Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » PSV-Feyenoord zondag 19 september 14:30

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Wie had dit nou gedacht!!wat een wedstrijd,pisvee even terug in je hok!

 

+1/-0

Wat super ook voor Dessers!,geeft alleen maar vertrouwen!!

 

+1/-0

Echt ongelooflijk heb ff geen woorden hiervoor. Wat een geniale dag

 

+1/-0

Laatste keer 0-4 daar was in 1965 lol, historisch dus.

 

+2/-0

Tjonge jonge jonge ik moet mezelf effe flink in mijn wangen knijpen. Is dit echt? Ja het is echt :B
Kolere dit is toch ook ons Feyenoord hoor. Meestal als we vantevoren denken het wordt niets wordt het ook meestal niets. Maar niet altijd. Wat een oorwassing voor dat Philips. Heerlijk!!

 

+1/-0

Lekker man.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 19 september 2021 om 16:26:

Laatste keer 0-4 daar was in 1965 lol, historisch dus.




Ja, ik herinner me het nog als de dag van gisteren :B

 

+2/-0

Verschil is ook Slot hoor tactisch super.

 

+2/-0

Bij die laatste goal van Dessers, die boer daar bij de cornervlag helemaal door het dolle, moest worden tegengehouden door zijn wijf. Lekker man :D

 

+5/-0

Gewoon 0-4, geweldig gedaan:cool

Echt groot compliment aan de spelers, eerlijk is eerlijk:feyenoord:kuip:pul

 

+2/-0

Verdedigend staat het echt bijzonder goed. Dat is echt een heerlijke basis om vanuit uit voetballen.

Een middenveld met Toornstra én Til blijft voor mij toch zwak. Aursnes maakt wel een hele zuivere indruk bij mij vandaag, dat is een echte aanwinst wat mij betreft. Kokcu was vandaag ook niet goed, is ook weer wat terug gezakt, maar is in de combinatie in ieder geval nog prima.

Voorin vond ik Linssen goed invallen (zou volgens mij de rol van Til ook best eens kunnen pakken) en ik vond Dessers echt een hele goede indruk maken vandaag. Dessers technisch behoorlijk vaardig, en veel aanspeelbaar, als hij dat door kan trekken zou het een speler kunnen blijken die we echt nog mistten. Nelson die hopelijk langzaam ook gewoon fit wordt dan zit het in de breedte ook wel goed.

Smetje op de wedstrijd is het uitvallen van Pedersen, die voor zijn eerste echte test vandaag tegen Gakpo toch ook zeker is geslaagd. Hopelijk valt dat mee.

 

+1/-0

Wat een heerlijke onverwachte zege en nog dik ook. Dit zijn de lekkerste, winnen bij een rivaal.

 

+1/-0

Was ook een tank waar hij tegen op liep maar Pedersen is zelf ook sterk lichte hersenschudding mischien even rust nemen dan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 19 september 2021 om 16:17:
0-4 en dan waren Sini, Til en Alireza niet eens top.


Ik vond Sini juist een uitermate sterke wedstrijd spelen. Hij kwam niet aan aanvallen toe, maar voor de rest was het uitermate goed. Goed meeverdedigen en prima voortzettingen. Voor mij na Jens MotM.

 

+1/-0

Degelijke effectieve wedstrijd van Feyenoord met een solide verdediging als basis, het trio Bijlow, Trauner en Senesi is ijzersterk. Aan de bal vond ik het erg slordig op het middenveld (impopulaire mening maar Toornstra vond ik erg slecht op z'n doelpunten na) en voorin werd de creatieve oplossing iets te weinig gezocht op de momenten dat we aan de bal waren, maar met een 4-0 overwinning mag je uiteraard niet klagen. Uitstekend resultaat van Feyenoord! Ook complimenten aan de invallers die goed invielen en allen wat toevoegden aan het spel.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marquis schreef op 19 september 2021 om 16:56:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 19 september 2021 om 16:17:
0-4 en dan waren Sini, Til en Alireza niet eens top.



Ik vond Sini juist een uitermate sterke wedstrijd spelen. Hij kwam niet aan aanvallen toe, maar voor de rest was het uitermate goed. Goed meeverdedigen en prima voortzettingen. Voor mij na Jens MotM.



2e helft was hij beter ja, maar toen was het beste er ook wel af bij psv.

 

+1/-0

Ik moet zeggen, dit was de middag van Slot. Slim gespeeld. Met minder kwaliteit er méér uit halen. Cool gebleven. Droogjes. En dan toeslaan. De frustaties in en rond Eindhoven zullen groot zijn.

 

+1/-0

Slot herhaalt wat hij twee jaar geleden in Eindhoven deed met AZ

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 19 september 2021 om 17:14:

Ik moet zeggen, dit was de middag van Slot. Slim gespeeld. Met minder kwaliteit er méér uit halen. Cool gebleven. Droogjes. En dan toeslaan. De frustaties in en rond Eindhoven zullen groot zijn.



Underdog zijn ligt Feyenoord altijd wel, maar voetballend zie je elke week progressie en de spelers groep is happy geen scheve gezichten.

 

+1/-0

Pedersen zegt dat hij ok is!

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » PSV-Feyenoord zondag 19 september 14:30