Uit: Limburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.032
Reg.: 6 augustus 2019
Favoriete opstelling: geen
Mag het gezegd worden dat Bijlow ook wel een lekker wedstrijdje keepte. Ben blij dat hij zich weer eens laat zien in een wedstrijd waar het er echt om gaat. Hartman deed het goed maar die je moet gewoon lekker zijn wedstrijdjes laten meepakken en volgend jaar is het waarschijnlijk de vaste linksback. Dan is lopez op de bank ook geen straf.
Blij ook om die paixao eens te zien, die jongen moet eens een paar wedstrijden de kans krijgen zodat die echt kan beginnen met zich hier opbouwen zoals sini dat ooit deed. Als je hem met Giminez en met Walemark in de voorhoede zet heb je best een leuke aanval. Dilrosun als back up lijkt me ook prima.
Uit: Middelburg
Vak: -
Forumreacties: 3.793
Reg.: 6 november 2005
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.435
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Kuijt007 schreef op 04 november 2022 om 09:05:
Waar 020 en 040 een tussenronde moeten spelen, zijn wij gewoon KWARTFINALIST!!!!!!
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 04 november 2022 om 10:47:
open/sluit de onderstaande quote:Kuijt007 schreef op 04 november 2022 om 09:05:
Waar 020 en 040 een tussenronde moeten spelen, zijn wij gewoon KWARTFINALIST!!!!!!
Dat is zeker een groot voordeel tov die twee. Dat zijn gewoon twee zware extra wedstrijden.
Forumreacties: 3.124
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 04 november 2022 om 09:57:
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 04 november 2022 om 09:31:
Sterke invalbeurt van Hartman. Hij is goed in de passing vooruit. Gimenez is toch wel meer een echte spits met zijn gretigheid, fanatisme en honger naar doelpunten.
Hartman doet het iedere keer dat hij speelt goed, maar ik denk dat ze het echt rustig aan doen met hem gezien zijn (blessure)-verleden. Weet niet of hij de 90 minuten al kan volmaken, zolang dat niet het geval is snap ik wel dat hij niet in de basis start. Dan ben je al één wisselmogelijkheid kwijt, op een positie waar (mijn inziens) het verschil tijdens een wedstrijd normaliter niet gemaakt wordt. Als je iets wil forceren, ga je geen back wisselen voor een ander.
En wat mij betreft moeten ze Giménez nu een aantal wedstrijden laten staan. Er valt genoeg op hem aan te merken, voetballend is hij niet fantastisch. Maar hij is een opportunist; hij blijft gaan en probeert steeds opnieuw iets te forceren. Ik denk dat als hij goede aanvoer krijgt (ook met voorzetten vanaf de flanken), hij veel meer kan scoren en van waarde kan zijn.
Het wordt tijd dat Slot knopen doorhakt en keuzes maakt, in dat opzicht. Ik begrijp dat hij nog zoekende is, en 'een broedende Arend moet je niet storen'.
Maar gisteren maakte in mijn ogen een hoop duidelijk.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Uit: Middelburg
Forumreacties: 3.793
Reg.: 6 november 2005
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 04 november 2022 om 12:43:
Slot brengt Hartman wel in een topwedstrijd dus vertrouwen is er wel en gelukkig liet hij het zien basis ligt nu meer voor de hand al deed hij in de voorbereiding ook al goed.
Ik kon niet live kijken omdat ik een maand in ‘Verweggistan’ zit maar ik ben nog nooit zo nerveus geweest. En maar staren op FlashScore en een beetje kijken naar de comments op Twitter. Wat een zenuwentoestand en dan ook nog midden in de nacht hier. Maar uiteindelijk was het ‘t allemaal dik waard. Ben ik nou de enige die last heeft van zware zenuwen als je niet live bij een wedstrijd bent? Als ik Feyenoord op de tv kijk ben ik ook niet te genieten en kan ik amper blijven zitten. In het stadion heb ik nergens last van.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:VakkieK schreef op 05 november 2022 om 12:09:
Ik kon niet live kijken omdat ik een maand in ‘Verweggistan’ zit maar ik ben nog nooit zo nerveus geweest. En maar staren op FlashScore en een beetje kijken naar de comments op Twitter. Wat een zenuwentoestand en dan ook nog midden in de nacht hier. Maar uiteindelijk was het ‘t allemaal dik waard. Ben ik nou de enige die last heeft van zware zenuwen als je niet live bij een wedstrijd bent? Als ik Feyenoord op de tv kijk ben ik ook niet te genieten en kan ik amper blijven zitten. In het stadion heb ik nergens last van.
Geen lid meer
Forumreacties: 141
Reg.: 3 juli 2007
open/sluit de onderstaande quote:Kuijt007 schreef op 04 november 2022 om 09:05:Waar 020 en 040 een tussenronde moeten spelen, zijn wij gewoon KWARTFINALIST!!!!!!
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Lazio Roma (03/11/2022-18:45)