreuther (wat mij betrreft eerste keeper), Beelen en Hancko.

Negatief: de aanvallende onmacht. We hebben vrijwel niets gecreerd. Ik heb het al vaker gezegd, maar we hebben op het geld van Beelen na de rest over de balk geflikkerd lijkt het. In de zomer zijn echt wel wat dingen fout gegaan. Ueda brengt (nog) niets, Ivanusec is kleurloos en Stengs was echt een aanfluiting. Dat is een iets luxere versie van Luigi Bruins maar ik vond hem waardeloos. Timber, Gimenez en Paixao vielen me ook niet bepaald mee. Ik denk dat de scouts Gimenez voorlopig ook wel links laten liggen. In dit soort wedstrijden moet je leveren en dat doet hij niet. Was ook belabberd in de combinatie.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 23 februari 2024, 09:35:04.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 23 februari 2024 om 08:44:

Wieffer kwam dik een jaar geleden in de basis en heeft zich zo enorm ontwikkeld, die gaat voor een megabedrag weg deze zomer, wat een baas. Jammer van die kans maar ach, ook dat is voetbal.



Het was een waanzinnige actie, waarin hij twee Roma-verdedigers ruim de helft van het veld de baas blijft én nog tot een schot kan komen. Hij staat niet te boek als een snelle speler, maar zo zie je maar dat dit relatief is; op wilskracht kun je in volle sprint met de bal aan de voet soms sneller dan je voor mogelijk houdt.

De afronding na zo'n inspanning was net niet voldoende voor een doelpunt. Daar zit mijn inziens niet het verschil tussen een wereldtopper en een iets mindere speler, maar het verschil tussen een middenvelder en een échte aanvaller/spits. De laatste kan op zo'n moment nog nét zijn rust vinden en die bal snelheid én richting meegeven...

Ik heb inmiddels wat meer berichten gelezen en ik begrijp misschien iets beter Knakkie bedoelt met de uitlatingen van spelers over dat je méér ingezeten had. Maar ik denk ook dat we moeten beseffen dat wat er nú/achteraf in de media terecht is gekomen, vanuit de 'verse' emotie en teleurstelling na de uitschakeling opgetekend is. Er zal vanochtend na een (kort) nachtje al anders aangekeken worden...

 

+1/-0

De eerste reactie was GVD weer dat pl.... Roma.
Maar nu kijk ik met trots terug, ja je hebt er niks aan, maar wat hebben onze jongens zich beheerst tegen die toneelspelende zuigers van Roma. En je weet het strafschoppen zijn een loterij. Nou kop op en op naar Almere om daar de 2e plaats vast te houden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DubbelQ schreef op 23 februari 2024 om 09:32:

De eerste reactie was GVD weer dat pl.... Roma.
Maar nu kijk ik met trots terug, ja je hebt er niks aan, maar wat hebben onze jongens zich beheerst tegen die toneelspelende zuigers van Roma. En je weet het strafschoppen zijn een loterij. Nou kop op en op naar Almere om daar de 2e plaats vast te houden.



Van Olympico naar het Yanmar stadion binnen drie dagen gewoon omdat het kan :D

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 23 februari 2024 om 09:21:

Positief: wat hebben we ons knap herpakt na een moeilijk begin. Vanaf een bepaald moment en in de verlenging waren we dominant. Wieffer is inderdaad een baas, maar dat geldt ook voor Wellenreuther (wat mij betrreft eerste keeper), Beelen en Hancko.

Negatief: de aanvallende onmacht. We hebben vrijwel niets gecreerd. Ik heb het al vaker gezegd, maar we hebben op het geld van Beelen na de rest over de balk geflikkerd lijkt het. In de zomer zijn echt wel wat dingen fout gegaan. Ueda brengt (nog) niets, Ivanusec is kleurloos en Stengs was echt een aanfluiting. Dat is een iets luxere versie van Luigi Bruins maar ik vond hem waardeloos. Timber, Gimenez en Paixao vielen me ook niet bepaald mee. Ik denk dat de scouts Gimenez voorlopig ook wel links laten liggen. In dit soort wedstrijden moet je leveren en dat doet hij niet. Was ook belabberd in de combinatie.



