Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » AZ - Feyenoord 27-2

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Slot heeft genoten van Feyenoord op 20 minuten na je kan ook overdrijven Arne.

 

+1/-0

****** wat een gelul van slot. Hoe kan je dat nou zeggen als je de wedstrijd verliest die bepalend is voor de rest van het seizoen,

 

+1/-0

Al met al een pikzwarte dag vandaan. Feyenoord verliest vrij kansloos en Putin zet zijn nucleaire wapens op scherp.

 

+1/-0

Tja, zolang we geen fatsoenlijke spits hebben...

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 27 februari 2022 om 15:57:

Tja, zolang we geen fatsoenlijke spits hebben...


Ja dat zou heel wat schelen, wat was Linssen weer bedroevend slecht vandaag

 

+1/-0

Zag Manschot Sparta-PSV fluiten. Dezelfde overtredingen ook in de 16 en...Manschot wuift dat vrolijk weg. Higler is echt een oetlul die wij teveel krijgen als arbiter. topduels kan hij niet fluiten!

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 27 februari 2022 om 14:50:

Al met al een pikzwarte dag vandaan. Feyenoord verliest vrij kansloos en Putin zet zijn nucleaire wapens op scherp.



Mwah Team heeft zich kranig verweerd tegen 12 man vandaag en die Rus gaat echt niet zijn eigen land van de kaart vegen door een nucleaire oorlog te beginnen. Komt wel goed.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 27 februari 2022 om 16:33:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 27 februari 2022 om 14:50:

Al met al een pikzwarte dag vandaan. Feyenoord verliest vrij kansloos en Putin zet zijn nucleaire wapens op scherp.



Mwah Team heeft zich kranig verweerd tegen 12 man vandaag en die Rus gaat echt niet zijn eigen land van de kaart vegen door een nucleaire oorlog te beginnen. Komt wel goed.



Ik vind het knap dat je het positief blijft inzien zeker wat Feyenoord betreft. Ik heb gewoon zwaar de pest in en zie dat we afhaken juist in de tijd dat de prijzen verdeeld gaan worden.
Het positieve is dat we in het verleden meestal in maart al helemaal op apegapen lagen. Dus we hebben het iets langer volgehouden…..

 

+1/-0

Ik krijg natuurlijk alle kritiek over mij heen als ik het zeg maar ... Feyenoord heeft een te voorspelbaar spel. Lopen, blind naar voren, geen wervelend spel, matige flankverdediging. Daar kom je mee weg tegen kleine clubs, maar als je een tegenstander ontmoet met slimme spelers en ze hebben een trainer die het spel goed leest dan heb je een probleem.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 27 februari 2022 om 17:10:

Ik krijg natuurlijk alle kritiek over mij heen als ik het zeg maar ... Feyenoord heeft een te voorspelbaar spel. Lopen, blind naar voren, geen wervelend spel, matige flankverdediging. Daar kom je mee weg tegen kleine clubs, maar als je een tegenstander ontmoet met slimme spelers en ze hebben een trainer die het spel goed leest dan heb je een probleem.


Ben het met je eens hoor. Linssen en til zijn jagers en lopers maar te weinig van gezien. Hij had sowieso met pedersen moeten spelen om aanvallend meer te creeren en er ligt ruimte ivm aanvallend az en jhb want tegen je oude club speel je meestal goed (iig qua inzet wil je je extra laten zien). Geertruida of jens had ipv hendriks moeten spelen die is nog niet ingespeeld.

Gelul over kampioenschap. 3e plek en bekerfinale najax-pi sv moet je op hopen dat is volgens mij direct europa league dat zou top zijn en dan doorbouwen en volgend jaar 2e.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Vuist schreef op 27 februari 2022 om 16:17:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 27 februari 2022 om 15:57:

Tja, zolang we geen fatsoenlijke spits hebben...


Ja dat zou heel wat schelen, wat was Linssen weer bedroevend slecht vandaag



Ja maar hem kunnen we niks kwalijk nemen, die staat daar tegen wil en dank. Het is te hopen dat we op een dag in een andere vijver kunnen roeren dan die met de beste spelers van de middenmoot.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 27 februari 2022 om 17:10:

Ik krijg natuurlijk alle kritiek over mij heen als ik het zeg maar ... Feyenoord heeft een te voorspelbaar spel. Lopen, blind naar voren, geen wervelend spel, matige flankverdediging. Daar kom je mee weg tegen kleine clubs, maar als je een tegenstander ontmoet met slimme spelers en ze hebben een trainer die het spel goed leest dan heb je een probleem.



Nee hoor, dat noemen we gewoon gebrek aan kwaliteit en dat is een centenkwestie. En niet met de vergelijking met AZ komen, die kunnen vrijuit spelen want daar staat geen druk op.

 

+1/-0

We moeten niet afhankelijk zijn van de tegenstander, natuurlijk doet AZ lekker z'n ding, maar dat mag ons er niet van weerhouden een selectie op het veld te zetten van voldoende niveau, het gekke is dat op papier dat nog meevalt, maar als het moment daar is dan valt het telkens wel op dat ons niveau niet om te zeggen is, natuurlijk een centenkwestie, maar dat niet alleen, we halen nogal wat spelers, maar misschien moet je toch echt werk maken van een puike scouting, misschien minder gelegenheidsaanwervingen maar zij die komen moeten wel van hoog niveau zijn, kortom we hikken er tegen aan ...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 27 februari 2022 om 15:57:

Tja, zolang we geen fatsoenlijke spits hebben...


Slot moet de keus maken: Til of Linssen in de spits. Samen in de basis gaat niet.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 27 februari 2022 om 17:10:

Ik krijg natuurlijk alle kritiek over mij heen als ik het zeg maar ... Feyenoord heeft een te voorspelbaar spel. Lopen, blind naar voren, geen wervelend spel, matige flankverdediging. Daar kom je mee weg tegen kleine clubs, maar als je een tegenstander ontmoet met slimme spelers en ze hebben een trainer die het spel goed leest dan heb je een probleem.


Ja, tegen Cambuur kostte het ook veel moeite om tot goed aanvallend spel te komen.

 

+1/-0

Ik vind Slot een verademing maar nu wil ik Keessie Wonderboy.

Geintje.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 februari 2022 om 14:43:

Slot heeft genoten van Feyenoord op 20 minuten na je kan ook overdrijven Arne.




Lol, als er iemand overdrijft...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 27 februari 2022 om 19:29:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 februari 2022 om 14:43:

Slot heeft genoten van Feyenoord op 20 minuten na je kan ook overdrijven Arne.




Lol, als er iemand overdrijft...



Heb jij dan genoten hoeveel echte kansen zijn er gecreëerd? Die goal van Geertruida was gelukkig maar verder heel weinig kansen.

 

+1/-0

Twitter:

Higler zal wel denken, bij #CHELIV geven ze 22 pingels en daar hoor je niemand over.

:B

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 februari 2022 om 21:31:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 27 februari 2022 om 19:29:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 februari 2022 om 14:43:

Slot heeft genoten van Feyenoord op 20 minuten na je kan ook overdrijven Arne.




Lol, als er iemand overdrijft...



Heb jij dan genoten hoeveel echte kansen zijn er gecreëerd? Die goal van Geertruida was gelukkig maar verder heel weinig kansen.


Jij bent degene die het meest overdrijft op dit forum, niet nu specifiek maar wel vaak met rare op niets gebaseerde meningen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » AZ - Feyenoord 27-2