Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Voorbereiding 2021/2022

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 11 12 13 14 15

Bozenik kan er echt helemaal niks van. Hoe kan je zo'n strafschop zo zwak nemen!

Conteh viel na rust uit en werd na een kwartiertje al weer gewisseld..

Bannis totaal niet gezien, AEB die niets ziet met zijn rechteroog en Diemers die de vrije trappen en corners gaat nemen..

Antonnuci die heeft dus nog lang niet het benodigde niveau.

Nee er moet echt een paar echt goede spelers bij. We gaan het met de huidige spelers niet redden.

De jeugdspelers waren opzich leuk om te zien spelen, maar zijn er nog niet klaar voor.

 

+1/-0

Opstelling Feyenoord eerste helft
Marciano; Pedersen, El Bouchataoui, Senesi, Malacia; Toornstra, Kökçü, Antonucci; Linssen, Bannis, Sinisterra.

Opstelling Feyenoord tweede helft
Marciano, Hall, Skogen, Burger, Hendriks, Diemers, Hartjes, Naujoks, Conteh (72' Teixeira), Bozeník, Milambo

Fer haakt af
Leroy Fer start toch niet in de basis. De middenvelder van Feyenoord trainde gisteren al apart van de groep en op het laatste moment is besloten om geen risico te nemen. Achraf El Bouchataoui start hierdoor.

Geen Til
Guus Til gaat vandaag geen minuten maken, zo meldt Feyenoord-watcher Dennis van Eersel. De middenvelder is niet opgenomen in de wedstrijdselectie vanwege privé omstandigheden. Til is wel aanwezig als toeschouwer.

Opstelling Feyenoord
Ofir Marciano gaat zijn debuut maken voor Feyenoord. De 31-jarige doelman begint vanavond in de oefenwedstrijd in de basis. Ook Marcus Holmgren Pedersen mag zijn opwachting weer maken vanaf de aftrap. Orkun Kökçü sloot afgelopen maandag voor het eerst aan bij de selectie en mag ook direct beginnen.

VANDAAG OM 17:46

 

+1/-0

Bozenik en Linssen kunnen dat afjagen en drukzetten wat Slot wil wel goed doen lijkt me of ze in balbezit ook wat kunnen moeten we zien.

 

+1/-0

Conclusie na 3 oefenwedstrijden:

- Systeem zie je steeds beter zichtbaar worden
- Spelers willen zich echt bewijzen
- Je ziet dat bepaalde jeugdspelers goed mee komen.
- De beoogde basis er wel in begint te komen.

Mij vallen positief op: Bannis, Linsen, Sini, Pedersen en vandaag Assie in de eerste helft.

Tweede helft: Skogen, ik heb goede op die jongen zitten letten afgelopen wedstrijden en staat altijd goed, blijft rustig en speelt goed in. Durft ook keuzes te maken.

Burger, achterin doet die het prima, ook goede cross paas.

Hartjes, goed gezien van Slot, heeft lef en overzicht. Die wordt nog een belangrijke speler in de toekomst als die goed begeleid wordt.

Kökcu en Bozenik missen ritme, net zoals Conteh, maar ze willen wel en dat zie je bij iedereen. Niemand verzaakt echt.

Natuurlijk moet het niveau omhoog en natuurlijk moeten we echt nog wel versterken op bepaalde posities, maar er zit al meer lijn in dan in het verleden op dit moment het geval was en dat is gewoon al een grote winst.

Het is nu zaak door te bouwen en rustig naar versterkingen blijven kijken.

Daarnaast, is er geen oplossing met Berghuis over paar weken, dan lijkt mij dat die zich gewoon moet melden en zal gaan spelen, ook al is die kans gewoon (heel) klein.

Alles bij elkaar, zie je gewoon een stijgende lijn, in benadering, in spelbeeld en dat de jeugd wel degelijk een kans verdient in Feyenoord 1.
Speel je met dit team al om de titel? Nee, dat is een illusie, maar we zijn ook aan het bouwen naar iets nieuws en bepaalde puzzel stukjes kunnen ineens goed vallen bij gerichte aankopen en dan kan het echt een heel leuk seizoen worden.

Ik denk dat we wat dat betreft best tevreden mogen zijn voor nu.

 

+1/-0

Ik vind het allemaal nog wel armoedig, kwalitatief zijn we niet meer dan een middenmoter.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 08 juli 2021 om 18:15:

Ik vind het allemaal nog wel armoedig, kwalitatief zijn we niet meer dan een middenmoter.



