Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Nec (25/09/2021-21:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Wtf is er aan de hand achterin bij ons. Eerste minuut 2e helft al een 100% kans voor nek.

 

+1/-0

Geen creativiteit en laag tempo.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 25 september 2021 om 22:09:

Geen creativiteit en laag tempo.



Kokcu erg sterk vandaag.

 

+1/-0

Geertruida loopt continu op de verkeerde plek, hele tijd middenveld op, loopt ruimtes dicht en al paar keer in de weg waar hij een pass tegen hiudt die voor een ander bedoeld was.

 

+1/-0

DRAMA

 

+1/-0

En weer staat Geertruida op de verkeerde plek. Hele rechterkant lag open.

 

+1/-0

Wat een afgang als dit verloren gaat. Tegen een net gepromoveerde club. Dat kan alleen bij ons.

 

+1/-0

Wat een klote scheids (en dan druk ik me echt HEEL netjes uit). 2-3 had afgekeurd moeten worden wegens overtreding op Kokcu:kwaad:kwaad:kwaad

 

+2/-0

Geertruida wil scoren ofzo. Wat speelt die slecht.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 25 september 2021 om 22:35:

Wat een afgang als dit verloren gaat. Tegen een net gepromoveerde club. Dat kan alleen bij ons.



Net als je denkt dat het dit jaar misschien wel anders is, word je weer met met je neus op de feiten gedrukt. Elk jaar weer verliezen we dit soort kutduels die je met je ogen dicht nog moet winnen.

 

+1/-0

EN NU ER OVERHEEN!!!! GVD!!!!

 

+1/-0

Guus, Guus, Guus :pul

 

+1/-0

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

 

+1/-0

Wat een wedstrijd. Heerlijk. Van helemaal maar de kloten naar de voetbalhemel. Dat is Feyenoord :pul

 

+1/-0

EN NU WORDEN WE KAMPIOEN!:pul

 

+1/-0

Het was gewoon echt heel slecht, bijna nog genaaid door de KNJB, maar uiteindelijk wel weer DIK VERDIEND gewonnen:pul

Complimenten voor de spelers dat ze NIET opgeven op geen enkel moment!

 

+1/-0

haha alles bij elkaar geschreeuwd bij die 4-3, jezus ****** he wat een wedstrijd. De buren zullen blij met me zijn

 

+1/-0

Heerlijke aanname en actie van Dessers.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 25 september 2021 om 22:52:

Wat een wedstrijd. Heerlijk. Van helemaal maar de kloten naar de voetbalhemel. Dat is Feyenoord :pul



Dit moet je ook niet elke week doen, zes hartverzakkingen in een uur. :D

 

+1/-0

Pfoeeee lekker zeg!!! Ondanks dat je met 3-2 achter kwam daarna vond ik wel dat het veel beter ging lopen na de dubbele wissel. Jahanbaksh bracht wederom niets, terwijl die Dessers toch echt wel een hele prima indruk maakt tot nu toe.

Aursnes is voetballend samen met Kokcu gewoon echt drie klassen beter dan Toornstra. Slot zal die keuze om Aursnes op de bank te houden toch niet meer al te lang vol blijven houden lijkt me.

Maar VOORAL VERDOMME WAT EEN LEKKER AVONDJE

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Nec (25/09/2021-21:00)