Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Voorbereiding 2022/2023

Deze normale topic is open en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Om te beginnen moet Slot van Benita de nieuwe rechtsback maken. Dan kunnen Pedersen en Geertruida op andere posities spelen. En een jeugdspeler op de linksbackpositie zetten. De jeugd heeft zich gisteren goed laten zien. Pijnlijk dat al die gehaalde spelers er niet veel van bakken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 25 juli 2022 om 11:41:

Om te beginnen moet Slot van Benita de nieuwe rechtsback maken. Dan kunnen Pedersen en Geertruida op andere posities spelen. En een jeugdspeler op de linksbackpositie zetten. De jeugd heeft zich gisteren goed laten zien. Pijnlijk dat al die gehaalde spelers er niet veel van bakken.



Als er een geschikte lb in de jeugd had rondgelopen had de trainer ‘m echt wel laten spelen.

 

+1/-0

Ik heb nog steeds 'n stille hoop dat ze die Tsjech Hancko halen voor de lb positie. Wellicht ook die franse jeugd international Aouchiche maar dat is natuurlijk geen lb maar kan links op het middenveld en Kokcu evt op 10?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

F-N-W-A schreef op 26 juli 2022 om 07:46:

Ik heb nog steeds 'n stille hoop dat ze die Tsjech Hancko halen voor de lb positie. Wellicht ook die franse jeugd international Aouchiche maar dat is natuurlijk geen lb maar kan links op het middenveld en Kokcu evt op 10?


Die Aouchiche komt denk ik alleen in beeld als vervanger van Kökcü. Hancko zie ik ook graag komen, maar zal wel te duur zijn op dit moment.

 

+1/-0

Als je nu Aouchiche haalt heb je wel alvast 'n betaalbare vervanger in huis voor het geval Aursnes en Szimanski volgend jaar vertrekken. Ik geloof namelijk niet dat hij dit jaar al weg mag. Hopelijk gaan ze zijn contract opwaarderen en verlengen waarna hij niet voor € 12 milj vertrekt maar voor € 20+ milj. Hancko is ook mijn favoriet, niet alleen als LB maar hij kan ook uitstekend als LCV evt. Senesi vervangen.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 27 juli 2022, 10:07:16.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

F-N-W-A schreef op 27 juli 2022 om 10:01:

Als je nu Aouchiche haalt heb je wel alvast 'n betaalbare vervanger in huis voor het geval Aursnes en Szimanski volgend jaar vertrekken. Ik geloof namelijk niet dat hij dit jaar al weg mag. Hopelijk gaan ze zijn contract opwaarderen en verlengen waarna hij niet voor € 12 milj vertrekt maar voor € 20+ milj. Hancko is ook mijn favoriet, niet alleen als LB maar hij kan ook uitstekend als LCV evt. Senesi vervangen.


Aouchiche is geen 6 maar meer een 8, dus hij lijkt me meer een opvolger van Kökcü.

 

+1/-0

Jammer dat Kokcu een blessure heeft opgelopen tijdens de training. Met dank aan Hendrix…..
Mist Iig de seizoensopening hierdoor. Hij heeft nu twee keer een blessure opgelopen in de voorbereiding en is een keer ziek geweest. Dan kan je wel spreken van de slechtst mogelijke voorbereiding voor onze misschien wel belangrijkste speler.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 27 juli 2022 om 17:01:

open/sluit de onderstaande quote:

F-N-W-A schreef op 27 juli 2022 om 10:01:

Als je nu Aouchiche haalt heb je wel alvast 'n betaalbare vervanger in huis voor het geval Aursnes en Szimanski volgend jaar vertrekken. Ik geloof namelijk niet dat hij dit jaar al weg mag. Hopelijk gaan ze zijn contract opwaarderen en verlengen waarna hij niet voor € 12 milj vertrekt maar voor € 20+ milj. Hancko is ook mijn favoriet, niet alleen als LB maar hij kan ook uitstekend als LCV evt. Senesi vervangen.


Aouchiche is geen 6 maar meer een 8, dus hij lijkt me meer een opvolger van Kökcü.


