Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FC Utrecht - Feyenoord (08/01/2023-12:15)

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 08 januari 2023 om 14:51:

Net interview gezien hij lult zich er wel weer lekker uit toen hem gevraagd werd waarom hij niet met de wissels was begonnen. Maar hij weet wel beter..



Misschien was deze wedstrijd nodig om het licht te zien voor Slot.
Kan me niet voorstellen dat hij zo nog ooit begint.
Elke beginnende trainer weet al dat als je mensen al mist niet de rest ook overhoop moet gooien maar gewoon de beste moet opstellen op hun positie.
De enige die je laat wisselen is Gertruida naar een betere positie.

Wat was er trouwens met WÅlemark?
Kreeg niet helemaal mee waarom hij er niet in stond.

 

+1/-0

Rasmussen op rcv totaal onbegrijpelijk en totaal onlogisch, die lieten ze lekker opbouwen ja dat zou ik ook doen. Geertruida daar uiteraard, dat snapt echt iedereen behalve Slot helaas. Zo'n belangrijke plek voor je team verdedigend uiteraard maar ook qua opbouw. Lopez was al afgeschreven, nu helemaal misschien volgend seizoen weer proberen of verhuren. Paixao is in alles nog een kind niet geschikt voor de basis nu (had beslissend in volle sprint om kunnen schakelen bij de 1-0), misschien volgend seizoen. Dilrosun wat een drama pot. Bijlow, Kokcu en Geertruida prima, Wieffer en JHB en Gimi erg goed ingevallen. Waarom geen Wieffer (invaller kan ook starten tot het niet meer lukt) sowieso en Gimi (topspits) in de basis onbegrijpelijk. Niet omschakelen waardoor Jens totaal vrij komt in de 16 was echt heel slecht. Zijn de var buitenspel lijnen getoond bij de winnende van gimi (erg knap gekopt)? Het leek net buitenspel, maar ik zou dat graag zien. Var besliste binnen 3 seconden erg snel bij zo'n belangrijk moment.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 08 januari 2023 om 15:04:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 08 januari 2023 om 14:51:

Net interview gezien hij lult zich er wel weer lekker uit toen hem gevraagd werd waarom hij niet met de wissels was begonnen. Maar hij weet wel beter..



Misschien was deze wedstrijd nodig om het licht te zien voor Slot.
Kan me niet voorstellen dat hij zo nog ooit begint.
Elke beginnende trainer weet al dat als je mensen al mist niet de rest ook overhoop moet gooien maar gewoon de beste moet opstellen op hun positie.
De enige die je laat wisselen is Gertruida naar een betere positie.

Wat was er trouwens met WÅlemark?
Kreeg niet helemaal mee waarom hij er niet in stond.


Was vorige week niet fit werd vrijdag op de persconferentie gezegd.

 

+1/-0

Wieffer en Hartman in de basis en het gedoe rond de spitspositie moet ook opgelost worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 08 januari 2023 om 15:14:

Wieffer en Hartman in de basis en het gedoe rond de spitspositie moet ook opgelost worden.



Misschien toch Gimenez de kans geven. Hij is altijd gevaarlijk en brengt meer body met zich mee. Dat druk zetten moet je dan misschien oplossen zoals Utrecht dat deed, met de vleugelaanvallers naar binnen toe en dan toelaten dat je wat ruimte weg geeft op de flanken.

 

+1/-0

Geertruida past veel beter als vervanger van Trauner dan Rasmussen, tijdelijk op het middenveld kan je wel wat oplossen met combinaties van Wieffer en Bullaude. Timber komt toch weer terug, maar voor rechts centraal moet je gewoon een rechtspoot hebben die kan opbouwen en verdedigen en daar als het nodig is de hele tweede seizoenshelft kan spelen. Hebben wel echt dringend 1 a 2 versterkingen nodig.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 08 januari 2023 om 14:51:

Net interview gezien hij lult zich er wel weer lekker uit toen hem gevraagd werd waarom hij niet met de wissels was begonnen. Maar hij weet wel beter..



Niet verkeerd bedoeld, maar ik snap je eerdere post dan niet dat je het niet terecht vindt dat Slot zo werd aangevallen en nu plaats je dit?

Niet verkeerd bedoeld, maar ik probeer je te begrijpen...

 

+1/-0

Wat een opluchting snavels ook gelijk. Bizar hele top 4 gelijk. Gelukkig met zwaar programma voor de boeg. Thuis tegen Snavels minimaal gelijk.

Nu gaat twente zerrouki helemaal niet meer verkopen onder het mom we kunnen kampioen worden hahaha :B . Prima gewoon Wieffer tijdelijk daar of Kocu met de punt naar acheteren en in de zomer dan voor een redelijk (veel lager) bedrag halen of Wieffer moet zich voldoende hebben bewezen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 08 januari 2023 om 16:48:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 08 januari 2023 om 14:51:

Net interview gezien hij lult zich er wel weer lekker uit toen hem gevraagd werd waarom hij niet met de wissels was begonnen. Maar hij weet wel beter..