Kijk waar we vandaan komen en waar we naar toe willen.
Het is een hele andere manier van voetballen die de ploeg moet aanleren, jeugd die moet groeien naar het juist niveau.

Al met al zie je gewoon progressie en zie je vastigheden er in komen, iets wat de laatste jaren helemaal niet het geval was.
Dat is al pure winst, de rest heeft tijd en enkele versterkingen nodig.

Doorgaan op deze weg is de beste optie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 08 juli 2021 om 23:32:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 08 juli 2021 om 18:15:

Ik vind het allemaal nog wel armoedig, kwalitatief zijn we niet meer dan een middenmoter.



Kijk waar we vandaan komen en waar we naar toe willen.
Het is een hele andere manier van voetballen die de ploeg moet aanleren, jeugd die moet groeien naar het juist niveau.

Al met al zie je gewoon progressie en zie je vastigheden er in komen, iets wat de laatste jaren helemaal niet het geval was.
Dat is al pure winst, de rest heeft tijd en enkele versterkingen nodig.

Doorgaan op deze weg is de beste optie.


We komen gewoon kwaliteit te kort met deze spelers wordt je maximaal vijfde.

Wie gaat de doelpunten maken nu Berghuis zo goed als weg is? Hetzelfde geld voor de assists uiteraard.
Het vooruit voetballen is een verademing, maar er moet absoluut een goede snelle verdediger bij. Anders blijven we in de omschakeling enorm kwetsbaar.

 

+1/-0

Hoe laat is die wedstrijd morgen??

 

+1/-0

Deze selectie kan met deze speelstijl maximaal 3e worden denk ik, vorig jaar is er uiteraard keihard gefaald door Advocaat. Met aanvallender voetbal ga je meer punten halen tegen ploegjes als Heracles. Er zal voorin wat bij moeten om mee te kunnen doen om de tweede plek, die CL plek is financieel heel belangrijk voor ons. Hopelijk kan dit met investeerders versneld worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Diemers overweegt vertrek: ''Afwachten wat mijn rol wordt''
vandaag, 12:19 94 reacties
Feyenoord beschikt over een aantal middenvelder en Mark Diemers dreigt genoegen te moeten nemen met een plek op de bank. De Feyenoorder overweegt een vertrek wanneer de kans op speeltijd de komende weken afneemt.

"Maar voorlopig ben ik tevreden'', vertelt hij in gesprek met RTV Rijnmond. "Het is afwachten wat mijn rol wordt. Ik maak nu minuten en train goed. In de eerste week heb ik een heel eerlijk gesprek gehad met Arne Slot. Als ik merk dat mijn perspectief anders wordt, wil ik verder kijken. Natuurlijk in samenspraak en nu heb ik er nog geen reden toe."

Diemers geeft direct aan dat hij Feyenoord niet zomaar gaat verlaten. "Ik heb voor drie jaar getekend en ga ik niet zomaar weg. Ik ga ook zeker kansen krijgen en sta er nu positief in. Ik heb het nu naar mijn zin, we spelen leuk en ik ben er trots op dat ik dit shirt draag."

Kritiek
Diemers heeft te maken met veel kritiek sinds zijn komst bij Feyenoord. "Kritiek hoort erbij en ik blijf stoïcijns doorgaan. Zelf verzamel ik mensen om me heen die kritisch naar me kijken. Daarnaast ben ik een paar uur per week bezig met het analyseren van mijn spel. Wegdraaien of dribbelen kan juist ook een overtal veroorzaken. Maar soms moet je ook sneller doorspelen en daar kan ik stappen in maken."



Grappig dat ie nu pas aan vertrek denkt. Daar denken de meeste supporters al veel langer aan….

 

+2/-0

Diemers wordt hooguit reserve speler dus kijk maar uit naar welke club je wil

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 09 juli 2021 om 12:42:

open/sluit de onderstaande quote:

Diemers overweegt vertrek: ''Afwachten wat mijn rol wordt''
vandaag, 12:19 94 reacties
Feyenoord beschikt over een aantal middenvelder en Mark Diemers dreigt genoegen te moeten nemen met een plek op de bank. De Feyenoorder overweegt een vertrek wanneer de kans op speeltijd de komende weken afneemt.

"Maar voorlopig ben ik tevreden'', vertelt hij in gesprek met RTV Rijnmond. "Het is afwachten wat mijn rol wordt. Ik maak nu minuten en train goed. In de eerste week heb ik een heel eerlijk gesprek gehad met Arne Slot. Als ik merk dat mijn perspectief anders wordt, wil ik verder kijken. Natuurlijk in samenspraak en nu heb ik er nog geen reden toe."

