Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Lazio Roma (03/11/2022-18:45)

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Mag het gezegd worden dat Bijlow ook wel een lekker wedstrijdje keepte. Ben blij dat hij zich weer eens laat zien in een wedstrijd waar het er echt om gaat. Hartman deed het goed maar die je moet gewoon lekker zijn wedstrijdjes laten meepakken en volgend jaar is het waarschijnlijk de vaste linksback. Dan is lopez op de bank ook geen straf.

Blij ook om die paixao eens te zien, die jongen moet eens een paar wedstrijden de kans krijgen zodat die echt kan beginnen met zich hier opbouwen zoals sini dat ooit deed. Als je hem met Giminez en met Walemark in de voorhoede zet heb je best een leuke aanval. Dilrosun als back up lijkt me ook prima.

 

+1/-0

Ow ja en Bijlow is terug in vorm en is de nummer 1 op het WK lijkt me, zoveel beter dan de rest.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 04 november 2022 om 09:05:

Waar 020 en 040 een tussenronde moeten spelen, zijn wij gewoon KWARTFINALIST!!!!!!:pul:feyenoord:kuip



Dat is zeker een groot voordeel tov die twee. Dat zijn gewoon twee zware extra wedstrijden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 04 november 2022 om 10:47:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 04 november 2022 om 09:05:

Waar 020 en 040 een tussenronde moeten spelen, zijn wij gewoon KWARTFINALIST!!!!!!:pul:feyenoord:kuip



Dat is zeker een groot voordeel tov die twee. Dat zijn gewoon twee zware extra wedstrijden.



Ze moeten die ronde ook maar door zien te komen...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 04 november 2022 om 09:57:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 04 november 2022 om 09:31:

Sterke invalbeurt van Hartman. Hij is goed in de passing vooruit. Gimenez is toch wel meer een echte spits met zijn gretigheid, fanatisme en honger naar doelpunten.



Hartman doet het iedere keer dat hij speelt goed, maar ik denk dat ze het echt rustig aan doen met hem gezien zijn (blessure)-verleden. Weet niet of hij de 90 minuten al kan volmaken, zolang dat niet het geval is snap ik wel dat hij niet in de basis start. Dan ben je al één wisselmogelijkheid kwijt, op een positie waar (mijn inziens) het verschil tijdens een wedstrijd normaliter niet gemaakt wordt. Als je iets wil forceren, ga je geen back wisselen voor een ander.

En wat mij betreft moeten ze Giménez nu een aantal wedstrijden laten staan. Er valt genoeg op hem aan te merken, voetballend is hij niet fantastisch. Maar hij is een opportunist; hij blijft gaan en probeert steeds opnieuw iets te forceren. Ik denk dat als hij goede aanvoer krijgt (ook met voorzetten vanaf de flanken), hij veel meer kan scoren en van waarde kan zijn.

Het wordt tijd dat Slot knopen doorhakt en keuzes maakt, in dat opzicht. Ik begrijp dat hij nog zoekende is, en 'een broedende Arend moet je niet storen'. :B

Maar gisteren maakte in mijn ogen een hoop duidelijk.



Zo lang je geen mensen opstelt die de spits kunnen bereiken maakt het niet uit welke spits je opstelt.
Hartman is 1 van de weinige die dat blijkbaar kan, is ook al een tijd fit en krijgt niet al te veel kans.
Slot gaat liever voor Amerikanen en Noorse spelers of zet onze centraal verdediger weer linksback(wat hij goed kan)
Hartman gewoon basis nu.
Het middenveld wilt alles door het midden doen en aan de ene kant begrijp ik het wel aangezien de wingers blinde paarden zijn, en geven ze keer voor komt het nooit aan.
Hopelijk met onze Braziliaan komt daar een beetje verandering in.

 

+1/-0

Slot brengt Hartman wel in een topwedstrijd dus vertrouwen is er wel en gelukkig liet hij het zien basis ligt nu meer voor de hand al deed hij in de voorbereiding ook al goed.

 

+1/-0

Hartman is aardig blessuregevoelig gebleken dus het is logisch dat Slot voorzichtig met hem is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 04 november 2022 om 12:43:

Slot brengt Hartman wel in een topwedstrijd dus vertrouwen is er wel en gelukkig liet hij het zien basis ligt nu meer voor de hand al deed hij in de voorbereiding ook al goed.



Vertrouwen is er zeker, maar hij heeft gewoon (heel) veel tijd nodig om volledig wedstrijdfit te worden.
Daarom duurt het zolang.

Harman is gewoon onze beste optie op die plek dit seizoen.

 

+1/-0

Ik kon niet live kijken omdat ik een maand in ‘Verweggistan’ zit maar ik ben nog nooit zo nerveus geweest. En maar staren op FlashScore en een beetje kijken naar de comments op Twitter. Wat een zenuwentoestand en dan ook nog midden in de nacht hier. Maar uiteindelijk was het ‘t allemaal dik waard. Ben ik nou de enige die last heeft van zware zenuwen als je niet live bij een wedstrijd bent? Als ik Feyenoord op de tv kijk ben ik ook niet te genieten en kan ik amper blijven zitten. In het stadion heb ik nergens last van.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 05 november 2022 om 12:09:

Ik kon niet live kijken omdat ik een maand in ‘Verweggistan’ zit maar ik ben nog nooit zo nerveus geweest. En maar staren op FlashScore en een beetje kijken naar de comments op Twitter. Wat een zenuwentoestand en dan ook nog midden in de nacht hier. Maar uiteindelijk was het ‘t allemaal dik waard. Ben ik nou de enige die last heeft van zware zenuwen als je niet live bij een wedstrijd bent? Als ik Feyenoord op de tv kijk ben ik ook niet te genieten en kan ik amper blijven zitten. In het stadion heb ik nergens last van.


Zelfde hier, verging bijna van de spanning achter de tv. :B
In het stadion minder last van gek genoeg. :feyenoord

 

+1/-0

Loting Europa League wordt nu genoemd, prestatie Feyenoord wordt als allermooiste genoemd door de UEFA:cool

 

+1/-0

Mooi!

En onze espn vriend anaalist Kenniet Perez (die ik op zich hoog heb zitten) maar roepen dat Arne Slot zwaar overdrijft en zichzelf onterecht veren in zijn anus steekt door het een knappe prestatie te noemen :D :huh

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 04 november 2022 om 09:05:Waar 020 en 040 een tussenronde moeten spelen, zijn wij gewoon KWARTFINALIST!!!!!!:pul:feyenoord:kuip



Beetje laat, maar kleine correctie, al heeft iedereen het wel door natuurlijk: we staan in de achtste finale. Er zijn 2 rondes van 16: de tussenronde en de echte waar wij al in zitten. :pul:

 

+1/-0

Na dit seizoen kunnen we zeggen dat dit DE wedstrijd was! Wel lekker een Romeins team na het verlies in de Finale van As Roma.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Lazio Roma (03/11/2022-18:45)