Voor een groot deel eens, zeker met betrekking tot de aanvallende onmacht en het aankoopbeleid. Twee spelers heb ik een iets andere mening over.

Eerder dit seizoen ben ik heel kritisch geweest, maar ik vond dat Ivanusec tegen RKC en in zijn invalbeurt tegen Roma genoeg heeft laten zien. Het probleem bij hem is vooral zijn gebrek aan snelheid en explosiviteit, wat hem ongeschikt maakt in wedstrijden met veel intensiteit om als vleugelspeler te spelen in de diepte.

Kleine kanttekening daarbij, door al het terugverdedigen was Paixao ook niet bepaald gevaarlijk in de diepte deze wedstrijd (ondanks z'n explosiviteit en snelheid). Misschien dat Slot hier eens kritisch naar moet kijken.

Mijns inziens is Ivanusec wel duidelijk een '10', ook de manier waarop hij constant probeert het spel te maken vanuit het middenveld. Iets dat Stengs wederom naliet in een grote wedstrijd, naast het pressiespel dat bij Stengs al helemaal non existent is de laatste serie wedstrijden.

Gimenez vond ik niet zo belabberd, die kreeg amper een bruikbare bal, en de enige halve kans die hij kreeg heeft hij genadeloos afgemaakt. Dan lever je wel als spits. Wel zie je af en toe dat hij nog wat power mist ten opzichte van die Italiaanse zagers.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Paixão is op de weg terug, mijn inziens. Je ziet weer vaker flitsen van wat hij in zijn mars heeft. Wat mij vooral opviel in de eerste helft, is hoe Roma reageerde als hij aan de bal kwam. Die waren er niet gerust op.

Ueda heeft echt meer vertrouwen en (speel)tijd nodig. Het houdt vooralsnog echt niet over, maar vooral als je in het stadion goed op hem let zie je dat hij constant aanspeelbaar is en keihard werkt. Hij moet écht over 'een drempeltje' heen, is mijn gevoel. Gisteren viel er weinig eer te behalen voor hem.

Dat laatste gold ook voor Ivanušec, maar je ziet wel dat hij dat drempeltje genomen heeft en veel méér betrokken wordt in het spel.

Timber lijkt na zijn blessure nog niet in goede doen. Werkte gisteren hard, deed defensief niet veel verkeerd. Maar aanvallend is het nog niet 100%.

Giménez leek het meeste last te hebben van het geëtter door Roma. De commentator suggereerde dat zijn bewakers nog een appeltje met hem te schillen hadden, ik kreeg meer het gevoel dat zij door de rode kaart vorig seizoen wéten dat ze hem uit de tent kunnen lokken. Ik was op een gegeven moment in de eerste helft echt bang dat hij zich zou laten gaan.

Stengs vind ik een lastig verhaal. Het oogt allemaal heel flets en het was gisteren ook niet goed. Maar zijn uitstraling en houding betekent niet dat hij geen bergen werk verzet. Het blijft altijd een gevaar met dergelijke spelers dat ze de schijn tegen krijgen, omdat ze zich niet kapot zweten en hun broekje vuil maken. Stengs heeft een veel betere fase gekend dit seizoen, en Feyenoord kan hem in goede doen heel goed gebruiken.

Wél vraag ik me af of de rest van het team niet meer gebaat is bij een ander type 'op 10'. Zeker Ueda zou denk ik beter renderen als er een speler dichter bij hem zou spelen die vanuit het centrum 'doorkomt' als hij met zijn rug naar de goal de bal vasthoudt.

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 23 februari 2024 om 09:59:

(...)Gimenez vond ik niet zo belabberd, die kreeg amper een bruikbare bal, en de enige halve kans die hij kreeg heeft hij genadeloos afgemaakt. Dan lever je wel als spits. Wel zie je af en toe dat hij nog wat power mist ten opzichte van die Italiaanse zagers.



