Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-AS Roma (15/02/2024-18:45)

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 15 februari 2024 om 11:15:

Het gaat wel bijzonder lastig worden zonder Gimenez, Timber en Geertruida. Dat zijn misschien iets teveel bepalende spelers die er dan niet bij zijn. Het gaat daarentegen een mooi podium voor Beelen, Ueda, Nieuwkoop en Zerrouki zijn om zich te tonen op een hoog niveau, nu krijgen ze echt de kans om te laten zien of ze het niveau aankunnen.



Hopelijk heeft Zerrouki een Atletico Lazio/Atletico momentje, toen was die echt goed. Gewoon hoofd leeg en gaan.

Denk dat daar ook zijn ontwikkelpunt zit, niet teveel nadenken en op gevoel gaan. Hij heeft wel een bepaalde trap/pass die gevaar kan stichten.
Toch weet ik niet of hij op ten duur op langere termijn het niveau aan kan.

 

+1/-0

Ik vrees dat het Europees wel klaar is na vanavond.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 15 februari 2024 om 15:28:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 15 februari 2024 om 11:15:

Het gaat wel bijzonder lastig worden zonder Gimenez, Timber en Geertruida. Dat zijn misschien iets teveel bepalende spelers die er dan niet bij zijn. Het gaat daarentegen een mooi podium voor Beelen, Ueda, Nieuwkoop en Zerrouki zijn om zich te tonen op een hoog niveau, nu krijgen ze echt de kans om te laten zien of ze het niveau aankunnen.



Hopelijk heeft Zerrouki een Atletico Lazio/Atletico momentje, toen was die echt goed. Gewoon hoofd leeg en gaan.

Denk dat daar ook zijn ontwikkelpunt zit, niet teveel nadenken en op gevoel gaan. Hij heeft wel een bepaalde trap/pass die gevaar kan stichten.
Toch weet ik niet of hij op ten duur op langere termijn het niveau aan kan.



We kunnen beter uit gaan van zijn "normale" niveau, dan hopen op het niveau van die ene uitschieter die hij heeft gehad.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 15 februari 2024 om 15:54:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 15 februari 2024 om 15:28:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 15 februari 2024 om 11:15:

Het gaat wel bijzonder lastig worden zonder Gimenez, Timber en Geertruida. Dat zijn misschien iets teveel bepalende spelers die er dan niet bij zijn. Het gaat daarentegen een mooi podium voor Beelen, Ueda, Nieuwkoop en Zerrouki zijn om zich te tonen op een hoog niveau, nu krijgen ze echt de kans om te laten zien of ze het niveau aankunnen.



Hopelijk heeft Zerrouki een Atletico Lazio/Atletico momentje, toen was die echt goed. Gewoon hoofd leeg en gaan.

Denk dat daar ook zijn ontwikkelpunt zit, niet teveel nadenken en op gevoel gaan. Hij heeft wel een bepaalde trap/pass die gevaar kan stichten.
Toch weet ik niet of hij op ten duur op langere termijn het niveau aan kan.



We kunnen beter uit gaan van zijn "normale" niveau, dan hopen op het niveau van die ene uitschieter die hij heeft gehad.



Ik hoop op een magische avond, dus dan hoop ik ook op uitschieters van Zerrouki, Alireza, Ueda, Paixao en de rest :) Uitgaan van normale niveau lijkt me wat saai

 

+1/-0

Jahanbakhsh haakt geblesseerd af
vandaag, 17:25 101 reacties

Alireza Jahanbakhsh is niet beschikbaar tegen AS Roma. De buitenspeler is geblesseerd geraakt en kan daardoor donderdagavond niet in actie komen voor Feyenoord. Santiago Gimenez is wel uit de spelersbus gestapt en behoort tot de wedstrijdselectie. Dit meldt RTV Rijnmond.

 

+1/-0

Jahanbaksh geblesseerd, dat kan er ook nog wel bij. Geen enkele directe wissel voor rechts voor en achter. Haal je Minteh er uit, moet je Stengs of Paixao daar neerzetten, maar geen verse energie dus.

Ik laat me heel graag verrassen, iedereen wedstrijd van hun leven spelen. 💪🏻

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Opstelling Feyenoord: Minteh en Ueda starten
vandaag, 17:41 208 reacties

De opstelling van Feyenoord is bekendgemaakt. De Rotterdammers kampen met diverse blessures en daardoor moest trainer Arne Slot puzzelen. Vooral het gemis van Quinten Timber is een flinke aderlating in de belangrijke wedstrijd tegen AS Roma in de tussenronde van de Europa League.

