Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » AS Roma-Feyenoord (22/02/2024-21:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Roma is echt een hele slechte winnaar en zure club.
Wat een lompe domme reactie weer op de Socials....

 

+1/-0

Tja weer verloren tegen Roma.
Je krijgt meerdere 100% kansen maar weet ze weer niet te benutten.
Wel beetje story van het seizoen.
Als je 50% vd kansen benut hadden we eerste gestaan samen met psv en de CL ook overwintert.

Je kon van te voren eigenlijk dit al uit tekenen en volgens mij ook al vaak benoemd we hebben gewoon geen doelpunten gehaald + wat er is en weg gegaan is.
Je stopt meeste geld in dure bankzitters en geeft de jeugd veels te weinig kans.
Dan krijg je zo een seizoen.
Qua punten in de eredivisie ook nog eigenlijk gewoon goed is alleen draait psv opeens beste seizoen ooit.
Zal je altijd zien.

MOet zeggen terwijl ik dit schrijf het moeilijk is om echt te zeggen wat voor seizoen we nou hebben.
Lijkt al lang geleden maar er was een tijd dit seizoen dat we echt mooiste voetbal speelden wat ik bij Feyenoord heb gezien.
En opeens was het voorbij.
Kom ik toch weer bij het eerste punt, we hebben geen doelpunten gekocht en dta mag je onze "TD" wel aanrekenen..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 23 februari 2024 om 11:57:

Slot vindt Roma een hele grote club. Ik weet het niet hoor veegt hij niet een beetje zijn eigen straatje schoon? Waar hebben we het over, de nummer 4 van Italië. Dat is nog altijd ver boven het gemiddelde eredivisie niveau maar het is geen City, Madrid of Barcelona?



Roma is een grote club.

Het heeft een begroting twee keer zo groot als Feyenoord. Qua marktwaarde liggen de teams niet zo ver uitéén, maar als we kijken naar Feyenoord duurste aankoop (Hancko: 8.3M, volgens TM.nl) dan heeft Roma 25 spelers waarvoor het in het verleden het dubbele betaald heeft. Ik denk dat qua salarissen de verschillen nóg groter zijn.

Natuurlijk zijn er veel grotere clubs in Europa, met nóg betere selecties en nóg meer aanzien.

Maar Roma heeft afgelopen twee seizoenen op rij een Europese finale gehaald. Dat kunnen op dit moment niet veel clubs zeggen...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 23 februari 2024 om 12:10:

Roma is echt een hele slechte winnaar en zure club.
Wat een lompe domme reactie weer op de Socials....



Dat is dus wat je kan terugverwachten als je zelf eerst stoer gaat doen op Tiktok

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 23 februari 2024 om 12:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 23 februari 2024 om 11:57:

Slot vindt Roma een hele grote club. Ik weet het niet hoor veegt hij niet een beetje zijn eigen straatje schoon? Waar hebben we het over, de nummer 4 van Italië. Dat is nog altijd ver boven het gemiddelde eredivisie niveau maar het is geen City, Madrid of Barcelona?



Roma is een grote club.

Het heeft een begroting twee keer zo groot als Feyenoord. Qua marktwaarde liggen de teams niet zo ver uitéén, maar als we kijken naar Feyenoord duurste aankoop (Hancko: 8.3M, volgens TM.nl) dan heeft Roma 25 spelers waarvoor het in het verleden het dubbele betaald heeft. Ik denk dat qua salarissen de verschillen nóg groter zijn.

Natuurlijk zijn er veel grotere clubs in Europa, met nóg betere selecties en nóg meer aanzien.

Maar Roma heeft afgelopen twee seizoenen op rij een Europese finale gehaald. Dat kunnen op dit moment niet veel clubs zeggen...


Grote club ja maar hele grote club zoals slot zei nee. Dan denk je toch aan een andere categorie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 23 februari 2024 om 03:25:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 23 februari 2024 om 01:26:

Waarom niet meer naar Rome? We zien toch zelf dat onze lads groeiende zijn? Ik durf te stellen,dat bij de eerstvolgende confrontatie the boys Roma op hun knieen legt. Just wait and see!



Wensdenken. Drie keer achter elkaar eraf geknikkerd, Rome is een maatje te groot voor ons.


Er zal toch een keer komen dat de rollen worden omgedraaid, of niet dan? Ik zie met vertrouwen de ontwikkeling van de spelers in en ik ben heel blij met deze staf, waar ik in het verleden bij spelers die het lieten zien en bij Feyenoord kwam niet weer die vorm hadden getoond. Echt, hoewel je het wensdenken noemt, we gaan een mooie toekomst tegemoet.

 

+1/-0

Als Timber en Stengs het niet hebben dan is dat simpelweg teveel. Want van de vorm van de buitenspelers moeten we het ook niet hebben. Eerlijk gezegd weet ik niet wat we nog beter hadden kunnen doen. Met iets meer geluk hadden we gewonnen ja, maar echt grote kansen hebben we niet gecreëerd. Stokte toch vaak bij Timber helaas

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » AS Roma-Feyenoord (22/02/2024-21:00)