Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Sc Heerenveen-Feyenoord (22/12/2021-18:45)

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ik kan me nog wel herinneren dat er werd door gegaan met de warming-up tijdens het Friese volkslied. Mooie tijden waren dat!

 

+1/-0

0-2 is halverwege prima maar het had gewoon al 0-5 kunnen en moeten zijn. Wat een kansen hebben ze gehad en wat wordt daar slordig mee omgegaan.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 22 december 2021 om 19:32:

0-2 is halverwege prima maar het had gewoon al 0-5 kunnen en moeten zijn. Wat een kansen hebben ze gehad en wat wordt daar slordig mee omgegaan.



Ben sowieso al blij dat ze het net weer weten tevinden dik verdiend ook Feyenoord speelt gewoon goed.

 

+1/-0

Opstelling Feyenoord: Jahanbakhsh, Nelson en Geertruida

Feyenoord heeft de opstelling voor de uitwedstrijd tegen sc Heerenveen bekendgemaakt. Zoals al bekend maken Gernot Trauner en Luis Sinisterra daar geen onderdeel van uit. Lutsharel Geertruida en Reiss Nelson staan daarom aan de aftrap. Daarnaast speelt Alireza Jahanbakhsh op rechtsbuiten.

Die eerste twee wijzigingen zijn dus zoals verwacht, maar daarnaast wordt ook aanvoerder Jens Toornstra op de bank gehouden. Zo heeft spits Bryan Linssen met Jahanbakhsh en Nelson twee andere vleugelspelers naast zich. De overige namen zijn wel de gebruikelijke. Justin Bijlow zal hoogstwaarschijnlijk de aanvoerdersband dragen.

Opstelling Feyenoord: Bijlow; Pedersen, Geertruida, Senesi, Malacia; Aursnes, Til, Kökcü; Jahanbakhsh, Linssen, Nelson.

Reserves Feyenoord: Marciano, Jansen; Benita, Hendriks, Diemers, Teixeira, Toornstra, Dessers, Bannis.

 

+1/-0

Gelukkig weer dat goeie Feyenoord wat we bij vlagen zien. Mooi ook dat veel spelers die al maanden niks presteren eindelijk weer eens een opbloeien. Ik heb niks te klagen deze week. Blij dat we zo afsluiten want er zijn genoeg jaren bij geweest dat je die winterstop in mineur in gaat.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 22 december 2021 om 20:12:

Opstelling Feyenoord: Jahanbakhsh, Nelson en Geertruida

Feyenoord heeft de opstelling voor de uitwedstrijd tegen sc Heerenveen bekendgemaakt. Zoals al bekend maken Gernot Trauner en Luis Sinisterra daar geen onderdeel van uit. Lutsharel Geertruida en Reiss Nelson staan daarom aan de aftrap. Daarnaast speelt Alireza Jahanbakhsh op rechtsbuiten.

Die eerste twee wijzigingen zijn dus zoals verwacht, maar daarnaast wordt ook aanvoerder Jens Toornstra op de bank gehouden. Zo heeft spits Bryan Linssen met Jahanbakhsh en Nelson twee andere vleugelspelers naast zich. De overige namen zijn wel de gebruikelijke. Justin Bijlow zal hoogstwaarschijnlijk de aanvoerdersband dragen.

Opstelling Feyenoord: Bijlow; Pedersen, Geertruida, Senesi, Malacia; Aursnes, Til, Kökcü; Jahanbakhsh, Linssen, Nelson.

Reserves Feyenoord: Marciano, Jansen; Benita, Hendriks, Diemers, Teixeira, Toornstra, Dessers, Bannis.



Je bent 1 1/2 uur te laat :B

 

+1/-0

@VakkieK, Ja klopt beter laat dan nooit zeg ik maar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 22 december 2021 om 20:39:

Gelukkig weer dat goeie Feyenoord wat we bij vlagen zien. Mooi ook dat veel spelers die al maanden niks presteren eindelijk weer eens een opbloeien. Ik heb niks te klagen deze week. Blij dat we zo afsluiten want er zijn genoeg jaren bij geweest dat je die winterstop in mineur in gaat.




Ja dat ging lekker. Maar inderdaad had er niet aan moeten denken om met een klotegevoel de winterstop in te gaan. Toch brak het nog bijna op al die gemiste kansen als die 2-1 wel had geteld. Maar dat beetje geluk kwam ons nu wel een keer toe.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 22 december 2021 om 21:06:

@VakkieK, Ja klopt beter laat dan nooit zeg ik maar.



Zo is dat :)

 

+1/-0

Gelukkig weer gewonnen ik verwachte het wel maar je weet het nooit zeker.