Slot kiest wederom voor Ramiz Zerrouki op het middenveld. Het gemis van Timber moet mede door de international van Algerije worden opgevangen. Calvin Stengs is de aanvallende middenvelder en Mats Wieffer maakt het middenveld compleet tegen AS Roma. Zowel Wieffer en Zerrouki staan op scherp en moeten in De Kuip op hun tellen passen. Bij een gele kaart missen de middenvelders de return in Rome.

Timber staat ook op scherp, maar komt niet in actie. Bart Nieuwkoop, die donderdagavond als rechtsback begint, moet ook oppassen voor een gele kaart. De achterhoede bestaat verder uit Thomas Beelen, David Hancko en Quilindschy Hartman. Timon Wellenreuther is de doelman. De Duitser speelde dit seizoen twee Europese duels. Hij kwam de volledige wedstrijden in actie tegen Celtic FC en Atletico Madrid.

Santiago Gimenez is niet fit genoeg bevonden om in de basis te beginnen. De Japanner Ayase Ueda maakt daarom wederom zijn opwachting voor Feyenoord. Afgelopen weekend tegen Sparta Rotterdam was de 25-jarige spits nog onzichtbaar, maar Slot erkende dat het een lastige opgave was om kansen te creëren tegen een tegenstander die rond de eigen zestien speelde. Tegen AS Roma komt er naar verwachting meer ruimte.

Opstelling Feyenoord
Wellenreuther; Nieuwkoop, Beelen, Hancko, Hartman; Wieffer, Stengs, Zerrouki; Minteh, Ueda, Paixão.

Wissels Feyenoord
Lamprou, Van Sas, Lopez, Ivanusec, Sauer, Read, Milambo, Gimenez, Lingr.

 

+1/-0

Niet te geloven dat Jahanbakhsh ook al geblesseerd afhaakt. We hebben geen wissels ook meer. Wtf is er aan de hand met al die geblesseerde spelers ineen of is die iranier ook aan de schijterij.

 

+1/-0

Het wordt echt hopen op een redelijk resultaat, gelijkspel mag je heel blij mee zijn en winst is als een kampioenschap bijna. Dit kan een hele pijnlijke avond worden...

 

+1/-0

Knallen. In eigen huis!

3-1

 

+1/-0

Moeten heel geduldig zijn, niet als kip zonder kop gaan aanvallen, want dit is niet de wedstrijd er voor.

2-0 winnen en je hebt een kans volgende week...

 

+1/-0

Moge duidelijk zijn: We hebben geen schijn van kans op deze manier...

 

+1/-0

Paixao hoe kun je die kans verprutsen....

 

+1/-0

Feyenoord begint te draaien, maar gok wie de goal maakt wint.

 

+1/-0

Wellenreuther sleept ons er doorheen, hij keept super vanavond.

 

+1/-0

Zerrouki kan er wel af, doet gewoon niet mee.

 

+1/-0

45+1" 1-0: Paixao

 

+1/-0

Heerlijk!

 

+1/-0

De meesten komen goed voor de dag hoor. Is het briljant? Nee. Moeten de schoten scherper? Absoluut. Maar al met al staan ze er en vechten er voor.

En dan ook nog een heerlijke goal! Hartman bijna de hele eerste helft geen ruimte voor z'n acties, dat hebben ze bij Roma goed gezien. Maar 1 keer komt-ie echt vrij en hoppa, perfecte voorzet! En sja, hoe die het doet, doet-ie het, toch wel lekker kopgoaltje van Paixao.

Beelen tot nu toe prima, al was Lukaku hem natuurlijk binnen het kwartier te slim af om dat duel en geel af te dwingen. Maar hij lijkt niet bang om nog gewoon te blijven verdedigen.

Ik hou het bij de positieve dingen!

 

+1/-0

Gewoon een super eerste helft, met dit team is dit gewoon super.
Feyenoord speelt vol met passie en inzet en dat is alles wat we vragen vanavond, meer niet.
Wellenreuther hield ons er een paar keer doorheen, want Roma is en blijft een gevaarlijke ploeg.
Zeker die Lukaku blijft heel er link met dat sterke lichaam van hem.

Echt dik compliment voor de spelers.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-AS Roma (15/02/2024-18:45)