Uit: Wernhout
Vak: Stadiontribune - TT
Forumreacties: 1.124
Reg.: 13 april 2005
Favoriete opstelling: geen
Uit: Wernhout
Vak: Stadiontribune - TT
Forumreacties: 1.124
Reg.: 13 april 2005
Uit: Limburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.032
Reg.: 6 augustus 2019
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.436
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Vak: Olympiatribune - PP
Forumreacties: 2.227
Reg.: 18 december 2003
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 19 september 2021 om 16:26:
Laatste keer 0-4 daar was in 1965 lol, historisch dus.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Geen lid meer
Forumreacties: 1.326
Reg.: 12 september 2004
Verdedigend staat het echt bijzonder goed. Dat is echt een heerlijke basis om vanuit uit voetballen.
Een middenveld met Toornstra én Til blijft voor mij toch zwak. Aursnes maakt wel een hele zuivere indruk bij mij vandaag, dat is een echte aanwinst wat mij betreft. Kokcu was vandaag ook niet goed, is ook weer wat terug gezakt, maar is in de combinatie in ieder geval nog prima.
Voorin vond ik Linssen goed invallen (zou volgens mij de rol van Til ook best eens kunnen pakken) en ik vond Dessers echt een hele goede indruk maken vandaag. Dessers technisch behoorlijk vaardig, en veel aanspeelbaar, als hij dat door kan trekken zou het een speler kunnen blijken die we echt nog mistten. Nelson die hopelijk langzaam ook gewoon fit wordt dan zit het in de breedte ook wel goed.
Smetje op de wedstrijd is het uitvallen van Pedersen, die voor zijn eerste echte test vandaag tegen Gakpo toch ook zeker is geslaagd. Hopelijk valt dat mee.
Uit: hier zijn mening
Forumreacties: 5.078
Reg.: 1 januari 2006
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 236
Reg.: 19 juli 2009
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 19 september 2021 om 16:17:
0-4 en dan waren Sini, Til en Alireza niet eens top.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
Degelijke effectieve wedstrijd van Feyenoord met een solide verdediging als basis, het trio Bijlow, Trauner en Senesi is ijzersterk. Aan de bal vond ik het erg slordig op het middenveld (impopulaire mening maar Toornstra vond ik erg slecht op z'n doelpunten na) en voorin werd de creatieve oplossing iets te weinig gezocht op de momenten dat we aan de bal waren, maar met een 4-0 overwinning mag je uiteraard niet klagen. Uitstekend resultaat van Feyenoord! Ook complimenten aan de invallers die goed invielen en allen wat toevoegden aan het spel.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Marquis schreef op 19 september 2021 om 16:56:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 19 september 2021 om 16:17:
0-4 en dan waren Sini, Til en Alireza niet eens top.
Ik vond Sini juist een uitermate sterke wedstrijd spelen. Hij kwam niet aan aanvallen toe, maar voor de rest was het uitermate goed. Goed meeverdedigen en prima voortzettingen. Voor mij na Jens MotM.
Uit: Lommel
Forumreacties: 3.479
Reg.: 26 juli 2005
willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 51.746
Reg.: 5 januari 2003
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:arrow1 schreef op 19 september 2021 om 17:14:
Ik moet zeggen, dit was de middag van Slot. Slim gespeeld. Met minder kwaliteit er méér uit halen. Cool gebleven. Droogjes. En dan toeslaan. De frustaties in en rond Eindhoven zullen groot zijn.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » PSV-Feyenoord zondag 19 september 14:30