Feyenoord had overwicht over deze wedstrijd, maar soms was het ook wel weer slortig vooral met de pasing veel keer in de voeten van de tegenstander dat snap ik dan weer niet vooral als het over 10 meter afstand ging.

Het is natuurlijk veel beter als vorig seizoen, maar als er geen betere spelers bijkomen geloof ik niet in een kampioenschap.

Maar ik ben blij met de overwinning, en het kan ook zijn dat het na de winterstop nog beter gaat, wie weet????

 

+1/-0

Kampioenschap komt nog tevroeg maar kan je deze selectie bij elkaar houden kan er wel iets groeien de eigen jeugd komt er ook aan.

 

+1/-0

Ik verwacht dat je de goede spelers uiteindelijk niet kan behouden voor feyenoord.
Als ze een aanbieding krijgen die goed is willen ze toch weer een stap omhoog maken.
Krijg de club er goede vergoedingen voor is het misschien nog niet zo erg en kan je verder kijken of je weer goede spelers er voor in de plaats kan halen

Ik las vandaag ergens ik weet niet meer waar, dat er drie clubs Arnesen volgen dat zou nou weer jammer zijn, ik ziet hem als een goede TD hij heeft dit seizoen goed ingekocht, er zitten altijd wel eens missers tussen maar daar heb elke club mee te maken.

Ik hoop dat Arnesen bijtekend en Slot ook en dat Feyenoord op een slimme manier iets kan opbouwen zodat wij misschien volgend seizoen of het jaar daarna kampioen worden en CL gaan spelen en er ook wat verder in komen zodat er geld binnen komt.

 

+2/-0

Volledig verdiende zege maar die had hoger moeten zijn. En voorztten vanaf de zijkanten met die kopper in het centrum?? Te weinig goede dus. Maar verder heb ik niks te zeuren hoor.

 

+1/-0

Ik zat hem op voorhand vreselijk te knijpen, dat bleek niet nodig. Maar als die 1-2 valt (niet wordt afgekeurd) had het nog een heel lastige tweede helft kunnen worden.

Nu ga je met een heel goed gevoel de winterstop in. Gezien het spel en het vertrouwen in de ploeg denk ik dat het een leuke tweede seizoenshelft kan worden. Je kan nog heel lang meedoen, en wellicht zelfs voor een verrassing zorgen aan het einde van de rit.

Op voorhand had ik heel weinig verwacht van dit seizoen, een derde plek waarbij je vooral 'naar beneden' moest kijken/vrezen. Nu sta je ook derde, maar kijk je volkomen terecht omhoog. Het is nog niet gespeeld. De smalle selectie is een enorm risico, maar als de basis fit blijft is er veel mogelijk.

 

+1/-0

Ik heb gisteren een heerlijk potje voetbal gezien. Onze jeugdspelers waren de beste op het veld! Geertruida kan je niet weer op de bank zetten wanneer Trauner weer fit is. Twee rechtspoten naast elkaar werkt ook prima natuurlijk.

Verder vond ik de verdediging goed voor buitenspel stappen en die goal werd terecht afgekeurd.

Er was gisteren natuurlijk geen vuiltje aan de lucht we waren veel en veel beter.

 

+1/-0

Met 0-3 winnen bij Heerenveen. Mooie afsluiting van de eerste seizoenshelft.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 23 december 2021 om 10:16:

Ik heb gisteren een heerlijk potje voetbal gezien. Onze jeugdspelers waren de beste op het veld! Geertruida kan je niet weer op de bank zetten wanneer Trauner weer fit is. Twee rechtspoten naast elkaar werkt ook prima natuurlijk.

Verder vond ik de verdediging goed voor buitenspel stappen en die goal werd terecht afgekeurd.

Er was gisteren natuurlijk geen vuiltje aan de lucht we waren veel en veel beter.


Ik hoop ook dat er meer op buitenspel gespeelt gaat worden, omdat ze dan eerder de angel uit hun aanvallen kunnen halen en gelijk omschakelen door naar voren te spelen naar spelers die bereid zijn zich vrij te lopen. Ik mis alleen nog het inzicht om spelers aan te spelen die de gaten induiken, maar dat zal wel een proces zijn wat nog gaat komen.

 

+1/-0

Zoals verwacht een simpele overwinning tegen een Heerenveen dat opener speelde dan een Twente en Groningen. Uitblinkers waren Malacia en Geertruida. Met name die laatste zou wat mij betreft mogen blijven staan centraal achterin, veel sneller dan Trauner en Senesi.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Sc Heerenveen-Feyenoord (22/12/2021-18:45)