Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FC Utrecht - Feyenoord (08/01/2023-12:15)

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 10 januari 2023 om 01:57:

Ik weet dat er veel commentaar op de speelwijze van ons team zijn gegeven. Ik wil opmerken, dat zowel Ajax, PSV, AZ ons het kampioenschap gunnen door ons niet in punten in te halen. We staan nu al zo'n 9 weken op kop en daar teken ik voor. De Coolsingel moet op orde gebracht worden en de vernielers onder ons mogen niet in ons midden zijn of dat zij het nalaten spullen te vernielen en meeleven in de feestvreugde door ons team bewerkgestelligd.



Nou ons gunnen doen ze allemaal niet. :B
Het is hun eigen onvermogen en eerlijk gezegd vind ik dat FC Twente momenteel het beste voetbal speelt. Al is Feyenoord ook bezig aan een goede reeks.

Dit bericht is gewijzigd op 10 januari 2023, 12:57:02.

 

+1/-0

Vind het wel frappant dat ze tegen dezelfde tegenstanders als wij slechtere uitslagen hebben neergezet. Bekeken vanuit dat standpunt lijkt het me een gegeven dat we aan het eind van het seizoen weer op de Coolsingel terecht kunnen. Anderszijds is ook het gegeven, dat de FSV de Feijenoorder eerder gesteld heeft dat wij niets in de Champions League, UEFA League te zoeken hebben, en dat we zelden landskampioen kunnen worden. Hoe mooi zou het zijn als zij hier hun ongelijk dan moeten inzien.

 

+1/-0

Feyenoord moet ondanks veel minder geld als psv en ajax altijd meedoen om de prijzen zoals bijvoorbeeld Atletico die ook niet zoveel geld hebben als Real en Barca.
Arsenal heeft ook een minder budget als City en Liverpool, maar gaan gewoon kampioen worden denk ik.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 11 januari 2023 om 02:36:

Feyenoord moet ondanks veel minder geld als psv en ajax altijd meedoen om de prijzen zoals bijvoorbeeld Atletico die ook niet zoveel geld hebben als Real en Barca.
Arsenal heeft ook een minder budget als City en Liverpool, maar gaan gewoon kampioen worden denk ik.



Minder financiële mogelijkheden kunnen gecompenseerd worden door goed beleid en verstandige keuzes. En als dan een seizoen alles op de juiste plek valt (wat je kan afdwingen) kun je als Feyenoord zijnde tussen of zelfs boven de ploegen met veel meer budget eindigen. Dat is superknap, en verrekte lastig om structureel voor elkaar te krijgen. Maar het kan. En het helpt weer om het gat met de top te dichten, als je de ‘winst’ van zo’n seizoen op eenzelfde verstandige manier benut.

De structuur bij Feyenoord staat op dit moment, veel is te danken aan de aanwezigheid van Slot maar ik geloof ook in de andere huidige beleidsmakers en denk dat zij allemaal een club kunnen achterlaten waar opvolgers op kunnen doorbouwen.

Verder is het dit seizoen misschien wel een unieke kans om hoog te eindigen of misschien zelfs kampioen te worden. Feyenoord staat er goed voor. En dat is na één seizoen waarin een Europese finale is gehaald superknap, de club leeft daarmee boven haar stand. Ze loopt ‘voor’ in het proces op lange termijn. Hopelijk kunnen ze het volhouden.

 

+1/-0

Ik verwacht niet dat Arsenal kampioen wordt. Volgens mij hebben ze een smalle basis aan selectie spelers.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 11 januari 2023 om 08:40:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 11 januari 2023 om 02:36:

Feyenoord moet ondanks veel minder geld als psv en ajax altijd meedoen om de prijzen zoals bijvoorbeeld Atletico die ook niet zoveel geld hebben als Real en Barca.
Arsenal heeft ook een minder budget als City en Liverpool, maar gaan gewoon kampioen worden denk ik.



Minder financiële mogelijkheden kunnen gecompenseerd worden door goed beleid en verstandige keuzes. En als dan een seizoen alles op de juiste plek valt (wat je kan afdwingen) kun je als Feyenoord zijnde tussen of zelfs boven de ploegen met veel meer budget eindigen. Dat is superknap, en verrekte lastig om structureel voor elkaar te krijgen. Maar het kan. En het helpt weer om het gat met de top te dichten, als je de ‘winst’ van zo’n seizoen op eenzelfde verstandige manier benut.

De structuur bij Feyenoord staat op dit moment, veel is te danken aan de aanwezigheid van Slot maar ik geloof ook in de andere huidige beleidsmakers en denk dat zij allemaal een club kunnen achterlaten waar opvolgers op kunnen doorbouwen.

Verder is het dit seizoen misschien wel een unieke kans om hoog te eindigen of misschien zelfs kampioen te worden. Feyenoord staat er goed voor. En dat is na één seizoen waarin een Europese finale is gehaald superknap, de club leeft daarmee boven haar stand. Ze loopt ‘voor’ in het proces op lange termijn. Hopelijk kunnen ze het volhouden.



Inderdaad denk dat de organisatie nu goed staat ook als Slot ooit vertrekt.
Zie Marino Pusic ook wel als kandidaat om het dan overtenemen ligt goed binnen de club. Iets meer temperament en emoties als Slot wel. :B

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 12 januari 2023, 01:37:07.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FC Utrecht - Feyenoord (08/01/2023-12:15)