Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Atletico Madrid(28/11/2023-21:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord-Atletico Madrid 1–3 (0-1)
Scoreverloop: 14. 0-1, 58. 0-2, 77. Wieffer 1-2, 82. 1-3,
Champions League: 5
Datum: 28/11/2023-
Tijd: 21:00-
Plaats: De Kuip, Rotterdam-
Gele kaart:
Champions League: 05-02-00-03 06 08-08
Thuis: 02-02-00-01 06 06-04
Uit: 02-00-00-02 00 02-04

Topscoorders: Gimenez/2, Stengs, Jahanbakhsh, Hermoso(Eigen Doel), Hancko, Zerrouki, Wieffer/1

Opstelling Feyenoord: Bijlow/#01; Geertruida/#04, Trauner/#18(C)(63. Milambo/#27), Hancko/#33, Hartman/#05; Wieffer/#20, Stengs/#10(70. Ivanušec/#17) , Timber/#08(78. Sauer/#25); Minteh/#19(63. Lingr/#32), Gimenez/#29, Paixão/#14(46. Ueda/#09).

Wissels Feyenoord: Wellenreuther/#22, Lamprou/#31, Beelen/#03, Zerrouki/#06, Dilrosun/#11, Lopez/#15, Van den Belt/#16.

Buiten Wedstrijdselectie: -Nieuwkoop/#02(Hamstrings), -Jahanbakhsh/#07(Hamstrings), -Zechiël/#24(Feyenoord O19), -Van Sas/#39(Niet Geselecteerd), -Arnaud/#40(Feyenoord O19), -Berger/#41(Niet Geselecteerd), -Candelaria/#42(Feyenoord O19), -Sanyang/#43(Niet Ingeschreven), -Groen/#44(Feyenoord O19), -De Blok/#45(Niet Geselecteerd), - Breinburg/#46(Niet Geselecteerd), -Elmensdorp/#47(Niet Geselecteerd), -Van der Sluijs/#48(Niet Geselecteerd), -Husselin/#49(Feyenoord O19), -Van der Heijden/#50(Niet Geselecteerd), -Pušić/#51(Niet Ingeschreven), -Hokke/#52(Niet Geselecteerd), -Rais/#53(Niet Geselecteerd), -Kleijn/#54(Niet Geselecteerd), -Rust/#56(Niet Geselecteerd), -Valk/#57(Niet Geselecteerd),-Zaal/#58(Niet ingeschreven), -Kroesen/#59(Niet ingeschreven), -Essanoussi/#62(Niet ingeschreven),
-Lima/#65(Niet ingeschreven), -Schens/#66(Niet Geselecteerd),-Giersthove/#67(Feyenoord O19), -Haksteeg/#68(Niet Geselecteerd), -Kraaijeveld/#69(Feyenoord O19), -Van Persie/#70(Feyenoord O19), -Plug/#71(Feyenoord O19), -Redmond/#73(Feyenoord O19), -Sliti/#74(Feyenoord O19), -Gardenier/#75(Niet Geselecteerd), -Otte/#76(Niet Geselecteerd), -Rambocus/#77(Niet Geselecteerd), -Ringeling/#78(Niet Geselecteerd),-Sneijer/#79(Feyenoord O19), Ulutaş/#80(Niet Geselecteerd),-Ka/#XX(Feyenoord O19), -Read/#XX(Feyenoord O19),-Sebbar/#XX(Blessure), -El Harmouz/#XX(Feyenoord O19), -Ouarghi/#XX(Feyenoord O19),-Cruz/#XX(Niet Geselecteerd), -Mojanaga/#XX(Niet Geselecteerd), -Neijenhuis/#XX(Niet Geselecteerd), -Moses/#XX(Niet Geselecteerd).


Engelsman Taylor fluit duel van Feyenoord in de Champions League

Anthony Taylor heeft de leiding over het duel tussen Feyenoord en Atletico Madrid. De UEFA heeft de 45-jarige Engelsman aangesteld voor de kraker in de groepsfase van de Champions League. Dinsdagavond in De Kuip wordt er om 21:00 uur afgetrapt.

Taylor wordt bijgestaan door zijn landgenoten Gary Beswick en Adam Nunn. De vierde official is Robert Jones. Daarnaast kijkt Stuart Attwell mee als videoscheidsrechter, geassisteerd door de Portugees Tiago Martins.

Het is niet de eerste keer dat Taylor een wedstrijd van Feyenoord fluit. Afgelopen seizoen floot hij de wedstrijd van de Rotterdammers in de kwartfinales van de Europa League tegen AS Roma. In het uitduel gaf Taylor zeven gele kaarten en stuurde Santiago Gimenez met rood van het veld. Het jaar daarvoor had Taylor de leiding over het duel tussen Feyenoord en Partizan.

Nieuwkoop ondergaat scan en is niet inzetbaar dinsdagavond

Feyenoord moet het tegen Atlético Madrid doen zonder Bart Nieuwkoop. De verdediger is afgelopen weekend geblesseerd uitgevallen. Trainer Arne Slot meldt in de aanloop naar het duel tegen de Spaanse club dat hij dinsdagavond niet kan spelen, en de kans is groot dat hij ook de topper tegen PSV zal missen.

''De exacte tijdsduur dat hij eruit is moet nog blijken, want ik dacht dat hij vandaag of morgen een MRI-scan krijgt'', vertelt Slot in gesprek met Feyenoord Media. ''Dat hij er morgen niet bij is, dat is zeker. En dat hij de komende weken er niet bij is, dat is ook zeer waarschijnlijk. Hoe lang hij er niet bij is, zal de MRI-scan moeten uitwijzen.''

