Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » AS Roma - Feyenoord (25-05-2022, 21:00) FINALE!

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 25 mei 2022 om 21:34:

Dat zag er niet goed uit achterin, veel te makkelijk, ook niet voor het eerst.



Feyenoord speelt verder gewoon heel erg goed en het was volgens mij buitenspel die goal.

Daarnaast valt me op dat de scheids volledig op de hand van de romeinen is.
Feyenoorders worden ondersteboven gelopen en wordt niet eens naar gekeken, die romeinen krijgen een tikje en het is gelijk geel.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 25 mei 2022 om 21:36:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 25 mei 2022 om 21:34:

Dat zag er niet goed uit achterin, veel te makkelijk, ook niet voor het eerst.



Feyenoord speelt verder gewoon heel erg goed en het was volgens mij buitenspel die goal.

Daarnaast valt me op dat de scheids volledig op de hand van de romeinen is.
Feyenoorders worden ondersteboven gelopen en wordt niet eens naar gekeken, die romeinen krijgen een tikje en het is gelijk geel.



Er is een VAR, geen offside. Trauner haalt een aanval eruit, tja, dan kun je geel krijgen. We creëren niets dus dan spelen we ook niet goed.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 25 mei 2022 om 21:38:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 25 mei 2022 om 21:36:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 25 mei 2022 om 21:34:

Dat zag er niet goed uit achterin, veel te makkelijk, ook niet voor het eerst.



Feyenoord speelt verder gewoon heel erg goed en het was volgens mij buitenspel die goal.

Daarnaast valt me op dat de scheids volledig op de hand van de romeinen is.
Feyenoorders worden ondersteboven gelopen en wordt niet eens naar gekeken, die romeinen krijgen een tikje en het is gelijk geel.



Er is een VAR, geen offside. Trauner haalt een aanval eruit, tja, dan kun je geel krijgen. We creëren niets dus dan spelen we ook niet goed.




De goal klopt wat je zegt heb het nog gezien.

De rest is complete onzin.

 

+1/-0

Ziet eigenlijk niemand echt durven bij Feyenoord.

 

+1/-0

Tja, dit soort smerigheden, walgelijk.

 

+1/-0

Dessers krijgt gewoon een klap op de rand 16, de VAR weigert in te grijpen.

Die hele arbitrage is op geen enkele manier serieus te nemen.

Dit was gewoon vrije trap en rood.

 

+1/-0

Kokcu van wie het moet komen doet ook te weinig en Nelson heb je zoals zo vaak weer niets aan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 25 mei 2022 om 21:43:

Dessers krijgt gewoon een klap op de rand 16, de VAR weigert in te grijpen.

Die hele arbitrage is op geen enkele manier serieus te nemen.

Dit was gewoon vrije trap en rood.



Kijk je voor het eerst voetbal of zo? Overdrijf niet zo.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 25 mei 2022 om 21:45:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 25 mei 2022 om 21:43:

Dessers krijgt gewoon een klap op de rand 16, de VAR weigert in te grijpen.

Die hele arbitrage is op geen enkele manier serieus te nemen.

Dit was gewoon vrije trap en rood.



Kijk je voor het eerst voetbal of zo? Overdrijf niet zo.



Houd gewoon ff op met je onzin reacties, reageer anders gewoon niet.

 

+1/-0

We hebben een wonder nodig.

 

+1/-0

Conclusie eerste helft:

Feyenoord veel sterker
Speelt tot de goal heel volwassen en heel sterk
Romeinse muur is lastig te breken, maar geduld genoeg.
Een foutje achterin afgestraft
Na de goal even zoekende, maar daarna komt Feyenoord los en gaat het steeds beter.
Diverse overtredingen op Feyenoord wordt niet voor gefloten en moment met Dessers had gewoon rood voor die Romein moeten zijn.
De arbitrage is een schande voor een finale wedstrijd, de VAR zelfde laken en pak.

Over algemeen een prima eerste helft en duidelijk dat we het echt helemaal zelf moeten doen.
We spelen zo naar het thuisvak, dus we klappen er gewoon ouderwets vol op zo meteen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 25 mei 2022 om 21:53:

Conclusie eerste helft:

Feyenoord veel sterker
Speelt tot de goal heel volwassen en heel sterk
Romeinse muur is lastig te breken, maar geduld genoeg.
Een foutje achterin afgestraft
Na de goal even zoekende, maar daarna komt Feyenoord los en gaat het steeds beter.
Diverse overtredingen op Feyenoord wordt niet voor gefloten en moment met Dessers had gewoon rood voor die Romein moeten zijn.
De arbitrage is een schande voor een finale wedstrijd, de VAR zelfde laken en pak.