Diemers geeft direct aan dat hij Feyenoord niet zomaar gaat verlaten. "Ik heb voor drie jaar getekend en ga ik niet zomaar weg. Ik ga ook zeker kansen krijgen en sta er nu positief in. Ik heb het nu naar mijn zin, we spelen leuk en ik ben er trots op dat ik dit shirt draag."

Kritiek
Diemers heeft te maken met veel kritiek sinds zijn komst bij Feyenoord. "Kritiek hoort erbij en ik blijf stoïcijns doorgaan. Zelf verzamel ik mensen om me heen die kritisch naar me kijken. Daarnaast ben ik een paar uur per week bezig met het analyseren van mijn spel. Wegdraaien of dribbelen kan juist ook een overtal veroorzaken. Maar soms moet je ook sneller doorspelen en daar kan ik stappen in maken."



Grappig dat ie nu pas aan vertrek denkt. Daar denken de meeste supporters al veel langer aan….



Komt in alles tekort voor Feyenoord, een vertrek zou een goede oplossing zijn.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 09 juli 2021 om 12:55:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 09 juli 2021 om 12:42:

open/sluit de onderstaande quote:

Diemers overweegt vertrek: ''Afwachten wat mijn rol wordt''
vandaag, 12:19 94 reacties
Feyenoord beschikt over een aantal middenvelder en Mark Diemers dreigt genoegen te moeten nemen met een plek op de bank. De Feyenoorder overweegt een vertrek wanneer de kans op speeltijd de komende weken afneemt.

"Maar voorlopig ben ik tevreden'', vertelt hij in gesprek met RTV Rijnmond. "Het is afwachten wat mijn rol wordt. Ik maak nu minuten en train goed. In de eerste week heb ik een heel eerlijk gesprek gehad met Arne Slot. Als ik merk dat mijn perspectief anders wordt, wil ik verder kijken. Natuurlijk in samenspraak en nu heb ik er nog geen reden toe."

Diemers geeft direct aan dat hij Feyenoord niet zomaar gaat verlaten. "Ik heb voor drie jaar getekend en ga ik niet zomaar weg. Ik ga ook zeker kansen krijgen en sta er nu positief in. Ik heb het nu naar mijn zin, we spelen leuk en ik ben er trots op dat ik dit shirt draag."

Kritiek
Diemers heeft te maken met veel kritiek sinds zijn komst bij Feyenoord. "Kritiek hoort erbij en ik blijf stoïcijns doorgaan. Zelf verzamel ik mensen om me heen die kritisch naar me kijken. Daarnaast ben ik een paar uur per week bezig met het analyseren van mijn spel. Wegdraaien of dribbelen kan juist ook een overtal veroorzaken. Maar soms moet je ook sneller doorspelen en daar kan ik stappen in maken."



Grappig dat ie nu pas aan vertrek denkt. Daar denken de meeste supporters al veel langer aan….



Komt in alles tekort voor Feyenoord, een vertrek zou een goede oplossing zijn.



Hij weet dat zelf ook natuurlijk, want en blinde ziet dat aankomen

 

+1/-0

FC Groningen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 09 juli 2021 om 11:38:

Deze selectie kan met deze speelstijl maximaal 3e worden denk ik, vorig jaar is er uiteraard keihard gefaald door Advocaat. Met aanvallender voetbal ga je meer punten halen tegen ploegjes als Heracles. Er zal voorin wat bij moeten om mee te kunnen doen om de tweede plek, die CL plek is financieel heel belangrijk voor ons. Hopelijk kan dit met investeerders versneld worden.


Zolang we geen doelpuntenmaker hebben wordt het erg lastig.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 09 juli 2021 om 14:40:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 09 juli 2021 om 11:38:

Deze selectie kan met deze speelstijl maximaal 3e worden denk ik, vorig jaar is er uiteraard keihard gefaald door Advocaat. Met aanvallender voetbal ga je meer punten halen tegen ploegjes als Heracles. Er zal voorin wat bij moeten om mee te kunnen doen om de tweede plek, die CL plek is financieel heel belangrijk voor ons. Hopelijk kan dit met investeerders versneld worden.


Zolang we geen doelpuntenmaker hebben wordt het erg lastig.

Rechtsvoor (en linksvoor) zal er wat bij moeten, en idealiter ook in de spits. Met alleen Sinisterra ga je het niet redden. We komen enorm veel scorend vermogen en creativiteit tekort voorin.