Dat is niet zo gek, toch? Giménez moet nog 23 worden en komt in die zin net kijken. 'We' vergeten dat weleens. Llorente en Mancini begonnen gisteren centraal, zijn jaren ouder (30 en 27) en hebben honderden uren (fysieke) training méér. Ze zijn gewend om wekelijks een slijtageslag te leveren in grotere competities tegen spitsen.

Dat Giménez het tegen deze 'vaklui' (nog) niet kan bolwerken is geen schande, maar het moet hem wel doen realiseren dat hij nóg harder moet gaan werken.

Dennis van der Geest is toch een Feyenoorder? Misschien is het een idee als hij met Giménez een uurtje in de week gaat sleuren, duwen en trekken. Daar ontwikkel je gigantisch veel specifieke (duel)kracht mee...

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 23 februari 2024, 10:34:14.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 23 februari 2024 om 10:17:

open/sluit de onderstaande quote:




Paixão is op de weg terug, mijn inziens. Je ziet weer vaker flitsen van wat hij in zijn mars heeft. Wat mij vooral opviel in de eerste helft, is hoe Roma reageerde als hij aan de bal kwam. Die waren er niet gerust op.

Ueda heeft echt meer vertrouwen en (speel)tijd nodig. Het houdt vooralsnog echt niet over, maar vooral als je in het stadion goed op hem let zie je dat hij constant aanspeelbaar is en keihard werkt. Hij moet écht over 'een drempeltje' heen, is mijn gevoel. Gisteren viel er weinig eer te behalen voor hem.

Dat laatste gold ook voor Ivanušec, maar je ziet wel dat hij dat drempeltje genomen heeft en veel méér betrokken wordt in het spel.

Timber lijkt na zijn blessure nog niet in goede doen. Werkte gisteren hard, deed defensief niet veel verkeerd. Maar aanvallend is het nog niet 100%.

Giménez leek het meeste last te hebben van het geëtter door Roma. De commentator suggereerde dat zijn bewakers nog een appeltje met hem te schillen hadden, ik kreeg meer het gevoel dat zij door de rode kaart vorig seizoen wéten dat ze hem uit de tent kunnen lokken. Ik was op een gegeven moment in de eerste helft echt bang dat hij zich zou laten gaan.

Stengs vind ik een lastig verhaal. Het oogt allemaal heel flets en het was gisteren ook niet goed. Maar zijn uitstraling en houding betekent niet dat hij geen bergen werk verzet. Het blijft altijd een gevaar met dergelijke spelers dat ze de schijn tegen krijgen, omdat ze zich niet kapot zweten en hun broekje vuil maken. Stengs heeft een veel betere fase gekend dit seizoen, en Feyenoord kan hem in goede doen heel goed gebruiken.

Wél vraag ik me af of de rest van het team niet meer gebaat is bij een ander type 'op 10'. Zeker Ueda zou denk ik beter renderen als er een speler dichter bij hem zou spelen die vanuit het centrum 'doorkomt' als hij met zijn rug naar de goal de bal vasthoudt.

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 23 februari 2024 om 09:59:

(...)Gimenez vond ik niet zo belabberd, die kreeg amper een bruikbare bal, en de enige halve kans die hij kreeg heeft hij genadeloos afgemaakt. Dan lever je wel als spits. Wel zie je af en toe dat hij nog wat power mist ten opzichte van die Italiaanse zagers.



Dat is niet zo gek, toch? Giménez moet nog 23 worden en komt in die zin net kijken. 'We' vergeten dat weleens. Llorente en Mancini begonnen gisteren centraal, zijn jaren ouder (30 en 27) en hebben honderden uren (fysieke) training méér. Ze zijn gewend om wekelijks een slijtageslag te leveren in grotere competities tegen spitsen.

Dat Giménez het tegen deze 'vaklui' (nog) niet kan bolwerken is geen schande, maar het moet hem wel doen realiseren dat hij nóg harder moet gaan werken.

