Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Lazio Roma (03/11/2022-18:45)

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Ja die kan wel wat alleen nog geen 90 min.

 

+1/-0

Hartman maakt het ook waar oa de assist.

 

+1/-0

Dit is weer de oude Bijlow heer en meester.

 

+1/-0

Wissel:

Wieffer --> Timber

 

+1/-0

FEYENOORD UIT DE DOOD HERREZEN EN IS POULE WINNAAR IN DE EUROPA LEAGUE!!!!:pul:kuip:feyenoord

 

+1/-0

Ongeloofelijk in zo'n zware poule des doods bij de laatste 16!!! :pul

 

+1/-0

EIN-DE-LIJK!!!! Wat ben ik trots op deze jongens vandaag en dit kan ze echt een boost geven voor de competitie:pul

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 03 november 2022 om 20:49:

EIN-DE-LIJK!!!! Wat ben ik trots op deze jongens vandaag en dit kan ze echt een boost geven voor de competitie:pul



Competitie beker en EL. ;)

 

+1/-0

Perez: ''Die Italianen kregen een koekje van eigen deeg'' :B

 

+1/-0

Met dank aan Bijlow, want de ruststand had 0-2 kunnen zijn. Een goed lopende aanval hebben we niet gezien, maar ze zitten bij de laatste 16. In maart gaan ze een pittige tegenstander treffen. De kans dat ze bij de laatste 8 gaan komen is niet zo groot, maar tegen Barcelona spelen is een mooie ervaring.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 03 november 2022 om 21:48:

(…) De kans dat ze bij de laatste 8 gaan komen is niet zo groot, maar tegen Barcelona spelen is een mooie ervaring.



Die Pique stopt per direct, het vooruitzicht van een mogelijke wedstrijd tegen Feyenoord in een kolkende Kuip doet dat met je…

 

+1/-0

Mooi avondje voor nederlands voetbal!

 

+1/-0

Bloedstollende wedstrijd met matig voetbal maar veel strijd, uiteindelijk een terechte overwinning voor het team dat het meeste intensiteit aan de dag legde. Heel belangrijk was Bijlow, die eindelijk weer eens de punten voor je pakt en in deze vorm direct de eerste keeper van het Nederlands elftal zou moeten zijn.

Verder ook genoten van de aanvoerder Kökcü die voorop ging in de strijd en zeer belangrijk was in de duels, het aanjagen en de voorwaartse opbouw vanuit het middenveld (ook heel balvast onder grote druk); Paixao die vanaf de start dreiging had in de diepte, balvast was en over een prima schot lijkt te beschikken (vreemd dat hij niet eerder kansen heeft gekregen in de basis); Gimenez die met zijn invalbeurt de beslissende treffer maakte en als aanspeelpunt van waarde was (voor mij zou hij de vaste spits moeten zijn); en natuurlijk Hartman die een fantastische invalbeurt had als vervanger van Lopez en de beslissende assist gaf (en overigens verder ook bijna alles goed deed).

 

+1/-0

Ik heb het al meerdere malen gezegd maar ik snap niet waarom Hartman niet onze vast linksback is.
Hij heeft alles om een goede back te zijn en altijd als hij speelt vind ik hem goed, hij is ook nog eens eigen jeugd.

Slot speelt liever niet met nieuwe eigen jeugd heb ik het gevoel.
Liever alles eerst wat is gehuurd en is gekocht.
Laat hem nou gewoon staan!!!

Ook 1 vd weinig die een bal over een verdediging heen kan spelen.

 

+2/-0

Slot is nog steeds zoekende naar de ideale elf maar is nu wel wat wijzer geworden weer.
Als het er echt op aankomt laten de spelers zien wat ze kunnen en Slot had 2 prima wissels met Hartman en Gimenez.

 

+1/-0

Was ook gewoon volwassen gespeeld hoor maar dan moet je dat wel voorzetten in Volendam, een heel andere wedstrijd.

 

+1/-0

Heel veel kritiek dit seizoen gehad op Slot en deze selectie, maar nu toch echt wel ongelofelijk trots op de prestatie en hoe ze die tot stand brachten.
Dit kan echt een boost geven aan de selectie, ze kunnen het gewoon en hierop moet je verder gaan bouwen.

Waar 020 en 040 een tussenronde moeten spelen, zijn wij gewoon KWARTFINALIST!!!!!!:pul:feyenoord:kuip

 

+1/-0

We zitten bij de laatste 16. Wereldprestatie, gelukkig kan het spel alleen maar beter worden want het was bar slecht, zat ook geen pit of energie in. Hopelijk geeft dit het nodige vertrouwen.

 

+1/-0

Sterke invalbeurt van Hartman. Hij is goed in de passing vooruit. Gimenez is toch wel meer een echte spits met zijn gretigheid, fanatisme en honger naar doelpunten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 04 november 2022 om 09:31:

Sterke invalbeurt van Hartman. Hij is goed in de passing vooruit. Gimenez is toch wel meer een echte spits met zijn gretigheid, fanatisme en honger naar doelpunten.



Hartman doet het iedere keer dat hij speelt goed, maar ik denk dat ze het echt rustig aan doen met hem gezien zijn (blessure)-verleden. Weet niet of hij de 90 minuten al kan volmaken, zolang dat niet het geval is snap ik wel dat hij niet in de basis start. Dan ben je al één wisselmogelijkheid kwijt, op een positie waar (mijn inziens) het verschil tijdens een wedstrijd normaliter niet gemaakt wordt. Als je iets wil forceren, ga je geen back wisselen voor een ander.

En wat mij betreft moeten ze Giménez nu een aantal wedstrijden laten staan. Er valt genoeg op hem aan te merken, voetballend is hij niet fantastisch. Maar hij is een opportunist; hij blijft gaan en probeert steeds opnieuw iets te forceren. Ik denk dat als hij goede aanvoer krijgt (ook met voorzetten vanaf de flanken), hij veel meer kan scoren en van waarde kan zijn.

Het wordt tijd dat Slot knopen doorhakt en keuzes maakt, in dat opzicht. Ik begrijp dat hij nog zoekende is, en 'een broedende Arend moet je niet storen'. :B

Maar gisteren maakte in mijn ogen een hoop duidelijk.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Lazio Roma (03/11/2022-18:45)