Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » AZ - Feyenoord 27-2

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Belangrijke, cruciale wedstrijd verliest Feyenoord komt AZ op 3 punten.

 

+1/-0

Het is te hopen dat feyenoord van AZ wint, je blijft de aansluiting behouden met de top en AZ naderd dan inderdaat op drie punten.
Het is mogelijk maar het zal niet eenvoudig worden, ik ben benieuwd ik ben vrij dus ik kan de wedstrijd zien.

 

+1/-0

Dit wordt heel lastig, AZ is behoorlijk in vorm en ze zijn heel solide. Ze zullen ongetwijfeld onder onze druk willen counteren. Ik verwacht een gelijkspel.

 

+1/-0

 

+1/-0

We smelten die kazen! :B

 

+1/-0

Ja dit is eigenlijk de lastigste topper op papier want AZ had weinig moeite met de ploegen bovenin. Ik kijker naar uit want de afgelopen weken was het wel kleintje na kleintje maar deze wedstrijden geven toch altijd een speciaal gevoel.

 

+2/-0

je kunt wel je eigen spel spelen ipv 5 verdedigers

 

+1/-0

Zoals Slot zei het is meer bijzonder dat AZ in het begin zo laag stond niet dat ze nu gewoon weer mee (gaan) doen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 25 februari 2022 om 18:52:

Zoals Slot zei het is meer bijzonder dat AZ in het begin zo laag stond niet dat ze nu gewoon weer mee (gaan) doen.


Zo bijzonder was dat niet met al die spelersmutaties....

 

+1/-0

Opstelling Feyenoord: Toornstra én Hendrix in basiself
vandaag, 10:56 154 reacties

Feyenoord treedt in Alkmaar aan met zowel Jorrit Hendrix als Jens Toornstra in de basis. De vraag was wie van de twee Fredrik Aursnes zou gaan vervangen, maar ook Alireza Jahanbakhsh begint tegen zijn oude club op de bank.

De overige negen namen zijn wel dezelfde als de afgelopen weken. Dat betekent onder meer dat Lutsharel Geertruida wederom de voorkeur krijgt boven Marcus Pedersen.

Opstelling Feyenoord: Bijlow; Geertruida, Trauner, Senesi, Malacia; Hendrix, Kökcü, Til; Toornstra, Linssen, Sinisterra

Reserves Feyenoord: Marciano, Jansen; Pedersen, Hendriks, Bassett, Jahanbakhsh, Wålemark

 

+1/-0

Persoonlijk had ik Alireza in de punt gezet en Linssen op de bank...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 27 februari 2022 om 11:15:

Persoonlijk had ik Alireza in de punt gezet en Linssen op de bank...




ik ook. Zie ons niet winnen. Teveel aanpassingen en niet uitgaan van eigen kracht

 

+1/-0

Ik vertrouw op Slot, maar zelf vind ik het jammer dat Pedersen niet speelt ik mis zijn rushes langs de lijn.

 

+1/-0

moet Geertruida in de etalage gezet worden??

Speelde Slot thuis tegen AZ ook met Toornstra op rb?

 

+1/-0

Krap bankie weer vandaag. Zeven spelers waaronder 2 keepers. Kan toch eigenlijk niet, 5 veldspelers op de bank. Ter vergelijking AZ heeft 8 veldspelers op de bank zitten.

 

+1/-0

Slot had complimenten voor Pedersen maar doordat hij al twee wijzigingen moest doorvoeren vond hij het beter om voor Geertruida tekiezen teveel wissels vond hij niet verstandig.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 27 februari 2022 om 11:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 27 februari 2022 om 11:15:

Persoonlijk had ik Alireza in de punt gezet en Linssen op de bank...




ik ook. Zie ons niet winnen. Teveel aanpassingen en niet uitgaan van eigen kracht



Ja, we spelen de laatste tijd dan ook totaal niet moeizaam. :D

 

+1/-0

Vier op rij gewonnen lang geleden dat Feyenoord zo goed uit de winterstop is gekomen..

 

+1/-0

Lekker hoog tempo van beide kanten.

 

+1/-0

Jezus makkelijk gegeven hoor was absoluut geen opzet van Hendrix.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » AZ - Feyenoord 27-2