Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Almere City FC-Feyenoord (25/02/2024-14:30)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Almere City FC-Feyenoord 0-2 (0-0)
scoreverloop: 72. Minteh 0-1, 90.+2 Minteh 0-2,
Competitiewedstrijd: 23
Datum: 25/02/2024-
Tijd: 14:30-
Plaats: Yanmar Stadion, Almere-
Gele kaart: 75, Timber
Bijzonderheid:

Competitie: 23-17-04-02 55 58-17
Thuis: 12-08-03-01 27 29-08
Uit: 11-09-01-01 28 29-09

Topscoorders: Gimenez/19, Timber, Geertruida/6, Stengs, Minteh/5, Paixão, Wieffer/4, Lingr/2, Sauer, Ueda, Ivanušec, Milambo, Nieuwkoop, Dilrosun, Hancko/1.

Opstelling Feyenoord: Wellenreuther/#22; Geertruida/#04(C), Beelen/#03, Hancko/#33, Hartman/#05; Wieffer/#20, Timber/#08, Zerrouki/#06(68. Stengs/#10);, Paixão/#14(60. Minteh/#19), Gimenez/#29(68. Ueda/#09), Ivanušec/#17(68. Jahanbakhsh/#07).

Wissels Feyenoord: Lamprou/#31, Van Sas/#39, Read/#26, Lopez/#15, Milambo/#27, Lingr/#32, Sauer/#25.

Buiten Wedstrijdselectie Feyenoord: -Bijlow/#01(Kuit), -Nieuwkoop/#02(Niet Fit), -Dilrosun/#11(Club America), -Van den Belt/#16(Hamstrings), -Trauner/#18(Hamstrings), -Zechiël/#24(Knie), -Arnaud/#40(Niet Geselecteerd), -Berger/#41(Niet Geselecteerd), -Candelaria/#42(Niet Geselecteerd), -Sanyang/#43(Niet Geselecteerd), -Groen/#44(Niet Geselecteerd), -De Blok/#45(Niet Geselecteerd), -Breinburg/#46(Niet Geselecteerd), -Elmensdorp/#47(Niet Geselecteerd), -Van der Sluijs/#48(Niet Geselecteerd), -Husselin/#49(Niet Geselecteerd), -Van der Heijden/#50(Niet Geselecteerd), -Pušić/#51(Niet Geselecteerd), -Hokke/#52(Niet Geselecteerd), -Rais/#53(Niet Geselecteerd), -Kleijn/#54(Niet Geselecteerd), -Netten/#55(Niet Geselecteerd), -Rust/#56(Niet Geselecteerd), -Valk/#57(Niet Geselecteerd), -Zaal/#58(Niet Geselecteerd), -Kroesen/#59(Niet Geselecteerd), -Essanoussi/#62(Niet Geselecteerd), -Slory/#63(Niet Geselecteerd), -Lima/#65(Niet Geselecteerd), -Schens/#66(Niet Geselecteerd), -Giersthove/#67(Niet Geselecteerd), -Haksteeg/#68(Niet Geselecteerd), -Kraaijeveld/#69(Niet Geselecteerd), -Van Persie/#70(Niet Geselecteerd), -Plug/#71(Niet Geselecteerd), -Redmond/#73(Niet Geselecteerd), -Sliti/#74(Niet Geselecteerd), -Gardenier/#75(Niet Geselecteerd), -Otte/#76(Niet Geselecteerd), -Rambocus/#77(Niet Geselecteerd), -Ringeling/#78(Niet Geselecteerd), -Sneijer/#79(Niet Geselecteerd), -Ulutaş/#80(Niet Geselecteerd), -Ka/#XX(Niet Geselecteerd), -Sebbar/#XX(Niet Geselecteerd), -El Harmouz/#XX(Niet Geselecteerd), -Ouarghi/#XX(Niet Geselecteerd), -Cruz/#XX(Niet Geselecteerd), -Mojanaga/#XX(Niet Geselecteerd), -Neijenhuis/#XX(Niet Geselecteerd), -Moses/#XX(Niet Geselecteerd), -Fuaad(Niet Geselecteerd), -Vloemans(Niet Geselecteerd), -Mulugeta(Niet Geselecteerd), -Alemayehu/#XX(Niet Geselecteerd).

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 25 februari 2024, 16:29:11.

