Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » AS Roma - Feyenoord (25-05-2022, 21:00) FINALE!

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

open/sluit de onderstaande quote:

MaxFeyenoord schreef op 11 mei 2022 om 18:28:

Ik woon in Tirana en ik ben al een hoop aan het regelen voor een warm welkom voor alle Feyenoorders. Ik kan hier ook van alles regelen qua onderdak, eten, drinken, feesten. Laat maar weten via FB of email als je hulp kunt gebruiken. In wezen regel ik alles van ophalen van de luchthaven tot terugbrengen naar de luchthaven van Tirana. max@maxandela.nl
Op mijn FB heb ik zojuist een foto geplaatst van de tent in de buurt van het stadion, wat zomaar eens een honk kan worden. Ze hebben bier, eten, big screen, live muziek, alles.
Max Andela
max@maxandela.nl
0616324023




Feyenoordert of wil je er een slaatje uit slaan?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 12 mei 2022 om 10:20:

open/sluit de onderstaande quote:

MaxFeyenoord schreef op 11 mei 2022 om 18:28:

Ik woon in Tirana en ik ben al een hoop aan het regelen voor een warm welkom voor alle Feyenoorders. Ik kan hier ook van alles regelen qua onderdak, eten, drinken, feesten. Laat maar weten via FB of email als je hulp kunt gebruiken. In wezen regel ik alles van ophalen van de luchthaven tot terugbrengen naar de luchthaven van Tirana. max@maxandela.nl
Op mijn FB heb ik zojuist een foto geplaatst van de tent in de buurt van het stadion, wat zomaar eens een honk kan worden. Ze hebben bier, eten, big screen, live muziek, alles.
Max Andela
max@maxandela.nl
0616324023




Feyenoordert of wil je er een slaatje uit slaan?


Ze hebben het daar niet breed. Mocht hij dat wel willen doen, dan zal dat niet fors zijn, verwacht ik.

 

+1/-0

Bijlow gewoon in goal waarschijnlijk kan een historische avond voor hem worden!

 

+1/-0

Voor iedereen gaat dit een historische avond worden.

 

+1/-0

ik lees net dat doordat de eindstand in Italië Feyenoord zelfs bij verlies in de groepsfase van de EL zit.
de 25ste maar even een bloemetje voor Roma meenemen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

waarnemer schreef op 21 mei 2022 om 07:23:

ik lees net dat doordat de eindstand in Italië Feyenoord zelfs bij verlies in de groepsfase van de EL zit.
de 25ste maar even een bloemetje voor Roma meenemen?


Ja, Feyenoord zit in de groepsfase van de EL. Het eerste succes is binnen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 21 mei 2022 om 19:53:

open/sluit de onderstaande quote:

KALKI MARYAM-KUMARA schreef op 21 mei 2022 om 19:49:

Ik ben wel MOOI VERLICHT en geen Mafkees, die Mafkees BEN jij dan wel LELIJK als JEZELF, als is iemand die nog slaapt en door ZICHZELF als MAFKEES continu op anderen projecteren als duistere door/ via het MATERIALISTISCH-NON-BEWUSTZIJN als een Vakkie-KRANKZINNIGE en wat OOK tot ABSOLUUT HELEMAAL NIETS leidt als primitieve barbaar zijnde ! Daardoor men dus nog wel een DEMOON ook nog steeds is ! En dit als niet een ONTWAAKTE zijnde, in zijn / haar onwetendheid wel een heel Universum daarin meetrekt en zodat er dan verder voor Feyenoord dan ABSOLUUT ook al dan niets meer TE WINNEN valt, idioot !



Oké :D


Hoor je het eens van iemand anders 😁

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Vuist schreef op 21 mei 2022 om 20:06:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 21 mei 2022 om 19:53: :B

open/sluit de onderstaande quote:

KALKI MARYAM-KUMARA schreef op 21 mei 2022 om 19:49:

Ik ben wel MOOI VERLICHT en geen Mafkees, die Mafkees BEN jij dan wel LELIJK als JEZELF, als is iemand die nog slaapt en door ZICHZELF als MAFKEES continu op anderen projecteren als duistere door/ via het MATERIALISTISCH-NON-BEWUSTZIJN als een Vakkie-KRANKZINNIGE en wat OOK tot ABSOLUUT HELEMAAL NIETS leidt als primitieve barbaar zijnde ! Daardoor men dus nog wel een DEMOON ook nog steeds is ! En dit als niet een ONTWAAKTE zijnde, in zijn / haar onwetendheid wel een heel Universum daarin meetrekt en zodat er dan verder voor Feyenoord dan ABSOLUUT ook al dan niets meer TE WINNEN valt, idioot !



Oké :D


Hoor je het eens van iemand anders 😁



:B Ja het maakt heel wat los die finale…..

