Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » AZ-Feyenoord (16/10/2022-16:45)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Rasmussen en Dilrosun

Jacob Rasmussen keert weer terug in de opstelling van Feyenoord in de uitwedstrijd tegen AZ, zo verwacht het Algemeen Dagblad. Dávid Hancko, speelt net als tegen FC Twente weer als linksback.

Javairô Dilrosun mag zich weer gaan opmaken voor een plek in de basisopstelling. De buitenspeler werd gisterenavond tegen FC Midtjylland nog gepasseerd voor Alireza Jahanbakhsh. De buitenspeler kon tegen de Denen echter geen grote indruk maken.

Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Bijlow; Pedersen, Trauner, Rasmussen, Hancko; Geertruida, Kökçü , Timber; Dilrosun, Gimenez, Szymanski.

 

+1/-0

Ik vrees voor een nederlaag, AZ speelt heel efficiënt en oogt beter in vorm. AZ zal zich willen revancheren voor de nederlaag in Europa en wij zijn nog niet fit genoeg voor twee wedstrijden in de week.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 15 oktober 2022 om 10:03:

Ik vrees voor een nederlaag, AZ speelt heel efficiënt en oogt beter in vorm. AZ zal zich willen revancheren voor de nederlaag in Europa en wij zijn nog niet fit genoeg voor twee wedstrijden in de week.



Dat zou wel heel teleurstellend zijn, na elf wedstrijden al op grote achterstand. Ik ben er ook bang voor maar aan de andere kant dat was ik ook voor de wedstrijd tegen Twente…

 

+1/-0

Ik heb ze in de VOVO op gelijkspel gezet, maar zeker weten doe ik het niet.
Je ziet wel dat het spel langzaam beter aan het worden is maar nu met de twee wedstrijden in een week dat kan dat ze het niet gaan redden.

Het zou wel heel mooi zijn als ze zouden winnen, je kan er wel zeker vanuit gaan dat AZ voor de winst het veld opgaan.

 

+1/-0

Kan alle kanten op als de scheids maar goed is.

 

+1/-0

Ik verwacht dat het een zware wedstrijd wordt, met als we niet oppassen het een zware nederlaag kan worden. Het is een lastige wedstrijd de afgelopen jaren waar het niet de eerste keer is waarin we de aansluiting definitief verliezen.

Vorig jaar een dik onverdiende nederlaag, waarbij we hadden moeten winnen.

 

+1/-0

Vergeet niet AZ is ongeslagen als enige club, zou niet te aanvallend spelen gewoon een sneaky 0-1 is ook goed.
Verheug me wel op Pusic. :B

 

+1/-0

Vier uur begint de uitgebreide voorbeschouwing op ESPN 2.

 

+1/-0

Weer Dilrosun, dan moet de rest wel heel slecht zijn.

 

+1/-0

Orrie met z'n middeleeuwse opvattingen, nooit meer aanvoerder graag.

 

+1/-0

Wat een gedoe om die aanvoerdersband. Uit geloofsovertuiging draagt Kokcu de regenboogband niet. Nou de kale klets heeft er geen problemen mee. Ik zou zeggen laat het zo, Trauner is veel meer een aanvoerder dan Kokcu.

 

+1/-0

Hier zit ook wel wat in België droeg Paul-José Mpoku geen 'regenboogband'. Hij droeg liever een andere aanvoerdersband en liet dat ook aan de club weten.

"Polo wilde simpelweg niet dat heel het debat omtrent diversiteit beperkt bleef tot de LGBT-zaak, maar zich ook uitstrekte tot andere domeinen", voegde hij daaraan toe. Daarom stonden er op zijn band verschillende symbolen, waaronder de regenboogvlag, het katholieke kruis, het teken van de Islam, de Davidster, de slogan 'No to racsim' en de voorstellingen van een mindervalide persoon en een slechtziende.

 

+2/-0

Opstelling Feyenoord: Rasmussen in de basis

Arne Slot heeft de opstelling van Feyenoord voor de uitwedstrijd tegen AZ bekend gemaakt. Jacob Rasmussen en Javairo Dilrosun staan vanmiddag in de basis bij de Rotterdammers.

De basisplaats van Rasmussen gaat ten koste van Marcos Lopez. Hij begint op de bank, wat ook geldt voor Alireza Jahanbakhsh. In zijn plaats start dus Dilrosun, die donderdag nog genoegen moest nemen met een invalbeurt.

David Hancko speelt weer als linksback en Lutsharel Geertruida start als verdedigende middenvelder. Slot heeft twee wijzigingen doorgevoerd ten opzichte van de opstelling van afgelopen donderdag tegen FC Midtjylland.

Opstelling Feyenoord: Bijlow; Pedersen, Trauner, Rasmussen, Hancko; Geertruida, Kökçü , Timber; Dilrosun, Gimenez, Szymanski.

Wissels Feyenoord: Wellenreuther, Marciano, Lopez, Benita, Hartman, Wieffer, Naujoks, Bullaude, Jahanbakhsh, Danilo, Wålemark, Paixão.

-Bjørkan(Buiten Wedstrijdselectie), -Taabouni(Buiten Wedstrijdselectie), -Idrissi(Blessure)

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 16 oktober 2022, 16:39:37.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 oktober 2022 om 16:18:

Hier zit ook wel wat in België droeg Paul-José Mpoku geen 'regenboogband'. Hij droeg liever een andere aanvoerdersband en liet dat ook aan de club weten.

"Polo wilde simpelweg niet dat heel het debat omtrent diversiteit beperkt bleef tot de LGBT-zaak, maar zich ook uitstrekte tot andere domeinen", voegde hij daaraan toe. Daarom stonden er op zijn band verschillende symbolen, waaronder de regenboogvlag, het katholieke kruis, het teken van de Islam, de Davidster, de slogan 'No to racsim' en de voorstellingen van een mindervalide persoon en een slechtziende.



Ja daar zit zeker wat in. Maar dat is niet het punt van Orrie hè.

 

+1/-0

El Ahmadi droeg 'm wel. Orrie lult gewoon uit zijn nek. Enfin, ik vrees voor een enorme kutpot.

 

+1/-1

Dat is lekker zeg, Trauner al na drie minuten een gele kaart. Die kan geen scheet meer laten en de hele wedstrijd met de handrem erop.

 

+1/-0

LIgt het aan mij, of spelen we 4-4-2 vandaag?

 

+1/-0

In elk geval zonder linksbuiten die hele linkerkant is voor Hancko.

 

+1/-0

Feyenoord heeft de controle eerste 20 minuten had ik niet verwacht.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 oktober 2022 om 17:07:

Feyenoord heeft de controle eerste 20 minuten had ik niet verwacht.



En toch staan we verdient achter...

AZ wacht heel erg af, daardoor lijkt het of we de controle hadden.
Feyenoord is een keer met een schot op de paal wel gevaarlijk geweest, maar speelt niet heel sterk.

AZ is er paar keer gevaarlijk uit gekomen en staat wat mij betreft terecht 1-0 voor.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » AZ-Feyenoord (16/10/2022-16:45)