Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FC Utrecht - Feyenoord (08/01/2023-12:15)

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Idrissi voor Paixão, hij laat zich meteen gelden lol.

 

+1/-0

Timber en Trauner mis je gewoon heel erg.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 08 januari 2023 om 13:02:

Timber en Trauner mis je gewoon heel erg.



Dat excuus is volledig weggevallen door de fouten van Slot in de opstelling.
Dus nee dat is echt niet de hoofdreden vandaag.

 

+1/-0

Heeft natuurlijk invloed op elkaar als je twee spelers mist die normaal altijd spelen en voor stabiliteit zorgen nu moet Slot weer gaan puzzelen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 08 januari 2023 om 13:11:

Heeft natuurlijk invloed op elkaar als je twee spelers mist die normaal altijd spelen en voor stabiliteit zorgen nu moet Slot weer gaan puzzelen.



Je speelt de hele voorbereiding met vaste vervangers, daar maak je nu geen gebruik van en op de koop toe gooi je ook nog de rest volledig om, met als klapstuk dat stuk verdriet van een Lopez linksback met als beweegredenen alles benoemen waar hij NIET goed in is en dat bleek in de 3e minuut maar weer.

Die bal mag NOOIT voor komen en ja Rasmussen had moeten ingrijpen daar, maar begint bij Lopez.

 

+1/-0

Kokcu en Szymanski komen nu ook niet uit de verf maar die kunnen straks wel het verschil maken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 08 januari 2023 om 13:24:

Kokcu en Szymanski komen nu ook niet uit de verf maar die kunnen straks wel het verschil maken.



Met geen schot op goal, geen serieuze actie in de 16 en een berlijnse muur er voor.
Utrecht heeft z'n zaakjes op orde en in de duels zijn ze ons volledig de baas.

Dit wordt eerder 3-0, dan het 1-1 of zelfs 1-2 wordt.

Ik heb er geen enkel vertrouwen in vandaag.

 

+1/-0

Wieffer gaat komen logisch die moet zorgen voor meer controle.

 

+1/-0

Gimenez en Alireza ook.

 

+1/-0

Nou 1-1 had slechter gekund.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 08 januari 2023 om 14:21:

Nou 1-1 had slechter gekund.



Moeten zich kapot schamen en in deze zeker Slot, want hij heeft deze waardeloze niet uit te leggen keuzes gemaakt.

En om gelijk maar een discussie te stoppen: Nee ik zeg nergens dat die weg moet, maar hij heeft wel de volledige verantwoordelijkheid voor dit debacle.

Over vandaag is niks positiefs te zeggen, daar doet de gelijkmaker vandaag niks aan af...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 08 januari 2023 om 04:01:

psv en az gelijk verschil kan straks 5 punten en meer zijn. :cool



Dus :verlegen

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Gio4ever schreef op 08 januari 2023 om 14:26:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 08 januari 2023 om 04:01:

psv en az gelijk verschil kan straks 5 punten en meer zijn. :cool



Dus :verlegen



Typisch Feyenoord, de basisopstelling deugde van geen kant als je later ziet wat er van de bank komt de wissels waren goed, maar om Slot zo aantevallen vind ik onterecht.

Vorig jaar verloor Feyenoord nog in Utrecht dus dit is winst.

 

+1/-0

Ze werken keihard, aan inzet geen gebrek. Daar ligt de kracht van dit Feyenoord. Maar we willen ook goed lopende aanvallen zien, een voorzet die aankomt, iemand die vrij voor de keeper wordt gezet. Geertruida en Pedersen zijn top. Hancko degelijk, maar Szymanski hebben we veel te weinig gezien. Hij moet veel meer doen. Het puntje is zeker verdient.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 08 januari 2023 om 14:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Gio4ever schreef op 08 januari 2023 om 14:26:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 08 januari 2023 om 04:01:

psv en az gelijk verschil kan straks 5 punten en meer zijn. :cool



Dus :verlegen



Typisch Feyenoord, de basisopstelling deugde van geen kant als je later ziet wat er van de bank komt de wissels waren goed, maar om Slot zo aantevallen vind ik onterecht.

Vorig jaar verloor Feyenoord nog in Utrecht dus dit is winst.



Durf je ook ooit kritisch te zijn? Lachwekkend om dit als winst te zien na zo'n vertoning

 

+1/-0

:ja

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 08 januari 2023 om 14:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 08 januari 2023 om 14:21:

Nou 1-1 had slechter gekund.



Moeten zich kapot schamen en in deze zeker Slot, want hij heeft deze waardeloze niet uit te leggen keuzes gemaakt.

En om gelijk maar een discussie te stoppen: Nee ik zeg nergens dat die weg moet, maar hij heeft wel de volledige verantwoordelijkheid voor dit debacle.

Over vandaag is niks positiefs te zeggen, daar doet de gelijkmaker vandaag niks aan af...



Volledig eens. Geen van zijn keuzes van de basisopstelling waren logisch en je zag nul voetbal na een lange voorbereiding. Dat is eigenlijk schandalig. Blijft een toptrainer verder, maar dit wedstrijdverloop heeft hij grotendeels door zijn warrige opstelling en tactiek over Feyenoord heen geroepen.

 

+1/-0

Zeg toch dat de basisopstelling niet deugde dat mag je Slot kwalijk nemen, maar tweede helft was veel beter.

 

+1/-0

Het is niet voor het eerst dat er een ploeg aan de aftrap staat waar ik mijn bedenkingen bij heb. Waarvan ik denk; ‘er zijn toch meer logische mogelijkheden?’

Nu ken ik niet alle data en gegevens, Slot heeft begin dit seizoen vaker verbaasd en toen bleken er valide argumenten te zijn om te starten met de spelers die hij gekozen had. Maar zeker vandaag heb ik het idee gehad dat de ploeg beter stond toen de initiële keuzes gerepareerd waren.

Zonder die verassende keuzes hadden we deze wedstrijd misschien ook niet gewonnen. Maar toch hoop ik dat Slot hier een keer van gaat leren. Het lijkt er soms op dat hij het nodeloos ingewikkeld maakt.

 

+1/-0

We vinden Slot allemaal een top trainer maar hij blijft de zelfde fouten maken.
Waarom krijgt die Lopez een kans ,snap er echt niets van.
De linksback is toch al (voor mij) vanaf dag 1 duidelijk.
Begin begreep je nog dat hij een lange blessure heeft gehad dus rustig brengen maar zelfs in die staat was hij al 10x beter dan wat er allemaal heeft gelopen vorig jaar.
En dan kom je met wat domme redenen waarom Lopez moet spelen, klopt ook helemaal niets van.

Dan Gertruida , had allang centraal verdediger gestaan bij elk ander team.
Is ook veel beter centraal dan rechtsback.
In mijn ogen kan het ook een topper worden daar.
Maar omdat we daar ook 2 andere toppers hebben kan je begrip hebben voor de rechtsback positie.
Maar dan komt er een plek vrij en dan ga je hem daar niet zetten omdat hij wat kleiner is...
Dit gelijkspel is 100% aan Slot te danken.

 

+1/-0

Net interview gezien hij lult zich er wel weer lekker uit toen hem gevraagd werd waarom hij niet met de wissels was begonnen. Maar hij weet wel beter..

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FC Utrecht - Feyenoord (08/01/2023-12:15)