Slot wil toch altijd zo veel mogelijk multifunctionele voetballers? Aouchiche lijkt me daarom juist geknipt voor dit elftal. Echter we hebben nu Timber ... :D dus de komst van Aouchiche lijkt me niet meer aan de orde. Goede LB wel lijkt mij :feyenoord

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 27 juli 2022 om 22:15:

Jammer dat Kokcu een blessure heeft opgelopen tijdens de training. Met dank aan Hendrix…..
Mist Iig de seizoensopening hierdoor. Hij heeft nu twee keer een blessure opgelopen in de voorbereiding en is een keer ziek geweest. Dan kan je wel spreken van de slechtst mogelijke voorbereiding voor onze misschien wel belangrijkste speler.


Wat je wat best vreemd is? Toen er sprake was dat Brenet als RB naar Feyenoord zou gaan zeiden sommige spelers van Twente dat te willen voorkomen door Brenet op de training 'ff' 'n tikkie te geven ..... Dat moet Hendrix dus ook hebben gedacht :B maar serieus ... het wordt toch wel weer tijd dat we afscheid nemen van dit soort matige voetballers? Maar Diemers en Alirheza mogen wat mij betreft met hen mee. Misschien iets voor Excelsior?

 

+1/-0

Waarom mag er a.s. Zondag geen publiek komen bij de wedstrijd van Feyenoord tegen Osasuna van de gemeente en wat hebben zij hierover te vertellen? Onbegrijpelijk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

L.Pincoffs schreef op 29 juli 2022 om 10:56:

Waarom mag er a.s. Zondag geen publiek komen bij de wedstrijd van Feyenoord tegen Osasuna van de gemeente en wat hebben zij hierover te vertellen? Onbegrijpelijk.


Incompetent college.

 

+1/-0

Gelet op ervaringen in het verleden, menen ze deze stap te moeten zetten, denk ik dan, want in feite zijn er geen redenen. Mocht er bij Osasuna een ex-Ajacied rondlopen, dan kan ik me dat enigszins voorstellen, want onder ons zijn er echt wel een stel die gewoon uit de maat lopen.

 

+1/-0

'Hartman niet inzetbaar tegen Osasuna'

Quilindschy Hartman is vandaag niet inzetbaar voor Feyenoord. De linksback heeft een blessure opgelopen aan zijn hamstring en wordt uit voorzorg aan de kant gehouden, zo meldt Feyenoord Youth Watcher op Twitter.

De verwachtingen zijn dat Hartman in de loop van de week weer gaat meetrainen met Feyenoord. Zijn blessure lijkt niet al te ernstig. Voor Arne Slot een grote opluchting aangezien de trainer nog niet beschikt over een andere linksback in de selectie.

 

+1/-0

LIVE 17:00 | Drie nieuwelingen maken debuut

Na een uitstekende week op de transfermarkt staat er voor Feyenoord een oefenwedstrijd tegen Osasuna op het programma. De Rotterdammers trappen om 17:00 uur af in een lege Kuip. De wedstrijd is live te volgen op ESPN en de tussenstand is op FR12.nl te bekijken.

Quinten Timber, Jacob Rasmussen en Oussama Idrissi mogen direct hun opwachting maken in de basiself van Feyenoord. Trainer Arne Slot wil de drie nieuwe versterkingen direct aan het werk zien tegen Osasuna. Gernot Trauner zit er opvallend genoeg nog niet bij. De ervaren verdediger heeft vrijdag voluit meegetraind, maar maakt geen onderdeel van de selectie.

Quilindschy Hartman is er uit voorzorg niet bij en Marcus Holmgren Pedersen is weer volledig fit. De Noor kon vorige week de wedstrijd niet uitspelen. Vandaag kan Pedersen gewoon weer starten. Hierdoor kan Lutsharel Geertruida weer als centrale verdediger starten.

Opstellingen Feyenoord: Bijlow; Pedersen; Geertruida, Senesi, Rasmussen; Aursnes, Timber, Szymański; Dilrosun, Danilo, Idrissi.