Niet verkeerd bedoeld, maar ik snap je eerdere post dan niet dat je het niet terecht vindt dat Slot zo werd aangevallen en nu plaats je dit?

Niet verkeerd bedoeld, maar ik probeer je te begrijpen...



Bedoel niet dat hij hier werd aangevallen maar op een an dere site was de tendens behoorlijk negatief. Kritiek heb ik ook op zijn basis daarom was de vraag terecht waarom niet anders begonnen? In de wedstrijd heeft hij wel goed gewisseld.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 08 januari 2023 om 17:19:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 08 januari 2023 om 16:48:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 08 januari 2023 om 14:51:

Net interview gezien hij lult zich er wel weer lekker uit toen hem gevraagd werd waarom hij niet met de wissels was begonnen. Maar hij weet wel beter..



Niet verkeerd bedoeld, maar ik snap je eerdere post dan niet dat je het niet terecht vindt dat Slot zo werd aangevallen en nu plaats je dit?

Niet verkeerd bedoeld, maar ik probeer je te begrijpen...



Bedoel niet dat hij hier werd aangevallen maar op een an dere site was de tendens behoorlijk negatief. Kritiek heb ik ook op zijn basis daarom was de vraag terecht waarom niet anders begonnen? In de wedstrijd heeft hij wel goed gewisseld.



Duidelijk, dan begrijp ik je:pul

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 08 januari 2023 om 15:14:

Wieffer en Hartman in de basis en het gedoe rond de spitspositie moet ook opgelost worden.



Zeker. Lopez moest kennelijk iets compenseren in de verdediging zoals die gisteren stond, maar zijn optreden sloeg helemaal nergens op.

Wieffer op het middenveld (laat hem fit zijn!) en dan Geertruida achterin, daar gaat Pedersen ook beter van spelen.

 

+1/-0

Ik las ook e.e.a. over de afgekeurde goal van Gimenez en de vergelijking met Salah tegen Wolves in de FA Cup voor Liverpool.

In mijn ogen zijn het toch twee andere situaties, die op elkaar lijken, maar in detail toch net anders zijn doordat de bal anders wordt geraakt door de verdediging.

In geval Gimenez is het gewoon buitenspel en Salah, twijfel, maar mazzel voor hem.
Ik denk dat die daarvoor al buitenspel staat en Salah's goal ook afgekeurd had moeten worden.

 

+1/-0

Volgens mij was het inderdaad gewoon buitenspel. De speler van Utrecht raakt de bal alleen, er is geen sprake van een nieuwe spelsituatie waarin de bal bij hem vandaan komt en vervolgens belandt bij Gimenez.

Ik heb de situatie bij Salah niet gezien, dus kan het niet vergelijken. Maar ik vond de situatie bij Feyenoord heel duidelijk. Jammer, maar helaas.

 

+1/-0

Jammer genoeg wordt duidelijker dat de selectie gewoon te onevenwichtig is. Je kunt 22 prima namen hebben, in theorie leuk voor de goocheldoos, maar uiteindelijk merk je dat slechts een enkele veld-combinatie efficiënt is. Slot tuimelt in de val van elke hardwerkende coach, namelijk dat je denkt dat je met een heel brede selectie alle mogelijkheden hebt. Fout. Je moet een veldteam hebben dat compact is, er staat, met ingestudeerd spel en voor alle elf spelers een identieke kwaliteitsnorm.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 09 januari 2023 om 12:57:

Volgens mij was het inderdaad gewoon buitenspel. De speler van Utrecht raakt de bal alleen, er is geen sprake van een nieuwe spelsituatie waarin de bal bij hem vandaan komt en vervolgens belandt bij Gimenez.

Ik heb de situatie bij Salah niet gezien, dus kan het niet vergelijken. Maar ik vond de situatie bij Feyenoord heel duidelijk. Jammer, maar helaas.


Verdediger probeert bewust de bal te raken (dat is het criterium volgens mij) en dat gebeurt ook en de bal komt wel degelijk vanaf hem direct bij Gimenez. Dus nieuwe situatie. Maar wat ik het ergste vond was dat de var binnen 3 seconden zei buitenspel, terwijl dit duidelijk ern geval was om even wat langer goed te bekijken, helemaal omdat het een beslissend doelpunt is aan het einde van de wedstrijd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 09 januari 2023 om 22:07:

Jammer genoeg wordt duidelijker dat de selectie gewoon te onevenwichtig is. Je kunt 22 prima namen hebben, in theorie leuk voor de goocheldoos, maar uiteindelijk merk je dat slechts een enkele veld-combinatie efficiënt is. Slot tuimelt in de val van elke hardwerkende coach, namelijk dat je denkt dat je met een heel brede selectie alle mogelijkheden hebt. Fout. Je moet een veldteam hebben dat compact is, er staat, met ingestudeerd spel en voor alle elf spelers een identieke kwaliteitsnorm.



