Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » AZ - Feyenoord 27-2

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 27 februari 2022 om 12:57:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 27 februari 2022 om 12:54:

Feyenoord moet NU van het veld stappen en een keohard statement tegen zeist maken!!!

Het is afgelopen met onze club te naaien!!!

Het waren beiden GEEN pingels!!!!



:D :D :D :D :D :D :D :D :D

de eerste was controversieel maar die tweede niet.



Ik heb ze meerdere malen teruggezien en beiden waren GEEN pingels.
Malacia doet helemaal niks en heeft volledig de focus op de bal.

Hendrix z'n tegenstander kon de bal niet meer halen en ging daarom maar liggen.

Conclusie: Beide GEEN pingel.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 27 februari 2022 om 23:26:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 februari 2022 om 21:31:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 27 februari 2022 om 19:29:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 februari 2022 om 14:43:

Slot heeft genoten van Feyenoord op 20 minuten na je kan ook overdrijven Arne.




Lol, als er iemand overdrijft...



Heb jij dan genoten hoeveel echte kansen zijn er gecreëerd? Die goal van Geertruida was gelukkig maar verder heel weinig kansen.


Jij bent degene die het meest overdrijft op dit forum, niet nu specifiek maar wel vaak met rare op niets gebaseerde meningen.



Hasel: Pot verwijt ketel, pot verwijt ketel...

Zou eerder eens zelf in de spiegel kijken, want Marc heeft vaak juist hele goede inhoudelijke postings.
Dat je het niet met hem eens bent is wat anders , maar ga hier niet als pot de ketel verwijten dat die zwart ziet.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 28 februari 2022 om 09:09:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 27 februari 2022 om 12:57:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 27 februari 2022 om 12:54:

Feyenoord moet NU van het veld stappen en een keohard statement tegen zeist maken!!!

Het is afgelopen met onze club te naaien!!!

Het waren beiden GEEN pingels!!!!



:D :D :D :D :D :D :D :D :D

de eerste was controversieel maar die tweede niet.



Ik heb ze meerdere malen teruggezien en beiden waren GEEN pingels.
Malacia doet helemaal niks en heeft volledig de focus op de bal.

Hendrix z'n tegenstander kon de bal niet meer halen en ging daarom maar liggen.

Conclusie: Beide GEEN pingel.



In beide situaties kun je hem geven, maar ik vraag me serieus af of er heel veel discussie is als je ze niet naar de stip wijst. Ik vond het in beide gevallen erg zwaar bestraft.

Wat ik wel vind, de strafschoppen worden ook veroorzaakt doordat zowel Hendrix als Malacia in de situatie verkeerde beslissingen nemen. Hendrix geeft de Wit teveel ruimte en probeert dit vervolgens met een overtreding te corrigeren terwijl Bijlow z'n doel al uit is.

En Malacia moet z'n handen gewoon thuis houden. Natuurlijk, zulke duwtjes worden tientallen malen per wedstrijden gegeven maar ik vraag me af wat er gebeurd was als hij niet geduwd had. Bal leek al doorgeschoten en AZ-speler kon er niet (meer) bij.

Tegelijkertijd laat Higler het na 'aan de overkant' in situaties net zo zwaar te straffen. Dat maakt zijn optreden erg bedenkelijk. Hoe hij bij dat opstootje erbij staat met z'n armpjes in de lucht; echt totaal geen controle. Nul.

Ik snap de frustratie bij Feyenoord wel over deze man.

 

+1/-0

Vooropgesteld, je moet altijd eerst naar jezelf kijken en Feyenoord heeft gisteren gewoon geen echte goede wedstrijd gespeeld. Teveel fouten die door onszelf gemaakt werden, en inderdaad ook bij de penalties kun je de situatie wel voorkomen.

Dat gezegd hebbende, mag je in dit geval ook eens verder kijken dan jezelf. Het is een grof schandaal hoe die Higler Feyenoord dit seizoen benadeeld. Zelden vind ik het terecht als je heel erg naar de scheidsrechter wijst, maar wat deze man voor elkaar krijgt is gewoon bizar. In beide situaties is er gewoon niet of nauwelijks contact.

Higler hoort gewoon nooit meer aangesteld te worden voor een wedstrijd van Feyenoord. Er moet iets in die man zitten wat ervoor zorgt dat hij Feyenoord onbewust gewoon stelselmatig benadeeld in de wedstrijden die hij fluit.

Wat ik misschien nog wel het ergste vind is dat er zo weinig aandacht naar gegaan is. Was dit de ploeg uit de hoofdstad gebeurd in de strijd om Champions League voetbal dan waren de praatprogramma's over elkaar heen gevallen om uit te spreken hoe schandalig deze vertoning van Higler was.

 

+2/-0

voor dezelfde soort overtredingen in de 16 bij Sparta- PSV wuifde Manschot dit weg en gebaarde doorspelen.