Over algemeen een prima eerste helft en duidelijk dat we het echt helemaal zelf moeten doen.
We spelen zo naar het thuisvak, dus we klappen er gewoon ouderwets vol op zo meteen.



Nou ik hoop dat je gelijk krijgt maar ik het somber in. Dit is typisch Mourinho voetbal, de tegenstander lekker laten ballen en denken dat ze aardig in de wedstrijd zitten en zelf rustig wachten op de foutjes en dan meteen scoren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 25 mei 2022 om 21:56:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 25 mei 2022 om 21:53:

Conclusie eerste helft:

Feyenoord veel sterker
Speelt tot de goal heel volwassen en heel sterk
Romeinse muur is lastig te breken, maar geduld genoeg.
Een foutje achterin afgestraft
Na de goal even zoekende, maar daarna komt Feyenoord los en gaat het steeds beter.
Diverse overtredingen op Feyenoord wordt niet voor gefloten en moment met Dessers had gewoon rood voor die Romein moeten zijn.
De arbitrage is een schande voor een finale wedstrijd, de VAR zelfde laken en pak.

Over algemeen een prima eerste helft en duidelijk dat we het echt helemaal zelf moeten doen.
We spelen zo naar het thuisvak, dus we klappen er gewoon ouderwets vol op zo meteen.



Nou ik hoop dat je gelijk krijgt maar ik het somber in. Dit is typisch Mourinho voetbal, de tegenstander lekker laten ballen en denken dat ze aardig in de wedstrijd zitten en zelf rustig wachten op de foutjes en dan meteen scoren.



Neem dit niet persoonlijk, want zo bedoel ik het niet.

Maar we kunnen wel mee lullen met de menigte, maar gewoon ons eigen spel spelen.
We hebben echt het betere van het spel en daar heeft Roma het ook echt wel lastig mee, dan alleen Til moet dichter op Dessers en Nelson mag gewoon er af, want die raakt echt helemaal niks. Walemark of Jens daar neerzetten.

 

+1/-0

Wissel:

Toornstra --> Til

 

+1/-0

Feyenoord moet gewoon doorgaan waarmee ze bezig waren, Roma is gewoon te pakken.

 

+1/-0

Het lijkt er op dat het klaar is voor dit jaar.

Alles bij elkaar genomen is Feyenoord de morele winnaar en mogen we ongelofelijk trots zijn op wat we dit jaar in Europa en zeker ook vanavond hebben neergezet.

Roma verdient die beker van geen kanten en mag dankzij de scheids die cup in de lucht houden.

Dit is pas echt een gestolen zege...

 

+1/-0

Wij hebben niet verloren van Roma, maar van de scheids en de complete uefa. Het moge duidelijk zijn dat we niet MOCHTEN winnen. Daar was alles op ingesteld. Feyenoord is de morele winnaar en had als enige vanavond recht op de cup.

 

+1/-0

Feyenoord was wel de betere ondanks dat geen enkele topper van Feyenoord ook maar iets liet zien.
Oefenen op de langs pass en door.

 

+1/-0

Jammer maar op het moment dat onze kale kletser zijn tweede dekkingsfout maakte die wel fataal werd wist je al dat het een kansloze wedstrijd werd. Ondanks een aardige tweede helft tegen een Roma wat weinig meer deed. De winnaar heeft altijd gelijk dus Mourinho flikt het weer gewoon.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 25 mei 2022 om 22:59:

Wij hebben niet verloren van Roma, maar van de scheids en de complete uefa. Het moge duidelijk zijn dat we niet MOCHTEN winnen. Daar was alles op ingesteld. Feyenoord is de morele winnaar en had als enige vanavond recht op de cup.



Nou ik denk dat jij een van de weinige bent die dat zo voelt. je verliest en je staat met lege handen en er is maar een winnaar en dat is het Roma van Mourinho.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » AS Roma - Feyenoord (25-05-2022, 21:00) FINALE!