Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Uit: Oshawa, Canada
Vak: -
Forumreacties: 2.933
Reg.: 11 januari 2008
Favoriete opstelling: 4-3-3
Feyenoord rekent niet op Sinisterra tegen Heerenveen
De volgende wedstrijd van Feyenoord staat aankomende woensdag op het programma. De Rotterdammers nemen het dan in een uitwedstrijd op tegen sc Heerenveen. Trainer Arne Slot verwacht niet dat hij kan beschikken over Luis Sinisterra.
Sinisterra werd in de rust tijdens de Klassieker vanwege een blessure gewisseld voor Reiss Nelson. ''Woensdag is heel snel als je er in de rust vanaf moet, daar verwacht ik van dat hij woensdag niet gaat halen'', vertelt een teleurgestelde Slot na afloop in gesprek met ESPN.
Slot moet woensdag mogelijk spelmaker missen: 'Daar verwacht ik van dat hij woensdag niet gaat halen'
Luis Sinisterra moest in de wedstrijd tegen Ajax in de rust gewisseld worden. De aanvaller raakte in de eerste helft geblesseerd en het is de vraag of hij woensdag de wedstrijd tegen sc Heerenveen haalt, zo liet Arne Slot na afloop weten.
'Woensdag is wel heel snel als je er in de rust af moet', zegt Slot na afloop tegen ESPN. 'Daar verwacht ik van dat hij woensdag niet gaat halen.'
Volgens Dennis van Eersel van Rijnmond op Twitter heeft Slot ook bekendgemaakt dat Gernot Tauner de wedstrijd in Friesland naar verwachting niet zal halen.
Geen lid meer
willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 51.746
Reg.: 5 januari 2003
Favoriete opstelling: geen
Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - QQ
Forumreacties: 276
Reg.: 6 augustus 2019
open/sluit de onderstaande quote:willem van Hanegem schreef op 20 december 2021 om 08:14:
Ach we moeten nu niet doen of Heerenveen de pannen van het dak speelt. Gewoon even geen Jens , maar Balde of Jahanbaks op rechts, zodat er ook vanaf de rechterkant gevaar komt.
Bestlander
Fan van Feyenoord
Derde plaats Feyenoord.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2021/2022
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:willem van Hanegem schreef op 20 december 2021 om 08:14:
Ach we moeten nu niet doen of Heerenveen de pannen van het dak speelt. Gewoon even geen Jens , maar Balde of Jahanbaks op rechts, zodat er ook vanaf de rechterkant gevaar komt.
Uit: Julianadorp
Forumreacties: 1.991
Reg.: 4 juli 2020
Hier doe je Slot mee tekort, en dat had ik van jou niet verwacht, beste Bestlander! Arne ziet echt wel waar het aan schort, maar we zijn pas het eerste helft van het eerste jaar met hem bezig. Als hij er zpelers bij krijgt die aan zijn verwachtingen voldoen, dan zie ik een Feyenoord dat om de eerste plaats gaat strijden.
Uit: Limburg
Forumreacties: 1.032
Zou echt verbaasd zijn als deze wedstrijd nog veel gaat worden. Slot stelt uiteraard dezelfde 11 op want een paar jongens banken die de vorm even niet hebben is natuurlijk helemaal niet nodig. We laten ze week in week uit dezelfde fouten maken want ja dat kan gebeuren. Maakt het uit dat het structureel is, nee joh.
Spelen ze nu Heerenveen van de mat dan zou ik nog hoop zien voor de 2e helft van het seizoen maar gaat het hier weer fout dan ga je toch langzaam weer richting de teneur van het vorig seizoen.
willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
Uit: Leidschendam
Forumreacties: 51.746
Reg.: 5 januari 2003
Uit: Limburg
Forumreacties: 1.032
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.436
Reg.: 9 oktober 2019
open/sluit de onderstaande quote:willem van Hanegem schreef op 21 december 2021 om 08:07:
wat een droevig gelul Direkteur. Deze speelwijze is er pas sinds juni ingeslepen. Wees blij dat je je al met de top kunt meten. Dat er af en toe nog fouten zichtbaar zijn is logisch toch
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:VakkieK schreef op 20 december 2021 om 10:48:
Nee Heerenveen speelt ook kut maar we hebben het traditioneel altijd moeilijk daar. Nou ja waar niet eigenlijk…..
Uit: Dordrecht
Forumreacties: 5.250
Reg.: 22 juni 2005
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
Bestlander
Fan van Feyenoord
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:danall schreef op 21 december 2021 om 01:06:
Hier doe je Slot mee tekort, en dat had ik van jou niet verwacht, beste Bestlander! Arne ziet echt wel waar het aan schort, maar we zijn pas het eerste helft van het eerste jaar met hem bezig. Als hij er zpelers bij krijgt die aan zijn verwachtingen voldoen, dan zie ik een Feyenoord dat om de eerste plaats gaat strijden.
Bestlander
Fan van Feyenoord
Geen lid meer
Uit: hier zijn mening
Forumreacties: 5.078
Reg.: 1 januari 2006
Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Sc Heerenveen-Feyenoord (22/12/2021-18:45)