 

+1/-0

Benieuwd wie Slot dit keer heeft bedacht op rechts buiten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 24 februari 2024 om 11:59:

Benieuwd wie Slot dit keer heeft bedacht op rechts buiten.



AD/gouka denkt Minteh op rechts en Ivanusec op links. Ik zou Paixao doen op rechts, ook voor zijn vertrouwen goed.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 24 februari 2024 om 16:16:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 24 februari 2024 om 11:59:

Benieuwd wie Slot dit keer heeft bedacht op rechts buiten.



AD/gouka denkt Minteh op rechts en Ivanusec op links. Ik zou Paixao doen op rechts, ook voor zijn vertrouwen goed.



Zou ook mijn eerste keus zijn , die is toch echt niet minder dan een minteh, hoeveel goede wedstrijden heeft die eigenlijk gespeeld?
Kan me 1 herinneren

 

+1/-0

Vrees een lastige pot. Almere is niet meer de ploeg van de thuiswedstrijd. Ze spelen enorm fysiek met veel lange ballen en veel overtredingen op onze helft. Na die uitputtingsslag tegen Roma zou dat wel eens teveel kunnen worden.

Ik zou Stengs inruilen voor de fitte en energieke Lingr. Het wordt een vechtwedstrijd en die zijn niet aan Stengs besteed.

 

+1/-0

Zal inderdaad lastig worden. De parkeerplaats voor de bus is reeds allang bekend...
Maar goed, het is een promovendus, wat hadden we anders verwacht?

 

+1/-0

Gelukkig geen plastic veldje. Echt gras, dat dan weer wel.

 

+1/-0

Almere is wel een must win met psv op het programma na een halve finale beker op donderdag. De kans dat we tegen een uitgerust psv punten laten liggen acht ik vrij groot.

 

+1/-0

Ik had Milambo of Sauer (Ivanusec dan op 10) opgesteld in plaats van Zerrouki, maar ik kan verder wel leven met de opstelling. Ik verwacht een zware wedstrijd na de teleurstelling van donderdag, al moet je Almere kwalitatief gezien makkelijk kunnen verslaan.

 

+1/-0

Het opstellen van Zerrouki vind ik tegen een ploeg als Almere (met alle respect) een vreemde keuze. Je moet juist voetballend vermogen tegenover het opportunistische spel van de tegenstander zetten. En je hebt mijn inziens spelers tot je beschikking met meer voetbaltechnische mogelijkheden.

Ik heb nog geen uitleg gezien/gelezen, maar ik neem aan dat de staf een idee heeft dat erachter zit…

Er kan in ieder geval aanvallend gewisseld worden…

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 25 februari 2024 om 13:30:

Ik had Milambo of Sauer (Ivanusec dan op 10) opgesteld in plaats van Zerrouki, maar ik kan verder wel leven met de opstelling. Ik verwacht een zware wedstrijd na de teleurstelling van donderdag, al moet je Almere kwalitatief gezien makkelijk kunnen verslaan.



Ik dacht zelf ook "waarom niet Milambo of Lingr?"

Ik denk dat dit wel eens zo'n 1-1 wedstrijd kan worden. Almere doet het boven verwachting. Net als ons en PSV 9 keer de 0 gehouden en wij scoren al met veel moeite. Laatste tijd wel minder goals tegen. Maar met afgelopen donderdag erbij denk ik dat het, ondanks dat het anders zou moeten zijn, veel moeilijker kan worden dan zou moeten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoord start met Paixão, Gimenez en Ivanušec
vandaag, 13:22 333 reacties

De opstelling voor de uitwedstrijd tegen Almere City is bekendgemaakt. De Rotterdammers starten met onderstaande namen tegen de nummer tien van de Eredivisie. Arne Slot is er niet bij zondagmiddag. De trainer is ziek en ontbreekt daardoor langs de kant van het veld. De assistent-trainers de honneurs waar.

Calvin Stengs zit bij Feyenoord op de bank. De aanvallende middenvelder behoorde tegen AS Roma niet tot een van de uitblinkers en was de laatste weken ook niet geheel fit. Bart Nieuwkoop is er helemaal niet bij. De verdediger zit ook niet op de bank bij de Rotterdammers. Voor Ramiz Zerrouki is er weer een basisplek weggelegd.