We mogen wel blij zijn al die spelers van het succesteam die zijn vertrokken, die vervang je niet zomaar ik had never nooit verwacht dat we nu al zouden meedoen kwa voetbal moet het wel beter als je tot het eind wil meedoen.

 

+1/-0

Ik weet dat er veel commentaar op de speelwijze van ons team zijn gegeven. Ik wil opmerken, dat zowel Ajax, PSV, AZ ons het kampioenschap gunnen door ons niet in punten in te halen. We staan nu al zo'n 9 weken op kop en daar teken ik voor. De Coolsingel moet op orde gebracht worden en de vernielers onder ons mogen niet in ons midden zijn of dat zij het nalaten spullen te vernielen en meeleven in de feestvreugde door ons team bewerkgestelligd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 09 januari 2023 om 12:57:

Volgens mij was het inderdaad gewoon buitenspel. De speler van Utrecht raakt de bal alleen, er is geen sprake van een nieuwe spelsituatie waarin de bal bij hem vandaan komt en vervolgens belandt bij Gimenez.

Ik heb de situatie bij Salah niet gezien, dus kan het niet vergelijken. Maar ik vond de situatie bij Feyenoord heel duidelijk. Jammer, maar helaas.


Volgens mij is het zo dat het moment dat de bal geschoten wordt en tegenwoordig hoort daar ook de beweging bij dat een speler alleen voor de keeper of tegenstander de bal ontvangt of in het spel betrokken wordt, buitenspel staat. Higler ging hier van uit, aangezien hij een Ajax fluitist is, want toen de bal werd geschoten liep Geminez net niet in de baan van het schot, die kwam toen de bal door een tegenstander van richting werd veranderd. Maar ja, als ik het wedstrijdbeeld zag, kon ik me met het gelijkspel wel in vinden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 10 januari 2023 om 02:03:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 09 januari 2023 om 12:57:

Volgens mij was het inderdaad gewoon buitenspel. De speler van Utrecht raakt de bal alleen, er is geen sprake van een nieuwe spelsituatie waarin de bal bij hem vandaan komt en vervolgens belandt bij Gimenez.

Ik heb de situatie bij Salah niet gezien, dus kan het niet vergelijken. Maar ik vond de situatie bij Feyenoord heel duidelijk. Jammer, maar helaas.


Volgens mij is het zo dat het moment dat de bal geschoten wordt en tegenwoordig hoort daar ook de beweging bij dat een speler alleen voor de keeper of tegenstander de bal ontvangt of in het spel betrokken wordt, buitenspel staat. Higler ging hier van uit, aangezien hij een Ajax fluitist is, want toen de bal werd geschoten liep Geminez net niet in de baan van het schot, die kwam toen de bal door een tegenstander van richting werd veranderd. Maar ja, als ik het wedstrijdbeeld zag, kon ik me met het gelijkspel wel in vinden.



Nijhuis was de arbiter toch? Of was Higler VAR?

Blijkt dat de regels niet helemaal duidelijk zijn, nu ben ik ook geen kenner maar er leek ook weinig protest te zijn bij Feyenoord. Dus of de ploeg en de staf is ook niet goed bekend met de regels, of het was buitenspel.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 09 januari 2023 om 23:25:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 09 januari 2023 om 12:57:

Volgens mij was het inderdaad gewoon buitenspel. De speler van Utrecht raakt de bal alleen, er is geen sprake van een nieuwe spelsituatie waarin de bal bij hem vandaan komt en vervolgens belandt bij Gimenez.

Ik heb de situatie bij Salah niet gezien, dus kan het niet vergelijken. Maar ik vond de situatie bij Feyenoord heel duidelijk. Jammer, maar helaas.


Verdediger probeert bewust de bal te raken (dat is het criterium volgens mij) en dat gebeurt ook en de bal komt wel degelijk vanaf hem direct bij Gimenez. Dus nieuwe situatie. Maar wat ik het ergste vond was dat de var binnen 3 seconden zei buitenspel, terwijl dit duidelijk ern geval was om even wat langer goed te bekijken, helemaal omdat het een beslissend doelpunt is aan het einde van de wedstrijd.



Hij maakt geen bewuste beweging, dus zelfde situatie en dus gewoon buitenspel.
Goal is gewoon terecht afgekeurd.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FC Utrecht - Feyenoord (08/01/2023-12:15)