Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Fc Groningen (05/03/2022-21:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Idd, in elk geval verlies je niet dus je verliest maar 2 punten Advocaat stijl. ;)

 

+1/-0

Heb mij zitten verbazen over de nonchalante instelling na 15 minuten. Ze werden compleet overlopen en gingen pas echt voetballen na de rust. Maar ja als je op links met Alireza speelt kom je daar al te kort en voorin is Linssen wel een draver maar geen spits. En als dan ook nog eens Til niet in zijn beste doen steekt weet je dat het heel moeilijk is.

 

+1/-0

Wat een negativiteit aan reacties, mede forum genoten. We wisten van het begin dat we de 3e t/m 5e plaats voor ons haalbaar was, als we ons elftal zien. Nu is dit aangevuld met spelers die nog speelachterstand hebben en geleidelijk worden ingebracht, waardoor het voetbal beter verzorgd er uit gaat zien, en dan komen jullie om de hoek een partijtje .... Is dat terecht? Als de zegenreeks aanbreekt en we alsnog een EL plaats bemachtigen, dan wordt er van hoge torens lofuitingen naar ons team gezongen. Ik weet wel dat het voetbal van Feyenoord emoties losmaakt, maar dat zegt geenszins dat we hier ons over moeten uitlaten. Mag er meer nuances in de reacties geschreven en gesproken komen?

 

+1/-0

Doelpunt volledig op conto malacia. Op (jeugd)trainingen wordt al lang en zeker de laatste jaren gehamerd op centrum dicht (de as sowieso goed verdedigen, laat de zijkant eventueel vrij of dwing ze naar de zijkant). Malacia blijft meestal een beetje aan de zijkant en knijpt bijna nooit naar binnen. En sowieso was de Leeuw ook zijn directe man zelfs volgens mij of hij stond er iig het dichtste bij.

Die sliding met 2 armen omhoog in de 84e minuut op onze voorzet waarmee die verdediger de bal corner 'slaat' is natuurlijk een 100 procent pingel. Heel weinig aandacht voor in de media. En laatste seconde overtreding op Sini in de 16 werd niet eens herhaald. Scheids floot af, toen oh nee de var is aan het kijken en toen na een paar seconden werd meteen definitief afgefloten. Bizar dus de var kijkt 5 seconden naar een extreem belangrijke potential penalty voor ons.....?????? Kijk even rustig en roep eventueel de scheids naar het scherm, moesten ze snel naar huis of zo?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DubbelQ schreef op 07 maart 2022 om 08:59:

Heb mij zitten verbazen over de nonchalante instelling na 15 minuten. Ze werden compleet overlopen en gingen pas echt voetballen na de rust. Maar ja als je op links met Alireza speelt kom je daar al te kort en voorin is Linssen wel een draver maar geen spits. En als dan ook nog eens Til niet in zijn beste doen steekt weet je dat het heel moeilijk is.



In al 7 wedstrijden kwam Feyenoord eerst achter dat is dus structureel. Meestal komt het dan nog goed maar gister niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 07 maart 2022 om 10:30:

Doelpunt volledig op conto malacia. Op (jeugd)trainingen wordt al lang en zeker de laatste jaren gehamerd op centrum dicht (de as sowieso goed verdedigen, laat de zijkant eventueel vrij of dwing ze naar de zijkant). Malacia blijft meestal een beetje aan de zijkant en knijpt bijna nooit naar binnen. En sowieso was de Leeuw ook zijn directe man zelfs volgens mij of hij stond er iig het dichtste bij.

Die sliding met 2 armen omhoog in de 84e minuut op onze voorzet waarmee die verdediger de bal corner 'slaat' is natuurlijk een 100 procent pingel. Heel weinig aandacht voor in de media. En laatste seconde overtreding op Sini in de 16 werd niet eens herhaald. Scheids floot af, toen oh nee de var is aan het kijken en toen na een paar seconden werd meteen definitief afgefloten. Bizar dus de var kijkt 5 seconden naar een extreem belangrijke potential penalty voor ons.....?????? Kijk even rustig en roep eventueel de scheids naar het scherm, moesten ze snel naar huis of zo?


Ik zit ook dit seizoen me te irriteren over de manier van arbitreren door Nederlandse arbiters. Ik moet stellen dat ze zwaar tegenvallen, omdat ik zelf ook scheidsrechter ben geweest, want van objectiviteit is nauwelijks nog ter sprake. Wederom hebben onze "Amsterdamse vrienden" een cadeautje gekregen, net als onze "Alkmaarse vrienden" die van deze dweil van een scheidsrechter hebben gekregen. Ik vind het zo opmerkelijk dat als ik zie dat onze aanvallers door de verdediging worden vastgehouden, een duw krijgen of zelfs onderuit worden gehaald, dat al deze vergrijpen worden weggewoven. Het is echt de zoveelste seizoen dat dit gebeurt. Ze ontnemen me het genoegen om naar een mooie wedstrijd te kijken.

 

+1/-0

gewoon zoals in het verleden de scheidsrechtersbaas zeggen dat Higler niet meer welkom is al arbiter bij wedstrijden van Feyenoord. Eeen signaal afgeven heet dat

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Fc Groningen (05/03/2022-21:00)