Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » AZ-Feyenoord (16/10/2022-16:45)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Heerlijk, eindelijk 6 Punten in een zgn. week van de waarheid. Lekker voor de trainer en de groep effe geen doordeweekse wedstrijd. Kunnen de puntjes op de i gezet worden en op naar Fortuna Sittard.
Trouwens wel jammer van dat hele gedoe rondom Kokcu. Voorlopig zal het de eerste dagen alleen daarom gaan ben ik bang.

 

+1/-0

Wel goed dat Te Kloese er dan maar gaat staan anders gaat de (social) media er helemaal mee aan de haal.

 

+2/-0

Slot ook duidelijk over de band Kokcu wou niet voor de camera reageren verstandig.

 

+2/-0

Die situatie met Kökcü is een situatie waarin je het als Feyenoord nooit goed kan doen. Zet je kokcu op je bank en is dat het verhaal als je verliest, "onbegrijpelijk dat Feyenoord zijn beste speler op de bank zet". Of win je zoals nu en is dan het verhaal dat kokcu die band niet gedwongen werd te dragen "Onbegrijpelijk dat hij daar mee weg komt".

 

+1/-0

Ik hoop dat de media en de suppoters zich niet gaan bezighouden over dat hij vandaag de aanvoerdersband niet wilde dragen.

Feyenoord heb nu gewonnen van de koploper az, dat had weinig mensen verwacht, laten wij het daar over hebben en over het voetbal en blij zijn met deze dure overwinning.

Feyenoord heeft heel heel goed verdedigd, en het was een goede wedstrijd, heel volwassen.

Ik hou het daar mee, en ben trots op alle jongens, en laten wij ophouden met gezeur over dat de aanvoerdersband, is niet echt belangrijk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 16 oktober 2022 om 19:29:

Ik hoop dat de media en de suppoters zich niet gaan bezighouden over dat hij vandaag de aanvoerdersband niet wilde dragen.

Feyenoord heb nu gewonnen van de koploper az, dat had weinig mensen verwacht, laten wij het daar over hebben en over het voetbal en blij zijn met deze dure overwinning.

Feyenoord heeft heel heel goed verdedigd, en het was een goede wedstrijd, heel volwassen.

Ik hou het daar mee, en ben trots op alle jongens, en laten wij ophouden met gezeur over dat de aanvoerdersband, is niet echt belangrijk.



Dat vind jij maar ik denk daar heel anders over. Kokcu is de aanvoerdersband niet waard, inleveren bij onze Kale Klets
Maar dat hele gezeik maakt niet dat ik minder blij ben met deze mooie overwinning. Maar dit gedrag moet consequenties hebben.

 

+1/-0

Echt goed gespeeld, wereldgoal van Danilo. Totaal onverwacht dit maar lekker, goed voor het vertrouwen en de ontwikkeling.

 

+1/-0

Op een paar fases na, had Feyenoord de controle. Rasmussen was goed, op een inschattingsfoutje na. Trauner en Geertruida dikke voldoende. Szymanski speelde goed, net als Dilrosun. Wieffer viel goed in. Hij deed verdedigend goed werk. Als Slot Wieffer zou opstellen of Bjorkan ipv Timber, staat er echt een goed elftal.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 16 oktober 2022 om 20:03:

Op een paar fases na, had Feyenoord de controle. Rasmussen was goed, op een inschattingsfoutje na. Trauner en Geertruida dikke voldoende. Szymanski speelde goed, net als Dilrosun. Wieffer viel goed in. Hij deed verdedigend goed werk. Als Slot Wieffer zou opstellen of Bjorkan ipv Timber, staat er echt een goed elftal.



Ik vraag mij ook af waarom Wieffer geen kans in de basis krijgt. Aan de andere kant Slot maakt hem iedere dag mee op de training dus hij zal wel goede redenen ervoor hebben om nog niet te beginnen met Wieffer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 16 oktober 2022 om 20:15:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 16 oktober 2022 om 20:03:

Op een paar fases na, had Feyenoord de controle. Rasmussen was goed, op een inschattingsfoutje na. Trauner en Geertruida dikke voldoende. Szymanski speelde goed, net als Dilrosun. Wieffer viel goed in. Hij deed verdedigend goed werk. Als Slot Wieffer zou opstellen of Bjorkan ipv Timber, staat er echt een goed elftal.



