Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » AS Roma - Feyenoord (25-05-2022, 21:00) FINALE!

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 25 mei 2022 om 21:43:

Dessers krijgt gewoon een klap op de rand 16, de VAR weigert in te grijpen.

Die hele arbitrage is op geen enkele manier serieus te nemen.

Dit was gewoon vrije trap en rood.

Kijk je voor het eerst voetbal of zo? Overdrijf niet zo.

+1/-0

hassel schreef op 25 mei 2022 om 21:45:

Kuijt007 schreef op 25 mei 2022 om 21:43:

Dessers krijgt gewoon een klap op de rand 16, de VAR weigert in te grijpen.

Die hele arbitrage is op geen enkele manier serieus te nemen.

Dit was gewoon vrije trap en rood.

Kijk je voor het eerst voetbal of zo? Overdrijf niet zo.

Houd gewoon ff op met je onzin reacties, reageer anders gewoon niet.

+1/-0

We hebben een wonder nodig.

+1/-0

Conclusie eerste helft:

Feyenoord veel sterker
Speelt tot de goal heel volwassen en heel sterk
Romeinse muur is lastig te breken, maar geduld genoeg.
Een foutje achterin afgestraft
Na de goal even zoekende, maar daarna komt Feyenoord los en gaat het steeds beter.
Diverse overtredingen op Feyenoord wordt niet voor gefloten en moment met Dessers had gewoon rood voor die Romein moeten zijn.
De arbitrage is een schande voor een finale wedstrijd, de VAR zelfde laken en pak.

Over algemeen een prima eerste helft en duidelijk dat we het echt helemaal zelf moeten doen.
We spelen zo naar het thuisvak, dus we klappen er gewoon ouderwets vol op zo meteen.

+1/-0

Kuijt007 schreef op 25 mei 2022 om 21:53:

Conclusie eerste helft:

Feyenoord veel sterker
Na de goal even zoekende, maar daarna komt Feyenoord los en gaat het steeds beter.
Diverse overtredingen op Feyenoord wordt niet voor gefloten en moment met Dessers had gewoon rood voor die Romein moeten zijn.
De arbitrage is een schande voor een finale wedstrijd, de VAR zelfde laken en pak.

Over algemeen een prima eerste helft en duidelijk dat we het echt helemaal zelf moeten doen.
We spelen zo naar het thuisvak, dus we klappen er gewoon ouderwets vol op zo meteen.

Nou ik hoop dat je gelijk krijgt maar ik het somber in. Dit is typisch Mourinho voetbal, de tegenstander lekker laten ballen en denken dat ze aardig in de wedstrijd zitten en zelf rustig wachten op de foutjes en dan meteen scoren.

+1/-0

VakkieK schreef op 25 mei 2022 om 21:56:

Kuijt007 schreef op 25 mei 2022 om 21:53:

Conclusie eerste helft:

Feyenoord veel sterker

Nou ik hoop dat je gelijk krijgt maar ik het somber in. Dit is typisch Mourinho voetbal, de tegenstander lekker laten ballen en denken dat ze aardig in de wedstrijd zitten en zelf rustig wachten op de foutjes en dan meteen scoren.

Neem dit niet persoonlijk, want zo bedoel ik het niet.

Maar we kunnen wel mee lullen met de menigte, maar gewoon ons eigen spel spelen.
We hebben echt het betere van het spel en daar heeft Roma het ook echt wel lastig mee, dan alleen Til moet dichter op Dessers en Nelson mag gewoon er af, want die raakt echt helemaal niks. Walemark of Jens daar neerzetten.

+1/-0

Wissel:

Toornstra --> Til

+1/-0

Feyenoord moet gewoon doorgaan waarmee ze bezig waren, Roma is gewoon te pakken.

+1/-0

Het lijkt er op dat het klaar is voor dit jaar.

Alles bij elkaar genomen is Feyenoord de morele winnaar en mogen we ongelofelijk trots zijn op wat we dit jaar in Europa en zeker ook vanavond hebben neergezet.

Roma verdient die beker van geen kanten en mag dankzij de scheids die cup in de lucht houden.

Dit is pas echt een gestolen zege...

+1/-0

Wij hebben niet verloren van Roma, maar van de scheids en de complete uefa. Het moge duidelijk zijn dat we niet MOCHTEN winnen. Daar was alles op ingesteld. Feyenoord is de morele winnaar en had als enige vanavond recht op de cup.

+1/-0

Feyenoord was wel de betere ondanks dat geen enkele topper van Feyenoord ook maar iets liet zien.
Oefenen op de langs pass en door.

+1/-0

Jammer maar op het moment dat onze kale kletser zijn tweede dekkingsfout maakte die wel fataal werd wist je al dat het een kansloze wedstrijd werd. Ondanks een aardige tweede helft tegen een Roma wat weinig meer deed. De winnaar heeft altijd gelijk dus Mourinho flikt het weer gewoon.

+1/-0

Kuijt007 schreef op 25 mei 2022 om 22:59:

Wij hebben niet verloren van Roma, maar van de scheids en de complete uefa. Het moge duidelijk zijn dat we niet MOCHTEN winnen. Daar was alles op ingesteld. Feyenoord is de morele winnaar en had als enige vanavond recht op de cup.