 

+2/-0

Kokcü had het gisteren ook niet hè. Teveel balverlies. Zolang hij het niet in laat zien in wedstrijden die bepalend zijn voor de rest van het seizoen zal hij echt niet dat mega bedrag gaan opleveren waarop wij hopen. Natuurlijk is het een goede voetballer maar ik denk dat overschat wordt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 28 februari 2022 om 10:28:

Kokcü had het gisteren ook niet hè. Teveel balverlies. Zolang hij het niet in laat zien in wedstrijden die bepalend zijn voor de rest van het seizoen zal hij echt niet dat mega bedrag gaan opleveren waarop wij hopen. Natuurlijk is het een goede voetballer maar ik denk dat overschat wordt.



Aursnes was gister de missing link mischien was Geertruida een betere optie geweest ipv Hendrix.

 

+3/-0

Aursnes werd gemist, gelukkig is hij er de volgende wedstrijd weer bij. Geruststelling voor Kokcu. Verder wil ik alleen maar stellen dat Higler de wedstrijd negatief in plaats van objectief geleid. Weer een scheidsrechter die het begrip niet begrijpt.

 

+1/-0

Het is niet alleen Higler arbitrage is structureel van een bedenkelijk nivo in NL Makkalie, Nijhuis zijn uitzonderingen de rest kan moeilijk een wedstrijd leiden gele kaarten worden ook veel temakkelijk gegeven en dan hebben we het nog niet eens over de VARS.
Kijk elk weekend match of the day dan zie je het grote verschil met een top arbitrage.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 28 februari 2022 om 12:24:

Het is niet alleen Higler arbitrage is structureel van een bedenkelijk nivo in NL Makkalie, Nijhuis zijn uitzonderingen de rest kan moeilijk een wedstrijd leiden gele kaarten worden ook veel temakkelijk gegeven en dan hebben we het nog niet eens over de VARS.
Kijk elk weekend match of the day dan zie je het grote verschil met een top arbitrage.


Daar kan je onze arbitrage nooit mee vergelijken. Ze kunnen half niet in hun schaduw staan. De referees hebben veel meer spelinzicht in hun bagage dan de onze. Het nivo vind ik erg treurig maar ook subjectief. Slechts enkele clubs mogen van hun partijdigheid verzekern.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 28 februari 2022 om 12:29:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 28 februari 2022 om 12:24:

Het is niet alleen Higler arbitrage is structureel van een bedenkelijk nivo in NL Makkalie, Nijhuis zijn uitzonderingen de rest kan moeilijk een wedstrijd leiden gele kaarten worden ook veel temakkelijk gegeven en dan hebben we het nog niet eens over de VARS.
Kijk elk weekend match of the day dan zie je het grote verschil met een top arbitrage.


Daar kan je onze arbitrage nooit mee vergelijken. Ze kunnen half niet in hun schaduw staan. De referees hebben veel meer spelinzicht in hun bagage dan de onze. Het nivo vind ik erg treurig maar ook subjectief. Slechts enkele clubs mogen van hun partijdigheid verzekern.



bij twee zo makkelijk gegeven penalties denk ik gelijk aan match fixing, maar ja dat gebeurt natuurlijk niet in Nederland. ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 28 februari 2022 om 12:11:

Aursnes was gister de missing link mischien was Geertruida een betere optie geweest ipv Hendrix.



Helemaal mee eens, beter geertruida controlerend dan die jongen die heel lang niet meer gespeeld heeft en wedstrijdritme en vertrouwen mist en dan Pedersen op rechts. Maarja nu is aursnes terug, gelukkig is die hendriks maar gehuurd want hij lijkt me alleen bruikbaar voor 20 minuten invalbeurten hier en daar. Als verse kracht heeft hij dan in ieder geval een fysiek voordeel t.o.v zijn tegenstander.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 28 februari 2022 om 14:53:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 28 februari 2022 om 12:11:

Aursnes was gister de missing link mischien was Geertruida een betere optie geweest ipv Hendrix.



Helemaal mee eens, beter geertruida controlerend dan die jongen die heel lang niet meer gespeeld heeft en wedstrijdritme en vertrouwen mist en dan Pedersen op rechts. Maarja nu is aursnes terug, gelukkig is die hendriks maar gehuurd want hij lijkt me alleen bruikbaar voor 20 minuten invalbeurten hier en daar. Als verse kracht heeft hij dan in ieder geval een fysiek voordeel t.o.v zijn tegenstander.



Ik vond hem best aardig invallen afgelopen wedstrijden, maar zijn spel gisteren liet erg veel te wensen over. Hij werd in bepaalde fases helemaal overlopen door Dani de Wit, het ging hem allemaal veel te snel.

Ik denk dat Hendrix best een prima speler is, in een andere, meer defensief ingestelde spelopvatting. De ruimtes waren gisteren te groot voor hem, zijn directe tegenstander kon alle kanten op en Hendrix zat er niet genoeg bovenop.

Het gaat ook wel eerder fout, op het middenveld haald niemand gisteren zijn 'normale' niveau. Maar van de meest defensieve middenvelder verwacht je dat hij controleert, corrigeert en aanjaagt. Hendrix ging voorop in de malaise, en niet in de strijd.

