Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Nec (25/09/2021-21:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

LIVE 13:45 | Persconferentie Arne Slot voor #FEYNEC

Arne Slot schuift aan in de Perszaal om vooruit te blikken op de tweede thuiswedstrijd deze week. Promovendus N.E.C. komt zaterdagavond op bezoek in De Kuip. Kijk vanaf 13:45 uur mee met wat de trainer te vertellen heeft. De grote vraag in aanloop naar het duel is of Reiss Nelson weer kan aansluiten bij de selectie. De huurling van Arsenal kampte met een blessure en heeft deze week de training weer hervat op 1908.

Pedersen niet inzetbaar tegen NEC; Nelson ook afwezig

Marcus Holmgren Pedersen is morgen tegen NEC niet inzetbaar. De verdediger heeft in de thuiswedstrijd tegen sc Heerenveen een blessure opgelopen, zo meldt Feyenoord-trainer Arne Slot. Pedersen zit dan ook niet bij de wedstrijdselectie.

''Pedersen heeft een kleine blessure opgelopen, dus die zal niet gaan spelen'', vertelt Slot. ''Het heeft niks te maken met de wedstrijd tegen PSV. Hij kwam afgelopen woensdag niet lekker uit de wedstrijd en dat was het. Pedersen heeft ook niet uitgelopen en niet meegetraind, dus zit hij niet bij de wedstrijdselectie.''

Lutsharel Geertruida gaat zijn vervanger worden. ''Als je niet over Pedersen kan beschikken dan is het heel prettig dat je Lutsharel kan opstellen, die zal morgen wel gaan starten ja.'' De spelers die afgelopen woensdag tegen SC Heerenveen in actie kwamen hebben verder geen klachten overgehouden aan het duel.

Nelson zit niet bij de wedstrijdselectie. ''Het feit dat hij nu meetraint is een goede eerste stap. Hij doet nu alleen het kleine werk nog mee, dus de vervolgstappen moet hij nog wel maken. Misschien dat hij richting volgende week kan meedoen, maar het kan ook pas na de interlandperiode.''

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 24 september 2021, 15:10:51.

 

+1/-0

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:



Bedankt Marc voor je video.

 

+1/-0

Wat 'n genot om deze man te horen praten over ons team en voetbal in het algemeen. Nuchter en realistisch. Het lijkt mij als speler geweldig om met deze man te mogen werken.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

F-N-W-A schreef op 25 september 2021 om 10:14:

Wat 'n genot om deze man te horen praten over ons team en voetbal in het algemeen. Nuchter en realistisch. Het lijkt mij als speler geweldig om met deze man te mogen werken.



Verkoopt geen onzin zoals de meeste trainers relaxed en met humor redt hij zich overal uit. Maar volgens mij kan hij ook best kwaad worden in elk geval heeft hij overwicht op de spelers.

 

+1/-0

Die Nelson zit nog steeds niet bij de wedstrijdselectie. Je gaat bijna denken dat komt ervan als je een paniekaankoop doet op transferdeadline.

 

+1/-0

Aan het manier van spelen, hoe de spelers het oppakken, en hoe hij ook omgaat met de pers daar kan je al zien dat het prima trainer is.

Laten wij hopen dat iedereen het vast kan houden, en op deze manier met elkaar omgaan en zo blijven spelen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 25 september 2021 om 11:49:

open/sluit de onderstaande quote:

F-N-W-A schreef op 25 september 2021 om 10:14:

Wat 'n genot om deze man te horen praten over ons team en voetbal in het algemeen. Nuchter en realistisch. Het lijkt mij als speler geweldig om met deze man te mogen werken.



Verkoopt geen onzin zoals de meeste trainers relaxed en met humor redt hij zich overal uit. Maar volgens mij kan hij ook best kwaad worden in elk geval heeft hij overwicht op de spelers.



Precies hij weet wat hij doet. Ik denk dat Roggel Smidt uit Eindhoven nog steeds niet begrijpt wat de werkelijke betekenis was van de 4-4-2 variant van Slot. Ik vond deze uiterst vernuftig door je 2 spitsen niet aan de binnenkant te laten spelen maar juist aan de buitenkant tegen de evt. opkomende backs aan om ze zo ook aan de zijkant te houden waardoor PSV gedwongen werd de opbouw door het midden te spelen en liepen zo dus in de trechter van 3 middenvelders. [Slot: we wilde ze vele vuile, frustrerende meters laten maken] Bovendien trek je zo in balbezit het cv duo van PSV uiteen want die moeten rugdekking geven aan de backs. En ipv met 'n ruit op het middenveld te spelen, speelde Slot met de ruit: Bijloo-Trauner/Senesi-Aursnes die als 'n stofzuiger fungeerde voor onze Bermuda 3-hoek. Daarom speelde Til, Sinistera en Alireza 'n schijnbare mindere wedstrijd omdat zij zich opofferde in verdedigende zin voor het team. De tactiek werkte want PSV werd er letterlijk moedeloos van ;-) De fitheid van dit team is echt bijzonder en zij weten nu ook dat als je dit 90min volhoud je de tegenstander op de pijnbank legt en dus in het laatste kwart van de wedstrijd altijd de betere zal zijn en kansen krijgt. En het is ook statistisch aangetoond dat Feyenoord het meest scoort in het laatste kwartier, da's geen toeval meer. 7 Goals. Eindelijk ook 'n trainer die niet alleen plan A heeft maar ook 1 die zijn team al zover heeft dat het moeiteloos plan B, C of zelfs D kan laten spelen. Topper!