Nou ik denk dat jij een van de weinige bent die dat zo voelt. je verliest en je staat met lege handen en er is maar een winnaar en dat is het Roma van Mourinho.

+1/-0

VakkieK schreef op 25 mei 2022 om 23:00:

Jammer maar op het moment dat onze kale kletser zijn tweede dekkingsfout maakte die wel fataal werd wist je al dat het een kansloze wedstrijd werd. Ondanks een aardige tweede helft tegen een Roma wat weinig meer deed. De winnaar heeft altijd gelijk dus Mourinho flikt het weer gewoon.

Onzin als je de scheids tegen je hebt kun je niet winnen.

Nogmaals: Wij hadden als enige recht op die cup.

+1/-0

Roma op z´n Italiaans, als Trauner haar had gehad was de goal niet gevallen en pech door paal en lat, of wat dan ook.
Trots, trots, niets meer dan trots.
Ik teken voor nog zo´n seizoen en ben daarom ook zeer nieuwsgierig wat er nu gaat gebeuren.

+2/-0

Wij mogen ongelofelijk trots zijn op wat we hebben neergezet.

Nogmaals zijn WIJ de morele winnaars vanavond en mogen de spelers met meer dan opgeheven hoofd van het veld stappen.
We hebben er alles aan gedaan, maar sommige wedstrijden kun/mag je niet winnen.
En dit is nog maar het begin, niet het einde.
Met Arne Slot hebben we iets opgestart wat nog veel verder uitgebouwd gaat worden en wij gaan de komende jaren alle tegenstanders het vuur aan de schenen leggen en wij gaan echt wel prijzen pakken.

Komende zomer is het tijd voor de volgende stap in de verbouwing en komend jaar komen tegenstanders echt niet meer voor hun lol naar De :kuip.

Het is nu slikken, hoe onterecht dit ook gewoon ook is, want nogmaals wij stappen niet als verliezers van het veld, maar als winnaars op alle fronten.

Hier mogen ze in 020 en Eindhoven een voorbeeld aan nemen komende jaren.

Super trots op Feyenoord

+1/-0

Kuijt007 schreef op 25 mei 2022 om 23:40:

Nogmaals zijn WIJ de morele winnaars vanavond en mogen de spelers met meer dan opgeheven hoofd van het veld stappen.

Met Arne Slot hebben we iets opgestart wat nog veel verder uitgebouwd gaat worden en wij gaan de komende jaren alle tegenstanders het vuur aan de schenen leggen en wij gaan echt wel prijzen pakken.
Komende zomer is het tijd voor de volgende stap in de verbouwing en komend jaar komen tegenstanders echt niet meer voor hun lol naar De :kuip.

Het is nu slikken, hoe onterecht dit ook gewoon ook is, want nogmaals wij stappen niet als verliezers van het veld, maar als winnaars op alle fronten.

Kan me wel vinden in je verhaal behalve in dat morele winnaars idee. Daar geloof ik helemaal niet in. Het is een finale en daar heb je een winnaar en een verliezer en daar zit niks tussen in.

+1/-0

In een grote wedstrijd, zoals vanavond zie je dat sommige spelers te kort komen. Niet alle keuzes van Slot zijn te begrijpen. En dan die analisten. Ze beginnen over Trauner en dat hij een inschattingsfout maakte. Ook vanavond waren de verdedigers goed. De middenvelders en de aanvallers schoten tekort. Voor verdedigers is het niet lekker voetballen op die manier. Slot stelt veel aanvallers op, maar slechts 1 is goed genoeg en dat is Sinisterra. Hij had beter kunnen beginnen met Pedersen, Toornstra en Hendrix in de basis. Dan had de ploeg in ieder geval meer voetballend vermogen gehad.

+1/-0

VakkieK schreef op 25 mei 2022 om 23:48:

Kuijt007 schreef op 25 mei 2022 om 23:40:

Kan me wel vinden in je verhaal behalve in dat morele winnaars idee. Daar geloof ik helemaal niet in. Het is een finale en daar heb je een winnaar en een verliezer en daar zit niks tussen in.

In bepaalde finales kun/mag je niet winnen. Roma heeft misschien de cup, maar zijn niet de winnaars. Dat zijn wij op alle fronten vanavond.

Daar mogen we over verschillen, maar zo kijk ik er naar.

Ik heb geen prijs nodig om te weten dat we winnaars zijn.

+1/-0

Feyenoord heeft een goed conference League toernooi gespeeld waar de finale helaas verloren ging. Wat mij op viel is dat sommige spelers onvoldoende niveau hebben op dit niet niveau.
Nelson is het gewoon niet, Kocku werkte hard maar was verder niet bepalend. Dessers bewees niet goed genoeg te zijn wat we eigenlijk al wisten, mag echt hopen dat de 4 miljoen en het bijhorend, hoge, salaris volgend seizoen beter besteed gaat worden.
Voor mij de uitblinkers Geertruida,Malacia en ook Bijlow. Een compliment voord jeugdopleiding dus👍
En uiteraard Slot, had dit in zijn 1e jaar echt niet verwacht.

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » AS Roma - Feyenoord (25-05-2022, 21:00) FINALE!