 

+1/-0

Slot moet voortaan vanuit eigen kracht spelen = geen Toornstra als RB

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 28 februari 2022 om 14:53:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 28 februari 2022 om 12:11:

Aursnes was gister de missing link mischien was Geertruida een betere optie geweest ipv Hendrix.



Helemaal mee eens, beter geertruida controlerend dan die jongen die heel lang niet meer gespeeld heeft en wedstrijdritme en vertrouwen mist en dan Pedersen op rechts. Maarja nu is aursnes terug, gelukkig is die hendriks maar gehuurd want hij lijkt me alleen bruikbaar voor 20 minuten invalbeurten hier en daar. Als verse kracht heeft hij dan in ieder geval een fysiek voordeel t.o.v zijn tegenstander.



Zijn invalbeurten waren best goed dus de keuze voor hem was best logisch, het was ook niet zo dat hij er niks van bakte maar zie in Geertruida meer potentie die blijft me toch wel verbazen als hij centraal speelt. En Pedersen moet natuurlijk altijd eerste keus zijn op rechts.

 

+2/-0

Zo we worden weer helemaal afgebrand bij VI Vandaag. Het vervelende is dat ze nog helemaal gelijk hebben ook. Hendrix die er geen klote van kan, Malacia die veel te onrustig is en natuurlijk onze ook door ons zwaar opgehemelde vriend Kokcü. Die viel ook wat mij betreft gisteren helemaal door de mand. Wij zijn gewoon te weinig gewend en denken als een speler meer dan drie keer een balletje hoog kan houden we een wereldtopper in huis hebben.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 28 februari 2022 om 22:30:

Zo we worden weer helemaal afgebrand bij VI Vandaag. Het vervelende is dat ze nog helemaal gelijk hebben ook. Hendrix die er geen klote van kan, Malacia die veel te onrustig is en natuurlijk onze ook door ons zwaar opgehemelde vriend Kokcü. Die viel ook wat mij betreft gisteren helemaal door de mand. Wij zijn gewoon te weinig gewend en denken als een speler meer dan drie keer een balletje hoog kan houden we een wereldtopper in huis hebben.



Vd Gijp heeft met Hendrix weer een pispaaltje gevonden, zo slecht als hun het deden voorkomen was het niet geloof ook niet dat ze beseffen waar Feyenoord vandaan komt en dat het een proces is waar ze mee bezig zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 28 februari 2022 om 22:30:

Zo we worden weer helemaal afgebrand bij VI Vandaag. Het vervelende is dat ze nog helemaal gelijk hebben ook. Hendrix die er geen klote van kan, Malacia die veel te onrustig is en natuurlijk onze ook door ons zwaar opgehemelde vriend Kokcü. Die viel ook wat mij betreft gisteren helemaal door de mand. Wij zijn gewoon te weinig gewend en denken als een speler meer dan drie keer een balletje hoog kan houden we een wereldtopper in huis hebben.



\
Heeft 100% er mee te maken dat Aursness niet speelde

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 28 februari 2022 om 09:09:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 27 februari 2022 om 12:57:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 27 februari 2022 om 12:54:

Feyenoord moet NU van het veld stappen en een keohard statement tegen zeist maken!!!

Het is afgelopen met onze club te naaien!!!

Het waren beiden GEEN pingels!!!!



:D :D :D :D :D :D :D :D :D

de eerste was controversieel maar die tweede niet.



Ik heb ze meerdere malen teruggezien en beiden waren GEEN pingels.
Malacia doet helemaal niks en heeft volledig de focus op de bal.

Hendrix z'n tegenstander kon de bal niet meer halen en ging daarom maar liggen.

Conclusie: Beide GEEN pingel.



Dan heb je ook gezien dat die de Wit hendrix eerst met één hand wegduwd. Dus een vrije trap voor Feyenoord. Neemt niet weg dat een kerel zich op die manier niet laat wegduwen. Die tweede was een briesje in de rug van die Japanner.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 01 maart 2022 om 08:00:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 28 februari 2022 om 22:30:

Zo we worden weer helemaal afgebrand bij VI Vandaag. Het vervelende is dat ze nog helemaal gelijk hebben ook. Hendrix die er geen klote van kan, Malacia die veel te onrustig is en natuurlijk onze ook door ons zwaar opgehemelde vriend Kokcü. Die viel ook wat mij betreft gisteren helemaal door de mand. Wij zijn gewoon te weinig gewend en denken als een speler meer dan drie keer een balletje hoog kan houden we een wereldtopper in huis hebben.



\
Heeft 100% er mee te maken dat Aursness niet speelde



Wellicht tot zekere hoogte, maar als Kökçü graag als groot talent gezien wil worden moet hij tot een betere individuele prestatie komen ongeacht wie er naast hem op het middenveld staat opgesteld.

Ik heb hem zondag foute keuzes zien maken en balverlies zien lijden waar de absentie van Aursnes totaal geen verband mee hield. Als je indirect zo van de leg raakt omdat hij niet meespeelt, moet je bij jezelf te rade gaan.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » AZ - Feyenoord 27-2