Wissels Feyenoord: Marciano, Troost, Benita, Hendrix, Toornstra, Bassett, Naujoks, Taabouni, Wålemark, Jahanbakhsh.

-Trauner, Diemers, Gimenez, Wieffers, Jansen, Hartjes, Dermane, Milambo, Valk.

 

+1/-0

En weer een achterstand en weer een fout van Bijlow... Die verspeelt z'n kansen op de WK op deze manier...

Verder: Timber leest het spelletje goed, Dilrosum op rechts is drama en Idrissi redelijk.
Zou Idrissi wisselen (fitheid), Walemark op rechts en Dilrosum naar links

 

+1/-0

Tjonge jonge wat is dit weer matig. Voordat dit zooitje een beetje op elkaar is ingespeeld sta je op een kansloze achterstand op de top. En zo te zien hebben we niet alleen twee lb nodig maar een een goede betrouwbare keeper. Wat is die Bijlow slecht geworden.

 

+1/-0

Conclusie voorbereiding:

Nauwelijks, geen kansen
Ene doelpunt om de oren krijgen.
Veldspel is dramatisch
Geen enkele vorm van (hoog) drukzetten meer
Geen enkele vorm van inzet
Geen enkele vorm van passie
Geen vastigheden bij spelers die er wel zijn en ook gespeeld hebben vorig jaar


Historisch gezien de allerslechtste voorbereiding uit de historie.

Daar begrijp ik echt wel dat we weken met een zwakke selectie hebben gespeeld en vandaag een paar nieuwe in staan.
Alleen als die ook nog een verkeerd neergezet worden, zoals een Dilrosum of gewoon geen toegevoegde waarde zijn, zoals een Danilo, dan maak je het jezelf onmogelijk en kun je nooit tot een goed resultaat komen.

7 wedstrijden gespeeld:

Kopenhagen 0-7
Salzburg 2-1
Union Sint-Gillis 0-4
Lyon 0-2
NAC (half jeugd elftal) 6-1
Osasuna 1-2

Doelsaldo: 7 om 18(!!!!!)

Er zit geen enkele vooruitgang in, ook al wil Slot ons anders doen geloven, het is op het veld absoluut NIET terug te zien.

Of dit valt ineens wonderbaarlijk goed in elkaar of dit gaat een heel lang en heel dramatisch seizoen worden...

Dit bericht is gewijzigd op 31 juli 2022, 19:06:11.

 

+1/-0

Die danillo kan er echt he-le-maal niets van. Weggegooid geld. Afvoeren naar de favellas waar die vandaan komt.

 

+1/-0

Het went wel al die nederlagen. Het zal voorlopig ook nog niet ophouden schat ik zo in. Het zooitje hangt als los zand aan elkaar, Voordat dit een ingespeeld geheel is ben je en heleboel nederlagen verder en sta je op een kansloze achterstand achter de grote twee. En de volgende vraag is wtf moet de doelpunten gaan maken?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 31 juli 2022 om 18:58:

Het went wel al die nederlagen. Het zal voorlopig ook nog niet ophouden schat ik zo in. Het zooitje hangt als los zand aan elkaar, Voordat dit een ingespeeld geheel is ben je en heleboel nederlagen verder en sta je op een kansloze achterstand achter de grote twee. En de volgende vraag is wtf moet de doelpunten gaan maken?



Op technisch gebied heeft Feyenoord deze voorbereiding ongelofelijk geblunderd. Daar is een iemand verantwoordelijk voor Arnesen.

Hoe vervelend zijn situatie ook is, maar sinds Te Kloesse zich er mee bemoeid loopt het een heel stuk beter.
Arnesen dient er vandaag nog uitgetrapt te worden, hoe vervelend zijn situatie ook is.

Op z'n minst had er een lijst klaar moeten zijn om snel te handelen, dat was NIET het geval.

Slot heeft op deze manier geen eerlijke kans gehad, ook al heeft die zelf ook wat steken laten vallen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Voorbereiding 2022/2023