Ik vraag mij ook af waarom Wieffer geen kans in de basis krijgt. Aan de andere kant Slot maakt hem iedere dag mee op de training dus hij zal wel goede redenen ervoor hebben om nog niet te beginnen met Wieffer.



Het duurt altijd even bij Slot hij zal op de training het moeten afdwingen maar geloof wel in hem. Overigens deed Geertruida het vandaag gewoon goed die zal de voorkeur krijgen voorlopig.

 

+1/-0

Zo ben bijgekomen van de euforie. Was erbij op de hoofdtribune met weer veel Feyenoorders gewoon ff kort juichen en dan weer rustig zitten kan prima en mensen met feyenoord kleding kan gewoon in Alkmaar dat is erg mooi. 2 vakken naast de harde kern van de ben site zat ook een groep zogenaamde Feyenoorders in het thuisvak. Ging flink mis. Jammer, zou ook een groep kunnen zijn die het geweld op zoekt of fanatieke AZ fans tegen kwam, dat kon ik niet zien. Die Marokkaanse aanvoerder met een respect bandje deed het sneaky op die manier. Misschien iets slimmer maar weigeren is dan eerlijker, beide opties totaal mee oneens.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 oktober 2022 om 23:53:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 16 oktober 2022 om 20:15:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 16 oktober 2022 om 20:03:

Op een paar fases na, had Feyenoord de controle. Rasmussen was goed, op een inschattingsfoutje na. Trauner en Geertruida dikke voldoende. Szymanski speelde goed, net als Dilrosun. Wieffer viel goed in. Hij deed verdedigend goed werk. Als Slot Wieffer zou opstellen of Bjorkan ipv Timber, staat er echt een goed elftal.



Ik vraag mij ook af waarom Wieffer geen kans in de basis krijgt. Aan de andere kant Slot maakt hem iedere dag mee op de training dus hij zal wel goede redenen ervoor hebben om nog niet te beginnen met Wieffer.



Het duurt altijd even bij Slot hij zal op de training het moeten afdwingen maar geloof wel in hem. Overigens deed Geertruida het vandaag gewoon goed die zal de voorkeur krijgen voorlopig.



Wieffer speelde vijf weken geleden een half uurtje mee tegen Lazio, en kon na afloop aan het zuurstof.

Ik vind dat hij het tijdens zijn invalbeurten goed doet momenteel, maar ik heb zo'n vermoeden dat het nog te vroeg is voor hem om 90 minuten op dit niveau te spelen. Het gaat nog wel ff duren voordat hij deze intensiteit een hele wedstrijd kan opbrengen.

Is geen schande, hij krijgt de tijd. En tot die tijd snap ik wel dat Slot hem nog niet overweegt als basisspeler. De elf namen die beginnen moeten allemaal het einde van de wedstrijd kunnen halen, tenzij je écht het verschil kan maken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 17 oktober 2022 om 09:28:

Zo ben bijgekomen van de euforie. Was erbij op de hoofdtribune met weer veel Feyenoorders gewoon ff kort juichen en dan weer rustig zitten kan prima en mensen met feyenoord kleding kan gewoon in Alkmaar dat is erg mooi. 2 vakken naast de harde kern van de ben site zat ook een groep zogenaamde Feyenoorders in het thuisvak. Ging flink mis. Jammer, zou ook een groep kunnen zijn die het geweld op zoekt of fanatieke AZ fans tegen kwam, dat kon ik niet zien. Die Marokkaanse aanvoerder met een respect bandje deed het sneaky op die manier. Misschien iets slimmer maar weigeren is dan eerlijker, beide opties totaal mee oneens.