 

+1/-0

'Feyenoord oefent zaterdag besloten tegen BSC Young Boys'

Feyenoord oefent zaterdag tegen BSC Young Boys in Freienbach in Zwitserland. Het is een besloten oefenwedstrijd en er mogen dus geen supporters bij zijn. De pers is wel welkom, maar er is na afloop geen ruimte voor interviews. De wedstrijd begint morgen om 13:30. Feyenoord heeft de wedstrijd zelf nog niet bevestigd.

BSC Young Boys zal de vierde tegenstander in de voorbereiding worden voor Feyenoord. Eerder speelde de ploeg van Arne Slot al met 1-1 gelijk tegen AA Gent en was het met 3-1 en 1-0 te sterk voor AEK Athene en FC Zürich. De eerste officiële wedstrijden van het seizoen staan al op 22 en 29 juli op het programma voor Feyenoord. De Rotterdammers nemen het dan in de tweede voorronde van de UEFA Conference League op tegen de winnaar van Drita - Decic.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 09 juli 2021 om 12:42:

open/sluit de onderstaande quote:

Diemers overweegt vertrek: ''Afwachten wat mijn rol wordt''
vandaag, 12:19 94 reacties
Feyenoord beschikt over een aantal middenvelder en Mark Diemers dreigt genoegen te moeten nemen met een plek op de bank. De Feyenoorder overweegt een vertrek wanneer de kans op speeltijd de komende weken afneemt.

"Maar voorlopig ben ik tevreden'', vertelt hij in gesprek met RTV Rijnmond. "Het is afwachten wat mijn rol wordt. Ik maak nu minuten en train goed. In de eerste week heb ik een heel eerlijk gesprek gehad met Arne Slot. Als ik merk dat mijn perspectief anders wordt, wil ik verder kijken. Natuurlijk in samenspraak en nu heb ik er nog geen reden toe."

Diemers geeft direct aan dat hij Feyenoord niet zomaar gaat verlaten. "Ik heb voor drie jaar getekend en ga ik niet zomaar weg. Ik ga ook zeker kansen krijgen en sta er nu positief in. Ik heb het nu naar mijn zin, we spelen leuk en ik ben er trots op dat ik dit shirt draag."

Kritiek
Diemers heeft te maken met veel kritiek sinds zijn komst bij Feyenoord. "Kritiek hoort erbij en ik blijf stoïcijns doorgaan. Zelf verzamel ik mensen om me heen die kritisch naar me kijken. Daarnaast ben ik een paar uur per week bezig met het analyseren van mijn spel. Wegdraaien of dribbelen kan juist ook een overtal veroorzaken. Maar soms moet je ook sneller doorspelen en daar kan ik stappen in maken."



Grappig dat ie nu pas aan vertrek denkt. Daar denken de meeste supporters al veel langer aan….



Ik help hem nog graag inpakken ook :D

Het gaat iets beter, maar hij mist gewoon echt het niveau. Beter dat je op Assie, Burger, Hartjes en Milambo concentreert.

Die hebben de toekomst en kunnen gewoon met goede begeleiding (heel) ver komen, je ziet de potentie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 09 juli 2021 om 16:47:

'Feyenoord oefent zaterdag besloten tegen BSC Young Boys'

Feyenoord oefent zaterdag tegen BSC Young Boys in Freienbach in Zwitserland. Het is een besloten oefenwedstrijd en er mogen dus geen supporters bij zijn. De pers is wel welkom, maar er is na afloop geen ruimte voor interviews. De wedstrijd begint morgen om 13:30. Feyenoord heeft de wedstrijd zelf nog niet bevestigd.

BSC Young Boys zal de vierde tegenstander in de voorbereiding worden voor Feyenoord. Eerder speelde de ploeg van Arne Slot al met 1-1 gelijk tegen AA Gent en was het met 3-1 en 1-0 te sterk voor AEK Athene en FC Zürich. De eerste officiële wedstrijden van het seizoen staan al op 22 en 29 juli op het programma voor Feyenoord. De Rotterdammers nemen het dan in de tweede voorronde van de UEFA Conference League op tegen de winnaar van Drita - Decic.



Gewoon een goede tegenstander gebleken in meerdere oefen periodes en ook in de EL.
Hopen dat we een keer van ze winnen, want dat is nog niet gelukt op 1 of 2 gelijke spelen na alles (dik) verloren.

 

+1/-0

Feyenoord speelt vandaag een besloten oefenwedstrijd tegen BSC Young Boys als afsluiter van de #PreSeasonTour. Het duel met de Zwitserse ploeg start om 14:00 uur en is te volgen via een livestream op ons YouTube-kanaal.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 11 12 13 14 15

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Voorbereiding 2021/2022