Dennis van der Geest is toch een Feyenoorder? Misschien is het een idee als hij met Giménez een uurtje in de week gaat sleuren, duwen en trekken. Daar ontwikkel je gigantisch veel specifieke (duel)kracht mee...



Hij verloor zeker meer duels dan hij won, maar waar het om gaat als spits is dat hij scoorde. Dus dat hij het niet kan bolwerken is een conclusie die ik zeker niet deel. Overigens waren de Italiaanse kranten van mening dat hij een van de uitblinkers was, zo zie je maar hoe de perceptie verschilt. In Nederland focussen we op het meevoetballen, in Italië focussen ze op de output. Ik denk dat Gimenez zeker nog veel te verbeteren heeft, maar leeftijd heeft er niet zoveel mee te maken en harder werken overigens ook niet. De dertiger Lukaku ook maar aan de slag met van der Geest? Die won vrijwel geen enkel duel tegen de 22 jarige onervaren Beelen. ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Het heeft mijn inziens wél te maken met leeftijd, in die zin dat je fysiek sterker (of beter; méér gehard) wordt naarmate je ouder wordt. Een speler van 22 is in dat opzicht (nog) niet volgroeid. Om nog maar te zwijgen over de 'slimmigheden' die jezelf aanleert naarmate je meer ervaren wordt.

Beelen heeft gisteren geen duel met Lukaku gewonnen op fysieke kracht. Hij was gewoon slimmer, en wist er telkens een voetje tussen te krijgen. Als Lukaku zijn kracht gebruikte, bleef hij op de been. Maar dat was een kwestie van blijven staan als er iemand tegen je aan duwt. Daar is minder kracht voor nodig.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 23 februari 2024 om 09:21:

Positief: wat hebben we ons knap herpakt na een moeilijk begin. Vanaf een bepaald moment en in de verlenging waren we dominant. Wieffer is inderdaad een baas, maar dat geldt ook voor Wellenreuther (wat mij betrreft eerste keeper), Beelen en Hancko.

Negatief: de aanvallende onmacht. We hebben vrijwel niets gecreerd. Ik heb het al vaker gezegd, maar we hebben op het geld van Beelen na de rest over de balk geflikkerd lijkt het. In de zomer zijn echt wel wat dingen fout gegaan. Ueda brengt (nog) niets, Ivanusec is kleurloos en Stengs was echt een aanfluiting. Dat is een iets luxere versie van Luigi Bruins maar ik vond hem waardeloos. Timber, Gimenez en Paixao vielen me ook niet bepaald mee. Ik denk dat de scouts Gimenez voorlopig ook wel links laten liggen. In dit soort wedstrijden moet je leveren en dat doet hij niet. Was ook belabberd in de combinatie.


Het aanvalsspel is pover. Heeft ook te maken met de keuzes die Slot maakt. Minteh op rechts werkt niet. Het verbaast mij, dat Slot blijft volharden in keuzes, die niet werken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 23 februari 2024 om 10:48:

open/sluit de onderstaande quote:




Het heeft mijn inziens wél te maken met leeftijd, in die zin dat je fysiek sterker (of beter; méér gehard) wordt naarmate je ouder wordt. Een speler van 22 is in dat opzicht (nog) niet volgroeid. Om nog maar te zwijgen over de 'slimmigheden' die jezelf aanleert naarmate je meer ervaren wordt.

Beelen heeft gisteren geen duel met Lukaku gewonnen op fysieke kracht. Hij was gewoon slimmer, en wist er telkens een voetje tussen te krijgen. Als Lukaku zijn kracht gebruikte, bleef hij op de been. Maar dat was een kwestie van blijven staan als er iemand tegen je aan duwt. Daar is minder kracht voor nodig.


