Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-AS Roma (15/02/2024-18:45)

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 16 februari 2024 om 13:25:

Lege handen zijn wel gewend bij Feyenoord, maar dat stempel lijkt me nu niet terecht. Tweede worden en de CL in is van onschatbare waarde voor de club. En zoals we nu spelen is echt ongekend als je de laatste 40 jaar hebt meegemaakt. Sommige supporters lijken wel te vergeten waar we vandaan komen. Zoals we gisteren speelden met zoveel wisselspelers, dat is absoluut lovenswaardig. En alsof wij wel even de EL kunnen winnen, heb je gezien wie er nog allemaal in zit?



Tuurlijk, tel je zegeningen!
Maar je zet jezelf wel veel beter op de kaart als wel in de CL door had kunnen gaan, zeker na een aantal zeer goede wedstrijden. Alleen al de waarden van je spelers schieten dan extra de lucht in. En ook, tuurlijk, overwinteren in Europa is mooi, maar zoals de zaken er nu voor staan moeten we het volgende week nog maar zien.

En dan hebben we nog twee zegeningen: Beelen en Read. Te gek natuurlijk, de jeugd gaat echt zijn kans grijpen. Dat zal ook voor Milambo gelden.

We waren zo ontzettend heel dichtbij van nog iets mooiers, vandaar net niet.

 

+1/-0

Toch apart hoe anders je dezelfde wedstrijd waardeert.

De kans dat een gelijkspel niet genoeg is om door te gaan, is groter dan de kans dat Feyenoord komende week wint in Rome. Gezien het spel, de spelers op wie Feyenoord moest terugvallen; toch een knappe prestatie.

En daar houd ik een positief gevoel aan over. Ook omdat het spel weer ‘ergens’ op leek, en spelers die de afgelopen tijd in een mindere periode zaten weer hun draai lijken te vinden.

Ik vond Wieffer niet zo heel goed, en ook Zeroukki vond ik niet geweldig; alhoewel beter dan afgelopen wedstrijden. Maar als je ziet dat de eerste (Wieffer) dan weer geprezen wordt in de media en men ook niet zo negatief is over Zeroukki; heb ik het toch anders gezien.

En Nieuwkoop vond ik vooral weer heel erg druistig. In combinatie met Minteh wordt die rechterflank dan wel heel erg ongecontroleerd en misschien iets te gretig. Maar hier lees ik dat hij het zo slecht niet deed…

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 16 februari 2024 om 13:25:

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 16 februari 2024 om 13:14:

Alles en iedereen is weer lovend, maar straks staan we misschien weer met lege handen. Tot op heden wel de teneur van dit seizoen.
We staan welliswaar tweede in de competitie (met een straatlengte achterstand en voorzichtig omlaag kijkend), echter wel kans op bekersucces.
Maar niemand heeft het straks meer over de goede wedstrijden die wel gespeeld zijn, maar 'in the end' niets opgeleverd hebben.
'Fingers crossed' volgende week!



Lege handen zijn wel gewend bij Feyenoord, maar dat stempel lijkt me nu niet terecht. Tweede worden en de CL in is van onschatbare waarde voor de club. En zoals we nu spelen is echt ongekend als je de laatste 40 jaar hebt meegemaakt. Sommige supporters lijken wel te vergeten waar we vandaan komen. Zoals we gisteren speelden met zoveel wisselspelers, dat is absoluut lovenswaardig. En alsof wij wel even de EL kunnen winnen, heb je gezien wie er nog allemaal in zit?


Eens met het meeste dat je schrijft, maar ik heb weleens betere wedstrijden gezien. Ook onder leiding van andere trainers dan Slot. Laten we ook niet overdrijven, omdat we nu in een goede fase zitten als club. Ongekend voetbal zou ik dit niet noemen. We speelden goed voetbal, zeker gezien het materiaal, maar vooral aanvallend is er echt nog genoeg te verbeteren. De lat mag nog steeds hoger worden gelegd. Ik kan me overigens niet voorstellen dat hier ook maar iemand denkt dat we de EL even gaan winnen.

 

+1/-0

Ik lees op X allemaal berichten dat Karsdorp bij zijn wissel uitgefloten zou zijn. Misschien lag dat aan het vak waarin diegene zat, of het geluid op TV; maar ik heb vooral applaus gehoord…

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 16 februari 2024 om 16:50:

Ik lees op X allemaal berichten dat Karsdorp bij zijn wissel uitgefloten zou zijn. Misschien lag dat aan het vak waarin diegene zat, of het geluid op TV; maar ik heb vooral applaus gehoord…



Hij werd zeker door sommige delen uitgefloten, maar door de meerderheid toegeklapt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 16 februari 2024 om 17:11:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 16 februari 2024 om 16:50:

Ik lees op X allemaal berichten dat Karsdorp bij zijn wissel uitgefloten zou zijn. Misschien lag dat aan het vak waarin diegene zat, of het geluid op TV; maar ik heb vooral applaus gehoord…



Hij werd zeker door sommige delen uitgefloten, maar door de meerderheid toegeklapt.



Zullen altijd idioten zijn die een oud-speler gaan uitfluiten, gewoon het niveau van dat soort figuren.

Karsdorp heeft zich nooit negatief uitgelaten over de club, maar speelt nu bij de tegenstander en ja dan is het even geen Feyenoord die avond, maar roma.

Hij verdiende het applaus, want hij speelde een prima wedstrijd volgens mij.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 16 februari 2024 om 20:44:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 16 februari 2024 om 17:11:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 16 februari 2024 om 16:50:

Ik lees op X allemaal berichten dat Karsdorp bij zijn wissel uitgefloten zou zijn. Misschien lag dat aan het vak waarin diegene zat, of het geluid op TV; maar ik heb vooral applaus gehoord…



Hij werd zeker door sommige delen uitgefloten, maar door de meerderheid toegeklapt.



Zullen altijd idioten zijn die een oud-speler gaan uitfluiten, gewoon het niveau van dat soort figuren.

Karsdorp heeft zich nooit negatief uitgelaten over de club, maar speelt nu bij de tegenstander en ja dan is het even geen Feyenoord die avond, maar roma.

Hij verdiende het applaus, want hij speelde een prima wedstrijd volgens mij.



Z’n directe tegenstander scoorde en de voorzet kwam vanuit zijn zone; dat mag hij komende donderdag nog wel een keer herhalen… :B

Verder prima wedstrijd. Ik heb geen nadrukkelijk gefluit gehoord, maar die wissels van Roma waren op een gegeven moment natuurlijk een tactiek om te vertragen en tijd te rekken. Daarin snap ik de reactie van het Legioen die floot, maar toen Karsdorp naar de kant liep ging dat onder applaus en dat beantwoordde hij ook door terug te klappen…

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-AS Roma (15/02/2024-18:45)