Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 03 september 2023 om 13:53:
Feyenoord stort Utrecht verder in een zwart gat. Gaan FC Groningen achterna..
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Vak: -
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.436
Reg.: 9 oktober 2019
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:
Geen lid meer
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 03 september 2023 om 14:04:
Stevige beuk. Welkom in de eredivisie Lingr hehe..
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Geen lid meer
Geen lid meer
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Geen lid meer
Gewoon een topwedstrijd van Feyenoord.
Zoals ik al zei: Ivanusec brengt net dat beetje extra slimmigheid wat we nodig hadden.
Als Ivanusec, Santigaol, Paixao en Stengs op elkaar ingespeeld gaat raken, dan hebben we een heel dodelijk quatro en dan nog zoveel kwaliteit er achter.
We gaan echt mee spelen om de titel nu we op oorlogsterkte zijn en dit volhouden
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 189
Reg.: 3 september 2023
open/sluit de onderstaande quote:Kuijt007 schreef op 03 september 2023 om 14:22:
Zoals ik al zei: Ivanusec brengt net dat beetje extra slimmigheid wat we nodig hadden.
Forumreacties: 3.126
Reg.: 26 mei 2004
Favoriete opstelling: geen
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
Aan de elf namen op het wedstrijd formulier zou ik voorlopig niets wijzigen. Het enige wat ik nog wel zou willen zien, is Ivanusec ‘op 10’ en Stengs vanaf de flank. Maar dat je een speler (hoe goed ook) die pas een week meetraint nog niet op de meest centrale positie zet, begrijp ik wel.
Als je ziet wie Slot dan nog achter de hand heeft; dat belooft wat!
Dat Minteh goed inviel, is prima. Maar ik hoop toch niet dat het iets is wat overeengekomen is met Newcastle in de voorwaarden van verhuur. Dat hij een x-aantal wedstrijden speeltijd moet krijgen ofzo.
Op dat moment van de wedstrijd kun je ook Sauer, Zechiel of Milambo nog speelminuten geven. Dat zijn je ‘eigen’ spelers, als die daar een boost van krijgen zijn we daar meer bij gebaat dan bij een huurspeler….
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 3.126
Reg.: 26 mei 2004
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 03 september 2023 om 14:33:
Aan de elf namen op het wedstrijd formulier zou ik voorlopig niets wijzigen. Het enige wat ik nog wel zou willen zien, is Ivanusec ‘op 10’ en Stengs vanaf de flank. Maar dat je een speler (hoe goed ook) die pas een week meetraint nog niet op de meest centrale positie zet, begrijp ik wel.
Als je ziet wie Slot dan nog achter de hand heeft; dat belooft wat!
Dat Minteh goed inviel, is prima. Maar ik hoop toch niet dat het iets is wat overeengekomen is met Newcastle in de voorwaarden van verhuur. Dat hij een x-aantal wedstrijden speeltijd moet krijgen ofzo.
Op dat moment van de wedstrijd kun je ook Sauer, Zechiel of Milambo nog speelminuten geven. Dat zijn je ‘eigen’ spelers, als die daar een boost van krijgen zijn we daar meer bij gebaat dan bij een huurspeler….
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FC Utrecht-Feyenoord (03/09/2023-12:15)