Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Almere City FC-Feyenoord (25/02/2024-14:30)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

De bussen zijn er!

 

+1/-0

Pleur op met die VAR echt hou op

 

+1/-0

Wissel Zerrouki. Nu. Die levert iedere bal in.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 25 februari 2024 om 14:55:

Pleur op met die VAR echt hou op



Heeft maar vier minuten geduurd. Straks extra VAR-tijd en de gewone extra tijd.
Wat een kul.

 

+1/-0

knvb is compleet doorgeslagen met z'n regelgeving...

Dit is echt gewoon mierenneuken om maar een reden te vinden, als dat misschien, je een reden met de wind uit het westen en m'n schoonmoeder aan de diaree is, kunnen we hem afkeuren...

Sorry voor het sarcasme, maar ik heb het al eerder gezegd: Terug naar de basis, gewoon gelijk wel of niet en niet dit gekloot op de millimeter iedere keer.

Er is een ondergrens...

 

+1/-0

De KNVB bepaalt de regels niet, dat doet de IFAB

 

+1/-0

Dat gelach van Paxao na een mislukte actie komt me m’n Floranus uit.

 

+1/-0

O,1 expected goals. 0,4 voor Almere. Wissel er maar een stuk of vier in de rust.

 

+1/-0

Dit was wellicht de slechtste helft van dit seizoen. Het lijkt echt helemaal nergens op :I

 

+1/-0

Ik had verwacht dat het moeilijk zou gaan, maar niet dat bijna niemand een bal nog goed kan raken. Zwaar door de ondergrens dit. Hoe?...

 

+1/-0

Tot de afgekeurde goal liep het redelijk, daarna stortte het volledig in.

De goal is natuurlijk onterecht afgekeurd, dit is puur interpretatie en daarin is de scheids dus beïnvloedbaar, waarbij hij al een eerdere beslissing genomen had en niet gecorrigeerd is door de grens en vierde man.
Dan moet de goal gewoon blijven staan, want dit is gewoon gemiep om de vierkante millimeter.

Daarna was het natuurlijk gewoon drama, deze wedstrijd had gewoon al in de tas moeten zijn.
Paixao krijgt niks voor elkaar en daarvoor had je beter Alireza er in kunnen zetten, die brengt tenminste wat felheid er in en bestrijkt de vleugel.

Daarnaast blijft Zerrouki zich afvragen wat hij doet bij Feyenoord denk ik, want voetballen doet die nog steeds niet. Milambo is hier het antwoord en zorgt voor diepgang en daarmee druk, daarmee kun je de druk en tempo hoog houden. Timber en Milambo kunnen elkaar daarin afwisselen.

Dit is juist zo'n wedstrijd dat je alle schroom van je af kan spelen.

Die lat moet veel hoger liggen dan die nu ligt.

 

+1/-0

Gewoon ook niet wisselen in de rust. “Omdat het zo lekker loopt.”

 

+1/-0

Wissel (1/5):

Minteh --> Paixao

 

+1/-0

Wat een debiel is die Hulshof

 

+1/-0

We kunnen ieder geval wel een dikke streep zetten door het fabeltje dat Hulshoff de ideale vervanger is als Slot vertrekt

 

+1/-0

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

Wissel (4/5):

Ueda --> Gimenez
Alireza --> Ivanusec
Stengs --> Zerrouki

 

+1/-0

72" 0-1: Minteh

GVD Wat een goal man!

 

+1/-0

Wat een goal.

 

+1/-0

90+3" 0-2: Minteh

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Almere City FC-Feyenoord (25/02/2024-14:30)