Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Atletico Madrid(28/11/2023-21:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 28 november 2023 om 21:33:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 28 november 2023 om 21:27:

Wij zijn echt veel minder dan bij de uitwedstrijd.



Wissels lopen al warm logisch Zerrouki erbij.



Dat is niet logisch.

 

+1/-0

Waar is Geertje mee bezig?

 

+1/-0

Dit Atletico is gewoon europese top zo veel ervaring, voor Feyenoord sowieso een goed leermoment.

 

+1/-0

Vooralsnog gewoon een kut wedstrijd

 

+1/-0

Makkelijk avondje voor Atletico. Niveau verschil is wel gigantisch.

 

+1/-0

Wat een goal zeg puur klasse Europa League here we come..

 

+1/-0

Aankopen zijn wel echt kut.

Zerrouki en Ivanusec komen blijkbaar tekort om in te vallen. Ueda was de duurste aankoop terwijl we dat geld op andere posities nodig hadden. Lingr speelt amper. Nieuwkoop voor pedersen is een regelrechte schande.

 

+1/-0

Wanvertoning. Om je kapot te schamen dat je in zo'n groep niet bij de beste twee kan komen.

 

+1/-0

Beentjes op de grond nu we moeten ook niet vergeten waar we vandaan komen na Stam, Advocaat. Het gaat goed, maar het is ook een jonge ploeg missen ervaring op het hoogste niveau. Europa is nog niet over EL overwinteren is ook goed.

 

+1/-0

Wat een afgang.

 

+1/-0

Zucht

 

+1/-0

We zijn wel sinterklaas vandaag zeg, kolere. We geven het gewoon cadeau.

 

+1/-0

Ze kunnen de druk van zo’n wedstrijd niet aan en dan krijg je van die fouten die je normaal alleen in het vrouwenvoetbal ziet.

 

+1/-0

Atletico is maatje tegroot, geen schande die gaan ver komen finale sluit ik niet uit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 28 november 2023 om 22:48:

Atletico is maatje tegroot, geen schande die gaan ver komen finale sluit ik niet uit.



Welnee man, Atletico is Europese subtop.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 28 november 2023 om 22:48:

Atletico is maatje tegroot, geen schande die gaan ver komen finale sluit ik niet uit.



Hou gewoon op man :D Dit kun je niet serieus nemen.

 

+1/-0

Let maar op jullie onderschatten hoe grote club Atletico is Simeone is gek maar wel een vakman.

 

+1/-0

Het lijkt me meer dat je Feyenoord vooral heel erg overschat. Zo goed zijn we helemaal niet. Een gouden kans gekregen om in zo'n (voor CL begrippen) matige groep te overwinteren en je faalt keihard.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Gio4ever schreef op 28 november 2023 om 23:10:

Het lijkt me meer dat je Feyenoord vooral heel erg overschat. Zo goed zijn we helemaal niet. Een gouden kans gekregen om in zo'n (voor CL begrippen) matige groep te overwinteren en je faalt keihard.



Op voorhand had ik ook verwacht dat we echt kans hadden tegen Atletico en Lazio de realiteit is dat zij gewoon veel verder zijn Feyenoord mist nog de ervaring voor Champions League. Atletico speelt altijd op dit niveau. EL finale is nog mogelijk, positief blijven. ;)

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 28 november 2023, 23:22:43.

 

+1/-0

Vooral Atletico Madrid is een maatje te groot. Goede ploeg, zonder zwakke plekken. Drie weken geleden heeft Feyenoord het laten liggen. Een resultaat tegen Lazio was mogelijk geweest, maar het gebeurde niet.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Atletico Madrid(28/11/2023-21:00)