Forumreacties: 327
Reg.: 20 april 2020
Favoriete opstelling: geen
Geen lid meer
Vak: Olympiatribune - PP
Forumreacties: 2.227
Reg.: 18 december 2003
open/sluit de onderstaande quote:VakkieK schreef op 25 september 2021 om 22:35:
Wat een afgang als dit verloren gaat. Tegen een net gepromoveerde club. Dat kan alleen bij ons.
Geen lid meer
Geen lid meer
Geen lid meer
Geen lid meer
Uit: Limburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.032
Reg.: 6 augustus 2019
Vak: Olympiatribune - PP
Forumreacties: 2.227
Reg.: 18 december 2003
open/sluit de onderstaande quote:VakkieK schreef op 25 september 2021 om 22:52:
Wat een wedstrijd. Heerlijk. Van helemaal maar de kloten naar de voetbalhemel. Dat is Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 1.326
Reg.: 12 september 2004
Pfoeeee lekker zeg!!! Ondanks dat je met 3-2 achter kwam daarna vond ik wel dat het veel beter ging lopen na de dubbele wissel. Jahanbaksh bracht wederom niets, terwijl die Dessers toch echt wel een hele prima indruk maakt tot nu toe.
Aursnes is voetballend samen met Kokcu gewoon echt drie klassen beter dan Toornstra. Slot zal die keuze om Aursnes op de bank te houden toch niet meer al te lang vol blijven houden lijkt me.
Maar VOORAL VERDOMME WAT EEN LEKKER AVONDJE
open/sluit de onderstaande quote:Dirkteur schreef op 25 september 2021 om 22:56:
haha alles bij elkaar geschreeuwd bij die 4-3, jezus ****** he wat een wedstrijd. De buren zullen blij met me zijn
Geen lid meer
Knvb heeft zich compleet belachelijk gemaakt vanavond wederom, ze dachten wel ff Utrecht uit te kunnen herhalen:
- Keeper had er af gemoeten bij de pingel
- 2-3 was overtreding op Kökcu en had afgekeurd moeten worden
- 4-3 is natuurlijk helemaal schandalig dat de VAR ging kijken, terwijl het een overtreding op Linssen was, die gewoon een duel aan ging.
Echt dik compliment aan de spelers dat ze wel door bleven vechten, ook al was het ongelofelijk slecht.
Laat dit wel een hele goede les of wake up call zijn.
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:VakkieK schreef op 25 september 2021 om 23:01:
open/sluit de onderstaande quote:Dirkteur schreef op 25 september 2021 om 22:56:
haha alles bij elkaar geschreeuwd bij die 4-3, jezus ****** he wat een wedstrijd. De buren zullen blij met me zijn
Bij mij hing de kat in de gordijnen en de hond sprong een meter in de lucht
open/sluit de onderstaande quote:Kuijt007 schreef op 25 september 2021 om 23:03:
open/sluit de onderstaande quote:VakkieK schreef op 25 september 2021 om 23:01:
Bij mij hing de kat in de gordijnen en de hond sprong een meter in de lucht
Mijn vriendin sloeg met de deuren boven, lag al op d'r nest
Uit: Middelburg
Vak: -
Forumreacties: 3.924
Reg.: 6 november 2005
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Nec (25/09/2021-21:00)