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

F-N-W-A schreef op 25 september 2021 om 14:50:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 25 september 2021 om 11:49:

open/sluit de onderstaande quote:

F-N-W-A schreef op 25 september 2021 om 10:14:

Wat 'n genot om deze man te horen praten over ons team en voetbal in het algemeen. Nuchter en realistisch. Het lijkt mij als speler geweldig om met deze man te mogen werken.



Verkoopt geen onzin zoals de meeste trainers relaxed en met humor redt hij zich overal uit. Maar volgens mij kan hij ook best kwaad worden in elk geval heeft hij overwicht op de spelers.



Precies hij weet wat hij doet. Ik denk dat Roggel Smidt uit Eindhoven nog steeds niet begrijpt wat de werkelijke betekenis was van de 4-4-2 variant van Slot. Ik vond deze uiterst vernuftig door je 2 spitsen niet aan de binnenkant te laten spelen maar juist aan de buitenkant tegen de evt. opkomende backs aan om ze zo ook aan de zijkant te houden waardoor PSV gedwongen werd de opbouw door het midden te spelen en liepen zo dus in de trechter van 3 middenvelders. [Slot: we wilde ze vele vuile, frustrerende meters laten maken] Bovendien trek je zo in balbezit het cv duo van PSV uiteen want die moeten rugdekking geven aan de backs. En ipv met 'n ruit op het middenveld te spelen, speelde Slot met de ruit: Bijloo-Trauner/Senesi-Aursnes die als 'n stofzuiger fungeerde voor onze Bermuda 3-hoek. Daarom speelde Til, Sinistera en Alireza 'n schijnbare mindere wedstrijd omdat zij zich opofferde in verdedigende zin voor het team. De tactiek werkte want PSV werd er letterlijk moedeloos van ;-) De fitheid van dit team is echt bijzonder en zij weten nu ook dat als je dit 90min volhoud je de tegenstander op de pijnbank legt en dus in het laatste kwart van de wedstrijd altijd de betere zal zijn en kansen krijgt. En het is ook statistisch aangetoond dat Feyenoord het meest scoort in het laatste kwartier, da's geen toeval meer. 7 Goals. Eindelijk ook 'n trainer die niet alleen plan A heeft maar ook 1 die zijn team al zover heeft dat het moeiteloos plan B, C of zelfs D kan laten spelen. Topper!


Ik geniet van je commentaar, want je draaft zo lekker door. Geniet er van zolang je kan en bezorg ons warme minuten, F-N-W-A!

 

+1/-0

Heerlijk straks een volle Kuip. Blijkbaar is het nieuws dat de stadions weer vol mogen nog niet in de provincie doorgedrongen. Bij Vitesse zijn er meer lege plekken dan toeschouwers.

 

+1/-0

Opstellingen Feyenoord: Bijlow; Geertruida, Trauner, Senesi, Malacia; Toornstra, Til, Kökcü; Jahanbakhsh, Linssen, Sinisterra.

Wissels Feyenoord: Marciano, Troost; Hendriks, Hall, Aursnes, Teixeira, Dessers, Bannis.

Buiten Wedstrijdselectie: -Pedersen, -Diemers, -Nelson, -Antonucci, -Balde, -Jansen, -Hartjes, -Milambo.

Dit bericht is gewijzigd op 25 september 2021, 21:15:37.

 

+1/-0

Magere bank. Zes veldspelers maar.

 

+1/-0

BAM!

Hopelijk start voor een doelpuntenfestijn: Welkom terug Legioen:feyenoord:kuip:pul:cool

 

+1/-0

Ze laten zich wel erg makkelijk uitspelen bij die 2-1. Dat kan toch niet de bedoeling zijn.

 

+1/-0

Wat een afknapper. Je zag het al aankomen na die 2-1. Het werd slordiger en slordiger.
En kan iemand aan die alierezah vertellen dat hij rustig mee kan doen. Nijmegen ligt niet in Israël.

 

+1/-0

Zag dat hoofd van Slot he's not amused.

 

+1/-0

Wat blijft dat toch een rare ziekte bij Feyenoord jaar na jaar. Als we te gemakkelijk voor komen verkloten we het 9/10 toch zo dat het nog een spannende wedstrijd wordt.

Voetbal is tergend slecht na die 2-0.Alireza is brandhout vandaag, Malacia vanaf de 2-0 super slap. Toornstra verspeelt weer de ene na de andere bal en Geertruida heeft nog geen flauw benul waar hij moet lopen volgens mij.

 

+1/-0

Domme tegengoals, wel goed dat het nu rust is dat haalt ff de angel bij nec eruit. Na de rust hopelijk weer wakker.

 

+1/-0

Bij die tweede goal van nek stond die gozer wel heel erg vrij 5 meter voor de neus van Bijlow. Kale klets en senesi waren nergens te bekennen.

 

+1/-0

Enige die achterin een voldoende haalt vanavond is Senesi die heel veel rotzooi opruimt, verder gewoon een klungelshow:kwaad

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Nec (25/09/2021-21:00)