Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » PSV-Feyenoord zondag 19 september 14:30

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Ik verwacht er weinig van eerlijk gezegd. Of we moeten heel veel geluk hebben maar ik denk dat dit nu even iets te vroeg komt. Hun hebben de zaken wat beter op orde nu en wij missen echt overtuigingskracht voorin. Tegen goeddraaiende ploegen moet je echt je kansen afmaken en ja dat hangt bij ons teveel van een paar spelers af. Als er 1 of 2 hun dag hebben dan wie weet maar dan ben je teveel afhankelijk van een paar spelers. Tegen de mindere ploegjes red je dat nog wel.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 18 september 2021 om 12:12:

Ik verwacht er weinig van eerlijk gezegd. Of we moeten heel veel geluk hebben maar ik denk dat dit nu even iets te vroeg komt. Hun hebben de zaken wat beter op orde nu en wij missen echt overtuigingskracht voorin. Tegen goeddraaiende ploegen moet je echt je kansen afmaken en ja dat hangt bij ons teveel van een paar spelers af. Als er 1 of 2 hun dag hebben dan wie weet maar dan ben je teveel afhankelijk van een paar spelers. Tegen de mindere ploegjes red je dat nog wel.



Schade beperken onze verdediging zal top moeten zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 16 september 2021 om 20:32:

6e of 7e...? Lijkt me zwaar overdreven. Ik denk 3e of 4e. Hopelijk vanavond zware gekke wedstrijd, lastige tegenstander met de 0-1 of 1-1 door isak en dan 2-1 (veel punten halen eeinig geld, uiteindelijk nr3 NL voorronde cl). En zondag hopelijk gelijk zo top zijn, maar ik denk 2-1 verlies.



Eh, ... we staan al 7e. Verliezen van PSV betekent dat we ons niet teveel verliezen meer kunnen veroorloven. Zijn we ècht zoveel béter bezig dan vorig seizoen ?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 september 2021 om 11:48:

Slot heeft tenminste paar keuzes nu Pedersen of Geertruida, Toornstra of Aursnes, Linssen of Dessers.




Geertruida en Pedersen zijn nagenoeg gelijk aan elkaar, en dat is positief.

Aursnes of Toornstra is puur op basis van fitheid, Aursnes moeten ze rustig brengen dan kan hij echt heel goed worden.

Dessers voor Linssen is zelfs een behoorlijke achteruitgang. Kan geen bal vasthouden en verliest elk duel. Als die goed mee kon komen, was die bij Genk ook wel geslaagd (een ploeg die ik gelijkwaardig schat met ons kwa niveau) en bij Utrecht was die een dragende speler geweest, wat die niet was en zelfs op de bank belande.

 

+1/-0

Wil Dessers eerst paar keer zien, maar meer als een invalbeurt zit er niet in, Linssen moet ook weer het net gaan vinden. Verwacht veel van Sini en Alireza ook.

 

+1/-0

Ik zou altijd met Aursnes beginnen omdat hij op die plek ( 6) beter is dan Toornstra en ook omdat Toornstra moeite had de laatste wedstrijden plus hij licht geblesseerd is. Invallen kan dan altijd nog eventueel

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 19 september 2021 om 12:11:

Ik zou altijd met Aursnes beginnen omdat hij op die plek ( 6) beter is dan Toornstra en ook omdat Toornstra moeite had de laatste wedstrijden plus hij licht geblesseerd is. Invallen kan dan altijd nog eventueel


Eens Willem, je moet de beste spelers opstellen. Als de keuze gaat tussen Aursnes en Toornstra, dan kan je beter Aursnes opstellen. Die is beter en fitter.

 

+1/-0

Opstelling Feyenoord: Bijlow; Pedersen, Trauner, Senesi, Malacia; Aursnes, Kökcü, Til; Toornstra, Jahanbakhsh, Sinisterra.

Wissels Feyenoord: Marciano, Jansen; Geertruida, Hendriks, Hall, Teixeira, Hartjes, Linssen, Bannis, Dessers.

 

+1/-0

Verrassend dat hij voor Alireza in de punt kiest en Toornstra vanaf rechts denk dat hij het middenveld zo wil versterken omdat Jens toch meer teruggezakt speelt en Aursnes als controleur.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

L.Pincoffs schreef op 19 september 2021 om 14:03:

Oje, (let je op socrates!) weer die Turk. Heeft Slot niemand anders? En weer die hamburger. Heeft ESPN geen andere commentators?


Ja joh, ga er vooral mee door. Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat jij nog niet met rood bent weggestuurd hier? :huh

Dit heb je toch helemaal niet nodig LP (hint: pas het aan).

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 19 september 2021, 14:21:14.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

L.Pincoffs schreef op 19 september 2021 om 14:03:

Oje, (let je op socrates!) weer die Turk. Heeft Slot niemand anders? En weer die hamburger. Heeft ESPN geen andere commentators?



Die spelers hebben namen.

 

+1/-0

Waarom speelt Feyenoord in het groen vandaag?

Ik vind het wel een verbetering, maar vraag me af wat de gedachten daarachter is.

 

+1/-0

Conclusie na eerste half uur:

PSV sterker, maar maakt heel veel fouten.
Feyenoord heeft niet de juiste focus, op de eerste 5 minuten na.
Het is veel verkeerde keuzes maken en daardoor flink in de problemen aan het komen.
Wat mij echt opvalt is dat het als los zand functioneert, het is geen team vandaag en dat baart me echt zorgen.

 

+1/-0

Feyenoord staat wel goed psv komt er niet echt doorheen hopelijk worden ze snel moe na donderdag.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 19 september 2021 om 15:04:

Feyenoord staat wel goed psv komt er niet echt doorheen hopelijk worden ze snel moe na donderdag.



PSV is al meerdere keren gevaarlijk geweest, Feyenoord staat ontzettend onder druk en het is wachten op de ene kans van PSV, je mag blij wezen dat Trauner en Senesi er staan, want Pedersen en Malacia geven niet thuis vandaag.

 

+1/-0

JENS!!!!!!!!!!!!!

 

+2/-0

Nou die was ff lekker binnen geschoten door Jens.

Niet helemaal terecht, maar psychisch wel op het juiste moment.
Dit geeft wel een dreun aan PSV.

Kijken hoe dit zich gaat ontwikkelen.

Eerlijk is eerlijk, Feyenoord kwam wel beter in de wedstrijd.

 

+1/-0

Ja beide backs aanvallend ook goed tegen de verhouding in, maar Feyenoord komt beter in de wedstrijd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 19 september 2021 om 15:20:

Ja beide backs aanvallend ook goed tegen de verhouding in, maar Feyenoord komt beter in de wedstrijd.



Eens.

 

+1/-0

Beetje een vertekenende stand natuurlijk bij rust. Ons middenveld kwam nauwelijks aan voetballen toe en Jens was echt heel matig.

Maar vooral Til was echt bijzonder slecht, die is na een heel goed begin van het seizoen echt bijzonder ver aan het wegzakken de laatste weken.

Al met al staan we met een gelukje en zonder goed spel voor. Wel een compliment aan de verdediging, die linie staat wel veel beter dan de afgelopen jaren zeg.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » PSV-Feyenoord zondag 19 september 14:30