Dat Gimenez scoorde vind ik een teken dat hij wel leverde, dat moment was een slimme reflex van Gimenez. Dat hij het niet kan bolwerken lijkt me echt overdreven. Het is niet voor niets dat Italiaanse kranten hem identificeren als een speler die wel leverde, daar is veel meer aandacht voor rendement.

open/sluit de onderstaande quote:

'Missie geslaagd voor Roma', kopt het Italiaanse Sport Mediaset. De krant zag Santiago Gimenez als één van de beteren bij de Rotterdammers. 'Hij is altijd klaar om een kans af te maken in het centrum van de aanval. Voor het team is hij een echt aanspeelpunt.



Ongetwijfeld zal hij zo'n slim moment ook op z'n 30e hebben, maar leeftijd is zeker niet de allesbepalende factor die jij ervan maakt, verre van zelfs. En qua slimmigheden en tactische rijpheid zie je ook genoeg twintigers die daar al heel ver in zijn. De helft van ons elftal bijvoorbeeld, gisteren was de 22 jarige onervaren Beelen weer een mooi voorbeeld van mijn standpunt hierover. Die troefde op zijn leeftijd de ervaren dertiger Lukaku af, zoals je zelf al toegeeft.

De reden dat Feyenoord onder Slot fysiek zo domineert is dat we ons transferbeleid hebben ingesteld op jonge twintigers. Dat is echt een onderschatte factor achter ons recente succes. Dat voetje er tussen zetten kost wel degelijk kracht en explosiviteit van Beelen, het is echt niet zo dat Beelen gisteren zonder zweetdruppels van dat veld stapte.

Ik denk dat het veel genuanceerder ligt dan alleen kijken naar leeftijd en ervaring, het is niet zo dat alleen teams die op hun lichamelijke piek zitten alles winnen. Je zou je kunnen afvragen waarom dat zo is.

 

+1/-0

Slot vindt Roma een hele grote club. Ik weet het niet hoor veegt hij niet een beetje zijn eigen straatje schoon? Waar hebben we het over, de nummer 4 van Italië. Dat is nog altijd ver boven het gemiddelde eredivisie niveau maar het is geen City, Madrid of Barcelona?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Ik vond Giménez niet slecht spelen, en door zijn doelpunt en constante 'gevecht' voorin snap ik de beoordeling van de Italiaanse media wel. Ik kreeg wel de indruk dat Giménez zich weer liet opnaaien door zijn bewakers, al kan ik dat verkeerd hebben gezien.

Daar zou hij meer stoïcijns in moeten worden, en is nog ook een aspect dat hij nog kan verbeteren/leren.


Wat betreft fysiek heb je geen ongelijk, maar ik zal het proberen wat beter uit te leggen. Het verschil in kracht en 'hardheid'/handigheid wanneer je als speler begin twintig bent, of eind twintig; kan veel schelen. Met alle bagage die de jaren extra opleveren. In die zin is een jonge twintiger nog niet 'volgroeid'.

Dan kun je als 20-jarige nog steeds 'een beest' zijn, zoals Lukaku op die leeftijd was en Brobbey nu schijnt te zijn. De ene speler is de andere niet.

Als centrumspits sta je eigenlijk altijd tegen een (fysiek/numerieke) overmacht. Je directe tegenstanders kunnen zich vrijwel volledig richten op het uitschakelen van jou; hun directe tegenstander. Hoe dan ook. Terwijl jij moet scoren, aanspeelbaar moet zijn, etc. Met vaak meerdere tegenstanders in je nek. Het is niet gek dat het één van de moeilijkste posities is om als talent door te breken, of als jongeling overeind te blijven. Je kan fysiek zodanig sterk zijn dat je het aankan, of je hebt andere specifieke kwaliteiten zoals snelheid of een geweldige techniek/inzicht.

Maar vervolgens kun je extra fysiek en de manier waarop je dat kan inzetten wel verder ontwikkelen. Dat stopt niet als je in lengte-opzicht uitgegroeid bent. Sterker worden kan nog tot midden/eind twintig. En ik denk dat Giménez in dat opzicht zich nog ontwikkelen kan.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » AS Roma-Feyenoord (22/02/2024-21:00)