Mooi dat je erbij was, hoorde veel Feyenoorders in het stadion sfeermaken. Prachtig om te horen vanachter de buis. :feyenoord

 

+1/-0

Lekker weer na niet corner 4-3 psv (kon var niks aan doen maar fluister de scheids ff in) en nec besluit.

https://youtu.be/R1R-5squ0wUlink 1000 procent pingel ontnomen. Zie vanaf minuut 2 van de video, VAR schorsen aub. Dit had ons de winst kunnen kosten. Nu hoor je niemand er meer over door overwinning en gedoe met Kokcu.

Dit bericht is gewijzigd op 17 oktober 2022, 13:39:33.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 17 oktober 2022 om 10:58:

Lekker weer na niet corner 4-3 psv (kon var niks aan doen maar fluister de scheids ff in) en nec besluit.

https://youtu.be/R1R-5squ0wUlink 1000 procent pingel ontnomen, VAR schorsen aub. Dit had ons de winst kunnen kosten. Nu hoor je niemand er meer over door overwinning en gedoe met Kokcu.



Ja in de superlangzame herhaling zie je inderdaad dat hij geraakt wordt. Maar ik kan me wel voorstellen dat ze ‘m hiervoor niet op de stip legden. Het contact was minimaal.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 17 oktober 2022 om 11:06:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 17 oktober 2022 om 10:58:

Lekker weer na niet corner 4-3 psv (kon var niks aan doen maar fluister de scheids ff in) en nec besluit.

https://youtu.be/R1R-5squ0wUlink 1000 procent pingel ontnomen, VAR schorsen aub. Dit had ons de winst kunnen kosten. Nu hoor je niemand er meer over door overwinning en gedoe met Kokcu.



Ja in de superlangzame herhaling zie je inderdaad dat hij geraakt wordt. Maar ik kan me wel voorstellen dat ze ‘m hiervoor niet op de stip legden. Het contact was minimaal.


Huh? Superlangzame herhaling is waar de VAR juist naar moet kijken in dit geval, anders zie je het niet. Daarin zie je ook dat Gimi zelf de bal mee neemt en de verdediger dus niet de bal speelt maar de man. Is toch gewoon een fantastische voetbal actie waarbij hij op snelheid 2 man het bos in stuurt en VAN ACHTEREN wordt geraakt op snelheid waardoor hij valt. Hoe licht maakt toch helemaal niks uit, hij wordt ten val gebracht. En hij is doorgebroken alleen voor de keeper. En triple punishment niet geven is afgeschaft voor doorgebroken speler. Dat is rood en penalty nu. Dat hoeft allemaal niet, xou te zwaar zijn, maar een penalty is het 1000 procent zeker!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 17 oktober 2022 om 11:13:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 17 oktober 2022 om 11:06:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 17 oktober 2022 om 10:58:

Lekker weer na niet corner 4-3 psv (kon var niks aan doen maar fluister de scheids ff in) en nec besluit.

https://youtu.be/R1R-5squ0wUlink 1000 procent pingel ontnomen, VAR schorsen aub. Dit had ons de winst kunnen kosten. Nu hoor je niemand er meer over door overwinning en gedoe met Kokcu.



Ja in de superlangzame herhaling zie je inderdaad dat hij geraakt wordt. Maar ik kan me wel voorstellen dat ze ‘m hiervoor niet op de stip legden. Het contact was minimaal.


Huh? Is toch gewoon een fantastische voetbal actie waarbij hij op snelheid 2 man het bos in stuurt en VAN ACHTEREN wordt geraakt op snelheid waardoor hij valt. Hoe licht maakt toch helemaal niks uit hij wordt ten val gebracht. En hij is doorgebroken alleen voor de keeper. En triple punishment niet geven is afgeschaft voor doorgebroken speler. Dat is rood en penalty nu. Dat hoeft allemaal niet maar een penalty is het 1000 procent zeker!



Nou ja ik vind het een twijfelgeval maar zoals je zelf al eerder zei gelukkig had het deze keer geen invloed op het eindresultaat.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » AZ-Feyenoord (16/10/2022-16:45)