 

+1/-0

Mourinho is the special one but Slot is the superior one lol.

 

+1/-0

weer supporters opgepakt....dat zat erin natuurlijk.

 

+1/-0

0-2 winst potverdomme!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 25 mei 2022 om 07:58:

weer supporters opgepakt....dat zat erin natuurlijk.



Zijn die figuren nu echt zo dom? dit brengt alleen maar schade aan de club

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

waarnemer schreef op 25 mei 2022 om 09:33:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 25 mei 2022 om 07:58:

weer supporters opgepakt....dat zat erin natuurlijk.



Zijn die figuren nu echt zo dom? dit brengt alleen maar schade aan de club



Ja, dit brengt alleen maar schade aan de club. Je kunt je beter gewoon gedragen.

Maar plaats het eens in verhouding; een tiental arrestaties op duizenden supporters die de reis hebben ondernomen. Het is een paar avonden 1 groot feest in Tirana; drank, drugs, warm weer en veel mensen op elkaar. Tijdens een uitgaansavond in oorden als Cherso, Salou en Albufissa zijn er meer incidenten.

Ik bagatellisser het niet, en er reizen nog steeds mongolen mee met Feyenoord die op niets anders uit zijn dan die confrontatie. Maar het wordt enorm uitgelicht door de media. Laten we hier daar nou niet ook aan meedoen.

 

+1/-0

MATCHDAY even paar uurtjes werken nog dan zuipen alle voorbeschouwingen heb ik nu wel gezien lol.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 25 mei 2022 om 10:55:

open/sluit de onderstaande quote:

waarnemer schreef op 25 mei 2022 om 09:33:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 25 mei 2022 om 07:58:

weer supporters opgepakt....dat zat erin natuurlijk.



Zijn die figuren nu echt zo dom? dit brengt alleen maar schade aan de club



Ja, dit brengt alleen maar schade aan de club. Je kunt je beter gewoon gedragen.

Maar plaats het eens in verhouding; een tiental arrestaties op duizenden supporters die de reis hebben ondernomen. Het is een paar avonden 1 groot feest in Tirana; drank, drugs, warm weer en veel mensen op elkaar. Tijdens een uitgaansavond in oorden als Cherso, Salou en Albufissa zijn er meer incidenten.

Ik bagatellisser het niet, en er reizen nog steeds mongolen mee met Feyenoord die op niets anders uit zijn dan die confrontatie. Maar het wordt enorm uitgelicht door de media. Laten we hier daar nou niet ook aan meedoen.



Precies, daarnaast kennen wij de context niet van de situatie. Wellicht werd er enorm geprovoceerd of werden de incidenten geïnitieerd door de Roma fans. Ik heb soms de indruk dat er disproportioneel veel aandacht is voor incidenten bij Feyenoord supporters. Er zitten genoeg mongolen bij het Legioen, maar het wordt wel constant uitvergroot door de media. Dit soort mongolen vindt je helaas overal, bij vrijwel elke grote club zijn er malloten die het verstieren voor de rest. Alleen daar is dan soms wat minder aandacht voor.

 

+1/-0

DEZE JONGENS MOETEN HET GAAN DOEN:

Opstelling Feyenoord: Bijlow start in de basis


Justin Bijlow is fit genoeg en start zoals verwacht in de basisopstelling van Feyenoord. Ofir Marciano moet hierdoor genoegen nemen met een plek op de bank. Verder kiest trainer Arne Slot voor de gebruikelijke namen.

AS Roma: Patricio; Karsdorp, Mancini, Smalling, Ibanez, Zalewski; Zaniolo, Pellegrini, Cristante, Mkhitaryan; Abraham.

Feyenoord: Bijlow; Geertruida, Trauner, Senesi, Malacia; Aursnes, Til, Kökcü; Nelson, Dessers, Sinisterra.

Wissels:

AS Roma: Fuzato, Vina, Carles Perez, Shomuradov, Maitland-Niles, Veretout, Kumbulla, Sergio Oliveira, Spinazzola, Bove, Afena-Gyan, El Shaarawy.

Feyenoord: Cojocaru, Marciano, Jansen, Pedersen, Hendrix, Alireza, Linssen, Sandler, Walemark, Hendriks, Toornstra, Hall.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 25 mei 2022, 19:50:56.

 

+1/-0

Voor Feyenoorders in Sevilla, we zitten hier;

C. Madre María de la Purísima, 7, 41003 Sevilla, Spanje.

Op weg naar weer een cup!

 

+1/-0

Onterechte achterstand: 1-0 roma....

 

+1/-0

Dat zag er niet goed uit achterin, veel te makkelijk, ook niet voor het eerst.

 

+1/-0

Kan Dessers eens kappen met dat pingelen?

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » AS Roma - Feyenoord (25-05-2022, 21:00) FINALE!