Igor Paixão, Santiago Giménez en Luka Ivanušec zijn de aanvallers tegen Almere City. Vooral aan het begin van het seizoen leek dit de ideale aanval te worden voor de Rotterdammers. Mede door blessures en gebrek aan vorm bleef trainer Arne Slot in deze linie puzzelen. Nu mag de Braziliaan zich weer laten zien vanaf rechtsbuiten.

Antoni Milambo maakt de laatste maanden een prima indruk op de trainingen, waardoor de verwachtingen waren dat hij Calvin Stengs ging vervangen. De middenvelder moet echter nog geduld hebben en zit op de bank. De talenten Leo Sauer en Givairo Read behoren ook weer tot de wedstrijdselectie.

Opstelling Feyenoord
Wellenreuther; Geertruida, Beelen, Hancko, Hartman; Wieffer, Timber, Zerrouki, Paixão, Gimenez, Ivanušec.

Wissels Feyenoord
Van Sas, Lamprou, Read, Lopez, Milambo, Lingr, Stengs, Jahanbakhsh, Sauer, Minteh, Ueda.


BIJZ: Slot afwezig wegens ziekte!


Dit bericht is gewijzigd op 25 februari 2024, 14:12:21.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

parena schreef op 25 februari 2024 om 13:44:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 25 februari 2024 om 13:30:

Ik had Milambo of Sauer (Ivanusec dan op 10) opgesteld in plaats van Zerrouki, maar ik kan verder wel leven met de opstelling. Ik verwacht een zware wedstrijd na de teleurstelling van donderdag, al moet je Almere kwalitatief gezien makkelijk kunnen verslaan.



Ik dacht zelf ook "waarom niet Milambo of Lingr?"

Ik denk dat dit wel eens zo'n 1-1 wedstrijd kan worden. Almere doet het boven verwachting. Net als ons en PSV 9 keer de 0 gehouden en wij scoren al met veel moeite. Laatste tijd wel minder goals tegen. Maar met afgelopen donderdag erbij denk ik dat het, ondanks dat het anders zou moeten zijn, veel moeilijker kan worden dan zou moeten.



Lingr lijkt te kort te komen, maar Milambo had natuurlijk vandaag gewoon moeten spelen. Dus dit is echt weer een gemiste kans van de staf. ..

 

+1/-0

Slot topcoach, zonder hem...Trencin...etc etc.

Maar kolere waarom steeds die zouteloze middenveld. Wieffer is een klasse minder, Zerrouki bakt er geen kut van en Timber is geen 10. En jezelf maar afvragen waarom we zo moeilijk scoren. Voor zo'n fantastische trainer doet hij zo af en toe toch rare dingen.

 

+1/-0

Uiteindelijk ga je dit gewoon weer winnen, maar een versterkt middenveld tegen een ploeg die zich massaal terugtrekt en alleen maar de lange bal wil spelen. Wtf gewoon.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Gio4ever schreef op 25 februari 2024 om 14:34:

Uiteindelijk ga je dit gewoon weer winnen, maar een versterkt middenveld tegen een ploeg die zich massaal terugtrekt en alleen maar de lange bal wil spelen. Wtf gewoon.



Ik dacht ook What The Fluf... :B

Milambo had juist voor meer diepgang kunnen zorgen.

 

+1/-0

Waarom zijn er geen Feyenoord-supporters bij de wedstrijd?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

L.Pincoffs schreef op 25 februari 2024 om 14:46:

Waarom zijn er geen Feyenoord-supporters bij de wedstrijd?



Was bus te weinig, daarom moest de rest wachten, zijn onderweg en hopelijk loop van eerste helft komen ze binnen vallen.

 

+1/-0

Ik zit me kapot te ergeren aan Zerrouki. En Santi oogt nou ook niet of hij er zin in heeft. Slappe hap. Doe maar lingr en Ueda. Dan komt er wat energie in.

Edit. Lekkere goal. Hebben we nodig.

 

+1/-0

Het is toch ongelofelijk we gaan echt gewoon elke mogelijke millimeter gebruiken om maar een goal af te keuren...

Zijn we echt nu ZO DIEP gezonken dat we op de 5 vierkante millimeter gaan mierenneuken om een goal af te keuren?

De VAR is echt compleet doorgeslagen en de hele regelgeving....

Eens of niet, deze goal is ten onrechte in mijn ogen afgekeurd....

Dit bericht is gewijzigd op 25 februari 2024, 14:56:54.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Almere City FC-Feyenoord (25/02/2024-14:30)