Naast Nieuwkoop is ook Alireza Jahanbakhsh niet beschikbaar voor Feyenoord. Verder is wel Gernot Trauner inzetbaar.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 28 november 2023, 22:44:30.

 

+1/-0

De week van de waarheid, 2 zeges en de kans op een topseizoen is flink toegenomen maar het wordt heel spannend.

 

+1/-0

mega spannend ja. Ik verwacht weer eens zo'n actie van Paixao die vanaf links naar binnen trekt en hem dan hard hoog in de hoek pegelt (denk aan Ajax-thuis vorig jaar of thuis tegen Benfica deze zomer)

 

+1/-0

Nog nooit verloor de trainer van Feyenoord een thuiswedstrijd in Europees verband.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 27 november 2023 om 11:23:

mega spannend ja. Ik verwacht weer eens zo'n actie van Paixao die vanaf links naar binnen trekt en hem dan hard hoog in de hoek pegelt (denk aan Ajax-thuis vorig jaar of thuis tegen Benfica deze zomer)



Santi, Stengs, Timber maar eigenlijk de hele ploeg moet absoluut hun A game meebrengen dan kan het een historische wedstrijd worden !

 

+1/-0

Ik hoop zo op een scherp Feyenoord en dat vanaf minuut 1. Dan is het misschien mogelijk. Supporters doe normaal en vuur je ploeg aan op de manier zoals daar met veel zingen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DubbelQ schreef op 28 november 2023 om 08:20:

Ik hoop zo op een scherp Feyenoord en dat vanaf minuut 1. Dan is het misschien mogelijk. Supporters doe normaal en vuur je ploeg aan op de manier zoals daar met veel zingen.



Lijkt me wel. Tegen Lazio lukt dat ook. En met die scherpte schiet bijvoorbeeld Stengs zo'n kans er gewoon wel in ipv een rollertje.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 28 november 2023 om 09:19:

open/sluit de onderstaande quote:

DubbelQ schreef op 28 november 2023 om 08:20:

Ik hoop zo op een scherp Feyenoord en dat vanaf minuut 1. Dan is het misschien mogelijk. Supporters doe normaal en vuur je ploeg aan op de manier zoals daar met veel zingen.



Lijkt me wel. Tegen Lazio lukt dat ook. En met die scherpte schiet bijvoorbeeld Stengs zo'n kans er gewoon wel in ipv een rollertje.



De uitwedstrijd was echt de beste wedstrijd die ik gezien heb van Feyenoord zo onterecht dat je daar verliest, maarja dat is voetbal. Nu heb je ook Gimenez dat scheelt een slok op een borrel.

 

+1/-0

Plotselinge transfer? Spaanse krant stelt AZ-back op bij Feyenoord

https://www.telegraaf.nl/sport/474855105/plotselinge-transfer-spaanse-krant-stelt-az-back-op-bij-feyenoordlink

Haha Sugawara zou een toptransfer zijn, maar 10 miljoen ofzo zou voor een RB wel veel zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Read overhevelen. Die jongen is weliswaar pas 17, maar geef hem gewoon een kans als Geertruida naar het centrum geschoven wordt of anderzijds verhinderd is. Niet vanavond, want Trauner én Geertruida zijn fit. Maar zolang Nieuwkoop uitgeschakeld is, moet je Read gewoon doorschuiven.

Overigens heb je ook Kasanwirjo nog onder contract staan, net als Benita. Dus om nu versterkingen te gaan zoeken voor de positie van rechtsachter voor de langere termijn, is mijn inziens niet nodig.

 

+1/-0

Read doorschuiven lijkt mij het beste gezien Benita bankzitter is bij Excelsior en Kasanwirjo daarvoor geen beste indruk maakte. Ze zullen ongetwijfeld nog een kans krijgen bij de volgende voorbereiding, maar ze komen zeer waarschijnlijk tekort. Read daarentegen is een vaste jeugdinternational als rechtsback en doet het heel goed bij de O18. Die zou je nu al direct bij het eerste kunnen halen om te laten wennen, hij heeft de potentie om snel aan te haken.

 

+1/-0

Lazio Celtic nog altijd 0-0. Als dit zo blijft en Feyenoord wint vanavond met 2 doelpunten verschil, dan is het al geplaatst voor de volgende ronde!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marquis schreef op 28 november 2023 om 19:48:

Lazio Celtic nog altijd 0-0. Als dit zo blijft en Feyenoord wint vanavond met 2 doelpunten verschil, dan is het al geplaatst voor de volgende ronde!



Fingers crossed fenomeen Minteh start in de basis ! :cool

 

+1/-0

Ik ben bang dat Feijenoord deze pot gaat verliezen. Gaat 0-1 worden, uit een counter. Ik hoop natuurlijk op een 1-0 of 2-0, maar denk dat dit erg lastig gaat worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

KasperK schreef op 28 november 2023 om 20:30:

Ik ben bang dat Feijenoord deze pot gaat verliezen. Gaat 0-1 worden, uit een counter. Ik hoop natuurlijk op een 1-0 of 2-0, maar denk dat dit erg lastig gaat worden.



Goede ploeg hoor Atletico.

 

+1/-0

Zwak moment Geertruida mag gewoon niet gebeuren, maar goed niks verloren nog.

 

+1/-0

Kom op Santi tandje erbij is een Engelse scheids Feyenoord valt teveel !

 

+1/-0

Gaat niet goed zo, middenvelder erbij (Zerrouki).

 

+1/-0

Wij zijn echt veel minder dan bij de uitwedstrijd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 28 november 2023 om 21:27:

Wij zijn echt veel minder dan bij de uitwedstrijd.



Wissels lopen al warm logisch Zerrouki erbij.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Atletico Madrid(28/11/2023-21:00)